Je zou er bijna van gaan verhuizen. Naar Duitsland bijvoorbeeld. Maar goed, domme mensen heb je overal.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:48 schreef Deadre het volgende:
Wat een triest perverseling ben je dan om geweld en hetze te gebruiken jegens Duisters, omdat jouw arrogante Oranje clubje heeft verloren van een betere partij
En dan gaan ze volgende week ergens anders staan moeilijk doen. Sommige lui leren het toch nooit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:52 schreef Franknfurter het volgende:
Voetbal afschaffen, klaar. Altijd hetzelfde gezanik met dat tuig dat zich niet kan inhouden.
Allemaal een schot in de knietjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dan gaan ze volgende week ergens anders staan moeilijk doen. Sommige lui leren het toch nooit.
Dan gaan ze moeilijk zitten doen!quote:
Denk je dat deze apen dan besluiten om lekker thuis te gaan zitten? Dan gaan ze wel in naam van het Nederlandse hockey team Duiters terroriseren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:52 schreef Franknfurter het volgende:
Voetbal afschaffen, klaar. Altijd hetzelfde gezanik met dat tuig dat zich niet kan inhouden.
Daarom de eerder voorgestelde schotjes in billen en knieën.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:55 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Denk je dat deze apen dan besluiten om lekker thuis te gaan zitten? Dan gaan ze wel in naam van het Nederlandse hockey team Duiters terroriseren.
Waaron bouwen we niet gewoon een hooligan reservaat? Dan kunnen ze daar mooi op elkaar inhakken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:56 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Daarom de eerder voorgestelde schotjes in billen en knieën.
Matig filmpje! Kerel is ook gewoon irritant. Met duidelijk een camera erbij en alleen vrouwen aanspreken. Ik zie slechts 1 of 2 echte tokkies die het Duits zijn van die kerel niet kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:57 schreef mstx het volgende:
Voetbaltokkies![]()
Hier nog een voorbeeld hoe gezellig wij Nederlanders zijnhttp://www.geenstijl.tv/2(...)its_shirt_in_ee.html
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:00 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Waaron bouwen we niet gewoon een hooligan reservaat? Dan kunnen ze daar mooi op elkaar inhakken.
Beter;quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
Wat een kansloos teringvolk zeg. Oppakken en brandmerken met een Duitse adelaar in het gelaat.
*Koos mode aan*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
Domme Tokkies. Je zou je toch rot schamen als Nederlander als je dit leest.
Dat soort shit zeg ik vooral in discussies over boerka's en halal-vreten. Je weet wel, van die discussies waarin jij helemaal door het lint gaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
*Koos mode aan*
Ach, wat maakt het toch uit wat men doet? IK heb er geen last van. Boeieuh.
Ja precies lekker selectief dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat soort shit zeg ik vooral in discussies over boerka's en halal-vreten. Je weet wel, van die discussies waarin jij helemaal door het lint gaat.
Natuurlijk wel een verschil tussen een kledingstuk of een stukkie vlus en rellende Tokkies.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja precies lekker selectief dus.
Dit lijkt me een beter idee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:00 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Waaron bouwen we niet gewoon een hooligantokkie reservaat? Dan kunnen ze daar mooi op elkaar inhakken.
Vind je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef bijdehand het volgende:
3. Zelfs ik snap dat het dom is om op dat moment een NL en DU vlag naast elkaar te hangen
ik vind het gewoon naïef als je zo denkt. Je weet dat er zulke dingen kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Belachelijk. Dit gaat nergens meer over. Het is een voetbalwedstrijd, en niks anders....
Op deze heelal?quote:Op zondag 17 juni 2012 03:30 schreef Athlon64x het volgende:
Nederlanders zijn meeste irritante/racistische mensen op deze heelal. op vakantie altijd luidruchtig en klagen
Duitsers zijn gewoon chill en mijn matties
Dat zijn geen Oranje-supporters. Dat zijn drankorgels; mensen die zich in de kroeg volgieten en daarna hun frustraties niet meer de baas kunnen.quote:
+100quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:52 schreef Franknfurter het volgende:
Het enkele feit dat dat niet kan omdat je dan risico loopt gelyncht te worden vind je dus normaal?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef bijdehand het volgende:
3. Zelfs ik snap dat het dom is om op dat moment een NL en DU vlag naast elkaar te hangen
Trieste dronken malloten met hun 'grappige' oranje pakjes.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:52 schreef Franknfurter het volgende:
Waarom ga je dan niet naar Mofrika? Bang om te moeten inzien dat het toch lood om oud ijzer is?quote:Op zondag 17 juni 2012 03:30 schreef Athlon64x het volgende:
Nederlanders zijn meeste irritante/racistische mensen op deze heelal. op vakantie altijd luidruchtig en klagen
Duitsers zijn gewoon chill en mijn matties
Het Nederlands elftal heeft dan ook maar amper voetbalsupporters in de oorspronkelijke zin van het woord. Het overgrote merendeel is van het type oranje klomp of bos wortels op het hoofd en onder het "genot" van muzikale vuilnis á la Wolter Kroes en Co. "lekker feestuh" met twee onderbrekingen van drie kwartier. Wat mij betreft mag het idd allemaal wat minder carnavalesk...quote:Op zondag 17 juni 2012 16:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Trieste dronken malloten met hun 'grappige' oranje pakjes.__!11 En dan nog agressief gaan doen ook.
Heeft niks met supporter zijn te maken. Het Nederlands elftal heeft de meest sneue aanhang van alle landen.
Ja maar die oranjesupporters waren ook niet erg netjesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
Wat een kansloos teringvolk zeg. Oppakken en brandmerken met een Duitse adelaar in het gelaat.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:02 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar Mofrika?
In Duitsland is dat laatste echter geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef bijdehand het volgende:
1. Voetbal![]()
2. Boos worden om voetbal
De term "Mofrika" bezigen vind ik nogal kwalijk ja.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:52 schreef VanishedEntity het volgende:
Persoonlijk vind ik een eventueel antwoord op die andere vraag die jij subtiel hebt weggelaten interessanter (Athlonneke waar blijf je nou toch?), maargoed, het is maar net waar je je druk om maakt...
kom kom, niet huilen, deze plagerijtjes horen er nu eenmaal bij op een EK/WK.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:34 schreef lezzer het volgende:
De term "Mofrika" bezigen vind ik nogal kwalijk ja.
Mochten onze oosterburen uiteindelijk de finale halen, dan ga ik die waarschijnlijk in Duitsland kijken, in een Nederlands elftal-shirt. Gewoon, omdat ik liever een normaal land Europees kampioen zie worden in plaats van zo'n mediterrane subsidiestaat...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In Duitsland is dat laatste echter geen enkel probleem.
Omdat zij altijd winnen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In Duitsland is dat laatste echter geen enkel probleem.
omg, zijn er nog steeds mensen die de term mofrika bezigenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:02 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar Mofrika? Bang om te moeten inzien dat het toch lood om oud ijzer is?
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:00 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mochten onze oosterburen uiteindelijk de finale halen, dan ga ik die waarschijnlijk in Duitsland kijken, in een Nederlands elftal-shirt. Gewoon, omdat ik liever een normaal land Europees kampioen zie worden in plaats van zo'n mediterrane subsidiestaat...
Het begint bij het normaal vinden Duitsland Mofrika te noemen en het eindigt bij het vernielen van auto's met een Duits kenteken of het bedreigen van een Duitse familie omdat de Nederlandse supporter te weinig hersencellen heeft om zich normaal te gedragen als blijkt dat de Duitsers gewoon verdiend veel steker zijn op het voetbalveld dan het omhooggevallen setje snotjongens die nog niet eens weten dat oranje geen primaire kleur is.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:57 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
kom kom, niet huilen, deze plagerijtjes horen er nu eenmaal bij op een EK/WK.
Ja, want het is ook zeer belangrijk om te weten dat oranje geen primaire kleur is, Was het uitverkoop op de afdeling kutargumenten?quote:Op maandag 18 juni 2012 07:38 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het begint bij het normaal vinden Duitsland Mofrika te noemen en het eindigt bij het vernielen van auto's met een Duits kenteken of het bedreigen van een Duitse familie omdat de Nederlandse supporter te weinig hersencellen heeft om zich normaal te gedragen als blijkt dat de Duitsers gewoon verdiend veel steker zijn op het voetbalveld dan het omhooggevallen setje snotjongens die nog niet eens weten dat oranje geen primaire kleur is.
Met wat voor intellectuele frivoliteiten vullen over het paard getilde hoogbegaafden als jij de vrije tijd dan? Aangezien voetbal maar volks en dus dom en viesbah is...quote:Op maandag 18 juni 2012 09:01 schreef Worteltjestaart het volgende:
Om aan te geven dat voetbal maar een dom spelletje is, is dat bepaald geen kutargument.
Maar dat jij dat niet snapt, zegt meer over jou dan over mij.
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
Aangezien voetbal maar volks en dus dom en viesbah is...
Wil je dat echt wel weten?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
Met wat voor intellectuele frivoliteiten vullen over het paard getilde hoogbegaafden als jij de vrije tijd dan?
Dat doen we het bij het hockey... of handbal. Gaat niet werken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:52 schreef Franknfurter het volgende:
Alsof dat voor alle oranjefans geldt. Het enige wat erop aan te merken valt is dat ze zich idioot kleden, maar voor de rest zijn er rondom wedstrijden van oranje nooit rellen, en dat in tegenstelling tot landen als Duitsland, Engeland, Polen, Rusland, Kroatie, Griekenland, en meer van dat soort fraais, die wel steevast door een schare hooligans vergezeld worden. Dat er in de provincie dan wat auto's worden gesloopt is triest, maar staat niet in verhouding met wat zich voor, tijdens, en na wedstrijden van eerder genoemde landen afspeelt. Nederlanders gedragen zich over het algemeen beschaafder dan andere Europeanen. wat overigens niet voor nationale competitiewedstrijden geldt, maar dat terzijde.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:02 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Ik zeg dat het triest is dat vanwege een spelletje alles wat enigszins anti-Oranje is het blijkbaar moet vergelden.
[..]
Wil je dat echt wel weten?
Nee natuurlijk moet je het niet tolereren, waar zie je mij dat zeggen? Ik zeg alleen dat het niet zo uitvergroot hoeft te worden, het kan namelijk altijd nog een stuk erger.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:04 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dus omdat in andere landen de supporters nog veel grotere aso's zijn, is het gedrag van het uitschot waar dit topic over gaat te tolereren?
Apart.
De stepping stone theorie toegepast op voetbalfanatisme dus... Waarom zouden we aan deze variant opeens wèl merites moeten toekennen maar is dat bij het onderwerp drugs een no-no?quote:Op maandag 18 juni 2012 07:38 schreef Worteltjestaart het volgende:
Het begint bij het normaal vinden Duitsland Mofrika te noemen en het eindigt bij het vernielen van auto's met een Duits kenteken en nog meer geblaat
Het is een direct gevolg van het feit dat het niet in Duitsland en België is gelegaliseerd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:38 schreef Worteltjestaart het volgende:
Wie zegt dat dat voor drugs een no-go is?
Of vind jij dat het probleem van drugsrunners niet een direct gevolg is van de legalisatie van softdrugs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |