Altijd maar zeiken op die beroepschauffeurs die 4 uur en 35 minuten rijden zodat ze hem niet midden op de snelweg stil hoeven te gooien maar Henk en Ingrid rijden wel in één ruk naar de camping in Zuid-Frankrijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:21 schreef OnweersComplex het volgende:
grappig dat mensen zich zo vaak overschatten
Alleen als het zonder reden is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Huilen sowiesoNiks zo intens beleven als een potje huilen,....... wie herkent dit?
...en jij studeert toch ruimtevaarttechnologie oid?quote:
Dit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Liever 18 uur in een auto dan 3 uur in een vliegtuig van Ryanair of andere paupermaatschappij.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en jij studeert toch ruimtevaarttechnologie oid?![]()
Maar goed 18 uur in de auto is wel een beetje te lang.
Daar heb ik juist geen problemen meequote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:34 schreef Chaos-Zero het volgende:
23 uur in een trein is ook green pretje
Omdat mijn ouders vakantie kwamen vieren, en ik redelijk wat bende mee had voor de zomervakantiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom neem je de nachttrein niet TS? Heb je een couchette en kan je slapen onderweg.
keer met een Marokkaanse maat Amsterdam-Casablanca gedaan in kleine 30 uur, 3000 kmquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:26 schreef KrAlex het volgende:
Binnenkort de reis maken naar Turkije! 36 uur rijden heerlijke reis vind ik dat.
Lekkerste dat er is, gewoon door boeken Turkije is zo'n 3400KM rijden door de wegen van Hongarije, Servie en Bulgarije. Kom je echt ieder jaar wat leuks tegen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
keer met een Marokkaanse maat Amsterdam-Casablanca gedaan in kleine 30 uur, 3000 kmweinig stoppen, lekker doorblazen met de s-klasse. Al die bepakte busjes inhalen
En de kindjes in Afrika, die hebben pas honger!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:43 schreef handboek het volgende:
Man zeik niet zo, in Afrika zouden ze juist graag 18 uur in een auto zitten, want daar hebben ze niet eens auto's. Denk een beetje aan je medemens addergebroed.....
Dagelijkse kost voor mij deze.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:48 schreef Pharkus het volgende:
gogo, waarom oh waarom heb je in die 18 uur niet een van deze smatjes gehosseld http://www.gsoranje.nl/2012/06/team_zweedse_chicks.html
doe ik normaal ookquote:
Doe er dan wat mee! Dat was mijn boodschap, daar zal je het mee moeten doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dagelijkse kost voor mij deze.
Wel een terechte suggestie, nu moet ik tot 22 augustus wachten
[..]
doe ik normaal ook
Zal het onthouden!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doe er dan wat mee! Dat was mijn boodschap, daar zal je het mee moeten doen.
Niks onthouden maar doen! Naar buiten jij, spreek ze aan, flirt met ze, doe dingen met ze die ik ook zou willen doen... Laat die format/games lekker hangen.quote:
Nu gaat het een beetje moeilijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niks onthouden maar doen! Naar buiten jij, spreek ze aan, flirt met ze, doe dingen met ze die ik ook zou willen doen... Laat die format/games lekker hangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |