Geeft ook wel een kut gevoel op een of andere manierquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:36 schreef Micson het volgende:
Ik vind het altijd wel relaxed. Zeker 's nachts. Landschappen schieten aan je voorbij, alsmede duizenden kilometers asfalt. Je denkt een beetje na over je toekomst en je verleden, en voor je het weet ben je verzonken in melancholie.
Maar aan simpele types als jij TS zal dit wel niet besteed zijn.
Ja, want jij hebt geen toekomst..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Geeft ook wel een kut gevoel op een of andere manier
Nee s'nachts is sowieso wel naar in de auto zo nadenkend in donker... dat gevoel bleghhhhhhquote:
Nee niet, dat gevoel is heerlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee s'nachts is sowieso wel naar in de auto zo nadenkend in donker... dat gevoel bleghhhhhh
Wow, ik heb oprecht medelijden met jou.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee s'nachts is sowieso wel naar in de auto zo nadenkend in donker... dat gevoel bleghhhhhh
DAMN!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:45 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Wow, ik heb oprecht medelijden met jou.
Voor jou maybequote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:44 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Nee niet, dat gevoel is heerlijk
Beetje bang in het donker zekarr.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Deze jongen weet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:44 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Nee niet, dat gevoel is heerlijk
Laat de tranen gewoon stromen lief ding dat je bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee niet bang het is gewoon emotioneler snacht's zo fragiellllllll
Huilen sowiesoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Laat de tranen gewoon stromen lief ding dat je bent.
Ik niet, ik ben geen meisje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Huilen sowiesoNiks zo intens beleven als een potje huilen,....... wie herkent dit?
Huilend aftrekkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Huilen sowiesoNiks zo intens beleven als een potje huilen,....... wie herkent dit?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Huilend aftrekken![]()
Dat moet iedere FOK!er herkennen!
Sowieso.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Huilend aftrekken![]()
Met het vorige was ik het nog eens, maar dit..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Huilend aftrekken![]()
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Huilend aftrekken![]()
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Huilend aftrekken![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:43 schreef Pharkus het volgende:
Een gogosweden topic dat zomaar verandert in een topic over masturberen, je verwacht het niet...
Wat doe je dan op FOK!? Ga slapen danquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:02 schreef gogosweden het volgende:
ben net thuis gekomen trouwens. Ben heulemaal kapot
1 week niet een pc gezienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:02 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Wat doe je dan op FOK!? Ga slapen dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |