SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Heb je de vorige al afgewerkt?quote:
Tuurlijk. Elk uur een ander ;')quote:
Misschien denkt hij dat ik daar ben...?quote:
Mooi. Tijd voor mij?quote:
Klant of pooier?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik dus niet verdwaald.
Sorry, ben aan de laatste begonnen.quote:
En wat doe jij hier nog? Ga eens naar bed.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry, ben aan de laatste begonnen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vrouwelijke variant: Guantanamo Snee.
Als ik een kusje van auto krijgquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wat doe jij hier nog? Ga eens naar bed.
?quote:
Zijn er nog meer mogelijkheden dan?quote:
Ook niet als ik extra betaal?quote:
Nee, die likken alleen maar.quote:
Je snapt 'm niet hè?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er nog meer mogelijkheden dan?
Kloptquote:
Jij?quote:
Ik heb het allang opgegeven haha.quote:
Is misschien maar beter ookquote:
Ik ook denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga eens op zoek naar m'n bed.
[ afbeelding ]
ik functioneer op dit moment als bedquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga eens op zoek naar m'n bed.
[ afbeelding ]
Ja liggen he.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja liggen he.
Ipad en telefoon mogen mee
ja wat zou je anders moeten doen in een bed.....quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja liggen he.
Ipad en telefoon mogen mee
Als er een man bij was, dan wist ik het welquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja wat zou je anders moeten doen in een bed.....![]()
Dit gaat Tijnbrein onthouden...quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als er een man bij was, dan wist ik het wel
Je zit in een CP. genoeg mannen te vinden dacht ik zo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mocht hij dan met je ipad touchscreen spelen? pinch and stretch enzo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan moest iPad plaats maken voor manquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Mocht hij dan met je ipad touchscreen spelen? pinch and stretch enzo.
Ja, allemaal a) kinderen, b) (getrouwde) mannen / vaders en c) bejaarden..quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je zit in een CP. genoeg mannen te vinden dacht ik zo.
Categorie B is toch geen probleem? je wilt alleen seks. geen langdurige relatiequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, allemaal a) kinderen, b) (getrouwde) mannen / vaders en c) bejaarden..
Ik kan niet eens meelezen, laat staan teruglezenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
In den beginne las ik nog wel eens terug, maar idd is dat soms niet te doen, hahaha!
Dat is niet netjes he...?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Categorie B is toch geen probleem? je wilt alleen seks. geen langdurige relatie
Dat is waar....! Maar nee, niet mijn stijlquote:
Zo erg?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meelezen, laat staan teruglezen
Had ik vanmiddag dus even.. Toen ging het ook retehard. Nouja, jammer dan. Lees niet alles terugquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:07 schreef NaRRaToR het volgende:
als het belangrijk is wordt het wel herhaald.
Thijs (en vermoedelijk ik) gaan zondag de route voorrijden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:11 schreef JK1982 het volgende:
Hadden we touwens nog plannen voor de motormeet? Of eerst maar even wachten op mooi weer?
Motormuizennnnquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:11 schreef JK1982 het volgende:
Hadden we touwens nog plannen voor de motormeet? Of eerst maar even wachten op mooi weer?
Deelnemerslijst heb ik net ook in de spoiler in dit topic geplakt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Thijs (en vermoedelijk ik) gaan zondag de route voorrijden.
in het andere topic staat de route en de voorlopige deelnemerslijst.
Lekker he?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, ben er weer. Nu vanuit bed ipv op de bank
Omdat het nu kanquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:15 schreef NaRRaToR het volgende:
Waarom nemen jullie allemaal jullie ipad/telefoon/laptop mee naar bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Omdat het nu kanknusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
ik had de tekst erbij niet echt gelezen zie ik nu. ben je er veel op achteruit gegaan qua woonruimte?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, knus/vol was mn kamertje vooral. Dit voelt nog groot en leeg
Vooruitquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik had de tekst erbij niet echt gelezen zie ik nu. ben je er veel op achteruit gegaan qua woonruimte?
je foto oogt kleiner maar dat kan omdat je naar de deur toe fotografeert en niet naar de open ruimte in de kamer. ik heb eigenlijk geen idee hoe groot mijn woonkamer is...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
VooruitIk ben van 16m2 naar 55m2 (55 is volgens woningbouw maar volgens mij is het iets groter)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je foto oogt kleiner maar dat kan omdat je naar de deur toe fotografeert en niet naar de open ruimte in de kamer. ik heb eigenlijk geen idee hoe groot mijn woonkamer is...Het is wel erg wit bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels ook een plank aan de witte muur en een tv op de kast staan.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is wel erg wit bij jouVrienden van mij hebben precies dezelfde kleur groen? op een van hun muren. op die foto valt het nog wel mee maar bij hun maakt het de kamer erg klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels ook een plank aan de witte muur en een tv op de kast staan.
Een muur is grijs Die waar het schilderij aan hangt. imiddels is er van het wit niet veel meer over. (wel de witte muren) maar goed aangekleed met accesoires etc. Dit is een foto van pakweg anderhalf jaar geleden toen ik net verbouwd had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er moeten nog een paar kleine dingen gebeuren zoals links van het schilderij nog iets met dat muurtje en mss nog wat accesoires maar het is voor 95% af.
[ Bericht 13% gewijzigd door NaRRaToR op 15-06-2012 00:29:50 ]na na na na na na na Badjasman!
quote:
Ik ga maar eens slapen denk ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 06:02 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen!
ff lekker een bakkie koffie hoor.. Ben voor de verandering weer eens vroeg wakker
Dat lijkt mij niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:58 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb om 12.00 tentamen inzage en moet nog wat regelen ivm afstudeer onderzoek. Ik heb zo geen zin meer
Voor dat onderzoek lijkt dat weinig uit te makenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet meer dan logisch.
Toch nog even extra je best doen
Toch suc6 auto!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor dat onderzoek lijkt dat weinig uit te maken
Is het al zo ergquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor dat onderzoek lijkt dat weinig uit te maken
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben precies dezelfde kleur groen? op een van hun muren. op die foto valt het nog wel mee maar bij hun maakt het de kamer erg klein.
Een muur is grijs Die waar het schilderij aan hangt. imiddels is er van het wit niet veel meer over. (wel de witte muren) maar goed aangekleed met accesoires etc. Dit is een foto van pakweg anderhalf jaar geleden toen ik net verbouwd had.Bij mij is de muur turquoise, vind het wel een hele toffe kleur geworden. En het scheelt dat ik een deels glazen muur heb waardoor de kleur heenloopt, dat maakt het optisch ook net wat ruimer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er moeten nog een paar kleine dingen gebeuren zoals links van het schilderij nog iets met dat muurtje en mss nog wat accesoires maar het is voor 95% af.
En moet ook nog wat aan de muren maar die muren zijn zo hard dat er amper in te boren is![]()
Jup! Gezeik en gedoe allemaalquote:
k*t schoolquote:
Nogmaals suc6quote:
Er staat 90km volgens de ANWB.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:20 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dank je! Zo eens kijken hoe het met files is. Daar heb ik geen zin in
Niet waar ik moet rijdenquote:
Zal wel meevallen in jouw regioquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:20 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dank je! Zo eens kijken hoe het met files is. Daar heb ik geen zin in
Dan heb je geluk!quote:
Ben nu niet thuis he.. Heb nu A67, stukje A2 en A58quote:
Ja. HJ maakte mij wakker netquote:
Dat kleine stukje...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:26 schreef STING het volgende:
En ik moet heulemaal met de bus ipv de fiets naar m'n werk
I know, maar in de regio waar je doorheen zou moeten rijdenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben nu niet thuis he.. Heb nu A67, stukje A2 en A58
Waarom?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:26 schreef STING het volgende:
Ach, dat hele eindquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:26 schreef STING het volgende:
Je komt ook overalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Meneer smelt in de regen denk ik.. Hihiquote:
Hallo!quote:
Gezellig he?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mogguh! Wat is het lekker druk hier!
Je kan ook via Deurne, Helmond over de N270 naar eindje, rij je daar meteen de A58 op.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jammer hoor.. dan maar weer zelf een bakkie halen..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja. HJ maakte mij wakker netMoet.Koffie.
Gelukkig wel, heb behoefte aan gezelligheid nu.quote:
Al goed op dreefquote:
Nee.. Geen fijne wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kan ook via Deurne, Helmond over de N270 naar eindje, rij je daar meteen de A58 op.
Kan je wel naar me zwaaienquote:
quote:
quote:
Weetniet...ga naakt langs een drukke weg staan?quote:
Je gaat toch niet dood van een beetje regen man!quote:
Ik wil m'n pak graag nog een beetje in goede staat houdenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet dood van een beetje regen man!
Mietjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wil m'n pak graag nog een beetje in goede staat houden
Ook niet met een klopboor / diamantboor? hier hetzelfde probleem maar met goed gereedschap kom je er wel...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bij mij is de muur turquoise groen dus, vind het wel een hele toffe kleur geworden. En het scheelt dat ik een deels glazen muur heb waardoor de kleur heenloopt, dat maakt het optisch ook net wat ruimer.
En moet ook nog wat aan de muren maar die muren zijn zo hard dat er amper in te boren is
Zo'n vuilnismannenpak is toch juist gemaakt om tegen regen te kunnen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wil m'n pak graag nog een beetje in goede staat houden
Niet meer, bezuinigingen hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo'n vuilnismannenpak is toch juist gemaakt om tegen regen te kunnen?
waarschijnlijk nog sneller ook... anders rijd je helemaal om Eindhoven/Veldhoven heen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kan ook via Deurne, Helmond over de N270 naar eindje, rij je daar meteen de A58 op.
lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Automaatkoffie in kartonnen beker.
Water was geen optiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lekker? Nee hoor... Beter dan niks in ieder geval.
ik heb daar over het algemeen niet zo'n last van als theedrinkerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lekker? Nee hoor... Beter dan niks in ieder geval.
Klopboor 4 gaatjes gemaakt > ruim een half uur mee bezig geweest. Er zitten allemaal kiezelstenen in de muur, geloof dat het beton uit de jaren 60 nogal crea was...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ook niet met een klopboor / diamantboor? hier hetzelfde probleem maar met goed gereedschap kom je er wel...
Jaquote:
Jaquote:
Ik ga zometeen maar eens thee drinken, heb hier een heel assortiment Pickwick theezakjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb daar over het algemeen niet zo'n last van als theedrinker
Flink leuten dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga zometeen maar eens thee drinken, heb hier een heel assortiment Pickwick theezakjes.
Vast welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:56 schreef El_Thijs het volgende:
Gelukkig niet de enige die er last van heeft.
Komen er ook vrijgezelle dames naar de meet
Zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:56 schreef El_Thijs het volgende:
Gelukkig niet de enige die er last van heeft.
Komen er ook vrijgezelle dames naar de meet
Je hebt daar toch van die woonboten met allemaal vrijgezelle dames?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:59 schreef Solique het volgende:
[..]
En anders lopen er nog genoeg in Utrecht
Ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Automaatkoffie in kartonnen beker.
Ben benieuwdquote:
Hier wordt het straks droog!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaEn volgens buienradar blijft het voorlopig regenen
Ja, kan je kaartje kopen en er 1 mee nemenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je hebt daar toch van die woonboten met allemaal vrijgezelle dames?
Iets zegt me dat je dan niet alleen zeeziek wordtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je hebt daar toch van die woonboten met allemaal vrijgezelle dames?
In Utrecht schijnen er meer vrijgezelle dames dan vrijgezelle mannen rond te lopen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
Cappuccino hè.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!![]()
Kijk dat schuimkraagje!
Waarom ben jij dan nog alleen als je er woont?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Utrecht schijnen er meer vrijgezelle dames dan vrijgezelle mannen rond te lopen...
Eisen en wensen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan nog alleen als je er woont?
Omdat ik nog niet op zoek ben gegaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan nog alleen als je er woont?
Zitten allemaal op de woonbotenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet op zoek ben gegaan?
Scherpquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet op zoek ben gegaan?
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Scherp
Ben wel toe aan wat vrouwelijk schoon
Misschien heb ik mijn visitekaartjes nogquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ook.
En dan zie je iets leuks lopen, klap je dicht.
Dit is geen datingtopicquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien heb ik mijn visitekaartjes nog
En al ga je op je bek, soms moet je even lijden om iets te bereiken toch
Wie weet wordt de 30e een groot succes voor allen!
We daten ook nietquote:
We socializenquote:
Letterlijk: http://www.meidenloop.nl/evenementquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
Wist ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Letterlijk: http://www.meidenloop.nl/evenement
Precies! En dat is alleen maar goedquote:
En het bevalt ons allemaal goedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:14 schreef NaRRaToR het volgende:
eigenlijk is dit gewoon een verkapt date topic, maar we noemen het socializen
Ik ben allang 30 geweestquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien heb ik mijn visitekaartjes nog
En al ga je op je bek, soms moet je even lijden om iets te bereiken toch
Wie weet wordt de 30e een groot succes voor allen!
Nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:14 schreef NaRRaToR het volgende:
Met Pien? Nice.quote:
Nog geen date gehad via het topic, dus dan is het nog gewoon socializen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:14 schreef NaRRaToR het volgende:
En nu date je met een Fok!ker als je het nog daten kan noemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik kreeg, helemaal in het begin van dit topic, een PM van iemand die mij wel beter wilde leren kennen bla bla, heel verhaal... kwam er op neer dat hij een date wilde en niet op zoek was naar vriendschap... Ik heb 'm afgewezen, dit is geen datingtopic
preciesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog geen date gehad via het topic, dus dan is het nog gewoon socializen.
Klopt, maar niet via dit topic.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
En nu date je met een Fok!ker als je het nog daten kan noemen.
Batsseks, alles?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
En nu date je met een Fok!ker als je het nog daten kan noemen.
Het bewijs, dit is geen date topic.quote:
Nice!quote:
Verdorie!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Utrecht schijnen er meer vrijgezelle dames dan vrijgezelle mannen rond te lopen...
die krijg ik ook dagelijksquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik kreeg, helemaal in het begin van dit topic, een PM van iemand die mij wel beter wilde leren kennen bla bla, heel verhaal... kwam er op neer dat hij een date wilde en niet op zoek was naar vriendschap... Ik heb 'm afgewezen, dit is geen datingtopic
Daten?quote:
Ik ook nietquote:
Ach, wij zijn er nogquote:
Inderdaad, trouwe Fok!kersquote:
je hebt geen fobo linkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daten?
Heb mijn fobo ingericht, ik daag je uit je lekker rot te lachen
Ik kijk niet bij mannenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, trouwe Fok!kers
Kan iemand mijn fobo uberhaupt zien eigenlijk?
sorryquote:
verdomme, zet ik die foto's er voor niets opquote:
quote:
Ik zal het tegen tijnbrein zeggen dat jullie wél willenquote:
Hoe maak ik diequote:
Op een infantiele pre-peuter zit ik niet te wachten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het tegen tijnbrein zeggen dat jullie wél willen
Hier ook, tis vrijdag. Ben benieuwd hoe het verder loopt vandaag.quote:
Wat is het probleem?quote:
Access daarentegen...quote:
niks mis meequote:
Access is ook prima, maar dan voor eenvoudige zaken. Zodra het multi-user wordt wil ik Oracle (we hebben hier alleen Oracle).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks mis mee
SQL heeft de voorkeur maar Access voldoet ook.
Hopelijk heb je de macro nog ergens? Ik maak ze, kopieer ze ergens heen en dan pas run ik de handelquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vastgelopen terwijl een macro (gewoon VBA) bezig was.
En nu kan ik het bestand niet meer openen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vastgelopen terwijl een macro (gewoon VBA) bezig was.
Ja, voordat ik het proces heb gekild heb ik mijn code nog wel gekopieerd naar notepad. Gelukkig had ik de VBA-editor nog open staan...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk heb je de macro nog ergens? Ik maak ze, kopieer ze ergens heen en dan pas run ik de handel
Ben Oracle SQL ook gewend, en vind het fijner werken dan Access. Access is te gebruiksvriendelijk, of ik zie de mogelijkheden niet allemaal. In elk project wel een SQL-DB achter gehangen, konden de queries meteen in de code.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Access is ook prima, maar dan voor eenvoudige zaken. Zodra het multi-user wordt wil ik Oracle (we hebben hier alleen Oracle).
Dat is een geluk, maar nu kan je het dus niet meer openen? Dat is dan wel rukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, voordat ik het proces heb gekild heb ik mijn code nog wel gekopieerd naar notepad. Gelukkig had ik de VBA-editor nog open staan...
ik heb vandaag ook al ruzie met excel. het pakket vind het niet leuk als ik 50k regels importeer vanuit MSSQL.quote:
Op het werk kan ik Access niet koppelen aan een fatsoenlijke database.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben Oracle SQL ook gewend, en vind het fijner werken dan Access. Access is te gebruiksvriendelijk, of ik zie de mogelijkheden niet allemaal. In elk project wel een SQL-DB achter gehangen, konden de queries meteen in de code.
Bestand is corrupt geraakt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een geluk, maar nu kan je het dus niet meer openen? Dat is dan wel ruk
Ik moet een CSV van 80K regels importeren, verschuiven met kolommen. Vervolgens moet ik een bewerking uitvoeren op die 80K regels.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook al ruzie met excel. het pakket vind het niet leuk als ik 50k regels importeer vanuit MSSQL.
Dat wordt dan niet treinenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:51 schreef Pien85 het volgende:
VerdommeDe tas die ik wil hebben is niet meer te bestellen
Andere mogelijk interessante tas is veel duurder
je had toch niet zoveel geld meer over deze maand (of haal ik nu mensen door elkaar)quote:
SQL in combinatie met Oracle Forms geen optie? Kan je de interface zelf bouwen of laten bouwen, werkt verrekte handig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op het werk kan ik Access niet koppelen aan een fatsoenlijke database.Ben geen developer, dus krijg ik ook geen ontwikkeltools (ODBC-driver...).
Access zou ik best als front-end willen gebruiken.
[..]
Bestand is corrupt geraakt.
Gelukkig heb ik de versie zonder macro's nog, die bouw ik wel even weer om.
Oh, jij hebt het idee dat als ik vandaag 1 van de leveranciers van de winkel bel dat ik die tas ook meteen vandaag binnen heb?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je had toch niet zoveel geld meer over deze maand (of haal ik nu mensen door elkaar)
Nope, dat kost allemaal tijd/geld. Alles moet snel & goedkoop; ik ben immers een eenvoudige reporter/BI'er.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
SQL in combinatie met Oracle Forms geen optie? Kan je de interface zelf bouwen of laten bouwen, werkt verrekte handig.
nee maar je moet wel vooraf afrekenen bij webwinkels. en iets met financieel vooruitplannen enzo...:Pquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, jij hebt het idee dat als ik vandaag 1 van de leveranciers van de winkel bel dat ik die tas ook meteen vandaag binnen heb?
Gaat minimaal een week overheen.
Hmm, jammerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nope, dat kost allemaal tijd/geld. Alles moet snel & goedkoop; ik ben immers een eenvoudige reporter/BI'er.
Bij webwinkels ja... Ik werk in een fotozaakquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee maar je moet wel vooraf afrekenen bij webwinkels. en iets met financieel vooruitplannen enzo...:P
De IT-afdeling heeft mij al meerdere malen gevraagd of ik niet als developer wil werken. Daar heb ik echter geen zin in.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm, jammer
Had best een opzetje willen maken, als ik had geweten hoe en wat de wensen en eisen waren
En geef Excel een trap van me
Die twee details noemde je dan ook niet hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bij webwinkels ja... Ik werk in een fotozaak
Dacht dat dat na gisteren wel duidelijk wasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Die twee details noemde je dan ook niet heals een vrouw praat over een tas denk ik niet meteen aan een fototas iig.
Wij werken met Citrix. De grootste plaag sinds tijden. Tijdens de deadline van 31 mei is het systeem er 4-5x uitgeketst. En dat is heel handig als je 150+ aanvragen naar AgentschapNL moet sturenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga de Citrix-omgeving maar eens misbruiken, misschien werkt dat beter dan mijn laptop met een Intel Core i7 en 8GB geheugen.
het gaat hier zo snel dat ik niet alles meer meekrijg van informatiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dacht dat dat na gisteren wel duidelijk was![]()
Maar een fototas dusOm precies te zijn een lowepro pro runner 200 (omdat de micro trekker 200 niet meer te krijgen is
)
Wij moeten nog daten van Lola toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog geen date gehad via het topic, dus dan is het nog gewoon socializen.
Hallow!quote:
Ook hier Citrix, het enige kutte is dat youtube filmpjes haperen, maar dat kan ook aan de schrale TC's liggen, voor de rest draait het allemaal prima hier, maarja, dat mag ook wel, aangezien we zelf bij andere bedrijven ook hele netwerken en Citrix omgevingen aanleggenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wij werken met Citrix. De grootste plaag sinds tijden. Tijdens de deadline van 31 mei is het systeem er 4-5x uitgeketst. En dat is heel handig als je 150+ aanvragen naar AgentschapNL moet sturen
Ja, wanneer had je ook al weer tijd?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wij moeten nog daten van Lola toch?
hier is citrix een ramp.... en al helemaal op de tc'squote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ook hier Citrix, het enige kutte is dat youtube filmpjes haperen, maar dat kan ook aan de schrale TC's liggen, voor de rest draait het allemaal prima hier, maarja, dat mag ook wel, aangezien we zelf bij andere bedrijven ook hele netwerken en Citrix omgevingen aanleggen
Die staat sowiesoquote:
Gezellig naar het strand...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd dat wij het netwerk komen reorganiseren dan bij julliequote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hier is citrix een ramp.... en al helemaal op de tc's
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gezellig naar het strand...GezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Je werkt bij YourQ?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ook hier Citrix, het enige kutte is dat youtube filmpjes haperen, maar dat kan ook aan de schrale TC's liggen, voor de rest draait het allemaal prima hier, maarja, dat mag ook wel, aangezien we zelf bij andere bedrijven ook hele netwerken en Citrix omgevingen aanleggen
Wordt op dit moment al gedaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tijd dat wij het netwerk komen reorganiseren dan bij jullie
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:07 schreef Solique het volgende:
[..]
GezelligOch, we gaan wel ergens samen in een zandkuiltje zitten ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! dit is geen datingtopic he!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Och, we gaan wel ergens samen in een zandkuiltje zitten ofzo.
Iedereen met jou, en jij met iedereenquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Och, we gaan wel ergens samen in een zandkuiltje zitten ofzo.
Wij hadden dit al besproken buiten het topicquote:
dus dan gaan jullie ons hier maar lekker maken zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij hadden dit al besproken buiten het topic
Citrix werkt hier prima. Vaak zelfs sneller dan lokaal werken omdat de lees- en schrijfsnelheid naar de netwerkschijf 100x sneller is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wij werken met Citrix. De grootste plaag sinds tijden. Tijdens de deadline van 31 mei is het systeem er 4-5x uitgeketst. En dat is heel handig als je 150+ aanvragen naar AgentschapNL moet sturen
Sorry...Hoe kunnen we het goed met je maken? Wil je ook een date met Solique?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dus dan gaan jullie ons hier maar lekker maken zeker![]()
![]()
Hier is het soms echt een drama. Maar goed, je moet het ermee doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Citrix werkt hier prima. Vaak zelfs sneller dan lokaal werken omdat de lees- en schrijfsnelheid naar de netwerkschijf 100x sneller is.
Ik lees net dat dit geen dating topic isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iedereen met jou, en jij met iedereen
* Solique voelt zich misbruiktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sorry...Hoe kunnen we het goed met je maken? Wil je ook een date met Solique?
Vanaf een externe locatie is het een drama, want je applicaties sluiten al na minder dan 1 uur inactiviteit. Dan mag ik weer met m'n RSA token inloggen op de application portal (de idle timeout is daar ook iets van 5 minuten).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is het soms echt een drama. Maar goed, je moet het ermee doen.
nee ik heb zondag al een mandate met thijsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sorry...Hoe kunnen we het goed met je maken? Wil je ook een date met Solique?
Ah, dan gaan jullie motorcrossen, bier zuipen en een boerwedstrijdje doen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee ik heb zondag al een mandate met thijs(jullie vrouwen noemen alles toch daten of niet)
dit ja. ik drink niet als ik moet rijdenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, dan gaan jullie motorcrossen, bier zuipen en een boerwedstrijdje doen?
Heb ik er nog een date bij, houd geen vrije tijd meer over.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar dan heb je straks 2 dates, dat is toch tof?
Maltbierquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dit ja. ik drink niet als ik moet rijden
Hebben jullie ook al van die epic vrijdagmiddagen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Over 43 minuten wordt het hier gezelliger, want dan is het officieel vrijdagmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |