SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Heb je de vorige al afgewerkt?quote:
Tuurlijk. Elk uur een ander ;')quote:
Misschien denkt hij dat ik daar ben...?quote:
Mooi. Tijd voor mij?quote:
Klant of pooier?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik dus niet verdwaald.
Sorry, ben aan de laatste begonnen.quote:
En wat doe jij hier nog? Ga eens naar bed.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry, ben aan de laatste begonnen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vrouwelijke variant: Guantanamo Snee.
Als ik een kusje van auto krijgquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wat doe jij hier nog? Ga eens naar bed.
?quote:
Zijn er nog meer mogelijkheden dan?quote:
Ook niet als ik extra betaal?quote:
Nee, die likken alleen maar.quote:
Je snapt 'm niet hè?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er nog meer mogelijkheden dan?
Kloptquote:
Jij?quote:
Ik heb het allang opgegeven haha.quote:
Is misschien maar beter ookquote:
Ik ook denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga eens op zoek naar m'n bed.
[ afbeelding ]
ik functioneer op dit moment als bedquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga eens op zoek naar m'n bed.
[ afbeelding ]
Ja liggen he.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja liggen he.
Ipad en telefoon mogen mee
ja wat zou je anders moeten doen in een bed.....quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja liggen he.
Ipad en telefoon mogen mee
Als er een man bij was, dan wist ik het welquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja wat zou je anders moeten doen in een bed.....![]()
Dit gaat Tijnbrein onthouden...quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als er een man bij was, dan wist ik het wel
Je zit in een CP. genoeg mannen te vinden dacht ik zo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mocht hij dan met je ipad touchscreen spelen? pinch and stretch enzo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan moest iPad plaats maken voor manquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Mocht hij dan met je ipad touchscreen spelen? pinch and stretch enzo.
Ja, allemaal a) kinderen, b) (getrouwde) mannen / vaders en c) bejaarden..quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je zit in een CP. genoeg mannen te vinden dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |