SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Heb je de vorige al afgewerkt?quote:
Tuurlijk. Elk uur een ander ;')quote:
Misschien denkt hij dat ik daar ben...?quote:
Mooi. Tijd voor mij?quote:
Klant of pooier?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik dus niet verdwaald.
Sorry, ben aan de laatste begonnen.quote:
En wat doe jij hier nog? Ga eens naar bed.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry, ben aan de laatste begonnen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vrouwelijke variant: Guantanamo Snee.
Als ik een kusje van auto krijgquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wat doe jij hier nog? Ga eens naar bed.
?quote:
Zijn er nog meer mogelijkheden dan?quote:
Ook niet als ik extra betaal?quote:
Nee, die likken alleen maar.quote:
Je snapt 'm niet hè?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er nog meer mogelijkheden dan?
Kloptquote:
Jij?quote:
Ik heb het allang opgegeven haha.quote:
Is misschien maar beter ookquote:
Ik ook denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga eens op zoek naar m'n bed.
[ afbeelding ]
ik functioneer op dit moment als bedquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga eens op zoek naar m'n bed.
[ afbeelding ]
Ja liggen he.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja liggen he.
Ipad en telefoon mogen mee
ja wat zou je anders moeten doen in een bed.....quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja liggen he.
Ipad en telefoon mogen mee
Als er een man bij was, dan wist ik het welquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja wat zou je anders moeten doen in een bed.....![]()
Dit gaat Tijnbrein onthouden...quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als er een man bij was, dan wist ik het wel
Je zit in een CP. genoeg mannen te vinden dacht ik zo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mocht hij dan met je ipad touchscreen spelen? pinch and stretch enzo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan moest iPad plaats maken voor manquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Mocht hij dan met je ipad touchscreen spelen? pinch and stretch enzo.
Ja, allemaal a) kinderen, b) (getrouwde) mannen / vaders en c) bejaarden..quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je zit in een CP. genoeg mannen te vinden dacht ik zo.
Categorie B is toch geen probleem? je wilt alleen seks. geen langdurige relatiequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, allemaal a) kinderen, b) (getrouwde) mannen / vaders en c) bejaarden..
Ik kan niet eens meelezen, laat staan teruglezenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
In den beginne las ik nog wel eens terug, maar idd is dat soms niet te doen, hahaha!
Dat is niet netjes he...?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Categorie B is toch geen probleem? je wilt alleen seks. geen langdurige relatie
Dat is waar....! Maar nee, niet mijn stijlquote:
Zo erg?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meelezen, laat staan teruglezen
Had ik vanmiddag dus even.. Toen ging het ook retehard. Nouja, jammer dan. Lees niet alles terugquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:07 schreef NaRRaToR het volgende:
als het belangrijk is wordt het wel herhaald.
Thijs (en vermoedelijk ik) gaan zondag de route voorrijden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:11 schreef JK1982 het volgende:
Hadden we touwens nog plannen voor de motormeet? Of eerst maar even wachten op mooi weer?
Motormuizennnnquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:11 schreef JK1982 het volgende:
Hadden we touwens nog plannen voor de motormeet? Of eerst maar even wachten op mooi weer?
Deelnemerslijst heb ik net ook in de spoiler in dit topic geplakt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Thijs (en vermoedelijk ik) gaan zondag de route voorrijden.
in het andere topic staat de route en de voorlopige deelnemerslijst.
Lekker he?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, ben er weer. Nu vanuit bed ipv op de bank
Omdat het nu kanquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:15 schreef NaRRaToR het volgende:
Waarom nemen jullie allemaal jullie ipad/telefoon/laptop mee naar bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Omdat het nu kanknusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
ik had de tekst erbij niet echt gelezen zie ik nu. ben je er veel op achteruit gegaan qua woonruimte?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, knus/vol was mn kamertje vooral. Dit voelt nog groot en leeg
Vooruitquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik had de tekst erbij niet echt gelezen zie ik nu. ben je er veel op achteruit gegaan qua woonruimte?
je foto oogt kleiner maar dat kan omdat je naar de deur toe fotografeert en niet naar de open ruimte in de kamer. ik heb eigenlijk geen idee hoe groot mijn woonkamer is...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
VooruitIk ben van 16m2 naar 55m2 (55 is volgens woningbouw maar volgens mij is het iets groter)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je foto oogt kleiner maar dat kan omdat je naar de deur toe fotografeert en niet naar de open ruimte in de kamer. ik heb eigenlijk geen idee hoe groot mijn woonkamer is...Het is wel erg wit bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels ook een plank aan de witte muur en een tv op de kast staan.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is wel erg wit bij jouVrienden van mij hebben precies dezelfde kleur groen? op een van hun muren. op die foto valt het nog wel mee maar bij hun maakt het de kamer erg klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels ook een plank aan de witte muur en een tv op de kast staan.
Een muur is grijs Die waar het schilderij aan hangt. imiddels is er van het wit niet veel meer over. (wel de witte muren) maar goed aangekleed met accesoires etc. Dit is een foto van pakweg anderhalf jaar geleden toen ik net verbouwd had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er moeten nog een paar kleine dingen gebeuren zoals links van het schilderij nog iets met dat muurtje en mss nog wat accesoires maar het is voor 95% af.
[ Bericht 13% gewijzigd door NaRRaToR op 15-06-2012 00:29:50 ]na na na na na na na Badjasman!
quote:
Ik ga maar eens slapen denk ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 06:02 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen!
ff lekker een bakkie koffie hoor.. Ben voor de verandering weer eens vroeg wakker
Dat lijkt mij niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:58 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb om 12.00 tentamen inzage en moet nog wat regelen ivm afstudeer onderzoek. Ik heb zo geen zin meer
Voor dat onderzoek lijkt dat weinig uit te makenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet meer dan logisch.
Toch nog even extra je best doen
Toch suc6 auto!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor dat onderzoek lijkt dat weinig uit te maken
Is het al zo ergquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor dat onderzoek lijkt dat weinig uit te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |