NSB'ert.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alsof ik niet een gigantische collaborateur zou zijn(niet van het jodenvervolg type hoor)
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Arashimashou het volgende:
QB is gewoon een pimp.
[ afbeelding ]
Denken dat Holland kan blijven bestaan als een soevereine natie en niet als een Duitse provincie. Echte lijders waren dat.quote:
Ga dit luisteren ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Denken dat Holland kan blijven bestaan als een soevereine natie en niet als een Duitse provincie. Echte lijders waren dat.
Hmmm wat is ditquote:
Toch jammer dat ik er niks van kan verstaanquote:
Snow Black is een verwijfde metromanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik luister al... trouwens voor iemand die net zo goed een verwijfde metro man zou kunnen zijn Snow Black best wel sexy.
[ afbeelding ]
Ja, min of meer, de geslachtskenmerken zullen vast niet helemaal kloppen en haar kaakbeen is wat klein.quote:
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:58 schreef .Cake. het volgende:
Man, ik heb slechts 4 uur geslapen vanmorgen, dus excuseer mij als ik vandaag geen Apollon ga doen. Hele dag op de bank hangen en anime kijken is het plan. Keertje lekker koken tussendoor.
It's all good brah!
Ah, ik ken dat gevoel. Ontspan ze.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:58 schreef .Cake. het volgende:
Man, ik heb slechts 4 uur geslapen vanmorgen, dus excuseer mij als ik vandaag geen Apollon ga doen. Hele dag op de bank hangen en anime kijken is het plan. Keertje lekker koken tussendoor.
It's all good brah!
JAWOHL JA BITTE CURRYWURST MIT BROOT.quote:
Vandaar dat "ze" haar naam niet wil prijsgevenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, min of meer, de geslachtskenmerken zullen vast niet helemaal kloppen en haar kaakbeen is wat klein.![]()
IK ga lekker ajam ketjap maken, met zo veel sambal dat mijn eerst volgende grote toiletbezoek geen plezant bezoek zal zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Duits.. Moet altijd aan Louis van Gaal denken!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:44 schreef Arashimashou het volgende:
Wacht eens even... het gaat een klein beetje over Duitsers hier... dus ik heb een excuus om marsen te plaatsen!hebben we het over marsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben we het over marsen?Ja oke... RA2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RA3 was ook wel leuk... maar toch minder. En de originele is voor mijn tijd.
Ik speel nu weer bijna dagelijks een paar potjes RA2 YR. Wel gewoon tegen Brutal Enemies en niet online.twitter:aimeedejongh twitterde op vrijdag 15-06-2012 om 14:55:19the teaser for my new film "Aurora" is online! enjoy! the film will screen in Dutch cinemas August 2nd! https://t.co/2MNrQI4m reageer retweet
Bijzonder dat een film na zoveel jaar alsnog is gekomen. Is het het lezen/kijken waard?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
Kut, Tezuka's Buddha anime staat online, maar kan hem niet dowloaden met Bitcomet...
oeiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef robin007bond het volgende:
Zo, Arashi. Ik heb me geregistreerd op Pixiv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |