Ik ben geen Black Snow gelukkigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kuroyuki hime = QB = Klipnap.
I'm O.K. with this, oddly enough.
Noem haar geen 'Black Snow' dat verpest het prinses Sneeuwwitje-achtige aan haar naam.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben geen Black Snow gelukkiganders had ik rode ogen.
Wacht, QB ook
Black Lotusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Noem haar geen 'Black Snow' dat verpest het prinses Sneeuwwitje-achtige aan haar naam.
Ik heb een SMS'je naar het verleden gestuurd om mezelf te waarschuwen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat was het plan, toch maar niet gedaan, Haruyuki was een uitzonderlijk lelijke baby.
Maar belangrijker nog HOE WEET JIJ DAT!!!!??
* Repelsteeltju begint boos op de grond te stampen *
Mijn horloge doet het niet meer...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb een SMS'je naar het verleden gestuurd om mezelf te waarschuwen.
El.
Psy.
Congroo.
Die heb ik gelezenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Arashimashou het volgende:
QB is gewoon een pimp.
[ afbeelding ]
* Repelsteeltju stopt met stampen *quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb een SMS'je naar het verleden gestuurd om mezelf te waarschuwen.
El.
Psy.
Congroo.
NU DUITSLAND HEEFT GEWONNEN BREEKT WO III UIT!!! SUCH DEKKUNG IN DIE SCHUILKELDERS VORDAS ES ZU LAAT IST!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju stopt met stampen *
In mijn Mirai Nikki staat dat als ik doorga met stampen dat ik ofwel de grond in zak en nooit meer gezien wordt ofwel mijzelf in tweeën scheur van woede...
Als je mij even wilt excuseren ik CSERN verwacht een telefoontje van mij
Alsof ik niet een gigantische collaborateur zou zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
NU DUITSLAND HEEFT GEWONNEN BREEKT WO III UIT!!! SUCH DEKKUNG IN DIE SCHUILKELDERS VORDAS ES ZU LAAT IS!!!!
Mauskoekwaus iig wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alsof ik niet een gigantische collaborateur zou zijn(niet van het jodenvervolg type hoor)
NSB'ert.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alsof ik niet een gigantische collaborateur zou zijn(niet van het jodenvervolg type hoor)
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Arashimashou het volgende:
QB is gewoon een pimp.
[ afbeelding ]
Denken dat Holland kan blijven bestaan als een soevereine natie en niet als een Duitse provincie. Echte lijders waren dat.quote:
Ga dit luisteren ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Denken dat Holland kan blijven bestaan als een soevereine natie en niet als een Duitse provincie. Echte lijders waren dat.
Hmmm wat is ditquote:
Toch jammer dat ik er niks van kan verstaanquote:
Snow Black is een verwijfde metromanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik luister al... trouwens voor iemand die net zo goed een verwijfde metro man zou kunnen zijn Snow Black best wel sexy.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |