quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:54 schreef Klipnap het volgende:
Zwaar overschat. Een vraag was: "wie zijn Henk en Ingrid"
Ik ook. Nu kan ik een ander vak herkansen, zoals aardrijkskunde. De rest valt mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd naar je cijfer.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ook. Nu kan ik een ander vak herkansen, zoals aardrijkskunde. De rest valt mee.
Hihi. Leuk. Wat een toeval.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:04 schreef Klipnap het volgende:
Ik moest wel uitleggen wat een kiesdrempel was![]()
cliffhangers zijn niet heel vervelend, behalve op het eind van een serie en er nooit een vervolg komtquote:
"I sing every vocal (including girl's vocal "Hyadaruko")quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef robin007bond het volgende:
Ik blijf het een geweldig nummer vinden.
Ook die clip. Echt man, die creativiteit
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:54 schreef Klipnap het volgende:
... Wie zjn... Henk en Ingrid?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:54 schreef Klipnap het volgende:
Ben 'm nu aan het binnen hengelen. Dus ik heb hem nog niet gezien, maar als ze op een leuk punt stoppen dan kan het de spanning juist weer opbouwen. Ik ben heel nieuwsgierig of mijn antwoorden op de vragen die Hyouka en Space Brothers stelden voor de aftiteling begon een beetje kloppen. Hoewel de cliffhangers bij Accel World wel helemaal verkeerd zijn. Alsof het ons wat kan schelen hoe Prinses Sneeuwzwartje in echt heet.quote:
''Haruyuki... Ik ben je moeder...''quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoewel de cliffhangers bij Accel World wel helemaal verkeerd zijn. Alsof het ons wat kan schelen hoe Prinses Sneeuwzwartje in echt heet.
Ze is eigenlijk de bedenker van het spel. En als je daarin verzeild raakt wordt je ziel afgenomen, waardoor er energie vrijkomt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik snap echt niet wat Accel World daar mee probeert te bereiken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nog 1 episode van Mahou Shoujo Madoka, dan ben ik daar ook weer van af
Ergo Kuroyuki hime is Kyubey.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk de bedenker van het spel. En als je daarin verzeild raakt wordt je ziel afgenomen, waardoor er energie vrijkomt.
Het leek na ep 6 iets leuker te worden, maar dat viel opzich best tegen, ik vond geen episode echt leuk. De anime in zijn geheel viel me gewoon tegen, ik denk dat het niks voor mij isquote:
Mijn vriendin denkt dat ik QB ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |