quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
Tijdens de rvnh hadden we zo'n 500 hoogtemeters op 180 km. Hoeveel zwaarder is 200 km met 1750 hm?
200 heeft 1750 hm, 150 niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:37 schreef Oksel het volgende:
Lekker aan 't fietsen op dit moment. Vanavond weer 100+, afgelopen dinsdag ook.
Maak me toch wat zorgen voor de Jan Jansen Classic, met 1750hm's. Dat gaat echt pijn doen. 150km.
Ze spreken gewoon NL hoor, bel of mail en je weet ´t. Ik was daar minstens 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:21 schreef Tommeke het volgende:
Klinkt leuk kaas!!
Kan je daar ook essen und trinken als je daar niet slaapt?
Moet jij makkelijk kunnen met die trainingen. De 130km met 2000hm was ook wel te doen, maar wel zwaar door de korte steile klimmen. Hangt er dus ook vanaf hoe de klimmen lopen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:37 schreef Oksel het volgende:
Lekker aan 't fietsen op dit moment. Vanavond weer 100+, afgelopen dinsdag ook.
Maak me toch wat zorgen voor de Jan Jansen Classic, met 1750hm's. Dat gaat echt pijn doen. 150km.
Start in Wageningen, richting omgeving Arnhem, Oosterbeek, Posbank etc.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:12 schreef Tommeke het volgende:
Waar is die JJC? Ik vond de KlimClassic in de Ardennen erg makkelijk te doen
10tje maar en nog 2 euro korting als je ntfu of knwu lid bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Start in Wageningen, richting omgeving Arnhem, Oosterbeek, Posbank etc.
Altijd een leuke tocht met goede bevoorrading, maar wel duur, rond de 25¤ ofzo? Diezelfde filmpjes club die er ook bij de klimclassic stond legt de hele boel vast, ook weer met zo'n RFID tag aan je fiets. Allemaal luxe die ik eigenlijk niet hoef, maar goed.
Hij is minder zwaar dan de klimclassic natuurlijk
Zelf doe ik ook wel mee denk ik, samen met mn broertje.
Moet ik wel mn trapas uitdaging tegen die tijd opgelost hebben: met mn nieuwe bracket cups loopt het te stroef, en met de oude cups heb ik 2 mm speling in de as, je kunt m van links naar rechts schuiven.... Volgende systeem wordt allesbehalve FSA. Hoe kunnen ze zo'n fantastisch mooi licht crankstelletje als het SL-K light systeem nou combineren met zo'n dom lagerontwerp waarbij je met plastic ringetjes de speling eruit moet zien te krijgen.
Die ringetjes zijn niet zo gek hoor, die zijn flexibel waardoor de druk op de lagers niet onmiddellijk te groot wordt als je hem iets te hard aandraait. De kwaliteit van de lagers zelf is gewoon matig. Nieuwe lagers lopen trouwens altijd stroef, wordt na een tijdje beter. Je moet niet raar opkijken als je crank maar 2x ronddraait als je hem een zwieper geeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Start in Wageningen, richting omgeving Arnhem, Oosterbeek, Posbank etc.
Altijd een leuke tocht met goede bevoorrading, maar wel duur, rond de 25¤ ofzo? Diezelfde filmpjes club die er ook bij de klimclassic stond legt de hele boel vast, ook weer met zo'n RFID tag aan je fiets. Allemaal luxe die ik eigenlijk niet hoef, maar goed.
Hij is minder zwaar dan de klimclassic natuurlijk
Zelf doe ik ook wel mee denk ik, samen met mn broertje.
Moet ik wel mn trapas uitdaging tegen die tijd opgelost hebben: met mn nieuwe bracket cups loopt het te stroef, en met de oude cups heb ik 2 mm speling in de as, je kunt m van links naar rechts schuiven.... Volgende systeem wordt allesbehalve FSA. Hoe kunnen ze zo'n fantastisch mooi licht crankstelletje als het SL-K light systeem nou combineren met zo'n dom lagerontwerp waarbij je met plastic ringetjes de speling eruit moet zien te krijgen.
Niet goed gekeken. Vorig jaar was ie duur vanwege al die filmgrappen, dit jaar idd weer betaalbaar. En eindelijk eens een voordeeltje bij mn menzis verzekering!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
10tje maar en nog 2 euro korting als je ntfu of knwu lid bent.
Gaaf! Zat zelf te kijken voor een half rondje, alleen het markermeer zeg maar. Kom je vanuit Utrecht ook al op meer dan 200 km.. Bewaar ik voor als er een dag windkracht 0 voorspeld isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:35 schreef Skwish het volgende:
Volgend weekend als het weer een beetje meezit rondje IJsselmeer
heb zelf ook al zitten kijken (zeist) dan rondje door markermeer net te doen moet zijn... Staat ook nog op mijn lijstje om van het zomer keer te doen. Mooi weer, lekker zonnetje.. en vooral weeeeiiiiiiinig wind hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaaf! Zat zelf te kijken voor een half rondje, alleen het markermeer zeg maar. Kom je vanuit Utrecht ook al op meer dan 200 km.. Bewaar ik voor als er een dag windkracht 0 voorspeld is
Training van een uur zou ik 10min warm up. 10min coolingdown en 40min D3 net onder omslagpunt. Dus wat je net 40min bol kan houden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je zo maar een uurtje hebt om te fietsen, kun je dan daar nog een effectieve training van maken? Als je bijvoorbeeld op zitvlees.nl kijkt zie je dat de meeste trainingsvormen wel minstens 1.5 uur voor staat... Ik dacht misschien 20 minuten warm, 20 minuten interval-iets en dan weer 20 minuten uitfietsen? Iemand die wel eens zo een training doet?
Qua lichamelijke blessures heb je gelijk, maar je moet het hart wel de tijd geven om rustig op te bouwen. Anders geef je je hart elke keer een knoei. 10min is dan echt het minimum.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:31 schreef dop het volgende:
20 minuten warm fietsen lol , het gaat zeker niet op voor alle sporten wat ik nu ga zeggen , maar ik vind dat je met fietsen heel goed kunt voelen of je warm bent , en daar boven op is het bijna onmogelijk om je te bleseren, door niet warm te rijden ik vind 10 minuten al lang.
als ik een uurtje heb kies ik voor interval, liever wel wat langer maar een uur kan.
ik woonde vroeger 1 kilometer van de van brienenoordbrug , en dat was mijn favoriete stek voor interval , 1 kilometer rustig er naar toe , 1x 80% inspanning omhoog en daarna een keer of 20 knallen, daarna rondje de door de stad afkoelen.
maar als ik de eerste keer iemand tegen kwam die harder als ik omhoog ging dan gelijk 100%.
ik ben nu 40 en doe daar soms nog wel inter val , nu ik ouder ben merk ik wel dat ik er niet helemaal gelijk vol in kan vliegen.
als daar tijd voor is geloof ik best dat het resulteert in een beter training , maar volgens mij is het voor je hart zelf niet z'n probleem.(ben geen dokter)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Qua lichamelijke blessures heb je gelijk, maar je moet het hart wel de tijd geven om rustig op te bouwen. Anders geef je je hart elke keer een knoei. 10min is dan echt het minimum.
wat dacht je , ik heb een fiets voor de vrouw gekocht , nu mag ik voor mezelf ook weer eens wat centen uitgevenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:19 schreef Oksel het volgende:
Ik heb schoenen gekocht voor een bedrag waarvoor ik vorig jaar mooie wielen kocht. Slecht zeg.
dat doet ze niet voor zichzelf , vraag het haar maar , ze doet het allemaal voor jouquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:03 schreef Oksel het volgende:
Mijn vrouw heeft 't dubbele uitgegeven aan kleding![]()
/arm
Held, nu nog de 24uurs race uitrijden en je wordt onsterfelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:37 schreef Tommeke het volgende:
Gister 14.2 km in 21.04. Zonder te kotsen
Na ´t fietsen gaat het bij mij altijd juist beter.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:31 schreef Tommeke het volgende:
Nee. Ik wil m'n vriendin nog kunnen neuken.
Ik ben een mietjequote:Op zondag 17 juni 2012 08:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Na ´t fietsen gaat het bij mij altijd juist beter.
Een van de tofste events voor foetskieroers op Hollandse bodem. Ooit moet je ´m uitrijden Tom.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben een mietje
Ik kwam vorig weekend een maatje van me tegen. Hij was op en neer gefietst naar Amsterdam. Vanuit Grunn dus. Wel in twee dagen. Het eerste wat hij deed bij terugkomst was even lekker ketsen
Hipsters komen niet. Of nauwelijks. Het NK is begin September.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:04 schreef Tommeke het volgende:
Klinkt wel grappig. Al heb ik het niet zo op die hipster messengerlui. Wanneer is dat NK?
Als je op vakantie gaat wel ja.quote:
Gokje: Sidi ergo 3?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:19 schreef Oksel het volgende:
Ik heb schoenen gekocht voor een bedrag waarvoor ik vorig jaar mooie wielen kocht. Slecht zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |