SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Spammen om de lapo te krijgen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Kwaliteitsposts in het vorige topic. Vooral die laatste.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Daarom topickaapquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kwaliteitsposts in het vorige topic. Vooral die laatste.![]()
teruggelezen. ik geef je gelijk in dezen. estodingesquote:dropveter met wat chromosomen te veel of te weinig.
![]()
![]()
Meh, ik kan altijd wel lachen om discussies met hem
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Er zijn nou eenmaal ook applicaties die niks met computers etc te maken hebben
De definitie applicatie is meer dan er op Wiki staat![]()
en welke definitie denk je dat we hier in het iphone topic hanteren knaapkequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:37 schreef Estolan het volgende:
Er zijn nou eenmaal ook applicaties die niks met computers etc te maken hebben
De definitie applicatie is meer dan er op Wiki staat![]()
![]()
Iets met koken toch.????quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en welke definitie denk je dat we hier in het iphone topic hanteren knaapke![]()
Reageer nou eens normaal..quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:46 schreef no1uknow het volgende:
Is het nou mogelijk om de beta zonder UDID registratie te installeren?![]()
Nou mensen, men kan mij veel wijs maken, maar dit met mijn wifi niet. Soms wordt een Skype gesprek na 2 minute al verbroken, als ik wifi aan- en uitschakel werkt het weer, de Skype verbinding kan dan 2 minute werken, maar ook 15 minuten. En het is echt een iPhone probleem, want mijn laptop blijft keurig verbonden met Skype en het internet. Begin me er nu echt aan te ergeren, heb hier met mijn HTC's nooit last van gehad.
Wat kan ik hier aan doen? Of waar zou het aan kunnen liggen?![]()
ligt niet aan de Iphone perse, misschien wel met die van jou. maar hir met 4 stuks nooit last vanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:39 schreef RichardHammond het volgende:
Nou mensen, men kan mij veel wijs maken, maar dit met mijn wifi niet. Soms wordt een Skype gesprek na 2 minute al verbroken, als ik wifi aan- en uitschakel werkt het weer, de Skype verbinding kan dan 2 minute werken, maar ook 15 minuten. En het is echt een iPhone probleem, want mijn laptop blijft keurig verbonden met Skype en het internet. Begin me er nu echt aan te ergeren, heb hier met mijn HTC's nooit last van gehad.
Wat kan ik hier aan doen? Of waar zou het aan kunnen liggen?![]()
iOS 6 klinkt wel tof!
Eerst maar wachten tot 'ie uit is en untethered te jailbreaken is.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
is het niet je Wifi?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:39 schreef RichardHammond het volgende:
Wat kan ik hier aan doen? Of waar zou het aan kunnen liggen?
we hebben hier in huis 2 wifi netwerken hangen. bij ene heb ik geen probleem, maar bij een andere heb ik ook dat hij het in 't begin ff doet, maar na een korte tijd ook dienst weigert. terwijl laptops en andere computers het 't prima op doen.![]()
Prima service van KPN! iPhone deed vaak raar, wou geen verbinding meer maken met internet en de accu was erg snel leeg. Ben ik met deze klachten vanmorgen naar KPN business center gegaan kreeg ik te horen dat m'n toestel waterschade had. Dit kun je zien door aan de onderkant te kijken waar de stekker voor het opladen zit, daar onder zit een wit vlakje, wanneer dat rood is dan zien ze het als waterschade. Kreeg direct een nieuwe iPhone mee, helaas wel weer een 4 ipv een 4s.![]()
![]()
Ik niet snap! Licht toe!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Is toch leuk, vooral als de ander niet eens weet dat ie het heeftFor great justice!![]()
Wat? Iemand anders met een iPhone 4 bellen via Facetime, persoon kent dat helemaal niet, ziet mij en schrikt zich dood.quote:
Mooi
Tap tap tap![]()
Whehehe. Tof.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat? Iemand anders met een iPhone 4 bellen via Facetime, persoon kent dat helemaal niet, ziet mij en schrikt zich dood.
Mooi
Nog nooit gebruikt, Facetime. Nou ja, keertje om te testen tussen mn eigen twee iPhones.
For great justice!![]()
Ik gebruik het weleens met m'n broertje als we gescheiden op feesten zijn enzo. Soms zit hij ergens te kaarten of pokeren en dan slingert ie Facetime aan, geniaalOok op feesten
Andersom doe ik dat ook.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
wanneer komt dat ios 6 uit eigenlijk?
Lijkt me wel leuk om even mee te klooien maar als het toch binnenkort officieel uitkomt dan wacht ik daar maar op.Do what you love, love what you do!![]()
Zal niet heel lang duren denk ik. Denk dat als je eenmaal op iOS6 zit, je niet kan downgraden naar 5.1.1quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef kree het volgende:
Lijkt me wel leuk om even mee te klooien maar als het toch binnenkort officieel uitkomt dan wacht ik daar maar op.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
wat verwachten jullie van de iphone 5?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Vrij weinig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:47 schreef bobbernaut het volgende:
wat verwachten jullie van de iphone 5?
iPhone 4(S) met een iets groter scherm en het is wat snellerOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
zal er maar even op wachten dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal niet heel lang duren denk ik. Denk dat als je eenmaal op iOS6 zit, je niet kan downgraden naar 5.1.1
Dat maps ziet er trouwens wel vet uit.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, da's wel vet ja. Alleen niet het gepiel waardquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
zal er maar even op wachten dan.
Dat maps ziet er trouwens wel vet uit.
Waarschijnlijk september/oktober.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef kree het volgende:
Lijkt me wel leuk om even mee te klooien maar als het toch binnenkort officieel uitkomt dan wacht ik daar maar op.For great justice!![]()
![]()
Iemand al Pocket Planes (Airplane Tycoon in het klein) al gespeeld?
Iemand een idee wat de beste tactiek is? Is het beter om meerdere routes te kopen of meer vliegtuigen in het begin?How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik ga voor de grap eens even naar iOS 6 upgraden, kijken wat er allemaal aan te beleven is
aah hou me effe op de hoogte of het een beetje werkt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga voor de grap eens even naar iOS 6 upgraden, kijken wat er allemaal aan te beleven is
Wil het ook wel proberen eigenlijk.
Maar heb geen zin om m'n phone ermee te verkutten met alle gedoe daarbij om het weer terug te krijgen naar 5Do what you love, love what you do!![]()
Je kan heel simpel downgraden naar iOS 5 als ik het mag geloven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
aah hou me effe op de hoogte of het een beetje werkt.
Wil het ook wel proberen eigenlijk.
Maar heb geen zin om m'n phone ermee te verkutten met alle gedoe daarbij om het weer terug te krijgen naar 5
Zal alles wel even proberen voor je
Zijn er eigenlijk meerdere mensen hier die ervaren dat het 2G-netwerk van Vodafone er grote stappen op achteruit is gegaan sinds de grote storing? Het is de laatste maanden zó ontzettend traag hier (Velserbroek), en dan bedoel ik véél trager dan 2G gewoonlijk is. Vaak werken WhatsApp en Twitter niet eens fatsoenlijk, en dat was voorheen wel anders.
Ik wil 3G niet aanzetten want dan gaat mijn batterij zo snel leeg.![]()
![]()
Moet je is in een stad gaan wonen he, dan kan je wel 3G aanzetten zonder problemenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:34 schreef braddofiel het volgende:
Zijn er eigenlijk meerdere mensen hier die ervaren dat het 2G-netwerk van Vodafone er grote stappen op achteruit is gegaan sinds de grote storing? Het is de laatste maanden zó ontzettend traag hier (Velserbroek), en dan bedoel ik véél trager dan 2G gewoonlijk is. Vaak werken WhatsApp en Twitter niet eens fatsoenlijk, en dat was voorheen wel anders.
Ik wil 3G niet aanzetten want dan gaat mijn batterij zo snel leeg.![]()
![]()
Vanwaar dat? Verbruikt het door een betere dekking dan opeens minder of zo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:37 schreef Estolan het volgende:
[..]
Moet je is in een stad gaan wonen he, dan kan je wel 3G aanzetten zonder problemen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2012 17:41:47 ]![]()
jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:41 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Vanwaar dat? Verbruikt het door een betere dekking dan opeens minder of zo?
3G verbrukt echt niet veel meer dan als je het niet gebruikt
en ja bij betere dekking hoeft je telefoon minder "werk"![]()
iOS 6 staat te installeren..
Wat is allemaal nieuw of moet ik proberen voor jullie?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
ja doe datquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan heel simpel downgraden naar iOS 5 als ik het mag geloven.
Zal alles wel even proberen voor je
thx iig, ben gewoon benieuwd hoe het eruit ziet.Do what you love, love what you do!![]()
Eerste waarneming is dat de 'bubbeltjes' achtergrond nu niet meer is. Zijn allemaal blauwe streepjes nuOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Kan je een iPhone opladen met een iPad oplader?
En andersom?
Heb al op internet gekeken maar de een zegt ja en de ander nee...Die bubbeltjes waren leuk/rustgevendquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eerste waarneming is dat de 'bubbeltjes' achtergrond nu niet meer is. Zijn allemaal blauwe streepjes nu
Ja dat kan gewoon.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:09 schreef bobbernaut het volgende:
Kan je een iPhone opladen met een iPad oplader?
En andersom?
Heb al op internet gekeken maar de een zegt ja en de ander nee...
[..]
Die bubbeltjes waren leuk/rustgevend
Is er nog iets van een "maar"?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon.
Er staat dat ik geen dev ben en dus geen iOS6 mag draaienOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee.quote:
Wat je op internet heb gelezen denk ik is dat er een verschil met de stroomsterkte is, maar de lader geeft gewoon minder stroom door zegmaar naar de iPhoneOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Blijf maar lekker op iOS 5.1.1 allemaal
haha dit zegt genoeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niet doen dus?
Wat viel je op?Do what you love, love what you do!![]()
Vrij weinig, dat is het juist.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
haha dit zegt genoeg.
Niet doen dus?
Wat viel je op?
De kleur van de statusbar is ook niet meer grijs/zilver maar blauw
Dat maps is grote onzin..
Gewoon enhanced maps, niet helemaal nieuw en revolutionair ofzoOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
hmm filmpjes zagen er meer belovender uit als dat het eigenlijk is?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vrij weinig, dat is het juist.
De kleur van de statusbar is ook niet meer grijs/zilver maar blauw
Dat maps is grote onzin..
Gewoon enhanced maps, niet helemaal nieuw en revolutionair ofzoDo what you love, love what you do!![]()
Nogal..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
hmm filmpjes zagen er meer belovender uit als dat het eigenlijk is?
Ik ben weer lekker aan de 5.1.1, even jailbreaken en ik ben weer de oudeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
zal mij niet verbazen dat de Beta toch echt wat anders lijkt dan iOS6quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
hmm filmpjes zagen er meer belovender uit als dat het eigenlijk is?![]()
Als iOS 6 golden master uit is probeer ik hem weerOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Weet iemand waar ik ook alweer die vochtindicatoren pagina kan vinden van de Apple site?
Geen idee hoe je die dingen noemt in het Engels, en kan het met wat Nederlandse trefwoorden niet vinden.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
wet cunt indicatorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand waar ik ook alweer die vochtindicatoren pagina kan vinden van de Apple site?
Geen idee hoe je die dingen noemt in het Engels, en kan het met wat Nederlandse trefwoorden niet vinden.![]()
![]()
Als je die vochtindicatoren zelf zoekt zitten ze in de jack en de dockconnectorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Geen idee hoe je die dingen noemt in het Engels, en kan het met wat Nederlandse trefwoorden niet vinden.
http://support.apple.com/kb/ht3302Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
ik geloof je op je woordquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Hier erger ik me aanOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
aan watquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier erger ik me aan![]()
Meekleurende statusbar..quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Zag er geen opties voor helaasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
zal dat niet aan te passen zijn, dat ze dat willen laten zien?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Het is altijd zo, niet alleen bij een meldingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is toch juist logisch dat de statusbar bij een melding de kleur van de applicatie laat zien?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Is ook een beta hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zag er geen opties voor helaas![]()
Bedankt voor je fantastische hulp man.quote:Thanks. Kan die in de koptelefoon ingang maar moeilijk zien maar hij lijkt ietsje verkleurd. Indicator aan de onderkant is overigens nog spierwit. Beetje jammer van T-Mobile wel. Morgen maar even naar zo'n telefoon winkeltje in de stad. Daar kan iemand vast wel mijn aan/uit knop repareren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je die vochtindicatoren zelf zoekt zitten ze in de jack en de dockconnector
http://support.apple.com/kb/ht3302Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Wat ik me nog afvroeg, is dat maps echt zo vet als in de filmpjes of valt het tegen?quote:
Ze zeggen dus nieuwe apple app en niet meer via google map?
vraag ik me wel af waar ze dan al die kaarten en satelliet foto's vandaan halen, lijkt me nog steeds google nl, alleen nu met een eigen apple app om het weer te geven?Do what you love, love what you do!![]()
TomTom levert kaarten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ik me nog afvroeg, is dat maps echt zo vet als in de filmpjes of valt het tegen?
vraag ik me wel af waar ze dan al die kaarten en satelliet foto's vandaan halen, lijkt me nog steeds google nl, alleen nu met een eigen apple app om het weer te geven?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
TomTomquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ik me nog afvroeg, is dat maps echt zo vet als in de filmpjes of valt het tegen?
vraag ik me wel af waar ze dan al die kaarten en satelliet foto's vandaan halen, lijkt me nog steeds google nl, alleen nu met een eigen apple app om het weer te geven?
Stond al in het nieuws hoor![]()
ow oeps dat had ik niet gelezen dan.
Maar wist niet dat tom tom ook satelliet beelden had?Do what you love, love what you do!![]()
Die koopt ze ook gewoon inquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:34 schreef kree het volgende:
ow oeps dat had ik niet gelezen dan.
Maar wist niet dat tom tom ook satelliet beelden had?
Net als google![]()
blijft het wel netjes van apple dat ze dat dan weer gratis leveren.
Ik verwacht er wel veel van zoals het eruit ziet.
Maar even afwachten maar of dat ook echt zo zal zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe krijg ik m'n muziek 'app' weer terug op het scherm? Blijkbaar heb ik die per ongeluk verwijderd maar kan niet vinden hoe ik die terug zet.Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Die kan je niet verwijderenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:06 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hoe krijg ik m'n muziek 'app' weer terug op het scherm? Blijkbaar heb ik die per ongeluk verwijderd maar kan niet vinden hoe ik die terug zet.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
O grapje. Ik heb hem al maar wel verplaatst.quote:Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Iemand ervaring met het vergrendeld worden van zn apple ID? Had te weinig op mn rekening staan voor de click and buy afschrijving en nu is mn apple ID vergrendeld... Ondertussen de rekening + ¤15 administratiekosten (afzetters..) overgemaakt, maar apple ID nog vergrendeld. Vraag is eigenlijk hoe lang het duurt voordat 'ie weer ontgrendeld wordt, kan nu niks kopen/downloaden
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Echt niet waard hoor..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:01 schreef einschtein het volgende:
Straks/Morgen maar even iOS 6 proberen.
Heb het zelf gedaan vandaag, meteen weer terug naar iOS 5.1.1
Het biedt niks meer dan iOS 5, de 'passbooks' app werkt niet eensOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Zelfde hier: alweer terug op 5.1.1
Enige handige vond ik de shortcut voor Bluetooth die nu eerder in het menu zit.
Maar ontbreken van de 3G schakelaar was voor mij reden om weer terug te gaan naar 5.1.1Haters everywhere but I don't really care.![]()
3G schakelaar kan ik begrijpen.
Maar niks meer?
Sms bij niet kunnen beantwoorden telefoon.
Niet storen knop
Facebook integratie
Fullscreen safari
Makkelijker foto's invoegen tijdens typen mail.
Zo een paar dingen die nu al handiger zijn.
Maar ja blijft persoonlijk. Sommige zullen iOS 4 ook nog steeds ideaal vinden.![]()
Mijn account was geblokkeerd om eigenlijk geen reden en toen ik mailde met uitleg deed hij het 5 minuten nadat ik antwoord had alweer.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef Narcotical het volgende:
Iemand ervaring met het vergrendeld worden van zn apple ID? Had te weinig op mn rekening staan voor de click and buy afschrijving en nu is mn apple ID vergrendeld... Ondertussen de rekening + ¤15 administratiekosten (afzetters..) overgemaakt, maar apple ID nog vergrendeld. Vraag is eigenlijk hoe lang het duurt voordat 'ie weer ontgrendeld wordt, kan nu niks kopen/downloaden
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Het is dan ook een beta.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt niet waard hoor..
Heb het zelf gedaan vandaag, meteen weer terug naar iOS 5.1.1
Het biedt niks meer dan iOS 5, de 'passbooks' app werkt niet eensIk weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ik vind de SMS bij het niet kunnen antwoorden en de DND functie wel een behoorlijk toegevoegde waarde. Met dat soort kleine toevoegingen blijf ik toch altijd graag updaten naar de nieuwste versies firmware.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Verdomme Facebook app. Ik word er echt gek van. Ik heb alle push berichten op UIT staan. Hoe kan ik nou nog pushberichten krijgen?
Bij facebook app: Instellingen > facebook meldingen > alle PUSH op UIT. Toch krijg ik ze.![]()
Hmm ja, maar dan kunnen ze het er beter uit latenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
O really? Ik heb een keer nooit betaald en 0329023 mails en ik zou deurwaarders voor m'n deur krijgen. Niks gebeurd en me account werkt helemaal prima.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn account was geblokkeerd om eigenlijk geen reden en toen ik mailde met uitleg deed hij het 5 minuten nadat ik antwoord had alweer.![]()
Dat wordt gewoon betalen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef Narcotical het volgende:
2000 light years from home![]()
Ik haat die app echt verschrikkelijk, alleen het nadeel is dat ik met veel mensen contact heb via Facebookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:23 schreef RoW_0 het volgende:
Verdomme Facebook app. Ik word er echt gek van. Ik heb alle push berichten op UIT staan. Hoe kan ik nou nog pushberichten krijgen?
Bij facebook app: Instellingen > facebook meldingen > alle PUSH op UIT. Toch krijg ik ze.
Al 2x gehad dat ik een ontzettend lang bericht had gestuurd maar dat die nooit was aangekomen... Refreshen gaat vaak traag of helemaal niet en er zijn zoveel details die zoveel beter kunnen. Miljardenbedrijf maar een fatsoenlijke app zit er niet in. In Safari werkt het meestal nog beter![]()
![]()
Aan 1 van de beta testers: zit er nou ook eindelijk een betere sharing optie in? Ik zie een toffe site/plaatje/filmpje en die wil ik graag delen. Kan dat nou eindelijk ook direct naar andere apps, zonder eerst voor email te hoeven kiezen, link selecteren, link kopiëren, app openen, link plakken? Of is dat wederom een gemis ?![]()
Ik vind iOS6 tot nu toe fijn. En dat voor een beta. Nog geen rare of batterijvretende issues gehad. En oja, de niet storen knop is heeeel fijn voor mijn nachtrust
* Ook fijn dat die Facebook integratie verder gaat. Heeft bij al mijn contacten de verjaardag toegevoegd, net als aan de agenda. Ook whatsapp aangevuld met ontbrekende nummers en namen. Deed dit ook bij mijn normale telefoonboek, waar ik niet op zat te wachten, maar dit is eenvoudige uit te zetten dmv een vinkje![]()
![]()
Om een of andere reden kraakt die telefoon van mij als ik 3G gebruik om te bellen. Erg irritant, dus daarom teruggegaan naar 5.1.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:14 schreef nelisb het volgende:
3G schakelaar kan ik begrijpen.
Maar niks meer?
Maar ja blijft persoonlijk. Sommige zullen iOS 4 ook nog steeds ideaal vinden.Haters everywhere but I don't really care.![]()
iPhone naar zo'n reparatie toko gebracht. 39 euro, over een uur kan ik hem ophalen. Ben benieuwd.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Wat was kapot? Je uit knopje toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
iPhone naar zo'n reparatie toko gebracht. 39 euro, over een uur kan ik hem ophalen. Ben benieuwd.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jep. Maar bij T-Mobile kost het 230 euro (quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat was kapot? Je uit knopje toch?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ).
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jep. Maar bij T-Mobile kost het 230 euro (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ).
____!!!!!!!!
Kan ik in ieder geval m'n iPhone 4 weer gebruiken. 3Gs werkt prima maar dat scherm is echt kut als je net een jaar met de 4 leeft.
Bij T-mobile krijg je dan ook gewoon een nieuwe iPhone.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jep. Maar bij T-Mobile kost het 230 euro (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ).
![]()
Dan krijg je voor je 230 euro een compleet nieuw toestelquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan krijg je voor je 230 euro een compleet nieuw toestelHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij T-mobile krijg je dan ook gewoon een nieuwe iPhone.
dussss boem-dikkie is geflasht door zichzelf?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarom? Hij moet nog steeds bijna 2 meier meer neertellen en als de reperatie goed verloopt, wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHAHA
dussss boem-dikkie is geflasht door zichzelf?![]()
owhja..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom? Hij moet nog steeds bijna 2 meier meer neertellen en als de reperatie goed verloopt, wat is het probleem dan?Nja ik denk dat t idd beter was om gewoon te laten repareren ipv een nieuwe.
Ik heb hem laten repareren, hij doet 't prima.
Dat T-Mobile 230 euro vraagt voor een nieuw toestel is complete onzin. Ik heb mijn vochtindicatoren bekijken en die in mijn stroomaansluiting zit is spierwit. Dat zou dus al betekenen dat hij sowieso niet compleet nat/vochtig is geweest en dat ze zelfs dán nog stellen dat mijn toestel door "vochtschade onherstelbaar beschadigd is" is pure oplichterij.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Staat T-Mobile bekend om. Alles is waterschade bij hunquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb hem laten repareren, hij doet 't prima.
Dat T-Mobile 230 euro vraagt voor een nieuw toestel is complete onzin. Ik heb mijn vochtindicatoren bekijken en die in mijn stroomaansluiting zit is spierwit. Dat zou dus al betekenen dat hij sowieso niet compleet nat/vochtig is geweest en dat ze zelfs dán nog stellen dat mijn toestel door "vochtschade onherstelbaar beschadigd is" is pure oplichterij.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Daarom je kapotte toestel desnoods filmen voor ie weg gaat. Ik heb dat vroeger al een keer gedaan met een toestel. Vochtindicators welke zichtbaar waren gefilmd, kijk! wit! Rondom laten zien dat ie niet gevallen is, geen butsen, plekken bla bla.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat T-Mobile bekend om. Alles is waterschade bij hun
Ik word gebeld. Ja uw toestel is waarschijnlijk gevallen en heeft waterschade.
RE:RE: Hier een filmpje met datum en tijdstempel en de TV gefilmd om te laten zien dat ik niet kloot met de tijd en datum. Kus!
RE:RE:RE U krijgt een nieuwe opgestuurd.
RE:RE:RE:RE: Kusje.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom je kapotte toestel desnoods filmen voor ie weg gaat. Ik heb dat vroeger al een keer gedaan met een toestel. Vochtindicators welke zichtbaar waren gefilmd, kijk! wit! Rondom laten zien dat ie niet gevallen is, geen butsen, plekken bla bla.
Ik word gebeld. Ja uw toestel is waarschijnlijk gevallen en heeft waterschade.
RE:RE: Hier een filmpje met datum en tijdstempel en de TV gefilmd om te laten zien dat ik niet kloot met de tijd en datum. Kus!
RE:RE:RE U krijgt een nieuwe opgestuurd.
RE:RE:RE:RE: Kusje.
Op Radar en dergelijke zie je ook veel klachten over T-Mobile en waterschade.. Niet netjes dat het zo moet gaan om een nieuw toestel te krijgenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
En mijn 4S moet terug trouwens. Heb regelmatig dat uit het niets het bereik wegvalt. Er staat dan wel T-Mobile 3G, maar geen bars. Mensen die me bellen krijgen m'n voicemail. Toestel herstarten en probleem weg. Het gebeurt alleen een keer of 2 per dag. Soms vaker. Random.
En ik heb weleens dat de gewone native bel-app vastloopt. Ik bel iemand, hoor geruis alsof iemand heeft opgenomen, maar hoor niks. Gesprek afsluiten, iPhone blijft hangen in gesprek beëindigen. Home-knop, belapp stopt. Opnieuw proberen iemand te bellen en hij gaat weer terug naar het eerste gesprek en blijft weer hangen. Soms tot 4, 5 keer toe. En na een minuut of 1 a 2 niets doen, is ie weer normaal en kan ik alles weer
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
dat laatste issue heb ik 2x gehad, herstarten hielp dan. sinds de laatste upgrade lijkt het verholpen (ff afkloppen).quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:49 schreef Biogarde het volgende:
En mijn 4S moet terug trouwens. Heb regelmatig dat uit het niets het bereik wegvalt. Er staat dan wel T-Mobile 3G, maar geen bars. Mensen die me bellen krijgen m'n voicemail. Toestel herstarten en probleem weg. Het gebeurt alleen een keer of 2 per dag. Soms vaker. Random.
En ik heb weleens dat de gewone native bel-app vastloopt. Ik bel iemand, hoor geruis alsof iemand heeft opgenomen, maar hoor niks. Gesprek afsluiten, iPhone blijft hangen in gesprek beëindigen. Home-knop, belapp stopt. Opnieuw proberen iemand te bellen en hij gaat weer terug naar het eerste gesprek en blijft weer hangen. Soms tot 4, 5 keer toe. En na een minuut of 1 a 2 niets doen, is ie weer normaal en kan ik alles weer![]()
Klopt. Jammer wel. Maar goed, m'n iPhone doet 't weer. Ik vind 't prima zo.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat T-Mobile bekend om. Alles is waterschade bij hunIk weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Waar heb je gerepareerdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt. Jammer wel. Maar goed, m'n iPhone doet 't weer. Ik vind 't prima zo.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Zo'n telefoonzaakje in Groningen, Oude Ebbingestraat.quote:Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Overdreven kan er natuurlijk ook worden, heb zelf de iphone 4 ook al 1,5 jaar via tmobile. Opgestuurd voor reparatie en had binnen 1 week een nieuwe(refurbished) iphone terug.![]()
Hoe bedoel je overdreven?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:31 schreef xminator het volgende:
Overdreven kan er natuurlijk ook worden, heb zelf de iphone 4 ook al 1,5 jaar via tmobile. Opgestuurd voor reparatie en had binnen 1 week een nieuwe(refurbished) iphone terug.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Voor 230 euro zekerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:31 schreef xminator het volgende:
Overdreven kan er natuurlijk ook worden, heb zelf de iphone 4 ook al 1,5 jaar via tmobile. Opgestuurd voor reparatie en had binnen 1 week een nieuwe(refurbished) iphone terug.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Niet overdreven. Waarom denk je dat daar zoveel klachten over zijn, en er zelfs een Radar aflevering over gemaakt is.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Met alles wordt op vochtschade gegooit gebeuren.
Nee niet voor 230 eypo, gewoon gratis.
Ok tnx. Ik zoek zoiets hier maar vind het allemaal maar shadyquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo'n telefoonzaakje in Groningen, Oude Ebbingestraat.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Als mensen geen reparatie krijgen door vochtschade gaan ze inderdaad klagen. Maar als vochtschade aanwezig is is het terecht dat ze geen reparatie krijgen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet overdreven. Waarom denk je dat daar zoveel klachten over zijn, en er zelfs een Radar aflevering over gemaakt is.
Soms kan het wel te ver gaan, dat wel.![]()
Is het vaak ook. Heb ook rondgevraagd naar ervaringen voordat ik naar zo'n winkel ben gegaan hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ok tnx. Ik zoek zoiets hier maar vind het allemaal maar shadyIk weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Mijn toestel is niet "onherstelbaar beschadigd" door vocht, en al helemaal niet het knopmechanisme wat het niet meer deed en waarvoor ik mijn toestel heb opgestuurd. Dat ik geen garantie krijg omdat er onderdelen kapot zijn door vocht snap ik, dat ik geen garantie krijg omdat er welgeteld één indicator lichtverkleurd is is onzin. Dat bewijst ook gewoon dat mijn iPhone nooit in water of iets dergelijks heeft gelegen, want als dat zo was waren alle indicatoren wel verkleurd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Als mensen geen reparatie krijgen door vochtschade gaan ze inderdaad klagen. Maar als vochtschade aanwezig is is het terecht dat ze geen reparatie krijgen.
Soms kan het wel te ver gaan, dat wel.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ligt iTunes eruit? Kan geen apps op dit moment downloaden.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Dat bedoel ik met te ver gaan. Vocht geconstateerd op een plek wat niks te maken heeft met het daadwerkelijke probleem. Mja ergens moet een streep getrokken worden..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn toestel is niet "onherstelbaar beschadigd" door vocht, en al helemaal niet het knopmechanisme wat het niet meer deed en waarvoor ik mijn toestel heb opgestuurd. Dat ik geen garantie krijg omdat er onderdelen kapot zijn door vocht snap ik, dat ik geen garantie krijg omdat er welgeteld één indicator lichtverkleurd is is onzin. Dat bewijst ook gewoon dat mijn iPhone nooit in water of iets dergelijks heeft gelegen, want als dat zo was waren alle indicatoren wel verkleurd.![]()
Tja. Dat is natuurlijk heel slim om het daar op te gooien. Volgens mij verkleuren die strips al als je na het sporten met je zweetlichaam dat ding tegen je oor houdt om te bellen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met te ver gaan. Vocht geconstateerd op een plek wat niks te maken heeft met het daadwerkelijke probleem. Mja ergens moet een streep getrokken worden..Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Zelf heb ik mijn iphone 4 vrij intensief gebruikt 1,5 jaar lang, ook op vakantie in een veels te warme Turkije aan het strand e.d. (denk aan 38 graden). Heb er ooit zelfs een beetje water op laten vallen (wel meteen eraf gehaald en laten drogen). en nog waren ze niet verkleurd. Ze kijken geloof ik ook naar oxidatie op de lader-ingang.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tja. Dat is natuurlijk heel slim om het daar op te gooien. Volgens mij verkleuren die strips al als je na het sporten met je zweetlichaam dat ding tegen je oor houdt om te bellen.![]()
Mijn iPhone (4, geen JB) slaat opeens geen foto's meer op.
Foto's die ik had zijn verdwenen, ik kan wel foto's maken maar die zijn niet zichtbaar (melding: geen foto's of video's).
Het is geen capaciteitsprobleem.
Ik heb al een herstel via iTunes gedaan, maar dit levert niets op.
Heeft iemand een idee?... ♥ ik mis je ♥![]()
Oxidatie bij de lader-ingang hebben ze in dit geval echt niet naar gekeken. Indicator die daar zit is zelfs nog spierwit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Zelf heb ik mijn iphone 4 vrij intensief gebruikt 1,5 jaar lang, ook op vakantie in een veels te warme Turkije aan het strand e.d. (denk aan 38 graden). Heb er ooit zelfs een beetje water op laten vallen (wel meteen eraf gehaald en laten drogen). en nog waren ze niet verkleurd. Ze kijken geloof ik ook naar oxidatie op de lader-ingang.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Kan je ook makkelijk met t blote oog zien
Mijn iPhone 4s heeft niks, maar bij mijn 3Gs is het bij de dock rood
iOS 6 geinstalleerd. Sommige dingen zijn net wat anders, in mijn mening allemaal wel goed.
Tot nu toe geen problemen gespot. Passbook werkt helemaal niet, nee.![]()
Ja bij mij ook, en nu ik de koptelefoon ingang eens goed bekijk is die ook nog spierwit. Dus ik weet niet waar ze die waterschade vandaan hebben gehaald.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:09 schreef bobbernaut het volgende:
Kan je ook makkelijk met t blote oog zien
Mijn iPhone 4s heeft niks, maar bij mijn 3Gs is het bij de dock rood
Mijn 3Gs is wel rood, maar dat is niet gek aangezien ik daarmee in de sloot ben gefietst.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, en nu ik de koptelefoon ingang eens goed bekijk is die ook nog spierwit. Dus ik weet niet waar ze die waterschade vandaan hebben gehaald.
Mijn 3Gs is wel rood, maar dat is niet gek aangezien ik daarmee in de sloot ben gefietst.
Waarom heb je dat dan niet nagevraagd?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, en nu ik de koptelefoon ingang eens goed bekijk is die ook nog spierwit. Dus ik weet niet waar ze die waterschade vandaan hebben gehaald.
Mijn 3Gs is wel rood, maar dat is niet gek aangezien ik daarmee in de sloot ben gefietst.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Omdat ik als ze eventueel foto's willen maken van de indicatoren vertrouw op het feit dat ze het correct hebben. Ook al kunnen ze vrij snel die indicatoren wel rood maken natuurlijk. Heb hem maar terug laten sturen dus.quote:Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
quote:
Haha nice one. Zo'n sloot was het wel inderdaad. Dacht dat ik nog over het fietspad fietste (in een niet verlicht park 's nachts). Opeens, hof, in de sloot.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha nice one. Zo'n sloot was het wel inderdaad. Dacht dat ik nog over het fietspad fietste (in een niet verlicht park 's nachts). Opeens, hof, in de sloot.
Ik moest meteen aan die droge foto denken erbij
Was ook in één klap nuchter trouwens. Dat hielp wel goed.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Mobile Unlimited toevallig?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zo'n telefoonzaakje in Groningen, Oude Ebbingestraat.![]()
Iemand hier die zelf apps maakt?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Geen idee, zit aan het begin van de Oude Ebbinge.quote:Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Haha nice maar voor zo'n speeltje wel wat prijzig.
Tja jaquote:Op maandag 18 juni 2012 14:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha nice maar voor zo'n speeltje wel wat prijzig.Ik zou dan denk ik toch wel eerder voor een AR Drone gaan
Bestaat er een app waarmee je telefoonnummers kunt blokkeren?♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Foto's van mijn vochtindicatoren opgestuurd naar T-Mobile. Ben benieuwd naar hun reactie.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Godver dat klinkt geilquote:Op maandag 18 juni 2012 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Foto's van mijn vochtindicatoren opgestuurd naar T-Mobile. Ben benieuwd naar hun reactie.![]()
Geen bolleboosdie me op weg kan helpen?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef phluphy het volgende:
Mijn iPhone (4, geen JB) slaat opeens geen foto's meer op.
Foto's die ik had zijn verdwenen, ik kan wel foto's maken maar die zijn niet zichtbaar (melding: geen foto's of video's).
Het is geen capaciteitsprobleem.
Ik heb al een herstel via iTunes gedaan, maar dit levert niets op.
Heeft iemand een idee?... ♥ ik mis je ♥![]()
5.1.1?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef phluphy het volgende:
[..]Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Doe eens een soft reset. Home + power ingedrukt houden tot je het apple logo ziet.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef phluphy het volgende:
[..]![]()
Als herstellen als niet lukt, zal dit het ook niet doen denk ikquote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Doe eens een soft reset. Home + power ingedrukt houden tot je het apple logo ziet.
Hey, plaats is die foto's van je syma!quote:
Heeft iemand hier 4s met 5.0.1 Untethered JB?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Daar had ik idd overheen gelezen.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als herstellen als niet lukt, zal dit het ook niet doen denk ik![]()
Had ik reeds.quote:Dat had ik inderdaad vóór de reset geprobeerd.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Doe eens een soft reset. Home + power ingedrukt houden tot je het apple logo ziet.![]()
Het euvel doet zich voor sinds ik veel extra afspeellijst van Spotify offline beschikbaar heb gemaakt. Vandaar dat ik vermoedde dat het een capaciteitsprobleem was. Maar dat blijkt het dus ook niet te zijn, van de 16gb is ruim 8gb beschikbaar.... ♥ ik mis je ♥![]()
Oja, ik zal hem even halen, hold onquote:Op maandag 18 juni 2012 16:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hey, plaats is die foto's van je syma!
Heeft iemand hier 4s met 5.0.1 Untethered JB?
Probeer eens een restore zonder daarna een backup terug te zetten.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Had ik reeds.
[..]
Dat had ik inderdaad vóór de reset geprobeerd.![]()
Het euvel doet zich voor sinds ik veel extra afspeellijst van Spotify offline beschikbaar heb gemaakt. Vandaar dat ik vermoedde dat het een capaciteitsprobleem was. Maar dat blijkt het dus ook niet te zijn, van de 16gb is ruim 8gb beschikbaar.![]()
Die tip had ik ook gevonden na een tijdje googelen. (proces onderbreken, iPhone ontkoppelen, camera gebruiken, daarna proces voortzetten) Echter, ik denk dat dit voor de iPhone 2 (of 3?) bedoeld was, het topic was uit 2009. Ik heb het wel geprobeerd, maar je kunt het proces niet onderbreken. Je moet óf kiezen voor het terugzetten van de backup, óf kiezen voor "configureren als nieuwe iPhone". Als je het annuleert of op de home knop drukt, komt je gewoon op pagina 1 van het installatieproces.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:35 schreef Trystar het volgende:
[..]
Probeer eens een restore zonder daarna een backup terug te zetten.... ♥ ik mis je ♥![]()
Configureren als nieuwe iPhone dus, backup terugzetten kan altijd later nog"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Dat zou ik nog kunnen proberen, ja. Ga ik a.s. weekend doen. Ik zal nog wel even laten weten wat het resultaat was.... ♥ ik mis je ♥![]()
Tip gevraagd.
Over enkele weken kan ik mijn abonnement weer verlengen. Van mezelf heb ik een 3GS en sinds kort van het werk een 4S. Toch wil ik dit apart houden, zal ik voor mezelf wachten op de 5??![]()
Hoe moeten wij jou nou voor jou beslissen wat jij moet doen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:30 schreef Koningin het volgende:
Tip gevraagd.
Over enkele weken kan ik mijn abonnement weer verlengen. Van mezelf heb ik een 3GS en sinds kort van het werk een 4S. Toch wil ik dit apart houden, zal ik voor mezelf wachten op de 5??Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Dat vraag ik toch ook niet. Ik vraag om enkele meningen, dan kan ik mijn beslissing zelf beter nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hoe moeten wij jou nou voor jou beslissen wat jij moet doen?![]()
Het duurt waarschijnlijk nog wel tot oktober of zo voor er een keer een nieuwe iPhone is. En als je hem dan koopt is de iPhone 6 ook al bijna weer bespreekbaar. Het houdt toch niet op dus je kunt imho als je nu mag verlengen beter gewoon een 4s nemen.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
In ieder geval apart houden. Ik heb ook maar 1 abo (zakelijk) en dat is best kut somsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:30 schreef Koningin het volgende:
Tip gevraagd.
Over enkele weken kan ik mijn abonnement weer verlengen. Van mezelf heb ik een 3GS en sinds kort van het werk een 4S. Toch wil ik dit apart houden, zal ik voor mezelf wachten op de 5??![]()
![]()
Zou het bij T-mobile zijn om je abonnement gewoon door te laten lopen? Ik heb het 'oude' i150-abonnement voor 30 E per maand. Zit onbeperkt internet bij in. Stuk goedkoper dan al die nieuwe abonnementen die aangeboden worden. Zou ik dit gewoon door kunnen laten lopen of gaan ze me dan dwingen over te stappen naar iets anders?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ik had hetzelfde bij Hi, heb hem gewoon door laten lopen, niets van gehoord.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:47 schreef Skv het volgende:
Zou het bij T-mobile zijn om je abonnement gewoon door te laten lopen? Ik heb het 'oude' i150-abonnement voor 30 E per maand. Zit onbeperkt internet bij in. Stuk goedkoper dan al die nieuwe abonnementen die aangeboden worden. Zou ik dit gewoon door kunnen laten lopen of gaan ze me dan dwingen over te stappen naar iets anders?Tap tap tap![]()
Doorlopen kan prima. Mijne loopt al een jaar door.
Heb nog een oude i-300 voor 40 euro per maand.
300 minuten
300 smsjes
onbeperkt internet.![]()
Ja dat abbo heb ik ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:47 schreef Skv het volgende:
Zou het bij T-mobile zijn om je abonnement gewoon door te laten lopen? Ik heb het 'oude' i150-abonnement voor 30 E per maand. Zit onbeperkt internet bij in. Stuk goedkoper dan al die nieuwe abonnementen die aangeboden worden. Zou ik dit gewoon door kunnen laten lopen of gaan ze me dan dwingen over te stappen naar iets anders?
Maar als ik hem laat doorlopen, dan krijg ik geen nieuwe telefoon....![]()
Ik kon 'm ook gewoon door laten lopen maar toen ik bijna klaar was met afhandelen vertelde de verkoper me nog even dat mijn 300 abonnement wel is veranderd in of 300 SMS of 300 minuten. In plaats van EN.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:47 schreef Skv het volgende:
Zou het bij T-mobile zijn om je abonnement gewoon door te laten lopen? Ik heb het 'oude' i150-abonnement voor 30 E per maand. Zit onbeperkt internet bij in. Stuk goedkoper dan al die nieuwe abonnementen die aangeboden worden. Zou ik dit gewoon door kunnen laten lopen of gaan ze me dan dwingen over te stappen naar iets anders?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
yup gaat in unitsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kon 'm ook gewoon door laten lopen maar toen ik bijna klaar was met afhandelen vertelde de verkoper me nog even dat mijn 300 abonnement wel is veranderd in of 300 SMS of 300 minuten. In plaats van EN.
dus kwa prijs ga je er enorm op achteruit
vroegah:
45e pm voor 300sms + 300belmin + onbeperkt snel inet
nu 43e pm voor 300 units ( bel/sms ) + onbeperkt inet tot 1gb ( daarna snelheid omlaag ), wat ik dan heb
de nieuwe abo's zijn nog duurder voor hetzelfde dacht ik
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2012 11:18:19 ]![]()
Hm, ik heb een probleempje met mijn 4s. Ik kan wel smsjes versturen, deze komen ook gewoon aan. Maar smsjes die naar mij worden verstuurd komen niet binnen? Iemand die dit herkent of zou het aan Vodafone liggen?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Voda had daar deze week wel storingen meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Hm, ik heb een probleempje met mijn 4s. Ik kan wel smsjes versturen, deze komen ook gewoon aan. Maar smsjes die naar mij worden verstuurd komen niet binnen? Iemand die dit herkent of zou het aan Vodafone liggen?
dus gok het wel ja![]()
Ah, ik zie het nu ja. Het helpt als je bij je zoekopdracht even "Juni" erbij zetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:24 schreef Estolan het volgende:
[..]
Voda had daar deze week wel storingen mee
dus gok het wel jaBedankt!
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik zit nu al bijna 4 jaar op het netwerk van T-Mobile maar het is en blijft toch een piemel provider zeg, ondanks al die beloften van investeren in het netwerk etc.![]()
![]()
Ik zit er al sinds het Ben was. Nog nooit problemen gehad ( Regio Den Haag )quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:53 schreef no1uknow het volgende:
Ik zit nu al bijna 4 jaar op het netwerk van T-Mobile maar het is en blijft toch een piemel provider zeg, ondanks al die beloften van investeren in het netwerk etc.![]()
In de trein van Zoetermeer naar Den Haag valt de verbinding minstens 2 keer helemaal weg, voor de rest de hele rit een drama qua snelheid. Bijna de hele wijk Ypenburg is ook 3 keer niks. Soms op verschillende momenten en plekken waar ik normaal wel internet heb ineens 2g en moet ik data uit en aan zetten wil ik 3G terug krijgen (wat niet aan de telefoon ligt).quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik zit er al sinds het Ben was. Nog nooit problemen gehad ( Regio Den Haag )
Dat soort dingen.![]()
En toch blijf je elke keer verlengen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:53 schreef no1uknow het volgende:
Dus niet bijzonderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
In de trein van Zoetermeer naar Den Haag valt de verbinding minstens 2 keer helemaal weg, voor de rest de hele rit een drama qua snelheid. Bijna de hele wijk Ypenburg is ook 3 keer niks. Soms op verschillende momenten en plekken waar ik normaal wel internet heb ineens 2g en moet ik data uit en aan zetten wil ik 3G terug krijgen (wat niet aan de telefoon ligt).
Dat soort dingen.
A. In trein komt/WiFi
B. je noemt ook locaties waar je niet dood gevonden wilt worden![]()
![]()
1 maal verlengd met de iPhone 4 toen deze nog steeds alleen bij T-Mobile te verkrijgen was, dan zit je er dus helaas aan vast. Andere opties toentertijd zaols met een losse iPhone uit het buitenland i.c.m. een sim-only lagen niet binnen het budget.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En toch blijf je elke keer verlengen?![]()
Waar ik net achter ben gekomen: als je geen autofocus wilt moet je paar seconden op t scherm drukken (als je camera aan hebt) en dan stopt ie met focussen (behalve op de plek waar jij wilt dat ie focust.)
Wil je dat weer uit, tik dan weer op het scherm!
Bumper case ontvangen net!![]()
Overigens, is een screenprotector aan te raden of? ....♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Nee. Behalve als je je iPhone in een zak spijkers, scheermesjes en sleutels bewaard.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef Miam het volgende:
Overigens, is een screenprotector aan te raden of? ....Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Nee. Maar die bumper heb je ook geen zak aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef Miam het volgende:
Overigens, is een screenprotector aan te raden of? ....
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
@Boemdikkie; Sleutels prop ik regelmatig in m`n broekzak waar ook m`n telefoon in zit.
Maargoed, dat zou ik kunnen veranderen uiteraard.
@skv, want?♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Het kan geen kwaad, denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef Miam het volgende:
Overigens, is een screenprotector aan te raden of? ....Tap tap tap![]()
Waarom zou je zo'n lelijk ding er omheen willen doen? Mijn iPhone is er juist extra kapot aan gegaan (kwam zand tussen de bumper en de rand van de telefoon, waardoor de hele metalen rand verkrast is). Daarnaast past 'ie niet meer in je dock. Maar vooral dat het er niet uit ziet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:00 schreef Miam het volgende:
@Boemdikkie; Sleutels prop ik regelmatig in m`n broekzak waar ook m`n telefoon in zit.
Maargoed, dat zou ik kunnen veranderen uiteraard.
@skv, want?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Al die mensen die telefoons op een fluwelen kussentje meenemen..
Het is maar een telefoontje hoor, wat geeft het nou als er een deukje of krasje in zit als 'ie een keer op de grond klettert?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Och, nee dat denk ik ook niet. echter vind ik vooral tijdens het aanraken van de Home button datquote:
je deze niet goed en volledig kunt indrukken door de screenprotector die erop zit.
Ik denk dat ik`m maar verwijder.
Ben over het algemeen erg zuinig op m`n spullen. het is ook maar net hoe je er zelf mee omgaat uiteraard.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Dat heb ik toch liever niet. al kun je krasjes vrijwel niet tegengaan dunkt me.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:04 schreef Skv het volgende:
Het is maar een telefoontje hoor, wat geeft het nou als er een deukje of krasje in zit als 'ie een keer op de grond klettert?♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Wait whut. Je hebt de standaard af fabriek protector er nog op?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:05 schreef Miam het volgende:
[..]
Och, nee dat denk ik ook niet. echter vind ik vooral tijdens het aanraken van de Home button dat
je deze niet goed en volledig kunt indrukken door de screenprotector die erop zit.
Ben over het algemeen erg zuinig op m`n spullen. het is ook maar net hoe je er zelf mee omgaat uiteraard.![]()
![]()
Ik heb nog steeds dat wanneer ik een ontvangen email in mijn hotmailaccount verwijder op mijn iphone deze nog steeds in mijn hotmail staat op het moment dat ik op mijn pc mijn hotmail open. Hoe pas ik dit aan?![]()
Mijn screenprotector gaat gewoon om de knop heen, die kun je dan gewoon indrukken, niks anders aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:05 schreef Miam het volgende:
[..]
Och, nee dat denk ik ook niet. echter vind ik vooral tijdens het aanraken van de Home button dat
Ben over het algemeen erg zuinig op m`n spullen. het is ook maar net hoe je er zelf mee omgaat uiteraard.Tap tap tap![]()
Bij settings van je betreffende mailbox, daarna boven op account blablabls@hotmail.com, -> advanced -> Deleted mailboxquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:09 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb nog steeds dat wanneer ik een ontvangen email in mijn hotmailaccount verwijder op mijn iphone deze nog steeds in mijn hotmail staat op het moment dat ik op mijn pc mijn hotmail open. Hoe pas ik dit aan?![]()
Ah ik had jou toch die link gestuurd? Heb je die besteld? Ik heb die van mij al een paar dagenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef Miam het volgende:
Overigens, is een screenprotector aan te raden of? ....![]()
Hotmail via Exchange instellen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:09 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb nog steeds dat wanneer ik een ontvangen email in mijn hotmailaccount verwijder op mijn iphone deze nog steeds in mijn hotmail staat op het moment dat ik op mijn pc mijn hotmail open. Hoe pas ik dit aan?
http://www.idownloadblog.(...)ange-on-your-iphone/Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik krijg nu nergens mee rmijn mail. Niet als ik de exhange instellingen kies, niet als ik de hotmail variant kies en ook niet wanneer ik een gmail adres gebruik. Heb je wifi nodig om alles snel te laden? Of moet ik gewoon wat langer wachten?![]()
Ja klopt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah ik had jou toch die link gestuurd? Heb je die besteld? Ik heb die van mij al een paar dagen![]()
goede service he! bevalt ie een beetje?
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Pics van de bumpertOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja! Alleen ik had rood, maar die lijkt in het licht een beetje lichtrood.. Dus dat is wel jammer, ik verwachte knalroodquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:15 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja klopt!goede service he! bevalt ie een beetje?
Nja tis niet zo erg.
Alleen moest wel wat bijvijlen, want ik heb een 3M kabel en die past er anders niet in.. Dus heb ook wat krasjes gemaakt in de binnenkant van de caseKomt eraanquote:
Maar ik maak foto's met mn 4s dus je ziet er GEEN iphone in
Nvm, internet viel weg, daardoor uploaden ook.. Ent hoesje zit echt superstrak om de iphone en is erg irritant om m dan eraf te halen
even een plaatje ter illustratie.quote:
Zo ziet het er ongeveer uit. kleur is exact hetzelfde.
@ Bobbernaut; Dat is jammer ja .. dat is toch altijd afwachten bij online bestellen..
Hopelijk niet je hele case beschadigd![]()
geweldige service overigens!♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
moet volgens mij via je provider.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:44 schreef Miam het volgende:
Bestaat er een app waarmee je telefoonnummers kunt blokkeren?![]()
Ja, is reeds opgelost overigensquote:
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Ik weet niet of dit onder het topic valt, maar een vraagje: Hebben meerdere mensen last van de home knop bij de iPhone? Ik heb iPhone 4 en na meerdere malen hard drukken doet die knop het pas. Valt dit trouwens ook onder de garantie?
![]()
Met dit gezegd weet ik niet zo goed of die 8 iPhones met haarscheurtjes wel vanzelf kapot gingen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:04 schreef Skv het volgende:
Het is maar een telefoontje hoor, wat geeft het nou als er een deukje of krasje in zit als 'ie een keer op de grond klettert?![]()
Ja is een bekende fout. Valt onder de garantie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:33 schreef ChrisBreezy het volgende:
Ik weet niet of dit onder het topic valt, maar een vraagje: Hebben meerdere mensen last van de home knop bij de iPhone? Ik heb iPhone 4 en na meerdere malen hard drukken doet die knop het pas. Valt dit trouwens ook onder de garantie?
![]()
Opgelost
[ Bericht 94% gewijzigd door Miam op 21-06-2012 17:23:05 (-) ]♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Beeldscherm van iphone 4 vervangen, zelf doen, a 40 euro met Scherm van dealextreme of laten doen voor 130?
Is het lastig?![]()
Laten doen, dat zou ik doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:26 schreef Pielemuisje het volgende:
Beeldscherm van iphone 4 vervangen, zelf doen, a 40 euro met Scherm van dealextreme of laten doen voor 130?
Is het lastig?
Als er net een stofje op je scherm komt ben je er ook ziek vanOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Stofje op je scherm? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laten doen, dat zou ik doen
Als er net een stofje op je scherm komt ben je er ook ziek van![]()
Zelf doen, makkiequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:26 schreef Pielemuisje het volgende:
Is het lastig?![]()
Meer mensen die twitter niet kunnen openen vanaf iPhone?♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Wereldwijde storing.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:08 schreef Miam het volgende:
Meer mensen die twitter niet kunnen openen vanaf iPhone?sig verwijderd door FA![]()
Joh!quote:♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Klein en uiteraard dom vraagje.
Docking stations die geschikt zijn voor de iPhone 4 kan je toch ook met de 4s gebruiken?“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction![]()
Ja, volgens mij wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:20 schreef David Letterman het volgende:
Klein en uiteraard dom vraagje.
Docking stations die geschikt zijn voor de iPhone 4 kan je toch ook met de 4s gebruiken?![]()
Itunes vraag:
Ik heb mn computer moeten clean installen en als ik itunes wil syncen dan zie ik dat alle apps uit de iTunes library weg zijn.
Als ik een vinkje plaats in iTunes bij APPS krijg ik een melding dat alles komt te staan op de iPhone zoals het in iTunes library staat. Alles wordt dan van de iPhone geknalt.
Hoe kan ik dit voorkomen? Geen iTunes meer gebruiken op apps te syncen??Mai pben rai~!![]()
iTunes openen -> iPhone aankoppelen -> Rechtermuisknop op de iPhone -> Aankopen overzetten
Geloof ik, nu even te lui om zelf te kijken. Als je het daar niet kan vinden moet je het even zeggen, dan koppel ik mn iPhone alsnog wel even aan
Hoop gedoe met machtigen maar... ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:09 schreef Narcotical het volgende:
iTunes openen -> iPhone aankoppelen -> Rechtermuisknop op de iPhone -> Aankopen overzetten
Geloof ik, nu even te lui om zelf te kijken. Als je het daar niet kan vinden moet je het even zeggen, dan koppel ik mn iPhone alsnog wel even aan
dank! zo moet het dus
Mai pben rai~!![]()
Je moet inderdaad eerst de computer even machtigen. Maar fijn dat het nu gewerkt heeft, geen dank
GPS wat. Dit is net zo als dat je zegt van "Welke app gebruiken jullie voor 3G"quote:
Als je navigatie bedoeld; Navigon. Duidelijk en awesome.![]()
Bedoeldquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:04 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
GPS wat. Dit is net zo als dat je zegt van "Welke app gebruiken jullie voor 3G"
Als je navigatie bedoeld; Navigon. Duidelijk en awesome.![]()
![]()
Alle nav apps erop gehad. Tomtom blijft wel de betere...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:04 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
GPS wat. Dit is net zo als dat je zegt van "Welke app gebruiken jullie voor 3G"
Als je navigatie bedoeld; Navigon. Duidelijk en awesome.Mai pben rai~!![]()
Ik heb ook de afgelopen 4 jaar zo'n beetje alle navigatiesystemen uitgeprobeerd (rij 70.000 km per jaar).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Tomtom sucks .. Onduidelijk, traag..
Navigon of sygic
TomTom en Navigon heb ik beiden uitgebreid getest, maar inmiddels ben ik toch echt overtuigd dat Navigon nauwkeuriger werkt.Schijt aan het leven
Schijten is het enige dat moet,
Dus het is de stront die er toe doet![]()
Navigon nogmaals proberen dan maar
Voor Tmobile users is er een gratis versie, is dat precies dezelfde waar non-Tmobile users voor moeten betalen?Mai pben rai~!![]()
Ik zou t zeker nog eens proberen... Ik gebruik ook de t-mobile versiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:36 schreef KNAK het volgende:
Voor Tmobile users is er een gratis versie, is dat precies dezelfde waar non-Tmobile users voor moeten betalen?Schijt aan het leven
Vreemd, ik ben echt heel tevreden. Meer dan met TomTom.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:43 schreef KNAK het volgende:
Recenties zijn wel dodelijk80% van wat ik lees kraakt het af...
Maar het is dan ook mijn persoonlijke mening en gebruikservaring...Schijt aan het leven
Hoe weet je of je OpenSSH hebt?
Installeert absinthe OpenSSH?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
De Tmobile versie is niet gelijk aan de betaalde. Het navigeren is niet echt duidelijk. Ik heb het er dan ook afgedonderd nadat ik sygic had gekocht tijdens een actie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:36 schreef KNAK het volgende:
Voor Tmobile users is er een gratis versie, is dat precies dezelfde waar non-Tmobile users voor moeten betalen?
Die start wat langzaam op, maar het navigeren gaat wel goed. Het is verre van perfect wat betreft gebruiksvriendelijkheid, maar goed genoeg.![]()
Welke iPhone-navigatieapp is (het meest) geschikt voor op de motor?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
De T-Mobile versie van Navigon is gewoon een uitgeklede versie met alleen 2D navigatie. Via in-app purchases kun je (betaald) uitbreiden naar 3D navigatie en wat al niet meer zodat het gelijkwaardig wordt aan de volledige versie. Scheelt je uiteindelijk iets in totale prijs, niet veel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:56 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
De Tmobile versie is niet gelijk aan de betaalde. Het navigeren is niet echt duidelijk. Ik heb het er dan ook afgedonderd nadat ik sygic had gekocht tijdens een actie.
Die start wat langzaam op, maar het navigeren gaat wel goed. Het is verre van perfect wat betreft gebruiksvriendelijkheid, maar goed genoeg."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
De gratis T-Mobile versie van Navigon met 3D navigatie uitbreiding is echt prima.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ja, en als je overstapt naar andere provider werkt het niet meer. Kan je je geld beter besteden aan een andere navprog. Sygic benelux is maar 20 euro.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
De T-Mobile versie van Navigon is gewoon een uitgeklede versie met alleen 2D navigatie. Via in-app purchases kun je (betaald) uitbreiden naar 3D navigatie en wat al niet meer zodat het gelijkwaardig wordt aan de volledige versie. Scheelt je uiteindelijk iets in totale prijs, niet veel.
Ik had tijdens acties gekocht. 10 euro of zo.![]()
Achja. Ieder z'n voorkeur he. Ik gebruik eigenlijk bijna altijd de ingebouwde navi in m'n auto maar die begint wat achter te lopen dus op plekken waar dat zo is heb ik nog altijd Navigon bij de hand dan. Meer dan voldoende wmb.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:10 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ja, en als je overstapt naar andere provider werkt het niet meer. Kan je je geld beter besteden aan een andere navprog. Sygic benelux is maar 20 euro.
Ik had tijdens acties gekocht. 10 euro of zo."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
Kleine vraag. In het vorige deel klaagde ik over de slechte accu van mijn iPhone 4s, een welbekende klacht. Nu kan ik via AppleCare een nieuwe krijgen, maar hoe nieuw is nieuw? Refurbished of echt gloedjenieuw zonder dat er iemand met zijn poten aan heeft gezeten?![]()
Refurbished neem ik aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:07 schreef Szlie het volgende:
Kleine vraag. In het vorige deel klaagde ik over de slechte accu van mijn iPhone 4s, een welbekende klacht. Nu kan ik via AppleCare een nieuwe krijgen, maar hoe nieuw is nieuw? Refurbished of echt gloedjenieuw zonder dat er iemand met zijn poten aan heeft gezeten?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Gedaan. Na configuratie werkte de camera weer, en ook de filmrol verscheen weer.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:56 schreef Narcotical het volgende:
Configureren als nieuwe iPhone dus, backup terugzetten kan altijd later nog
Na het terugzetten van de backup echter niet meer. Zelfde euvel: ik kan een foto maken, maar filmrol laat niets zien.
Ik pieker me suf: welke instelling kan dit veroorzaken?... ♥ ik mis je ♥![]()
Ik weet het ook niet zeker, maar meestal refurbishedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:48 schreef Szlie het volgende:
Oei, want dat is niet wat ze me vertelden. Geen refurbished, maar een nieuwe.
Sinds wanneer heb je het probleem? Heb je nog een backup van voordat het probleem zich voordeed? Zo ja, zou ik een clean install weer doen en dan die backup terugzetten. Zo niet, kun je of doorpuzzelen om een oplossing te vinden, of gewoon leeggooien en opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gedaan. Na configuratie werkte de camera weer, en ook de filmrol verscheen weer.
Na het terugzetten van de backup echter niet meer. Zelfde euvel: ik kan een foto maken, maar filmrol laat niets zien.
Ik pieker me suf: welke instelling kan dit veroorzaken?
Als je helemaal wanhopig bent en je backup niet kwijt wil kan je altijd even bij de apple store naarbinnen stappen natuurlijk, wellicht weten ze daar raad"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ik heb het gevonden, denk ik. Ben nog verder gaan surfen, en ben op deze tip gekomen: http://www.iphoneincanada(...)-to-other-in-itunes/quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:13 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je het probleem? Heb je nog een backup van voordat het probleem zich voordeed? Zo ja, zou ik een clean install weer doen en dan die backup terugzetten. Zo niet, kun je of doorpuzzelen om een oplossing te vinden, of gewoon leeggooien en opnieuw beginnen.
Als je helemaal wanhopig bent en je backup niet kwijt wil kan je altijd even bij de apple store naarbinnen stappen natuurlijk, wellicht weten ze daar raad
Samenvattend: het is een sql dtb probleem. Via Phoneview een backup gemaakt van de bestanden naar de mac, daarna een aantal files verwijderd in de map PhotoData op de iPhone.
Nadat ik de iPhone opnieuw opstartte, begon-ie alle foto's terug te zetten.
(Ik heb peentjes gezweet, maar het "works like a charm".)... ♥ ik mis je ♥![]()
Weet iemand een tweak dat je CCK op iPhone (4s) kan gebruiken?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
CCK?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:32 schreef bobbernaut het volgende:
Weet iemand een tweak dat je CCK op iPhone (4s) kan gebruiken?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Camera Connection Kitquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan met iFile geloof ik.quote:
Heb je dat setje al?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja! Nog niet gejailbreakt, wil ik morgen gaan doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan met iFile geloof ik.
Heb je dat setje al?
Maar ik las dat ie m met iFile niet kon mounten? (iOS 5.0.1 iphone 4s)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hmm, ik zal eens op m'n gemak kijken morgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja! Nog niet gejailbreakt, wil ik morgen gaan doen
Maar ik las dat ie m met iFile niet kon mounten? (iOS 5.0.1 iphone 4s)
Waarom draai je nog 5.0.1 als ik vragen mag?
Ik update sws niet meteen, want vaak zie je dan dat ie kut is etcquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, ik zal eens op m'n gemak kijken morgen.
Waarom draai je nog 5.0.1 als ik vragen mag?![]()
En ik vind t nu wel goed, want is er al een untethered voor 5.1.1 iPhone 4s?
Kan je nu niet kijken?Want wat ik dan zou willen weten of ik dan films op een USB stick kan zetten, en die dan kan bekijken op mn iPhone
(Of muziek
zouden .ipa's dan ook kunnen? )
var/mnt/mount1 zou het moeten zijn in iFileOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja maar werkt het ook bij jou? Kan je bijvoorbeeld muziek afspelen of een film kijken?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
var/mnt/mount1 zou het moeten zijn in iFileOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb zelf dat kitje niet helaas.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja maar werkt het ook bij jou? Kan je bijvoorbeeld muziek afspelen of een film kijken?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ah jammerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zelf dat kitje niet helaas.Wil je link dat je m voor 2/3 euro hebt?
Ik doe er voor de rest echt niets mee, alsnog bedankt hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah jammerWil je link dat je m voor 2/3 euro hebt?
Kut T-Mobile.
Reactie terug gekregen van de helpdesk, ik kan een second opinion aanvragen bij een gecertificeerde reparateur. Om te bevestigen dat mijn vochtindicatoren inderdaad niet zijn aangetast.
Terwijl ik ze een hoop foto's heb opgestuurd waar overduidelijk op is te zien dat die dingen spierwit zijn, waarom moet ik dan in godsnaam moeite doen voor een second opinion.
Zeggen ze dat ze niks kunnen doen en dat ik de 'procedure' maar moet volgen. Dus ik heb gezegd dat ik geen procedure volg als hun klaarblijkelijk mensen voorliegen om onder garantievoorwaarden uit te komen, en dat het volgen van procedures hun blijkbaar niet al te hoog in het vaandel staat. "Ja, sorry we kunnen niks voor u doen."Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Radar / Kassa emailen misschien?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Kut T-Mobile.
Reactie terug gekregen van de helpdesk, ik kan een second opinion aanvragen bij een gecertificeerde reparateur. Om te bevestigen dat mijn vochtindicatoren inderdaad niet zijn aangetast.
Terwijl ik ze een hoop foto's heb opgestuurd waar overduidelijk op is te zien dat die dingen spierwit zijn, waarom moet ik dan in godsnaam moeite doen voor een second opinion.
Zeggen ze dat ze niks kunnen doen en dat ik de 'procedure' maar moet volgen. Dus ik heb gezegd dat ik geen procedure volg als hun klaarblijkelijk mensen voorliegen om onder garantievoorwaarden uit te komen, en dat het volgen van procedures hun blijkbaar niet al te hoog in het vaandel staat. "Ja, sorry we kunnen niks voor u doen."Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wel een idee. Gaat me niet eens om dat knopje want die doet het alweer, maar meer om de hele situatie en hoe hun daar mee om gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Radar / Kassa emailen misschien?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Gewoon op FOK! 'handtekeningen' verzamelen en lekker emailenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wel een idee. Gaat me niet eens om dat knopje want die doet het alweer, maar meer om de hele situatie en hoe hun daar mee om gaan.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Haha, ja digitale handtekeningen, daar zullen ze van op kijken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon op FOK! 'handtekeningen' verzamelen en lekker emailen
Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, ja digitale handtekeningen, daar zullen ze van op kijken.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:29 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe weet je of je OpenSSH hebt?
Installeert absinthe OpenSSH?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee. Als je wilt kijken of je het hebt dan moet je onder packages kijken. Als je het wilt gebruiken moet je ook een SSH switch installerenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik wil het juist nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee. Als je wilt kijken of je het hebt dan moet je onder packages kijken. Als je het wilt gebruiken moet je ook een SSH switch installeren
En als ik een reservekopie maak (rechtermuisknop bij iPhone en dan reservekopie maken)
Kopieert ie dan mijn HELE iPhone? Dus echt alles?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik wil het juist niet
En als ik een reservekopie maak (rechtermuisknop bij iPhone en dan reservekopie maken)
Kopieert ie dan mijn HELE iPhone? Dus echt alles?
Alleen instellingen en contactenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee.
Alleen instellingen en contacten?
2000 light years from home![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee.
Alleen instellingen en contactenDus ook niet whatsapp geschiedenis en SMSjes? :\quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef Narcotical het volgende:
Waarschijnlijk niet. Waarschijnlijk geen muziek enzo
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
Dus ook niet whatsapp geschiedenis en SMSjes? :\
Gewoon geen directe apps en muziek. Voor de rest wel wat je je kan bedenken volgens mij.
Als ik een reservekopie moet herstellen dan moet ik alleen apps en muziek opnieuw doenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik wil mijn iPhone gewoon jailbreaken en verwacht dat t goed gaat, maar toch maar een reservekopie gemaakt, voor de zekerheid
-edit-
Is Bourne Again Shell een SSH app??
[ Bericht 13% gewijzigd door bobbernaut op 23-06-2012 14:45:02 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:19 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil mijn iPhone gewoon jailbreaken en verwacht dat t goed gaat, maar toch maar een reservekopie gemaakt, voor de zekerheid
-edit-
Is Bourne Again Shell een SSH app??
Waarom ben je zo paranoia over SSH?
Mooi, nou anders hack0n ze mijn iPhonequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee.
Waarom ben je zo paranoia over SSH?
T-Mobile heeft besloten om niet meer te reageren op mijn vragen/opmerkingen omtrent mijn iPhone en hun leugen om onder garantie uit te komen.!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:07 schreef boem-dikkie het volgende:
T-Mobile heeft besloten om niet meer te reageren op mijn vragen/opmerkingen omtrent mijn iPhone en hun leugen om onder garantie uit te komen.!!!!!!!!!!!!!
___________!! Ga naar kassa ofzo?
Nou ja. Op zich is hun opstelling niet onlogisch. Zij hebben vochtschade vastgesteld en wanneer je het tegendeel beweert zal je een second opinion moeten aanvragen. Foto's gemaakt door een willekeurig individu is dan onvoldoende. Overigens kan je de kosten claimen mocht je gelijk krijgen van een rep-centrum.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Daarnaast, vochtschade constateren staat niet gelijk aan het wel of niet hebben van verkleurde indicatoren.![]()
Gebeurt niet zomaar hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mooi, nou anders hack0n ze mijn iPhone
nja ik heb t iig nietquote:nu is testen of dat werkt met die CCK en iPhone
Je weet welke repo's je nodig hebt hè?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nja ik heb t iig nietnu is testen of dat werkt met die CCK en iPhone
Ja, had nog backup gemaakt van alle repo's en tweaks die ik wil hebben van mijn vorige iPhone.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet welke repo's je nodig hebt hè?
Maar iFile kan var/mnt/mount1 niet vinden
CCK al aangesloten?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja, had nog backup gemaakt van alle repo's en tweaks die ik wil hebben van mijn vorige iPhone.
Maar iFile kan var/mnt/mount1 niet vindenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Jaquote:
Vaag man. Var/mnt wel?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: