SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Spammen om de lapo te krijgen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Kwaliteitsposts in het vorige topic. Vooral die laatste.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Daarom topickaapquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kwaliteitsposts in het vorige topic. Vooral die laatste.![]()
teruggelezen. ik geef je gelijk in dezen. estodingesquote:dropveter met wat chromosomen te veel of te weinig.
![]()
![]()
Meh, ik kan altijd wel lachen om discussies met hem
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Er zijn nou eenmaal ook applicaties die niks met computers etc te maken hebben
De definitie applicatie is meer dan er op Wiki staat![]()
en welke definitie denk je dat we hier in het iphone topic hanteren knaapkequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:37 schreef Estolan het volgende:
Er zijn nou eenmaal ook applicaties die niks met computers etc te maken hebben
De definitie applicatie is meer dan er op Wiki staat![]()
![]()
Iets met koken toch.????quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en welke definitie denk je dat we hier in het iphone topic hanteren knaapke![]()
Reageer nou eens normaal..quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:46 schreef no1uknow het volgende:
Is het nou mogelijk om de beta zonder UDID registratie te installeren?![]()
Nou mensen, men kan mij veel wijs maken, maar dit met mijn wifi niet. Soms wordt een Skype gesprek na 2 minute al verbroken, als ik wifi aan- en uitschakel werkt het weer, de Skype verbinding kan dan 2 minute werken, maar ook 15 minuten. En het is echt een iPhone probleem, want mijn laptop blijft keurig verbonden met Skype en het internet. Begin me er nu echt aan te ergeren, heb hier met mijn HTC's nooit last van gehad.
Wat kan ik hier aan doen? Of waar zou het aan kunnen liggen?![]()
ligt niet aan de Iphone perse, misschien wel met die van jou. maar hir met 4 stuks nooit last vanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:39 schreef RichardHammond het volgende:
Nou mensen, men kan mij veel wijs maken, maar dit met mijn wifi niet. Soms wordt een Skype gesprek na 2 minute al verbroken, als ik wifi aan- en uitschakel werkt het weer, de Skype verbinding kan dan 2 minute werken, maar ook 15 minuten. En het is echt een iPhone probleem, want mijn laptop blijft keurig verbonden met Skype en het internet. Begin me er nu echt aan te ergeren, heb hier met mijn HTC's nooit last van gehad.
Wat kan ik hier aan doen? Of waar zou het aan kunnen liggen?![]()
iOS 6 klinkt wel tof!
Eerst maar wachten tot 'ie uit is en untethered te jailbreaken is.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
is het niet je Wifi?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:39 schreef RichardHammond het volgende:
Wat kan ik hier aan doen? Of waar zou het aan kunnen liggen?
we hebben hier in huis 2 wifi netwerken hangen. bij ene heb ik geen probleem, maar bij een andere heb ik ook dat hij het in 't begin ff doet, maar na een korte tijd ook dienst weigert. terwijl laptops en andere computers het 't prima op doen.![]()
Prima service van KPN! iPhone deed vaak raar, wou geen verbinding meer maken met internet en de accu was erg snel leeg. Ben ik met deze klachten vanmorgen naar KPN business center gegaan kreeg ik te horen dat m'n toestel waterschade had. Dit kun je zien door aan de onderkant te kijken waar de stekker voor het opladen zit, daar onder zit een wit vlakje, wanneer dat rood is dan zien ze het als waterschade. Kreeg direct een nieuwe iPhone mee, helaas wel weer een 4 ipv een 4s.![]()
![]()
Ik niet snap! Licht toe!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Is toch leuk, vooral als de ander niet eens weet dat ie het heeftFor great justice!![]()
Wat? Iemand anders met een iPhone 4 bellen via Facetime, persoon kent dat helemaal niet, ziet mij en schrikt zich dood.quote:
Mooi
Tap tap tap![]()
Whehehe. Tof.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat? Iemand anders met een iPhone 4 bellen via Facetime, persoon kent dat helemaal niet, ziet mij en schrikt zich dood.
Mooi
Nog nooit gebruikt, Facetime. Nou ja, keertje om te testen tussen mn eigen twee iPhones.
For great justice!![]()
Ik gebruik het weleens met m'n broertje als we gescheiden op feesten zijn enzo. Soms zit hij ergens te kaarten of pokeren en dan slingert ie Facetime aan, geniaalOok op feesten
Andersom doe ik dat ook.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
wanneer komt dat ios 6 uit eigenlijk?
Lijkt me wel leuk om even mee te klooien maar als het toch binnenkort officieel uitkomt dan wacht ik daar maar op.Do what you love, love what you do!![]()
Zal niet heel lang duren denk ik. Denk dat als je eenmaal op iOS6 zit, je niet kan downgraden naar 5.1.1quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef kree het volgende:
Lijkt me wel leuk om even mee te klooien maar als het toch binnenkort officieel uitkomt dan wacht ik daar maar op.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
wat verwachten jullie van de iphone 5?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Vrij weinig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:47 schreef bobbernaut het volgende:
wat verwachten jullie van de iphone 5?
iPhone 4(S) met een iets groter scherm en het is wat snellerOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
zal er maar even op wachten dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal niet heel lang duren denk ik. Denk dat als je eenmaal op iOS6 zit, je niet kan downgraden naar 5.1.1
Dat maps ziet er trouwens wel vet uit.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, da's wel vet ja. Alleen niet het gepiel waardquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
zal er maar even op wachten dan.
Dat maps ziet er trouwens wel vet uit.
Waarschijnlijk september/oktober.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef kree het volgende:
Lijkt me wel leuk om even mee te klooien maar als het toch binnenkort officieel uitkomt dan wacht ik daar maar op.For great justice!![]()
![]()
Iemand al Pocket Planes (Airplane Tycoon in het klein) al gespeeld?
Iemand een idee wat de beste tactiek is? Is het beter om meerdere routes te kopen of meer vliegtuigen in het begin?How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik ga voor de grap eens even naar iOS 6 upgraden, kijken wat er allemaal aan te beleven is
aah hou me effe op de hoogte of het een beetje werkt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga voor de grap eens even naar iOS 6 upgraden, kijken wat er allemaal aan te beleven is
Wil het ook wel proberen eigenlijk.
Maar heb geen zin om m'n phone ermee te verkutten met alle gedoe daarbij om het weer terug te krijgen naar 5Do what you love, love what you do!![]()
Je kan heel simpel downgraden naar iOS 5 als ik het mag geloven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
aah hou me effe op de hoogte of het een beetje werkt.
Wil het ook wel proberen eigenlijk.
Maar heb geen zin om m'n phone ermee te verkutten met alle gedoe daarbij om het weer terug te krijgen naar 5
Zal alles wel even proberen voor je
Zijn er eigenlijk meerdere mensen hier die ervaren dat het 2G-netwerk van Vodafone er grote stappen op achteruit is gegaan sinds de grote storing? Het is de laatste maanden zó ontzettend traag hier (Velserbroek), en dan bedoel ik véél trager dan 2G gewoonlijk is. Vaak werken WhatsApp en Twitter niet eens fatsoenlijk, en dat was voorheen wel anders.
Ik wil 3G niet aanzetten want dan gaat mijn batterij zo snel leeg.![]()
![]()
Moet je is in een stad gaan wonen he, dan kan je wel 3G aanzetten zonder problemenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:34 schreef braddofiel het volgende:
Zijn er eigenlijk meerdere mensen hier die ervaren dat het 2G-netwerk van Vodafone er grote stappen op achteruit is gegaan sinds de grote storing? Het is de laatste maanden zó ontzettend traag hier (Velserbroek), en dan bedoel ik véél trager dan 2G gewoonlijk is. Vaak werken WhatsApp en Twitter niet eens fatsoenlijk, en dat was voorheen wel anders.
Ik wil 3G niet aanzetten want dan gaat mijn batterij zo snel leeg.![]()
![]()
Vanwaar dat? Verbruikt het door een betere dekking dan opeens minder of zo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:37 schreef Estolan het volgende:
[..]
Moet je is in een stad gaan wonen he, dan kan je wel 3G aanzetten zonder problemen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2012 17:41:47 ]![]()
jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:41 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Vanwaar dat? Verbruikt het door een betere dekking dan opeens minder of zo?
3G verbrukt echt niet veel meer dan als je het niet gebruikt
en ja bij betere dekking hoeft je telefoon minder "werk"![]()
iOS 6 staat te installeren..
Wat is allemaal nieuw of moet ik proberen voor jullie?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
ja doe datquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan heel simpel downgraden naar iOS 5 als ik het mag geloven.
Zal alles wel even proberen voor je
thx iig, ben gewoon benieuwd hoe het eruit ziet.Do what you love, love what you do!![]()
Eerste waarneming is dat de 'bubbeltjes' achtergrond nu niet meer is. Zijn allemaal blauwe streepjes nuOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Kan je een iPhone opladen met een iPad oplader?
En andersom?
Heb al op internet gekeken maar de een zegt ja en de ander nee...Die bubbeltjes waren leuk/rustgevendquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eerste waarneming is dat de 'bubbeltjes' achtergrond nu niet meer is. Zijn allemaal blauwe streepjes nu
Ja dat kan gewoon.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:09 schreef bobbernaut het volgende:
Kan je een iPhone opladen met een iPad oplader?
En andersom?
Heb al op internet gekeken maar de een zegt ja en de ander nee...
[..]
Die bubbeltjes waren leuk/rustgevend
Is er nog iets van een "maar"?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon.
Er staat dat ik geen dev ben en dus geen iOS6 mag draaienOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee.quote:
Wat je op internet heb gelezen denk ik is dat er een verschil met de stroomsterkte is, maar de lader geeft gewoon minder stroom door zegmaar naar de iPhoneOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Blijf maar lekker op iOS 5.1.1 allemaal
:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: