quote:
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef Fieder het volgende:Babbel

Wat ben je van plan qua testen? Samen testen is wel leuk ja.
1e x (miskraam) heb ik stiekem alleen getest, was achteraf jammer. Deze keer samen positief getest maar heel nuchter, gewoon 'ok, gefeliciteerd, we zien wel hoe het deze keer gaat'
Ik dacht eigenlijk dat je altijd 's ochtends moest testen? Mijn vriend moet tot 21:00u werken, dus die is pas laat thuis, maar morgen gaat de wekker ook alweer om 5:10u.. We zien 't wel even. Ik moet zeggen dat ik vanmiddag even zenuwachtig (wel postief hoor) werd, maar nu ben ik eigenlijk wel weer rustig. Ik heb geen enkel symptoom en mn menstruatie is heel onregelmatig. Ook heb ik 2x bruinverlies gehad (maar dus geen helder bloed).. Ik denk eigenlijk niet dat ik zwanger ben, maar met die test heb ik in ieder geval het bewijs...
Over het vertellen: één collega weet dat we het serieus willen gaan proberen (die is nu zelf nog met verlof en die kletst volgens mij niets door), maar de meeste weten geloof ik wel dat ik gestopt ben met de nuvaring. Maar als ik zeg dat we wachten tot het huis af is, dan vinden ze dat geloof ik wel een geldige reden... Verder weet alleen mijn beste vriendin alles, maar (schoon)ouders en broers/zussen weten van niks.. Ik zou het superleuk vinden als het voor hun echt een verrassing is!
Fieder, ik heb toen meegelezen toen je je miskraam had, maar ook toen je weer positief testte... Ik vind het superfijn voor je en ik kan me voorstellen dat het nu helemaal spannend is... Pff, ik hoop het niet mee te maken, maar je hebt 't niet voor het kiezen (vrienden van ons gaan vandaag de eerste IVF-poging doen, dan wordt je ook wel weer met je neus op de feiten gedrukt).