abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113099555
Oh ja, vertellen... Wij hebben het alleen een paar hele goeie vrienden (2 paar geloof ik) verteld, het ene stel wist het vorige keer ook als eerste (feestje bij hun thuis en het zou wel heel erg opvallen als ik zowel niet zou drinken als niet zou roken) en het andere stel gewoon omdat ze heel leuk/lief zijn en een beetje voor mij als klankbord... We kunnen alles met ze delen. Ouders vertellen we pas als het raak is, anders gaan ze alleen maar zenuwachtig zitten doen.
pi_113100551
Ohh bellelena, je schoonouders :') :X. Wat een verschrikking zulke mensen. Maarja, ze hebben er maar lekker mee te dealen.
pi_113102885
Leuk om te lezen hoe iedereen er toch anders mee omgaat! Alleen sommige mensen reageren niet echt leuk lees ik :r

Spannend die misselijkheid bellelena :o

Babbel :o Wat ben je van plan qua testen? Samen testen is wel leuk ja.
1e x (miskraam) heb ik stiekem alleen getest, was achteraf jammer. Deze keer samen positief getest maar heel nuchter, gewoon 'ok, gefeliciteerd, we zien wel hoe het deze keer gaat'

Winka :* jammer, nog even wachten tot t doorbreekt dan maar

Lot ~O> ben je al bezig...
pi_113103178
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef Fieder het volgende:
Lot ~O> ben je al bezig...
Er staat een ontvangstcomité klaar.

:')
pi_113103389
^O^ Met rode loper enzo?
pi_113103476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef Fieder het volgende:
^O^ Met rode loper enzo?
Nee kan geen rood/bruin meer zien :') Ik ga voor een witte :P
pi_113103490
Bah Bellelena, dat is helemaal niet leuk zo'n reactie!
Dan valt mijn schoonmoeder nog wel mee.

Over testen. Een aantal keer gedaan, allemaal alleen. Vooral omdat mn man er toen nog niet echt mee bezig was, en ik al best wel. Allemaal negatief trouwens... komt door die geweldig onregelmatige cyclus. Nu we er allebei meer mee bezig zijn wordt het wel samen testen denk ik.
pi_113103686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nee kan geen rood/bruin meer zien :') Ik ga voor een witte :P
_O-
pi_113103846
Dat klinkt goed L0t c_/
Whehe, een witte loper is wel heel maagdelijk hoor ;) :D

En mijn schoonouders tja... Ze bedoelen het vast heel goed in hun idee en ik weet ook wel dat het hun probleem is en niet het mijne, maar op sommige momenten.... En wie weet reageren ze opeens toch heel erg blij als het werkelijk zo ver is, je weet nooit wat voor emoties dat dan weer losmaakt. Ze voelen zichzelf al een beetje oud en zoals ik ook schreef, ze willen eigenlijk wel heel graag opa en oma worden. Maar dat opdringen van hun ideeën over de juiste situatie aan ons is best naar, wij vinden dat we wel in een goede situatie zitten en daar gaat het om, hebben zij vrij weinig mee van doen vind ik. Ach, en we zien ook allemaal wel hoe het gaat lopen tegen de tijd dat het zover is :) Luchtte trouwens wel op net om het gewoon eens even van me af te schrijven, die opmerkingen over 'niet de goede situatie' kwamen pas geleden best kort na mijn miskraam... dus het hakte er wel in en blijkbaar zat het me toch nog erg dwars :P Zij wisten niets van de miskraam, maar het lag dus wel wat gevoeliger voor mij en voor lief ook.

Ik weet nog niet of ik samen of alleen ga testen. Kan zijn dat ik deze cyclus, als de symptomen er zijn en de ongi uitblijft, ga testen op de verjaardag van lief. Meestal ben ik eerder wakker en moet ik dan meteen plassen, dus hangt er een beetje vanaf of ik hem dan al wil wakker maken. Misschien houd ik het eerst als verrassing voor hem of spreken we juist van te voren al af om samen te testen, kan nog alle kanten op dus! Even afwachten hoe de cyclus zich verder ontwikkeld enzo!

[ Bericht 6% gewijzigd door bellelena op 19-06-2012 17:08:30 ]
pi_113105394
Gelukkig gaan de mensen de wij het hebben verteld er heel discreet mee om, en zo niet dan doen ze het zo sneaky dat wij het niet merken en dat vind ik ook prima ;)

En bellelena, ovulatietesten nog steeds negatief.. maar gisteren twijfelde ik ineens of ik héél licht het tweede streepje zag. Maar misschien zit dat streepje er wel altijd, omdat daar natuurlijk iets zit dat moet verkleuren. Ik hoop dus dat ik vanavond wel twee streepjes heb, maar tegelijk zou dat ook heel frustrerend zijn want mijn vriend heeft een feestje en zal vermoedelijk niet nuchter zijn als hij thuis komt.. niet echt de ideale omstandigheden dus. Maar ik loop op de zaken vooruit (best vaak nu, merk ik, haha)!
pi_113105887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:37 schreef Suikertante het volgende:
Gelukkig gaan de mensen de wij het hebben verteld er heel discreet mee om, en zo niet dan doen ze het zo sneaky dat wij het niet merken en dat vind ik ook prima ;)

En bellelena, ovulatietesten nog steeds negatief.. maar gisteren twijfelde ik ineens of ik héél licht het tweede streepje zag. Maar misschien zit dat streepje er wel altijd, omdat daar natuurlijk iets zit dat moet verkleuren. Ik hoop dus dat ik vanavond wel twee streepjes heb, maar tegelijk zou dat ook heel frustrerend zijn want mijn vriend heeft een feestje en zal vermoedelijk niet nuchter zijn als hij thuis komt.. niet echt de ideale omstandigheden dus. Maar ik loop op de zaken vooruit (best vaak nu, merk ik, haha)!
Misschien heb je de piek ook al wel gemist hè.. Dat kan best snel gaan.
pi_113105934
Bij de ovulatietesten had ik eerst een heel licht streepje dat elke dag een klein beetje donkerder werd en toen van de een of andere dag ineens knalpositief, dus donkerder dan de controlestreep.
Het kan dus zeker dat je eerst niets zag en dan opeens een licht streepje. Het kan nu vrij snel positief worden, maar ook nog even duren, een licht streepje zegt daar in principe nog niet zoveel over.
En misschien heb je de piek toch gemist, dus eerst maar eens afwachten of en wanneer ie positief wordt! Hopelijk snel!
pi_113106012
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Er staat een ontvangstcomité klaar.

:')
*O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef Fieder het volgende:

Babbel :o Wat ben je van plan qua testen? Samen testen is wel leuk ja.
1e x (miskraam) heb ik stiekem alleen getest, was achteraf jammer. Deze keer samen positief getest maar heel nuchter, gewoon 'ok, gefeliciteerd, we zien wel hoe het deze keer gaat'

Ik dacht eigenlijk dat je altijd 's ochtends moest testen? Mijn vriend moet tot 21:00u werken, dus die is pas laat thuis, maar morgen gaat de wekker ook alweer om 5:10u.. We zien 't wel even. Ik moet zeggen dat ik vanmiddag even zenuwachtig (wel postief hoor) werd, maar nu ben ik eigenlijk wel weer rustig. Ik heb geen enkel symptoom en mn menstruatie is heel onregelmatig. Ook heb ik 2x bruinverlies gehad (maar dus geen helder bloed).. Ik denk eigenlijk niet dat ik zwanger ben, maar met die test heb ik in ieder geval het bewijs...

Over het vertellen: één collega weet dat we het serieus willen gaan proberen (die is nu zelf nog met verlof en die kletst volgens mij niets door), maar de meeste weten geloof ik wel dat ik gestopt ben met de nuvaring. Maar als ik zeg dat we wachten tot het huis af is, dan vinden ze dat geloof ik wel een geldige reden... Verder weet alleen mijn beste vriendin alles, maar (schoon)ouders en broers/zussen weten van niks.. Ik zou het superleuk vinden als het voor hun echt een verrassing is!

Fieder, ik heb toen meegelezen toen je je miskraam had, maar ook toen je weer positief testte... Ik vind het superfijn voor je en ik kan me voorstellen dat het nu helemaal spannend is... Pff, ik hoop het niet mee te maken, maar je hebt 't niet voor het kiezen (vrienden van ons gaan vandaag de eerste IVF-poging doen, dan wordt je ook wel weer met je neus op de feiten gedrukt).
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:03:34 #214
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_113106443
Babbel, misschien nu een paar uur weinig drinken en niet plassen, dan kun je om 21:00 testen. Bruinverlies zegt niks hoor, dat kan heel goed van een mogelijke innesteling zijn.

Succes!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_113107324
Idd Babbel, dat er wordt aangeraden om met ochtendurine te testen is volgens mij alleen omdat je urine dan geconcentreerder is. Als je een paar uur niet drinkt en plast kan het ook prima :).
pi_113108058
Dus Babbel ~O>
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:14:53 #217
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113109247
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef __Isis__ het volgende:
Babbel, misschien nu een paar uur weinig drinken en niet plassen, dan kun je om 21:00 testen. Bruinverlies zegt niks hoor, dat kan heel goed van een mogelijke innesteling zijn.

Succes!
^O^ ~O>
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113114634
En? Is er al getest? :7
pi_113118877
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef bellelena het volgende:
En? Is er al getest? :7
Nou, er is getest ;) Maar ik ben niet zwanger... Aan de ene kant niet onverwacht, aan de andere kant wel vervelend dat mijn menstruatie zo'n rotzooi is...
pi_113119277
He shit Babbel -O- weer een negatieve test.... Jammer, ik vond het wel weer tijd voor een streepjesregen!
pi_113119464
Jammer Babbel, als je dan hebt geplast is het toch wel spannend he? ik heb ook weer geen ovulatiestreepje.. Onhandig zeg die rare cyclussen.
pi_113119908
;( Babbel1, wat jammer... Het klonk zo veelbelovend! Hopelijk komt je menstruatie dan alsnog snel, zodat je daar niet meer al te lang op hoeft te wachten... :*

Suikertante: Ook jammer dat er nog geen ovulatie streepje voor je is...
pi_113120060
Hè jammer dames, hopelijk snel duidelijkheid voor jullie :*
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:34:06 #224
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_113120061
Hè jammer zeg Babbel.... :{ :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_113120122
Ja, met zo'n stickje wordt het toch ineens heel echt... Nja, we gaan gewoon m'n menstruatie afwachten en dan aan de slag ~O> Suikertante, jammer dat jij ook geen ovulatiestreepje hebt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')