noem er een paar die aan MDMA zijn doodgegaan en niet aan andere stoffen die in de pillen zaten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat valt er te discussiëren? Het is een feit dat je van XTC doodgaat.
Hij laat ook kinderen in Afrika doodgaan door het drinken van niet schoon water.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waar staat in de Bijbel dat men altijd een gordel in auto om moet hebben?
Niet alles staat geschreven in de Bijbel, Maar het is toch duidelijk als Hij zoveel gebruikers laat doodgaan?
Verantwoord gebruik is het niet gebruiken daarvan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
Geloof er geen drol van dat mensen snappen wat nou verantwoord gebruik is. En dat het geen schade berokkent aan je hersenen.
Kom eens met uitleg dan in plaats van je onderbuikgevoelens hier te delen? Alles wat je slikt kan schade toebrengen aan je lichaam, als je maar genoeg neemt. Als je geen schade wil kun je het beste van het middel afblijven. Als je het risico van eventuele minimale schade waar je misschien wel nooit in je leven ook maar iets van gaat merken aanvaardt, in ruil voor een onbeschrijfelijke ervaring die je de rest van je leven niet vergeet, kun je het voor jezelf overwegen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
Geloof er geen drol van dat mensen snappen wat nou verantwoord gebruik is. En dat het geen schade berokkent aan je hersenen.
Het doet iets met de hoeveelheid serotonine in je synapsspleet. (dit wordt meer, want je maakt het meer vrij). Dit betekent per direct dat je buffer van je serotonine minder wordt, en je downregulatie krijgt van je serotonine receptoren. Wat er dus op neer gaat komen dat mensen hierna meer depressief zullen zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Kom eens met uitleg dan in plaats van je onderbuikgevoelens hier te delen? Alles wat je slikt kan schade toebrengen aan je lichaam, als je maar genoeg neemt. Als je geen schade wil kun je het beste van het middel afblijven. Als je het risico van eventuele minimale schade waar je misschien wel nooit in je leven ook maar iets van gaat merken aanvaardt, in ruil voor een onbeschrijfelijke ervaring die je de rest van je leven niet vergeet, kun je het voor jezelf overwegen.
Voor zover ik weet is het nog niet aangetoond dat dit permanent is. En als dat ooit wel zou zijn, is het maar de vraag of je daar uberhaupt ook maar iets van merkt als je het bij een normale dosis hebt gehouden. Ik wil best een weekje 10% minder vrolijk zijn dan normaal, in ruil voor een avond met 1000% vrolijkheid.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Het doet iets met de hoeveelheid serotonine in je synapsspleet. (dit wordt meer, want je maakt het meer vrij). Dit betekent per direct dat je buffer van je serotonine minder wordt, en je downregulatie krijgt van je serotonine receptoren. Wat er dus op neer gaat komen dat mensen hierna meer depressief zullen zijn.
Dan ga je me ook niet wijs maken dat dit zelfs bij enkelvoudig gebruik geen schade kan berokkenen aan je hersenen.
Volgens mij moet je eens kijken naar wat amfetaminen doen met je. Er zijn zeker mensen die een hele erge dip krijgen. En mensen die er door in het ziekenhuis belanden. Ook na eenmalig gebruik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het nog niet aangetoond dat dit permanent is. Ik wil best een weekje 10% minder vrolijk zijn dan normaal, in ruil voor een avond met 1000% vrolijkheid.
XTC is geen amfetamine, zorg eerst dat je voldoende geïnformeerd bent voordat je onzin gaat spuien.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eens kijken naar wat amfetaminen doen met je. Er zijn zeker mensen die een hele erge dip krijgen. En mensen die er door in het ziekenhuis belanden. Ook na eenmalig gebruik.
Heroine is zelf niet schadelijk voor het lichaam. Maar hiervan zijn de gevolgen wat heftiger.
MDMA is wel schadelijk voor je lichaam, echter vallen de gevolgen vaak (maar niet altijd) mee.
Denk dat ik het een beetje zo zie.
3,4-methyleendioxymethamfetaminequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:30 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
XTC is geen amfetamine, zorg eerst dat je voldoende geïnformeerd bent voordat je onzin gaat spuien.
Bron?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eens kijken naar wat amfetaminen doen met je. Er zijn zeker mensen die een hele erge dip krijgen. En mensen die er door in het ziekenhuis belanden. Ook na eenmalig gebruik.
Nee, jij komt met die aannames.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou er als ik jou was pubmed eens op nazoeken!
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=MDMAquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee, jij komt met die aannames.
Het is een derivaat, speed heeft veel andere lichamelijke en geestelijke effecten vergeleken met mdma.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:31 schreef Evie het volgende:
[..]
3,4-methyleendioxymethamfetamine
METAMFETAMINE.
Obesitas is veel schadelijker voor je gezondheid dan recreatief xtc gebruik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verantwoord gebruik is het niet gebruiken daarvan.
Ga terug naar school meisje.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=MDMA
Weet je wat dat betekent?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:38 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Het is een derivaat, speed heeft veel andere lichamelijke en geestelijke effecten vergeleken met mdma.
Dat zeg je gewoon omdat je verder geen goed argument hebt. Zwakquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
Obesitas is veel schadelijker voor je gezondheid dan recreatief xtc gebruik.
Dat je appels met peren vergelijkt. Groeit toch allebei in een boom? Allebei fruit? Dan moet het wel dezelfde eigenschappen hebben!quote:
Aantal doden door obesitas: veelquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zeg je gewoon omdat je verder geen goed argument hebt. Zwak
Ik heb al genoeg argumenten gegeven, ook in andere topics.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus dit is wel een goed argument?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Net zoals verantwoorde seks onthouding is?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verantwoord gebruik is het niet gebruiken daarvan.
Ok ik lees: Fibrose van hartklep met hartfalen in ratten en muizen, nierfalen, hyperthermie in mensen bij enkelvoudig gebruik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ga terug naar school meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |