Nee, jij komt met die aannames.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou er als ik jou was pubmed eens op nazoeken!
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=MDMAquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee, jij komt met die aannames.
Het is een derivaat, speed heeft veel andere lichamelijke en geestelijke effecten vergeleken met mdma.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:31 schreef Evie het volgende:
[..]
3,4-methyleendioxymethamfetamine
METAMFETAMINE.
Obesitas is veel schadelijker voor je gezondheid dan recreatief xtc gebruik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verantwoord gebruik is het niet gebruiken daarvan.
Ga terug naar school meisje.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=MDMA
Weet je wat dat betekent?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:38 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Het is een derivaat, speed heeft veel andere lichamelijke en geestelijke effecten vergeleken met mdma.
Dat zeg je gewoon omdat je verder geen goed argument hebt. Zwakquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
Obesitas is veel schadelijker voor je gezondheid dan recreatief xtc gebruik.
Dat je appels met peren vergelijkt. Groeit toch allebei in een boom? Allebei fruit? Dan moet het wel dezelfde eigenschappen hebben!quote:
Aantal doden door obesitas: veelquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zeg je gewoon omdat je verder geen goed argument hebt. Zwak
Ik heb al genoeg argumenten gegeven, ook in andere topics.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus dit is wel een goed argument?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Net zoals verantwoorde seks onthouding is?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verantwoord gebruik is het niet gebruiken daarvan.
Ok ik lees: Fibrose van hartklep met hartfalen in ratten en muizen, nierfalen, hyperthermie in mensen bij enkelvoudig gebruik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ga terug naar school meisje.
Och, ik heb dan een langer leven. Is ook iets waard.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:40 schreef 16meter het volgende:
Doet het pijn dat als zo'n smerige drugsgebruiker meer pussy krijgt en in een veel betere lichamelijke conditie is?
Als je getrouwd bent is seks verantwoord hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net zoals verantwoorde seks onthouding is?
Voor een hoop mensen niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent is seks verantwoord hoor.
Ik denk dat obesitas iets is waar je relatief langer gezond mee leeft dan doodgaan aan de gevolgen van XTCquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef 16meter het volgende:
Valt nog te bezien. Hart- en vaatziekten, kanker.. niet fijn waarmee je in aanraking komt door obesitas.
Ik bestel vast een doodskist hoor, zo te zien heb ik nog geluk gehad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok ik lees: Fibrose van hartklep met hartfalen in ratten en muizen, nierfalen, hyperthermie in mensen bij enkelvoudig gebruik.
Kortom ga maar zoeken.
Je zou eens moeten stoppen met denken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik denk dat obesitas iets is waar je relatief langer gezond mee leeft dan doodgaan aan de gevolgen van XTC
Ik denk dat een obesitas-patiënt best de 47 kan halen hoor. In tegenstelling tot alle drugsgebruikers:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef 16meter het volgende:
Valt nog te bezien. Hart- en vaatziekten, kanker.. niet fijn waarmee je in aanraking komt door obesitas.
quote:De gemiddelde levensverwachting van daklozen is 47 in
Ik denk dat je je moet realiseren dat er te weinig onderzoek naar gedaan is. Als men dode ratten en muizen krijgt bij onderzoek dan is een medisch ethische commissie ook niet geneigd om ja te zeggen tegen een trial op mensen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik bestel vast een doodskist hoor, zo te zien heb ik nog geluk gehad.
[..]
Je zou eens moeten stoppen met denken.
Niet alle drugsgebruikers zijn dakloos....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik denk dat een obesitas-patiënt best de 47 kan halen hoor. In tegenstelling tot alle drugsgebruikers:
[..]
Serieus? Ik hoop dat jij geen wetenschapper bent want als je dit soort aannames gaat doen dan zal je niet ver komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moet realiseren dat er te weinig onderzoek naar gedaan is. Als men dode ratten en muizen krijgt bij onderzoek dan is een medisch ethische commissie ook niet geneigd om ja te zeggen tegen een trial op mensen.
Vroeger was roken ook volledig niet schadelijk. Het was namelijk niet aangetoond dat het schadelijk was. Zelfde argument denk ik.
Maar niet getreurd, als je even doorgaat met gebruiken ben je straks door de amnesie deze discussie ook weer vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |