Hahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks!
Ben jij nog zo jong?Je komt zo wijs over
Ik vind dat wel een goed voorbeeld van hoe hoge cijfers ook niet alles zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Mn zusje summa cum laude, tot en met dr afstuderen aan de TU
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goed voorbeeld van hoe hoge cijfers ook niet alles zijn
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Het staat er wel gemeen hesorry zus van oh-oh
Dat zou geen ideale situatie opleveren nee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]Laaaaaaaaten we biddeeeeeen dat ze me niet volgt op Fok
Nog onidealer dan ie al is?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zou geen ideale situatie opleveren nee.
[..]
ijsbergsla, komkommer, paprika en tomaat liggen al klaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je nog wel upspicen met groene dingen!
Haha, ja eigenlijk welquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:02 schreef Lutte het volgende:
Hij heeft de ogen van z'n surrogaatmoeder
Shimmersquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal het maar als een compliment opvatten?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn al zo lelijk en dan ook nog zo verliezen
Gefeliciteerd Lutte! Lekker eerst maar eens genieten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:18 schreef Lutte het volgende:
TT![]()
Ynske, wat een cijfers
En oh-oh, ik had ook graag een zeven gestaan maar het is tactisch beter om voor Duits te gaan. (N-term blijft gelijk, maar die was dit jaar laag door alle aanpassingen. Bij een herkansing wordt het dan lastig, zeker als het al niet je sterkste punt is.)
http://www.quickmeme.com/make/quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Q waar maakte je nou nog es die plaatjes met die teksten zelf???
Wat zijn otoplastieken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:18 schreef Qwea het volgende:
Ik kan mezelf wel een bietje voor mijn kop slaan hoor. Zonder doppen naar die EK tempel, dit is dag 2 van de afschuwelijke harde piep in mijn oor, de oorpijn en de druk op het oor
Maar ik heb wel otoplastieken besteldHOI YNSK!
IS JE GOOGLE STUK???quote:
Jouwes kennelijk niet, je plaatjes blijven komenquote:
Otoplastieken zijn individueel aangemeten gehoorbescherming. Met otoplastieken is normaal contact met de omgeving mogelijk. Tegelijkertijd wordt een dusdanige demping van het lawaai bereikt dat beschadiging aan de gehoororganen wordt voorkomen. Communicatie op een 'normaal' spraakvolume blijft mogelijk en omgevingssignalen, zoals waarschuwingssignalen, blijven hoorbaar. Mede door het lage gewicht en de goede pasvorm is dit een zeer gebruikersvriendelijke gehoorbescherming.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Omdat ik een fakking faler benquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap echt niet hoe je het elke keer maar weer klaarspeelt Q![]()
Uhm, en als ik twee foto's naast elkaar of boven elkaar wil hebben.
Hoe doe ik dat snel?
Jezus fuck, wat ben je spannend als je zo praat Qquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Otoplastieken zijn individueel aangemeten gehoorbescherming. Met otoplastieken is normaal contact met de omgeving mogelijk. Tegelijkertijd wordt een dusdanige demping van het lawaai bereikt dat beschadiging aan de gehoororganen wordt voorkomen. Communicatie op een 'normaal' spraakvolume blijft mogelijk en omgevingssignalen, zoals waarschuwingssignalen, blijven hoorbaar. Mede door het lage gewicht en de goede pasvorm is dit een zeer gebruikersvriendelijke gehoorbescherming.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, moet ik die lush zeepjes in de badkamer in een bakje bewaren, na het gebruiken? Ze ruiken echt heerlijkNee. In je anus is nog beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dat medeleven is nieuw hea?quote:
125 euro inv verzekering voor 2 jaar als je ze kwijt raaktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus fuck, wat ben je spannend als je zo praat Q![]()
Wat kost zoiets? Ik moet m'n oren ook eens laten testen, want die zijn ook niet geweldig meer na alle feestjes van de laatste jaren.
Kinkyquote:
Ahquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
125 euro inv verzekering voor 2 jaar als je ze kwijt raakt10tje korting gehad, dus gratis verzekering
Inclusief koord met kledingclip eraan.
Ooh en wil je "lachen" ?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus fuck, wat ben je spannend als je zo praat Q![]()
Wat kost zoiets? Ik moet m'n oren ook eens laten testen, want die zijn ook niet geweldig meer na alle feestjes van de laatste jaren.
Voor half 10 al over sex en mét medeleven, dit gaat een goeie dag wordenquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor half 10 al over sex en mét medeleven, dit gaat een goeie dag worden
Yeahquote:
Je hebt je brievenbus nog niet gevonden, is dat het?quote:
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt je brievenbus nog niet gevonden, is dat het?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net mn moeder alweer telefonisch uit moeten kafferen.
Ze heeft de kolder weer in de kop
Wow. En wanneer heb je het voor het laatst laten testen? Ooit? Lang gelee?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:28 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
De linkergrafiek is mijn rechteroorEn normale mensen horen rond de 0 want dat is een normaal goed gehoor
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt je brievenbus nog niet gevonden, is dat het?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net mn moeder alweer telefonisch uit moeten kafferen.
Ze heeft de kolder weer in de kop
Vertel maar oh-ohquote:
Ik kan er echt niet eens over praten.quote:
Het EK is al voorbij voordat de Helderse Anaalposter hem doorstuurt denk ik!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeHet ging over mijn gehoor
HEJJE DIE KUT BERGKAMP AL ES?
Dit is van gisterenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow. En wanneer heb je het voor het laatst laten testen? Ooit? Lang gelee?
Family meet in Landal voor Vaderdag, of je mee gaat?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet eens over praten.
Ik heb haar op Jip en Janneke niveau uitgelegd WAAROM ze me fucking irriteerde met dr telefoontje van net.
De haat borrelt weer door mn lijf
Ach godverdommequote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het EK is al voorbij voordat de Helderse Anaalposter hem doorstuurt denk ik!
Het EK is voor ons al voorbij joh!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het EK is al voorbij voordat de Helderse Anaalposter hem doorstuurt denk ik!
quote:
Een Bergkamp kwartet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach godverdommeTis toch ook niet normaal. Doe je adres nog es, ik heb er nog 3
Nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Family meet in Landal voor Vaderdag, of je mee gaat?
Ik denk dat hij vandaag komt! Anders pm ik vanavond wel ff.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach godverdommeTis toch ook niet normaal. Doe je adres nog es, ik heb er nog 3
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Ze moest godverdomme kost wat kost een e-reader terwijl ze al te dom is om een gewoon boek te lezen.
ergerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Is het nog veel erger geworden of hetzelfde?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Ze moest godverdomme kost wat kost een e-reader terwijl ze al te dom is om een gewoon boek te lezen.
Wat een woord manquote:
Wat zei je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:34 schreef oh-oh het volgende:
En aangezien ik zondag kom zei ik gisteren met mn domme kop ja koop m dan ff voor die tijd dan zet ik zondag wel ff mijn boeken erop.
Belt ze net.
Radio KEIHARD aan, ik verstond dr amper, ze zegt geen goedemorgen niks maar ze zit gewoon te flippen daar JA IK KRIJG HET DING NIET EENS AAN, ALS IK HEM NU EENS NAAR JE WERK KOM BRENGEN ZO, DAN KAN IK HEM GEWOON TERUGBRENGEN NAAR DE WINKEL ALS HET NIKS IS OF ALS IE HET NIET DOET. KAN DAT???
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is ze echt deaud, dat kan gewoonweg nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Qwea, darling, je takelt niet verder af he.
Joh, Veel meer aftakelen kan nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Qwea, darling, je takelt niet verder af he.
GMTAquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan is ze echt deaud, dat kan gewoonweg niet
Nou, echt, het scheelde niet veel hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat zei je?: NEE DAT KAN NIET DOMME HOER!
Oeh, huiswerk. Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, Veel meer aftakelen kan niet
Ga nog eens een leuke sig voor me verzinnen, deze is alweer bijna een jaar oud
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, echt, het scheelde niet veel hoor![]()
Ik gilde dat ze die muziek verdomme zachter moest zetten.
IK WEET NIET HOE DAT MOET, DAN MOET IK HEM UITZETTEN EN HET IS EEN MOOI LIEDJE!
Jaaaaaaaaaa verdomme, bel me dan niet, ik versta dr geen fuck van, wat moet je?
OH IK HOOR HET AL, JE HEBT GEEN GOEDE BUI VANDAAG, LAAT MAAR ZITTEN, IK HAD ZO GEDACHT, DAT IK MSS, NEE LAAT MAAR ZITTEN, JE HEBT EEN SLECHT HUMEUR HE???
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdommequote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, echt, het scheelde niet veel hoor![]()
Ik gilde dat ze die muziek verdomme zachter moest zetten.
IK WEET NIET HOE DAT MOET, DAN MOET IK HEM UITZETTEN EN HET IS EEN MOOI LIEDJE!
Jaaaaaaaaaa verdomme, bel me dan niet, ik versta dr geen fuck van, wat moet je?
OH IK HOOR HET AL, JE HEBT GEEN GOEDE BUI VANDAAG, LAAT MAAR ZITTEN, IK HAD ZO GEDACHT, DAT IK MSS, NEE LAAT MAAR ZITTEN, JE HEBT EEN SLECHT HUMEUR HE???
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien moet je ook otoplastieken overwegen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh, huiswerk. Zal kijken wat ik voor je kan doen!
Ja, hoerende stinkzooi, thuis klik ik er schijnbaar ook nog de hele fakking tijd per ongeluk op ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:43 schreef Muis006 het volgende:
JF die klote defensiebanner de hele tijd, de pagina wordt er traag van.
Lol ja hier ook, dan klik ik hem weg, lees ik de posts en klik ik onderaan de pagina op MyAT en dan opent ie die defensiepagina, wtf.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, hoerende stinkzooi, thuis klik ik er schijnbaar ook nog de hele fakking tijd per ongeluk op ook
Ze loopt anders wel als Qweasimodo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moet nog op gang komen. Ik begin namelijk bij Qwea si, Qwea no.
Ja dat heb ik thuis op de netbook ook, echt zo godsgruwelijk annoyingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lol ja hier ook, dan klik ik hem weg, lees ik de posts en klik ik onderaan de pagina op MyAT en dan opent ie die defensiepagina, wtf.
Hopla, hou maar op Vaduz, daar is ie alquote:
Opgeloooooooooost!quote:
Ohquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:36 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME. Baloe moet uit, maar regen. Ooh, de DA schrok van zijn dikke artrose knieën
quote:
Ja. Deze jongen schopte het zelfs tot achter het tralies.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:50 schreef Muis006 het volgende:
Was Brace niet een of andere gare rapper?
Ik moet daar steeds aan denken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Tis wel fijn dat van al die gekken die hier bellen er dan een is waarbij ik me echt kan laten gaan en me niet in hoef te houden.
Is het al bijna maandag?
Dankje, ik ga regelmatig naar de sportschoolquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed in vorm Muis! En dat op een vrijdag.
12quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhArme Boeboe. Hoe oud is Boe, Qwea?
Lekker strak!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje, ik ga regelmatig naar de sportschool
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:54 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde Yolande Krooshof = orthopeed der gezelschapsdieren bellen, in Hilversum, voor een check-up of een anabolen injectie, is ze gestopt en met pensioen![]()
![]()
Ja, echt kutquote:
Tering zeg wat een regenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, je nieuwe zwarte laarzen komen straks wel van pas
Ik ga volgende week ook ff wat scoren als ik in de stad ben.
Dat is echt klotequote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, echt kutDat was een geniale orthopeed. Nu moet ik op zoek naar een andere
Dat is zeker niet dat met die eendjes?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tering zeg wat een regen
Ga je nog te jpop?
Nou, omdat moederdag zo een verplicht zwaarbeladen nummer werd dankzij het loeder, en vaderdag van haar natuurlijk gewoon stilletjes voorbij mag gaan omdat ze een egocentrisch kutsekreet is, had ik al bedacht dat ik uit principe daar wel even werk van moest maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel nobel dat je langs gaat Zondag, nooit verwacht
Wat jammer is datquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik heb spijt, ik geef het toe, ze heeft het hele gebeuren nu al naar zich toe weten te trekken en weten te verneuken
www.julianapop.nlquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is zeker niet dat met die eendjes?![]()
Ff GOOGLEN HEA!
jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is echt kloteEen goeie vinden is al moeilijk zat...
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, omdat moederdag zo een verplicht zwaarbeladen nummer werd dankzij het loeder, en vaderdag van haar natuurlijk gewoon stilletjes voorbij mag gaan omdat ze een egocentrisch kutsekreet is, had ik al bedacht dat ik uit principe daar wel even werk van moest maken natuurlijk.
Maar ik heb spijt, ik geef het toe, ze heeft het hele gebeuren nu al naar zich toe weten te trekken en weten te verneuken
Ik denk al, waarom ken ik het niet, maar je bedoelt bij jou, hea. Nee man.quote:
we zouden zussen kenne wezen heaquote:
De kleine en de grotequote:
Heb je iemand aan de lijn?quote:
Nou, de tyfusquote:
Nee joh, dat hele mopsengedoe dat is wat van mn ma, niet van mn vader, die wilde liever een herder, maar jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Whehehe ik zie bij de vaderdagkaarten eentje met een mopsje, die is wat voor jouw paps, oh-oh
So?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk al, waarom ken ik het niet, maar je bedoelt bij jou, hea. Nee man.
Ik heb vroeger nog een biebpas gehad daar
3J'squote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:04 schreef Qwea het volgende:
"HALLO BEY DOAR??????"
"MIJN PLUGIN DUT NIET"
Alsof iemand ooit wat meekrijgt van die gare kutmuziekquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
3J'sOf is het zuipen en gaan met die kar?
Ik heb dat accent live gehoord, dat was echt behoorlijk pricelessquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alsof iemand ooit wat meekrijgt van die gare kutmuziek
Ja lekker Tukkers, lekker Duits, vreselijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dat accent live gehoord, dat was echt behoorlijk priceless![]()
![]()
Die trekken elkaars haren uit het hoofdquote:
ik vergeet jouw gezicht nooit meerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dat accent live gehoord, dat was echt behoorlijk priceless![]()
![]()
Saai? Tegen de tijd dat de 3j's moeten is iedereen katskutlamquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:10 schreef -Vaduz- het volgende:
3J's, maak de veldbedden maar klaar. Zo saai.
Qwea, zeg jij ook dat de deur nog los is? Of de winkels los?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Saai? Tegen de tijd dat de 3j's moeten is iedereen katskutlam
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Saai? Tegen de tijd dat de 3j's moeten is iedereen katskutlam
Vroeger wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Qwea, zeg jij ook dat de deur nog los is? Of de winkels los?
Zie jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vroeger wel.
Toen kreeg ik klappen van mo, en nu is het open
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vergeet jouw gezicht nooit meer
"JA MET MIJ. E HEB HET HUUS VOL GAS LOATN LOPN!"
-Ooh, tof, ik ben druk, met bier drinken. Joooo!
Die teleurstelling in dr stemquote:
Serieus hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die teleurstelling in dr stem![]()
![]()
Echt. priceless.
Nu niet meer overigens hoorquote:
Ik had echt verwacht dat ze zou gillen : AACH DOE TOCH NORMAAL!quote:
Ah kijk. Ik voelde een stukje hunebed in ontwikkeling!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu niet meer overigens hoorIk woon al een paar jaar in Den Helder.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah kijk. Ik voelde een stukje hunebed in ontwikkeling!
Ik weet opeens een heel goed vaderdagcadeautje voor jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, dat hele mopsengedoe dat is wat van mn ma, niet van mn vader, die wilde liever een herder, maar ja
Hunebedden zijn gaafquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah kijk. Ik voelde een stukje hunebed in ontwikkeling!
Omfg, jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet opeens een heel goed vaderdagcadeautje voor je
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet opeens een heel goed vaderdagcadeautje voor je
It's the gift that keeps on givingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omfg, jaDaar help je dr mooi meer over de zeik
![]()
![]()
Whahaaquote:
Teringquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben lekker op tijd met cadeaus kopen dit jaarde meneer is in September jarig en ik heb zijn cadeau al. Mijn moeders kerstcadeau ook
staat al 2 maanden in mijn kleerkast
Met jouw rijstijl?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:26 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, muis. Ik heb 2 grote taartdozen van de hema gefixt, denk je dat die cupcakes daar morgen normaal in blijven staan in de auto?
Ik was er ook al bang voorquote:
M'n broer heeft ooit twee konijnen van onze gangen gekregen, communie dus hij was zes of zo? Nam ons pap haar niet in dank afquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet hoe klote het is om een hond kado te krijgen, dus dat doe ik mn pa niks aan, die arme man zit ook al met ma opgezadeld
Tante, autocorrectquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Van jullie gangen??
![]()
Ik kreeg voor mn communie ook een konijn, van mn oudtante![]()
Witje
.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n e-reader is anders best nog een leuk kaasplankje.
Is voor jou denk ik een uitkomst.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Ik denk er toch over om over te stappen naar een e-readert
Ja en ik kan al van een collega een cd-rom met erg veel boeken krijgenquote:
Zou ik zeker doen hoor, ik vind het ook echt fijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Ik denk er toch over om over te stappen naar een e-readert
Oh is dat zoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat strooi je met smileys de laatste dagen, Bos.
Sony.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh is dat zo
Ja kan wel. Misschien ben ik nu even wat losjes er mee. Zal binnenkort wel weer terugvallen in het niet zo vaak posten van die dingen.
Welk merk e-reader heb jij Oh?
Ik vind het wel vrolijkmakend!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh is dat zo
Ja kan wel. Misschien ben ik nu even wat losjes er mee. Zal binnenkort wel weer terugvallen in het niet zo vaak posten van die dingen.
Okeequote:
Okeequote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sony.
Mn moeder heeft er voor 70 euro bij de Hema een gekocht.
Die gaat vlammen, let maar op!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:44 schreef oh-oh het volgende:
OMG, ik hoop zo dat Piet dat straks ook kan
Wat een snoepkontquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Goddomme , weer niks bij de post Q, zul je zien dat ze van t weekend komen en dat de baas weer alles open scheurt
Ik dacht dat 'gangen' dus iets bij een communie wasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n broer heeft ooit twee konijnen van onze gangen gekregen, communie dus hij was zes of zo? Nam ons pap haar niet in dank af
Ik zag een stoet oude mannen in jurken voor gangen aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'gangen' dus iets bij een communie was
AAAAAAAAAAAAARG. Tyfus postquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Goddomme , weer niks bij de post Q, zul je zien dat ze van t weekend komen en dat de baas weer alles open scheurt
Je kunt Fries?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:28 schreef Qwea het volgende:
Ik spreek zowel dat stomme drents als dat stomme friesAlhoewel fries beter is dan drents
En ik spreek ook nog helders
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat ervaar ik wel als een gemis...
Jup. Heb een poos in friesland in het zhuis gelegen. Spreken gaat redelijk, verstaan gaat prima.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt Fries?Friesland is echt het einde, allemaal blonde Sietskes en Hielkes
The hell?? Lutte!twitter:Lutte twitterde op vrijdag 15-06-2012 om 14:56:48Ik ben best wel geil zo op mijn verjaardag! reageer retweet
Accent of dialect hèquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel of Vaduz op Skype toch niet een klankje had
Ooh god, dat echte engels engelsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik spreek een mengelmoes van Gelders/Brabants, en ik kan bekakt Engels
Oh dat Engels past wel goed bij mijn beeld van De Muisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik spreek een mengelmoes van Gelders/Brabants, en ik kan bekakt Engels
Huh? Wat is dit?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:31 schreef Qwea het volgende:
The hell?? Lutte!twitter:Lutte twitterde op vrijdag 15-06-2012 om 14:56:48Ik ben best wel geil zo op mijn verjaardag! reageer retweet
De muis is way kewlquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat Engels past wel goed bij mijn beeld van De Muis
Done deal.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dattesgeef me morgen iets Engels te lezen en ik doe het voor
Noem je me nou een kakkerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat Engels past wel goed bij mijn beeld van De Muis
Ja ik ging denken of je nou ABN klonk, omdat het alweer een tijd geleden is, maar toch een vleugje andersquote:
Beter dan niet passend in oh's kamerquote:
No, Mrs Bucketquote:
Ik wist het en zat er al op te wachtenquote:
welk imago?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje het imago van Lutje afbreken, rebels kind ben je Kwee.
Nou vooruut:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
Muis, gooi er eens een leuk Engels feitje in!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou vooruut:
Het woord queue is het enige Engelse woord waarvan de uitspraak hetzelfde is als je de laatste 4 letters verwijdert
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou vooruut:
Het woord queue is het enige Engelse woord waarvan de uitspraak hetzelfde is als je de laatste 4 letters verwijdert
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:43 schreef Qwea het volgende:
echt.
Telefoon :
-Met Q
"JA MET MIJ!"
-Zucht. Ja?
"NUMMER VAN DIE BELASTINGDIENST WAS DAT NIET 0800-0543?????"
-Geen idee
"JA DAT HEB JIJ MIJ VORIGE WEEK GEGEVEN"
-Ja, dat zal
"JA IK HAD HET OPGESCHREVEN, 0800-0543 STAAT HIER"
-Waarom de neuk bel je dan?!
"JA IK WEET HET NIET MEER!"
-Tering
"KUN JE EEM KIEKN?????"
-Nee. Ik ben bezig.
"WOAR BEI DAN??????"
-Ja, thuis.
"KIEK DAN EEM!"
-Heb je zelf geen internet?
"JAWEL."
-ZEIK DAN GVD NIET.
Oh-oh, we moeten een clubje oprichten
Zouden ze elkaar kunnen verstaan qua dialect?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Echt, geef haar het nummer van mijn moeder, kunnen ze elkaar van de regen in de drup helpen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zouden ze elkaar kunnen verstaan qua dialect?
T zal ze weinig uitmaken, als ze maar kunnen blaten toch?quote:
true story. Ik zal ff kijken of ik het akn opnemen, dat accent van dr. momentquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:29 schreef oh-oh het volgende:
En vooral , als ze maar niet tegen ons blaten
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
true story. Ik zal ff kijken of ik het akn opnemen, dat accent van dr. moment
Ja,quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T zal ze weinig uitmaken, als ze maar kunnen blaten toch?
Op de radio klonk je toen prima verstaanbaar, klein vleugje uit het zuidenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Q, vind jij dat ik een heel erg accent heb?
Ik zla zo als ik een app heb gevonden ff vragem hoe het met hem siquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat issie al dood gesprek had je op moeten nemen![]()
![]()
Ow jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de radio klonk je toen prima verstaanbaar, klein vleugje uit het zuiden
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zla zo als ik een app heb gevonden ff vragem hoe het met hem si
Heh???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zla zo als ik een app heb gevonden ff vragem hoe het met hem si
quote:
Tis al half drie geweest, die zal toch al een paar uur zitten tanken, niet?quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:46 schreef Qwea het volgende:
welnee, ik heb nog geen druppel gehad
En mijn app doet niet
Hallo, ik ben zondag ook al keilam. En ik had woensdag 6 gehad bij het voetbal en afgelopen zatredag was ik ook keilam.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG, hoe komt het???????
Ben je weer op geenbierdieet voor een paar uurtjes?
![]()
Ff is bij jou toch nooit langer dan een etmaal???????quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, ik ben zondag ook al keilam. En ik had woensdag 6 gehad bij het voetbal en afgelopen zatredag was ik ook keilam.
Ik kan ff geen bier zien
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:49 schreef Lutte het volgende:
Bedenk me nu dat we begin dit jaar 25 euro hebben moeten betalen voor een excursie. Niks meer van gehoord
iets meer dan 72u als het goed is dit keer. Want morgen ook geen bier want autoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ff is bij jou toch nooit langer dan een etmaal???????
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ff is bij jou toch nooit langer dan een etmaal???????
Vanavond drink je ook niks?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
iets meer dan 72u als het goed is dit keer. Want morgen ook geen bier want auto
Jemigdepemig, wat een oplichtersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat dan van 60-90 man hè, 1500 tot 2250 euro. Maar weer mailen dus
Nope. Ik drink normaal door de weeks niet. Ja, op vrijdag middag normaal 2 biertjes ofzo. Maar voor de rest echt niet. Of er moet wat speciaals zijn. EK, whatever.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vanavond drink je ook niks?
Ik wil het meemaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |