Hahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks!
Ben jij nog zo jong?Je komt zo wijs over
Ik vind dat wel een goed voorbeeld van hoe hoge cijfers ook niet alles zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Mn zusje summa cum laude, tot en met dr afstuderen aan de TU
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goed voorbeeld van hoe hoge cijfers ook niet alles zijn
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:23 schreef Muis006 het volgende:
Het staat er wel gemeen hesorry zus van oh-oh
Dat zou geen ideale situatie opleveren nee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]Laaaaaaaaten we biddeeeeeen dat ze me niet volgt op Fok
Nog onidealer dan ie al is?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zou geen ideale situatie opleveren nee.
[..]
ijsbergsla, komkommer, paprika en tomaat liggen al klaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je nog wel upspicen met groene dingen!
Haha, ja eigenlijk welquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:02 schreef Lutte het volgende:
Hij heeft de ogen van z'n surrogaatmoeder
Shimmersquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal het maar als een compliment opvatten?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn al zo lelijk en dan ook nog zo verliezen
Gefeliciteerd Lutte! Lekker eerst maar eens genieten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:18 schreef Lutte het volgende:
TT![]()
Ynske, wat een cijfers
En oh-oh, ik had ook graag een zeven gestaan maar het is tactisch beter om voor Duits te gaan. (N-term blijft gelijk, maar die was dit jaar laag door alle aanpassingen. Bij een herkansing wordt het dan lastig, zeker als het al niet je sterkste punt is.)
http://www.quickmeme.com/make/quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Q waar maakte je nou nog es die plaatjes met die teksten zelf???
Wat zijn otoplastieken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:18 schreef Qwea het volgende:
Ik kan mezelf wel een bietje voor mijn kop slaan hoor. Zonder doppen naar die EK tempel, dit is dag 2 van de afschuwelijke harde piep in mijn oor, de oorpijn en de druk op het oor
Maar ik heb wel otoplastieken besteldHOI YNSK!
IS JE GOOGLE STUK???quote:
Jouwes kennelijk niet, je plaatjes blijven komenquote:
Otoplastieken zijn individueel aangemeten gehoorbescherming. Met otoplastieken is normaal contact met de omgeving mogelijk. Tegelijkertijd wordt een dusdanige demping van het lawaai bereikt dat beschadiging aan de gehoororganen wordt voorkomen. Communicatie op een 'normaal' spraakvolume blijft mogelijk en omgevingssignalen, zoals waarschuwingssignalen, blijven hoorbaar. Mede door het lage gewicht en de goede pasvorm is dit een zeer gebruikersvriendelijke gehoorbescherming.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Omdat ik een fakking faler benquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap echt niet hoe je het elke keer maar weer klaarspeelt Q![]()
Uhm, en als ik twee foto's naast elkaar of boven elkaar wil hebben.
Hoe doe ik dat snel?
Jezus fuck, wat ben je spannend als je zo praat Qquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Otoplastieken zijn individueel aangemeten gehoorbescherming. Met otoplastieken is normaal contact met de omgeving mogelijk. Tegelijkertijd wordt een dusdanige demping van het lawaai bereikt dat beschadiging aan de gehoororganen wordt voorkomen. Communicatie op een 'normaal' spraakvolume blijft mogelijk en omgevingssignalen, zoals waarschuwingssignalen, blijven hoorbaar. Mede door het lage gewicht en de goede pasvorm is dit een zeer gebruikersvriendelijke gehoorbescherming.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:25 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, moet ik die lush zeepjes in de badkamer in een bakje bewaren, na het gebruiken? Ze ruiken echt heerlijkNee. In je anus is nog beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dat medeleven is nieuw hea?quote:
125 euro inv verzekering voor 2 jaar als je ze kwijt raaktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus fuck, wat ben je spannend als je zo praat Q![]()
Wat kost zoiets? Ik moet m'n oren ook eens laten testen, want die zijn ook niet geweldig meer na alle feestjes van de laatste jaren.
Kinkyquote:
Ahquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
125 euro inv verzekering voor 2 jaar als je ze kwijt raakt10tje korting gehad, dus gratis verzekering
Inclusief koord met kledingclip eraan.
Ooh en wil je "lachen" ?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus fuck, wat ben je spannend als je zo praat Q![]()
Wat kost zoiets? Ik moet m'n oren ook eens laten testen, want die zijn ook niet geweldig meer na alle feestjes van de laatste jaren.
Voor half 10 al over sex en mét medeleven, dit gaat een goeie dag wordenquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor half 10 al over sex en mét medeleven, dit gaat een goeie dag worden
Yeahquote:
Je hebt je brievenbus nog niet gevonden, is dat het?quote:
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt je brievenbus nog niet gevonden, is dat het?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net mn moeder alweer telefonisch uit moeten kafferen.
Ze heeft de kolder weer in de kop
Wow. En wanneer heb je het voor het laatst laten testen? Ooit? Lang gelee?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:28 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
De linkergrafiek is mijn rechteroorEn normale mensen horen rond de 0 want dat is een normaal goed gehoor
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt je brievenbus nog niet gevonden, is dat het?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net mn moeder alweer telefonisch uit moeten kafferen.
Ze heeft de kolder weer in de kop
Vertel maar oh-ohquote:
Ik kan er echt niet eens over praten.quote:
Het EK is al voorbij voordat de Helderse Anaalposter hem doorstuurt denk ik!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeHet ging over mijn gehoor
HEJJE DIE KUT BERGKAMP AL ES?
Dit is van gisterenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow. En wanneer heb je het voor het laatst laten testen? Ooit? Lang gelee?
Family meet in Landal voor Vaderdag, of je mee gaat?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet eens over praten.
Ik heb haar op Jip en Janneke niveau uitgelegd WAAROM ze me fucking irriteerde met dr telefoontje van net.
De haat borrelt weer door mn lijf
Ach godverdommequote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het EK is al voorbij voordat de Helderse Anaalposter hem doorstuurt denk ik!
Het EK is voor ons al voorbij joh!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het EK is al voorbij voordat de Helderse Anaalposter hem doorstuurt denk ik!
quote:
Een Bergkamp kwartet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach godverdommeTis toch ook niet normaal. Doe je adres nog es, ik heb er nog 3
Nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Family meet in Landal voor Vaderdag, of je mee gaat?
Ik denk dat hij vandaag komt! Anders pm ik vanavond wel ff.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach godverdommeTis toch ook niet normaal. Doe je adres nog es, ik heb er nog 3
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Ze moest godverdomme kost wat kost een e-reader terwijl ze al te dom is om een gewoon boek te lezen.
ergerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Is het nog veel erger geworden of hetzelfde?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Ze moest godverdomme kost wat kost een e-reader terwijl ze al te dom is om een gewoon boek te lezen.
Wat een woord manquote:
Wat zei je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:34 schreef oh-oh het volgende:
En aangezien ik zondag kom zei ik gisteren met mn domme kop ja koop m dan ff voor die tijd dan zet ik zondag wel ff mijn boeken erop.
Belt ze net.
Radio KEIHARD aan, ik verstond dr amper, ze zegt geen goedemorgen niks maar ze zit gewoon te flippen daar JA IK KRIJG HET DING NIET EENS AAN, ALS IK HEM NU EENS NAAR JE WERK KOM BRENGEN ZO, DAN KAN IK HEM GEWOON TERUGBRENGEN NAAR DE WINKEL ALS HET NIKS IS OF ALS IE HET NIET DOET. KAN DAT???
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is ze echt deaud, dat kan gewoonweg nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Qwea, darling, je takelt niet verder af he.
Joh, Veel meer aftakelen kan nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Qwea, darling, je takelt niet verder af he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |