Serieus hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die teleurstelling in dr stem![]()
![]()
Echt. priceless.
Nu niet meer overigens hoorquote:
Ik had echt verwacht dat ze zou gillen : AACH DOE TOCH NORMAAL!quote:
Ah kijk. Ik voelde een stukje hunebed in ontwikkeling!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu niet meer overigens hoorIk woon al een paar jaar in Den Helder.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah kijk. Ik voelde een stukje hunebed in ontwikkeling!
Ik weet opeens een heel goed vaderdagcadeautje voor jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, dat hele mopsengedoe dat is wat van mn ma, niet van mn vader, die wilde liever een herder, maar ja
Hunebedden zijn gaafquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah kijk. Ik voelde een stukje hunebed in ontwikkeling!
Omfg, jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet opeens een heel goed vaderdagcadeautje voor je
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet opeens een heel goed vaderdagcadeautje voor je
It's the gift that keeps on givingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omfg, jaDaar help je dr mooi meer over de zeik
![]()
![]()
Whahaaquote:
Teringquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben lekker op tijd met cadeaus kopen dit jaarde meneer is in September jarig en ik heb zijn cadeau al. Mijn moeders kerstcadeau ook
staat al 2 maanden in mijn kleerkast
Met jouw rijstijl?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:26 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, muis. Ik heb 2 grote taartdozen van de hema gefixt, denk je dat die cupcakes daar morgen normaal in blijven staan in de auto?
Ik was er ook al bang voorquote:
M'n broer heeft ooit twee konijnen van onze gangen gekregen, communie dus hij was zes of zo? Nam ons pap haar niet in dank afquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet hoe klote het is om een hond kado te krijgen, dus dat doe ik mn pa niks aan, die arme man zit ook al met ma opgezadeld
Tante, autocorrectquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Van jullie gangen??
![]()
Ik kreeg voor mn communie ook een konijn, van mn oudtante![]()
Witje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |