SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Gefeliciteerd aan alle geslaagden
Zelf ook vorige maand afgestudeerd, dus voorlopig ff geen boeken meer.Confidence through competence![]()
feliquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:26 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ben geslaagd, vanavond dus even lekker geen cut maar bier!![]()
![]()
gwn phd doen zoals ik stereo je kunt niet leven zonder toegang tot de deep scientific interwebzI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:bachelor gehaald, gewerkt, master gehaald nu
Die toegang ga ik wel missen ja...quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:36 schreef Zith het volgende:
gwn phd doen zoals ik stereo je kunt niet leven zonder toegang tot de deep scientific interwebzConfidence through competence![]()
Gefeliciteerd !quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]bachelor gehaald, gewerkt, master gehaald nu
[..]
Die toegang ga ik wel missen ja...Master is nog jaartje of 5 weg voor mij
![]()
dat haal je idd nooit zonder roids.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:39 schreef obsama het volgende:
[..]
Bring on the juice... geen gezicht die kerel.![]()
![]()
Weet niet of je nu sarcastisch bent of niet, maar zonder juice ga je dat niet halen nee,opblaaspop.quote:![]()
Dat is toch goedkoop?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:51 schreef Toverbal0 het volgende:
Vandaag aangemeld voor de sportschool van het werk, kost me weer 100 euro per jaar. Ben benieuwd.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:39 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
Deze kon ik jullie niet onthouden.![]()
Welterusten.![]()
![]()
Bah, wat heb ik toch een hekel aan cutten. De hele dag honger en net met trainen voelde ik me een beetje slapjes. Was chest-day, maar na het benchen en de cable rows had ik het wel gezien. Nog even wat isolatie triceps gedaan en toen weer huiswaarts gekeerd.
Maar goed, het resultaat is er.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo weer ffkes trainen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
wtf.. . hahahahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:39 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
Deze kon ik jullie niet onthouden.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd aan alle geslaagden
Zelf ook vorige maand afgestudeerd, dus voorlopig ff geen boeken meer.![]()
![]()
Denk niet dat hij knock-out gaat, eerder een epileptische aanval. Epileptische aanvallen krijg je sneller als je alle spieren aanspant.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:39 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
Deze kon ik jullie niet onthouden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: