SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 11% gewijzigd door Pien85 op 14-06-2012 18:17:28 ]En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ja. Iets toepasselijks dan maar:quote:
Ik moet 'm sowieso nog aanpassen. Lijstje voor de meet klopt ook niet meerquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:14 schreef automatic_ het volgende:
Trouwens, deze hoort in de OP en niet de huidige: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14
Zover lees ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moet 'm sowieso nog aanpassen. Lijstje voor de meet klopt ook niet meer
Vergeetachtig geworden?quote:
Hup wegleggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:48 schreef automatic_ het volgende:
Al gedaan
En nu eet ik mij ziek aan schoolkrijt-snoepjes haha.
Whehehequote:
Misschien is je oven frigidequote:
Das een beetje laat als de lasagne al in de oven staatquote:
Okay, kom ik bij jou eten als ik in de buurt benquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das een beetje laat als de lasagne al in de oven staat
Anyway, eten was lekker
Als ik dat zou zeggen dan zat ik er nu elke dag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Okay, kom ik bij jou eten als ik in de buurt ben
Stuur jij dan zon?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:58 schreef IHaveAmnesia het volgende:
condoom automaat. Send some! Hier heb je dat niet
Ik heb er al weer drie opquote:
Want? Jij bent elke dag bij mij in de buurt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:33 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen dan zat ik er nu elke dag.
dan welquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Want? Jij bent elke dag bij mij in de buurt?
Neuh...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is weer 20 rondjes extra zwemmen
ik ken wel een mankini.... maar tankini...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neuh...
Vandaag nieuwe tankini gekocht. Zolang ik daarin pas met de vakantie, vind ik het (voor nu) goed
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ken wel een mankini.... maar tankini...
Nieuwe zwemkleding moet ook op mijn vakantielijstje ja...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neuh...
Vandaag nieuwe tankini gekocht. Zolang ik daarin pas met de vakantie, vind ik het (voor nu) goed
Je lijstje wordt steeds langer of niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nieuwe zwemkleding moet ook op mijn vakantielijstje ja...
Valt op zich wel mee...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je lijstje wordt steeds langer of niet?
Jup woon 10min van Amstelveenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Want? Jij bent elke dag bij mij in de buurt?
heb je al een nieuwe vakantie bij shoestring gevonden dan? waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee...
-HepA vaccinatie herhalen.
-Nieuwe zonnebril op sterkte
-Evt kijken voor andere koffer, indien nodig. Maar vermoed dat ik het met deze ook wel weer red.
-Extra accu voor camera
-Reisgids
-2a3 korte broeken + paar fijne tops
-zwemspullen
Is er nog plaats voor mij in de koffer en waar ga je heen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee...
-HepA vaccinatie herhalen.
-Nieuwe zonnebril op sterkte
-Evt kijken voor andere koffer, indien nodig. Maar vermoed dat ik het met deze ook wel weer red.
-Extra accu voor camera
-Reisgids
-2a3 korte broeken + paar fijne tops
-zwemspullen
Ja, ga van het weekend konijnenoppas regelen enzo. Zuid-Marokkoquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb je al een nieuwe vakantie bij shoestring gevonden dan? waar gaat de reis heen?
lijkt me geen fijne plek voor een vrouw...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ga van het weekend konijnenoppas regelen enzo. Zuid-Marokko
Ah, Abcoude...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Was er btw vrijdag nog...
In het kak Abcoude
Ach, ik ben in November nog in Egypte geweest, kan wel tegen een stootje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
lijkt me geen fijne plek voor een vrouw...
Alleen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, ik ben in November nog in Egypte geweest, kan wel tegen een stootje.
Wanneer ga/wil je?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ga van het weekend konijnenoppas regelen enzo. Zuid-Marokko
Naar de Engelse winkel om snoep en zooi in te slaan haha :p Crunchies!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, Abcoude...
Wat deed je hier vrijdag?
Zeg je dat ik niet moet snoepen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:56 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Naar de Engelse winkel om snoep en zooi in te slaan haha :p Crunchies!![]()
[ afbeelding ]
Welke? Kings?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:56 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Naar de Engelse winkel om snoep en zooi in te slaan haha :p Crunchies!![]()
[ afbeelding ]
Nee, met dezelfde reisorganisatie. Was echt supertofquote:
Half september is het planquote:
Shoestring toch? Misschien moet ik daar ook eens gaan kijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, met dezelfde reisorganisatie. Was echt supertof
[..]
Half september is het planMaar eerst oppas voor de konijnen vast hebben staan, dan boeken.
Plaats een oproep op Fok!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, met dezelfde reisorganisatie. Was echt supertof
[..]
Half september is het planMaar eerst oppas voor de konijnen vast hebben staan, dan boeken.
Ga gezellig mee!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Shoestring toch? Misschien moet ik daar ook eens gaan kijken
Haha zoveel snoep ik niet hoor koop het in en doe er maanden meequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg je dat ik niet moet snoepen!
Shoestring inderdaad. Vorig jaar bewust een korte reis gedaan om te zien of ik het wel leuk zou vinden. Nou ja, voor je het weet zit je dus weer in het vliegtuig terug naar huisquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, okequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:59 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Haha zoveel snoep ik niet hoor koop het in en doe er maanden mee
Dafuqquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:00 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Dat is wel mijn geheimpje!
Maar bij deze: http://maps.google.nl/map(...)M8UuWUt5Aj0uULBT-9dw
zit ik ook aan te denken wil wel op vakantie maar zie dat alleen niet zittenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer op vakantie geweest wordt weer eens tijdquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Shoestring inderdaad. Vorig jaar bewust een korte reis gedaan om te zien of ik het wel leuk zou vinden. Nou ja, voor je het weet zit je dus weer in het vliegtuig terug naar huisHad wel langer willen blijven.
Dan ga je met tijnbrein?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zit ik ook aan te denken wil wel op vakantie maar zie dat alleen niet zitten
Bekend probleem, verder wil ik graag naar festivals en dat kost ook geld. Lastig keuzes makenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Haha ik moet binnenkort weer want ik had nog 1,5 kilo Dolly mixture besteldquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DafuqIk rij daar elke week langs en het is me nooit opgevallen
![]()
Nu word ik arm
herkenbaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bekend probleem, verder wil ik graag naar festivals en dat kost ook geld. Lastig keuzes maken
Straks is Narrator een enge seriemoordenaarquote:
Peppers is niet zo mijn ding.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
herkenbaar
Gaan er mensen van dit topic toevallig naar de RHCP?
Zou eerst met een maat van me gaan maar die heeft ineens financiele problemen....quote:
Irritant is datquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Zou eerst met een maat van me gaan maar die heeft ineens financiele problemen....
Oh my... ik MOET daar heenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Haha ik moet binnenkort weer want ik had nog 1,5 kilo Dolly mixture besteld
[ afbeelding ]
daar ga jij niet veel last van hebben. ik vermoord alleen vrouwen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks is Narrator een enge seriemoordenaar
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daar ga jij niet veel last van hebben. ik vermoord alleen vrouwen.
Was een special order van mij hoorquote:
Oh gelukkigquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daar ga jij niet veel last van hebben. ik vermoord alleen vrouwen.
Nouja, met een klein zakje red ik me ook wel een dagje... Damn, ik zit nu al te fantaseren wat ik daar allemaal kan gaan kopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Was een special order van mij hoor
Hij verkoopt ze wel maar in kleine zakje van 70gr en ik vond dat te weinig dus ik vroeg of hij ook aan grote packs kon komen
Ben je zelf Engels? Of heb je Engels bloed?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, met een klein zakje red ik me ook wel een dagje... Damn, ik zit nu al te fantaseren wat ik daar allemaal kan gaan kopenMorgen ben ik er om de hoek
had nog niet echt iets in gedachten. we hadden alleen nog maar afgesproken dat we samen zouden gaan maar nog niets in detail hahaquote:
Dan zien we morgen wel de foto's van jouw aankopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, met een klein zakje red ik me ook wel een dagje... Damn, ik zit nu al te fantaseren wat ik daar allemaal kan gaan kopenMorgen ben ik er om de hoek
Ik heb een tijd in London gewoondquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ben je zelf Engels? Of heb je Engels bloed?
Hier btw zijn producten:
http://www.absolutelybritish.nl/stocklist.html
Ik moet wel een beetje rustig aan doen met m'n geld moment, heb nog een treinreisje in de planning staan dat ik belangrijker vind dan Britse snoepjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zien we morgen wel de foto's van jouw aankopen
Idem dus dan groepsreisquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Naar HJ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in London gewoond![]()
Lijstje had ik al gevonden
[..]
Ik moet wel een beetje rustig aan doen met m'n geld moment, heb nog een treinreisje in de planning staan dat ik belangrijker vind dan Britse snoepjes
Haha lekker vaag dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
had nog niet echt iets in gedachten. we hadden alleen nog maar afgesproken dat we samen zouden gaan maar nog niets in detail haha
Ahh oke:)quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in London gewoondEn wat Brits bloed
En jij?
Lijstje had ik al gevonden
[..]
Ik moet wel een beetje rustig aan doen met m'n geld moment, heb nog een treinreisje in de planning staan dat ik belangrijker vind dan Britse snoepjes
Hey! Weer veilig thuis?quote:
precies. wij spreken nooit dingen voor de lange termijn af in de vriendengroepquote:
Te geniaal. Britse vrienden van mij gaan altijd naar huis met een koffer vol chocomel en stroopwafelsquote:
Nah, das misschien wat overdreven...quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Haha kom je even naar Abcoude rijden? Wil ik je best wat geven
Foto's gemaakt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef NaRRaToR het volgende:
hmmpf...ok ik ben dus echt NIET fotogeniek xD dat is wel weer bewezen
4 jaar terug met ex-collega en nog 2 andere na een festival in Duitsland naar Legoland geweest was een spontaan ideequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies. wij spreken nooit dingen voor de lange termijn af in de vriendengroep
Als ik naar Londen ga moet ik altijd stroopwafels en drop meenemen voor een vriend van mequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Te geniaal. Britse vrienden van mij gaan altijd naar huis met een koffer vol chocomel en stroopwafels
Toen mijn zusje in Engeland woonden moest ik hagelslag en drop meenemen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Te geniaal. Britse vrienden van mij gaan altijd naar huis met een koffer vol chocomel en stroopwafels
Zover is het niet hequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nah, das misschien wat overdreven...
[..]
Foto's gemaakt?
mjah... vriendin van me is aan het fotograferen geslagen en probeert ervaring op te doen door veel mensen te schieten. dus ik heb me aangebodenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nah, das misschien wat overdreven...
[..]
Foto's gemaakt?
Kunnen ze ook gewoon online bestellen hequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zonder auto welquote:
Ah, leukquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mjah... vriendin van me is aan het fotograferen geslagen en probeert ervaring op te doen door veel mensen te schieten. dus ik heb me aangeboden
hahaha dat zijn de beste ideeen...legoland is coolquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
4 jaar terug met ex-collega en nog 2 andere na een festival in Duitsland naar Legoland geweest was een spontaan ideewel erg gaaf trouwens
Ahh die had ik ook hoor die makkelijk een uur fietste naar school...quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zonder auto wel![]()
Ik had op de middelbare school een klasgenoot die dat elke dag fietste... Ik doe 't 'm niet na
[..]
Ah, leuk
Echt welquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hahaha dat zijn de beste ideeen...legoland is cool
ja dat is het hem dus netquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zonder auto wel![]()
Ik had op de middelbare school een klasgenoot die dat elke dag fietste... Ik doe 't 'm niet na
[..]
Ah, leuk
Waar heb jij op school gezeten dan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:14 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ahh die had ik ook hoor die makkelijk een uur fietste naar school...
Maar ja ik heb een auto en vroeger een bus
Ah, andere kant op fietsen danquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:15 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
O niet in Amstelveen hoor...
In Breukelen, Weesp en Utrecht
hahaha wij hebben ook een legendarische avond/nacht/dag gehad in den haag scheveningen... iets met slapen op het gras van europol en slapen in de promenade op de roltrap etc.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt weltering brak door een attractiepark lopen is vet
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hahaha wij hebben ook een legendarische avond/nacht/dag gehad in den haag scheveningen... iets met slapen op het gras van europol en slapen in de promenade op de roltrap etc.
en nog wel meer hoor maar blijkbaar zitten er dus bewegingsdetectoren in dat gras xD de nachtbewaker maakte ons wakker met een grommende hond... onze eerste reactie: hedde koffie of wa?quote:
Ja hoor, maar ze vinden het leuk om 1x per jaar naar Nederland te gaan. Geloof dat ze al meer toeristenattracties hebben bewonderd hier dan ik heb gedaan. Ben bijvoorbeeld nog nooit op de kaasmarkt geweest, woon al 5 jaar in Alkmaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:13 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Kunnen ze ook gewoon online bestellen he
Als hij gevat was geweest ja als je geduld hebt dan krijg je op het politie bureau een kopje koffiequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en nog wel meer hoor maar blijkbaar zitten er dus bewegingsdetectoren in dat gras xD de nachtbewaker maakte ons wakker met een grommende hond... onze eerste reactie: hedde koffie of wa?
Welk? Ik kreeg deze link door van Rachelquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:16 schreef Pien85 het volgende:
Maareh Spiderpig... Zou je je niet even voorstellen (in het andere topic)?
hij is het voor ons gaan halenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij gevat was geweest ja als je geduld hebt dan krijg je op het politie bureau een kopje koffie
Dan organiseer jij binnenkort een meetquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ze vinden het leuk om 1x per jaar naar Nederland te gaan. Geloof dat ze al meer toeristenattracties hebben bewonderd hier dan ik heb gedaan. Ben bijvoorbeeld nog nooit op de kaasmarkt geweest, woon al 5 jaar in Alkmaar
WTFquote:
Nou voor ons is dat niet zo boeiend denk ik. Zelfde als wij naar een ander land gaan dan bekijken wij van alles wss meer dan dat zij bekijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ze vinden het leuk om 1x per jaar naar Nederland te gaan. Geloof dat ze al meer toeristenattracties hebben bewonderd hier dan ik heb gedaan. Ben bijvoorbeeld nog nooit op de kaasmarkt geweest, woon al 5 jaar in Alkmaar
wel met het vriendelijke verzoek of we ergens anders gingen slapen omdat zijn sensoren op tilt sprongenquote:
Genoeg plaats in een parkje ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wel met het vriendelijke verzoek of we ergens anders gingen slapen omdat zijn sensoren op tilt sprongen
shiatsu massagekussen ftw!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:24 schreef automatic_ het volgende:
Auuuu, ik zit in een massage stoel! Mijn rug zit heeeeeel vast want het doet echt zeer!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef kingtoppie het volgende:
Je kunt aan het gezicht al zien of iemand vmbo klasse of havo/vwo klasse heeft
Vind ik dan... Zo een ''anita'' hoef ik niet.
Een LWOO-trut?quote:
Ik denk dat ze de username van IHA kan overnemen.quote:
Na een paar van die snoepjes word ik misselijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:48 schreef automatic_ het volgende:
Al gedaan
En nu eet ik mij ziek aan schoolkrijt-snoepjes haha.
*proest*quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:58 schreef IHaveAmnesia het volgende:
condoom automaat. Send some! Hier heb je dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt mij een prima deal.quote:Tijn is ook een vrouw, maar dat weet hij nog niet..quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daar ga jij niet veel last van hebben. ik vermoord alleen vrouwen.Join the club!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef NaRRaToR het volgende:
hmmpf...ok ik ben dus echt NIET fotogeniek xD dat is wel weer bewezen
we hebben gekozen voor de roltrappen in de promenadequote:
Nee, nog minder concreet. Ik had een idee maar dat is iets te duur. Festival in Florida maar dat zou neerkomen op een vakantie van 2500 euro voor een weekquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
we hebben gekozen voor de roltrappen in de promenade
maar had jij al vakantieplannen dan? en dan bedoel ik iets concreter dan die van mij
dat is een beetje duur. kun je beter naar sziget gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, nog minder concreet. Ik had een idee maar dat is iets te duur. Festival in Florida maar dat zou neerkomen op een vakantie van 2500 euro voor een week
Hier: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:19 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Welk? Ik kreeg deze link door van Rachel
Hallooooo! Nickname ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:19 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Welk? Ik kreeg deze link door van Rachel
Helaas kan dat niet, collega met hinderen en die hebben voorrang in de schoolvakantiesquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is een beetje duur. kun je beter naar sziget gaan.
Discriminatie!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas kan dat niet, collega met hinderen en die hebben voorrang in de schoolvakanties
Mja... Hij "kent" mijn eigen naam langer dan deze nick, dus snap het wel haha.quote:
wtf is dat voor een bullshit....wie het eerst komt wie het eerst maalt...dan zou ik dus nooit op vakantie kunnen in de schoolvakanties.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas kan dat niet, collega met hinderen en die hebben voorrang in de schoolvakanties
Is op veel plekken hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wtf is dat voor een bullshit....wie het eerst komt wie het eerst maalt...dan zou ik dus nooit op vakantie kunnen in de schoolvakanties.
dat zou voor mij een reden zijn om ergens NIET te gaan werken....quote:
Niet in de zorg gaan werken danquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat zou voor mij een reden zijn om ergens NIET te gaan werken....
Tja...quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat zou voor mij een reden zijn om ergens NIET te gaan werken....
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, schooldag zit er ook weer op.
[..]
shiatsu massagekussen ftw!
[..]
Dat vind een gevaarlijke uitspraak.
[..]
Een LWOO-trut?
[..]
Ik denk dat ze de username van IHA kan overnemen.
[..]
Na een paar van die snoepjes word ik misselijk.
[..]
*proest*LWOO? Ok. nu ben jij stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lijkt mij een prima deal.
[..]
Tijn is ook een vrouw, maar dat weet hij nog niet..
[..]
Join the club!![]()
Leidinggevende van mij heeft daar zelf baat bij dus houd hij die regel aan. Volgend jaar is dat er nog maar een collega met kinderen jonger dan 18 jaar dus ik ga volgend jaar proberen om naar zomerfestivals te gaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wtf is dat voor een bullshit....wie het eerst komt wie het eerst maalt...dan zou ik dus nooit op vakantie kunnen in de schoolvakanties.
STINGquote:
Niet aan de kant met veel vrouwen met kinderen danquote:
Hier is het aangeven wanneer je wilt gaan, en geen voorrangsregel/ouders met kinderen eerst. Er word verwacht dat je in de vakantieperiode flexibel bent en indien nodig een dagje extra komt werken zodat je collega's ook kunnen genieten van een vakantie, maar de achterblijvers het niet extreem druk hebben. En dat kan ook in de zorgquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jawel hoor. en ook mannen met kinderen. er zijn maar 3 / 22 mensen die geen kinderen hebben. allemaal opgroeiend gevarieerd tussen de 5 en 15 jaar oud. hier gaat het gewoon op basis van wie het eerst doorgeeft of als er overlap is in overlegquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
STING
[..]
Niet aan de kant met veel vrouwen met kinderen dan
Ik wilde al zwggen...Jij was toch ook LWOO?quote:
Echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat is hier ook wel (ook in de zorg)quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier is het aangeven wanneer je wilt gaan, en geen voorrangsregel/ouders met kinderen eerst. Er word verwacht dat je in de vakantieperiode flexibel bent en indien nodig een dagje extra komt werken zodat je collega's ook kunnen genieten van een vakantie, maar de achterblijvers het niet extreem druk hebben. En dat kan ook in de zorg
Bij ons gaan in principe de mensen met kinderen voor... Maar ze zijn wel zo eerlijk om de mensen die geen kinderen hebben en altijd rekening houden met de mensen met kinderen een soort voorkeursbehandeling te gevenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jawel hoor. en ook mannen met kinderen. er zijn maar 3 / 22 mensen die geen kinderen hebben. allemaal opgroeiend gevarieerd tussen de 5 en 15 jaar oud. hier gaat het gewoon op basis van wie het eerst doorgeeft of als er overlap is in overlap
VWO, eindexamenklas drop-out.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wilde al zwggen...Jij was toch ook LWOO?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Echt?Ik heb 3 jaar lang (van m'n 3e tot 6e ofzo) niet kunnen/willen praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
VWO, eindexamenklas drop-out.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb 3 jaar lang (van m'n 3e tot 6e ofzo) niet kunnen/willen praten.Waarom zou je praten als je alles krijgt wat je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Is dit een hint?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:44 schreef NaRRaToR het volgende:
zo. toch maar weer eens wat foto's toegevoegd aan fobo..."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
VWO, eindexamenklas drop-out.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb 3 jaar lang (van m'n 3e tot 6e ofzo) niet kunnen/willen praten.AiaiaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankzij 2 5en op mijn eindrapport in 2 havo/mavo werd het dus mavo > en dat was ineens poef vmbo. mbo gedaan, inmiddels post-hbo certificaat en ben nu aan het verdiepen in moleculaire biologie
![]()
![]()
niet subtiel ofzo nee.quote:jij klaagde erover dat er niets te zien was
na na na na na na na Badjasman!![]()
Je wil gewoon aandachtquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet subtiel ofzo nee.jij klaagde erover dat er niets te zien was
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Jij hebt tenminste nog een diploma en een certificaat, ik heb helemaal niks.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
AiaiaiDankzij 2 5en op mijn eindrapport in 2 havo/mavo werd het dus mavo > en dat was ineens poef vmbo. mbo gedaan, inmiddels post-hbo certificaat en ben nu aan het verdiepen in moleculaire biologie
Binnenkort hopelijk een HBO-P.
![]()
![]()
Sylvester was gewoon voor mij met kijken!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet subtiel ofzo nee.jij klaagde erover dat er niets te zien was
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Krijgt hij gewoon van mijquote:
Wat moet ik doen om aandacht van jou te krijgen?quote:14 SHADES OF GREY
Misschien had ik geen zin in Speciaal Basisonderwijs. Ik schrok me de pleuris toen ik die kinderen daar zag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je praten als je alles krijgt wat je wilt![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sylvester was gewoon voor mij met kijken!![]()
![]()
Soery... Nu krijgt allen Narra diequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om aandacht van jou te krijgen?
DM me maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om aandacht van jou te krijgen?ik weet het antwoord
Tokkies moeten ergens heenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien had ik geen zin in Speciaal Basisonderwijs. Ik schrok me de pleuris toen ik die kinderen daar zag.14 SHADES OF GREY
ik heb op speciaal voortgezet onderwijs gezeten. Heb er wel van geleerd overigens.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien had ik geen zin in Speciaal Basisonderwijs. Ik schrok me de pleuris toen ik die kinderen daar zag.na na na na na na na Badjasman!![]()
Tokkies gaan toch naar VMBO praktijkgericht? (of hoe dat tegenwoordig ook heet dan)quote:na na na na na na na Badjasman!![]()
Weet ikquote:![]()
Ik heb er ook gezeten, en er zaten ook normale mensen ( ik bijvoorbeeld)14 SHADES OF GREY
Tokkie!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Ik heb er ook gezeten, en er zaten ook normale mensen ( ik bijvoorbeeld)na na na na na na na Badjasman!![]()
Kan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Tokkies gaan toch naar VMBO praktijkgericht? (of hoe dat tegenwoordig ook heet dan)"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Kut betraptquote:
14 SHADES OF GREY
Kaderberoeps? Loop eens een vmboschool binnen... Vooroordelenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Tokkies gaan toch naar VMBO praktijkgericht? (of hoe dat tegenwoordig ook heet dan)Ja, er zitten wat minder snuggere types op maar ook genoeg die wel willen.
![]()
Tijn? Met dit soort opmerkingen ga ik je negeren."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Laatste jaar op de speciaal onderwijs had ik het idee dat ik de weinige normale wasquote:![]()
nee ik niet normaalwil ik ook niet zijn
14 SHADES OF GREY
je hapt wel lekker eendje....quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kaderberoeps? Loop eens een vmboschool binnen... VooroordelenJa, er zitten wat minder snuggere types op maar ook genoeg die wel willen.
Speciaal Onderwijs zal zeker helpen. Bekijk het eens vanuit de ogen van een 5-jarig kind...quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb op speciaal voortgezet onderwijs gezeten. Heb er wel van geleerd overigens.
Als je op je 5e een groep verstandelijk gehandicapte kinderen ziet, dan schrik je wel eventjes hoor...![]()
Dan zat je wss op eem REC-2...?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Speciaal Onderwijs zal zeker helpen. Bekijk het eens vanuit de ogen van een 5-jarig kind...
Als je op je 5e een groep verstandelijk gehandicapte kinderen ziet, dan schrik je wel eventjes hoor...
Echte verstandelijke beperkten zitten niet op een SBO
Althans. Tegenwoordig."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
ik heb voornamelijk geleerd om om te gaan met mensen die anders denken of welke last hebben van autisme etc. Het belangrijkste is nog wel denk ik dat ik er ruimdenkender door ben geworden respect heb (geen medelijden) voor ze.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Speciaal Onderwijs zal zeker helpen. Bekijk het eens vanuit de ogen van een 5-jarig kind...
Als je op je 5e een groep verstandelijk gehandicapte kinderen ziet, dan schrik je wel eventjes hoor...na na na na na na na Badjasman!![]()
Ik heb jarenlang tussen de "tokkies" gewoond en op het vmbo gezeten, ja ik hapquote:. Het zijn ook maar mensen, ze maken wel eens fouten... En bovenal, ze zijn voornamelijk gewoon gelukkig.
Ik voel me er alleen niet prettig tussen.![]()
Het is alweer 20 jaar geleden. We waren samen met de GGD-arts naar een of andere school gegaan om het eea te bespreken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zat je wss op eem REC-2...?
Echte verstandelijke beperkten zitten niet op een SBO
Althans. Tegenwoordig.![]()
Ja misschien andere indeling idd. Nu kan dat in ieder geval niet meerquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is alweer 20 jaar geleden. We waren samen met de GGD-arts naar een of andere school gegaan om het eea te bespreken.
Ik kan het vast wel een keer voor je navragen als je dat wil...quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja misschien andere indeling idd. Nu kan dat in ieder geval niet meer![]()
![]()
ik ken ook mensen van het kamp, en heb ook minder snuggere vrienden. lekker boeiend. het is soms lastig om een diepgaand gesprek met ze te houden, maar anders dan dat zijn het prima mensen (over het algemeen dan)quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang tussen de "tokkies" gewoond en op het vmbo gezeten, ja ik hap. Het zijn ook maar mensen, ze maken wel eens fouten... En bovenal, ze zijn voornamelijk gewoon gelukkig.
Ik voel me er alleen niet prettig tussen.na na na na na na na Badjasman!![]()
Ooo nee johquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan het vast wel een keer voor je navragen als je dat wil...
Hallo allen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Neequote:14 SHADES OF GREY
Weltrustenquote:
14 SHADES OF GREY
Mutsie heeft wel een zweepje te leenquote:14 SHADES OF GREY
Mutsje is zoek.. begin me een beetje zorgen te maken..quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mutsie heeft wel een zweepje te leen![]()
Die is vast met haar kratjes ergensquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mutsje is zoek.. begin me een beetje zorgen te maken..14 SHADES OF GREY
Ik zou niet te hard roepen. Ze heeft al toegegeven dat nogal luidruchtig is in bed, dus er zit een kans in dat ze ook wel kicked op SMquote:
Luide meisjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik zou niet te hard roepen. Ze heeft al toegegeven dat nogal luidruchtig is in bed, dus er zit een kans in dat ze ook wel kicked op SM
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Je moet niet alles onthouden wat ik zeg...quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik zou niet te hard roepen. Ze heeft al toegegeven dat nogal luidruchtig is in bed, dus er zit een kans in dat ze ook wel kicked op SM
gagbal en ze geeft geen kick meerquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik zou niet te hard roepen. Ze heeft al toegegeven dat nogal luidruchtig is in bed, dus er zit een kans in dat ze ook wel kicked op SM14 SHADES OF GREY
Nee nee, maar intussen ligt de buurt wakkerquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet niet alles onthouden wat ik zeg...
"Omae wa mou shindeiru."
Selectief geheugen wordt niet gewaardeerd door dames... Toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet niet alles onthouden wat ik zeg...![]()
Tijn, please...quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
gagbal en ze geeft geen kick meer
ok... nu begin je eng te worden xDquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
gagbal en ze geeft geen kick meerna na na na na na na Badjasman!![]()
Ik woon achteraf hehequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee nee, maar intussen ligt de buurt wakker"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Dank je!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok... nu begin je eng te worden xD"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Vermoorden jij geen vrouwen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok... nu begin je eng te worden xD14 SHADES OF GREY
Hij is eng.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok... nu begin je eng te worden xD![]()
ligt eraan haha. als je met selectief de trouwdag bedoelt dan vinden ze het wel fijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Selectief geheugen wordt niet gewaardeerd door dames... Toch?
Mwah... Heb er zelf soms ook last van... Maar dit heb ik vanmiddag geroepen ofzo. Haha.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Selectief geheugen wordt niet gewaardeerd door dames... Toch?"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Wat dan wel?quote:14 SHADES OF GREY
Ik kan de reden wel raden nu.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ow, dan kan ik dus 99% van mijn geheugen voor andere zaken inzetten. Goed om te weten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mwah... Heb er zelf soms ook last van... Maar dit heb ik vanmiddag geroepen ofzo. Haha.![]()
Ter opheldering;
Luidruchtig; ja
SM? Nee
Gagball: NEE!!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Helemaal een vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:20 schreef automatic_ het volgende:
Ter opheldering;
Luidruchtig; ja
SM? Nee
Gagball: NEE!!
"Omae wa mou shindeiru."
Leg uitquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Ik zal mij gedragenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Schop hem even naar kpd, pwetty please14 SHADES OF GREY
Als je dit nog een keer doet, schop ik je naar KPD!quote:"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Je bent streng.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goedzo, want als kpd niet werkt sluiten we je op in het keldertje.![]()
![]()
Done!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Schop hem even naar kpd, pwetty please
Jij bent best strengquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goedzo, want als kpd niet werkt sluiten we je op in het keldertje.![]()
![]()
![]()
En jij bent ook streng.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je dit nog een keer doet, schop ik je naar KPD!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goedzo, want als kpd niet werkt sluiten we je op in het keldertje.
14 SHADES OF GREY
Soms moet je streng zijn tegen mannen en helemaaaaal tegen hem!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Auto, leg nu eens uit...
"Omae wa mou shindeiru."
Vergelijk je mij nu met een kleuter?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:
automatic_ & douche-eend zouden kleuterleidster moeten worden.14 SHADES OF GREY
Soms duurt het even voordat je je roeping vindquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:
automatic_ & douche-eend zouden kleuterleidster moeten worden.
"Omae wa mou shindeiru."
Kleuters zijn geen uitdaging voor mijquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:
automatic_ & douche-eend zouden kleuterleidster moeten worden.![]()
![]()
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nu met een kleuter?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik ben gewoon geweldig *kuch*quote:"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Niet boos worden als mannen streng tegen vrouwen worden hè.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:26 schreef automatic_ het volgende:
Soms moet je streng zijn tegen mannen en helemaaaaal tegen hem!![]()
Dat geloof ik onmiddelijk, maar dat zien we de 30e welquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Truequote:
14 SHADES OF GREY
Kan ik niet belovenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet boos worden als mannen streng tegen vrouwen worden hè.
Maar vroeger toen ik nog een eendje was die niet echt een idee had wat ze nou moest worden, later als ze groot is. Had ik de droom om juf te wordenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:
automatic_ & douche-eend zouden kleuterleidster moeten worden.![]()
![]()
Zou je wel willen hè? Dat is een niveau hoger dan jouw huidige niveau.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nu met een kleuter?![]()
Dat heb ik noooooit gehad hahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar vroeger toen ik nog een eendje was die niet echt een idee had wat ze nou moest worden, later als ze groot is. Had ik de droom om juf te worden"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Dan ook niet boos worden als wij (mannen) dat niet doenquote:14 SHADES OF GREY
Voer hem nu niet zo!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè? Dat is een niveau hoger dan jouw huidige niveau."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Peuter?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè? Dat is een niveau hoger dan jouw huidige niveau.Nu snap ik het
14 SHADES OF GREY
Ik heb een paar jaar geleden nog serieus overwogen om de lerarenopleiding biologie te gaan doenquote:![]()
![]()
Whahahahaahquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè? Dat is een niveau hoger dan jouw huidige niveau.![]()
![]()
Zal wel moeten ik kan nog niet zelfstandig etenquote:14 SHADES OF GREY
Ik zou graag bij de politie willen... bij de recherche of cybercrime divisiequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden nog serieus overwogen om de lerarenopleiding biologie te gaan doen
"Omae wa mou shindeiru."
Nee... Ik niet. Kinderen zijn leuk, school setting is leuk. Maar juf..? Nee hahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden nog serieus overwogen om de lerarenopleiding biologie te gaan doen"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Nou, doe dat danquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou graag bij de politie willen... bij de recherche of cybercrime divisie![]()
Ik heb volgend jaar een klein klasje stagiaires![]()
![]()
Nog beter. Astronautenvoer voor jou.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal wel moeten ik kan nog niet zelfstandig eten"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik wou piloot worden vroeger14 SHADES OF GREY
Echt niet? Mijn neefje gehoorzaamt niet, totdat ik hem boos aankijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kleuters zijn geen uitdaging voor mijquote:![]()
![]()
Geen olvarit?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog beter. Astronautenvoer voor jou.14 SHADES OF GREY
Ik wil zoveelquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, doe dat dan![]()
Ik heb volgend jaar een klein klasje stagiaires
"Omae wa mou shindeiru."
Te dik.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou graag bij de politie willen... bij de recherche of cybercrime divisieKLPD cybercrime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dan wel? Ik volg je niet meerquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zei een niveau, geen kwart niveau.14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]KLPD cybercrime
Enkeltje guantanamo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
15 minuten gek doen en daarna ben je tot kleuterheilige verklaard. Dan luisteren ze naar jequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Echt niet? Mijn neefje gehoorzaamt niet, totdat ik hem boos aankijk.
[..]![]()
![]()
Dat bedoel ik...quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dan wel? Ik volg je niet meer![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]KLPD cybercrime
Mjah ik mezelf ook denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ergens lijkt me dat echt reuze interessant en spannend werk."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Belt AIVD .....quote:14 SHADES OF GREY
Ik kan niet gek doen, is dat het probleem.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
15 minuten gek doen en daarna ben je tot kleuterheilige verklaard. Dan luisteren ze naar je
Nee, hij heeft iets teveel energie waardoor hij niet kan stilzitten.
Mijn nichtje van nu 10 maanden huilt zodra ik haar aankijk.Ik heb een keer 'kiekeboe' gezegd.
![]()
![]()
De vrouwelijke variant: Guantanamo Snee.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: