SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 11% gewijzigd door Pien85 op 14-06-2012 18:17:28 ]En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ja. Iets toepasselijks dan maar:quote:
Ik moet 'm sowieso nog aanpassen. Lijstje voor de meet klopt ook niet meerquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:14 schreef automatic_ het volgende:
Trouwens, deze hoort in de OP en niet de huidige: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14
Zover lees ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moet 'm sowieso nog aanpassen. Lijstje voor de meet klopt ook niet meer
Vergeetachtig geworden?quote:
Hup wegleggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:48 schreef automatic_ het volgende:
Al gedaan
En nu eet ik mij ziek aan schoolkrijt-snoepjes haha.
Whehehequote:
Misschien is je oven frigidequote:
Das een beetje laat als de lasagne al in de oven staatquote:
Okay, kom ik bij jou eten als ik in de buurt benquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das een beetje laat als de lasagne al in de oven staat
Anyway, eten was lekker
Als ik dat zou zeggen dan zat ik er nu elke dag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Okay, kom ik bij jou eten als ik in de buurt ben
Stuur jij dan zon?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:58 schreef IHaveAmnesia het volgende:
condoom automaat. Send some! Hier heb je dat niet
Ik heb er al weer drie opquote:
Want? Jij bent elke dag bij mij in de buurt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:33 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen dan zat ik er nu elke dag.
dan welquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Want? Jij bent elke dag bij mij in de buurt?
Neuh...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is weer 20 rondjes extra zwemmen
ik ken wel een mankini.... maar tankini...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neuh...
Vandaag nieuwe tankini gekocht. Zolang ik daarin pas met de vakantie, vind ik het (voor nu) goed
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ken wel een mankini.... maar tankini...
Nieuwe zwemkleding moet ook op mijn vakantielijstje ja...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neuh...
Vandaag nieuwe tankini gekocht. Zolang ik daarin pas met de vakantie, vind ik het (voor nu) goed
Je lijstje wordt steeds langer of niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nieuwe zwemkleding moet ook op mijn vakantielijstje ja...
Valt op zich wel mee...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je lijstje wordt steeds langer of niet?
Jup woon 10min van Amstelveenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Want? Jij bent elke dag bij mij in de buurt?
heb je al een nieuwe vakantie bij shoestring gevonden dan? waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee...
-HepA vaccinatie herhalen.
-Nieuwe zonnebril op sterkte
-Evt kijken voor andere koffer, indien nodig. Maar vermoed dat ik het met deze ook wel weer red.
-Extra accu voor camera
-Reisgids
-2a3 korte broeken + paar fijne tops
-zwemspullen
Is er nog plaats voor mij in de koffer en waar ga je heen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee...
-HepA vaccinatie herhalen.
-Nieuwe zonnebril op sterkte
-Evt kijken voor andere koffer, indien nodig. Maar vermoed dat ik het met deze ook wel weer red.
-Extra accu voor camera
-Reisgids
-2a3 korte broeken + paar fijne tops
-zwemspullen
Ja, ga van het weekend konijnenoppas regelen enzo. Zuid-Marokkoquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb je al een nieuwe vakantie bij shoestring gevonden dan? waar gaat de reis heen?
lijkt me geen fijne plek voor een vrouw...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ga van het weekend konijnenoppas regelen enzo. Zuid-Marokko
Ah, Abcoude...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Was er btw vrijdag nog...
In het kak Abcoude
Ach, ik ben in November nog in Egypte geweest, kan wel tegen een stootje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
lijkt me geen fijne plek voor een vrouw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |