SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 11% gewijzigd door Pien85 op 14-06-2012 18:17:28 ]En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ja. Iets toepasselijks dan maar:quote:
Ik moet 'm sowieso nog aanpassen. Lijstje voor de meet klopt ook niet meerquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:14 schreef automatic_ het volgende:
Trouwens, deze hoort in de OP en niet de huidige: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14
Zover lees ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moet 'm sowieso nog aanpassen. Lijstje voor de meet klopt ook niet meer
Vergeetachtig geworden?quote:
Hup wegleggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:48 schreef automatic_ het volgende:
Al gedaan
En nu eet ik mij ziek aan schoolkrijt-snoepjes haha.
Whehehequote:
Misschien is je oven frigidequote:
Das een beetje laat als de lasagne al in de oven staatquote:
Okay, kom ik bij jou eten als ik in de buurt benquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das een beetje laat als de lasagne al in de oven staat
Anyway, eten was lekker
Als ik dat zou zeggen dan zat ik er nu elke dag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Okay, kom ik bij jou eten als ik in de buurt ben
Stuur jij dan zon?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:58 schreef IHaveAmnesia het volgende:
condoom automaat. Send some! Hier heb je dat niet
Ik heb er al weer drie opquote:
Want? Jij bent elke dag bij mij in de buurt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:33 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen dan zat ik er nu elke dag.
dan welquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Want? Jij bent elke dag bij mij in de buurt?
Neuh...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is weer 20 rondjes extra zwemmen
ik ken wel een mankini.... maar tankini...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neuh...
Vandaag nieuwe tankini gekocht. Zolang ik daarin pas met de vakantie, vind ik het (voor nu) goed
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ken wel een mankini.... maar tankini...
Nieuwe zwemkleding moet ook op mijn vakantielijstje ja...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neuh...
Vandaag nieuwe tankini gekocht. Zolang ik daarin pas met de vakantie, vind ik het (voor nu) goed
Je lijstje wordt steeds langer of niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nieuwe zwemkleding moet ook op mijn vakantielijstje ja...
Valt op zich wel mee...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je lijstje wordt steeds langer of niet?
Jup woon 10min van Amstelveenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Want? Jij bent elke dag bij mij in de buurt?
heb je al een nieuwe vakantie bij shoestring gevonden dan? waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee...
-HepA vaccinatie herhalen.
-Nieuwe zonnebril op sterkte
-Evt kijken voor andere koffer, indien nodig. Maar vermoed dat ik het met deze ook wel weer red.
-Extra accu voor camera
-Reisgids
-2a3 korte broeken + paar fijne tops
-zwemspullen
Is er nog plaats voor mij in de koffer en waar ga je heen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee...
-HepA vaccinatie herhalen.
-Nieuwe zonnebril op sterkte
-Evt kijken voor andere koffer, indien nodig. Maar vermoed dat ik het met deze ook wel weer red.
-Extra accu voor camera
-Reisgids
-2a3 korte broeken + paar fijne tops
-zwemspullen
Ja, ga van het weekend konijnenoppas regelen enzo. Zuid-Marokkoquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb je al een nieuwe vakantie bij shoestring gevonden dan? waar gaat de reis heen?
lijkt me geen fijne plek voor een vrouw...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ga van het weekend konijnenoppas regelen enzo. Zuid-Marokko
Ah, Abcoude...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Was er btw vrijdag nog...
In het kak Abcoude
Ach, ik ben in November nog in Egypte geweest, kan wel tegen een stootje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
lijkt me geen fijne plek voor een vrouw...
Alleen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, ik ben in November nog in Egypte geweest, kan wel tegen een stootje.
Wanneer ga/wil je?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ga van het weekend konijnenoppas regelen enzo. Zuid-Marokko
Naar de Engelse winkel om snoep en zooi in te slaan haha :p Crunchies!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, Abcoude...
Wat deed je hier vrijdag?
Zeg je dat ik niet moet snoepen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:56 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Naar de Engelse winkel om snoep en zooi in te slaan haha :p Crunchies!![]()
[ afbeelding ]
Welke? Kings?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:56 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Naar de Engelse winkel om snoep en zooi in te slaan haha :p Crunchies!![]()
[ afbeelding ]
Nee, met dezelfde reisorganisatie. Was echt supertofquote:
Half september is het planquote:
Shoestring toch? Misschien moet ik daar ook eens gaan kijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, met dezelfde reisorganisatie. Was echt supertof
[..]
Half september is het planMaar eerst oppas voor de konijnen vast hebben staan, dan boeken.
Plaats een oproep op Fok!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, met dezelfde reisorganisatie. Was echt supertof
[..]
Half september is het planMaar eerst oppas voor de konijnen vast hebben staan, dan boeken.
Ga gezellig mee!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Shoestring toch? Misschien moet ik daar ook eens gaan kijken
Haha zoveel snoep ik niet hoor koop het in en doe er maanden meequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg je dat ik niet moet snoepen!
Shoestring inderdaad. Vorig jaar bewust een korte reis gedaan om te zien of ik het wel leuk zou vinden. Nou ja, voor je het weet zit je dus weer in het vliegtuig terug naar huisquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, okequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:59 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Haha zoveel snoep ik niet hoor koop het in en doe er maanden mee
Dafuqquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:00 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Dat is wel mijn geheimpje!
Maar bij deze: http://maps.google.nl/map(...)M8UuWUt5Aj0uULBT-9dw
zit ik ook aan te denken wil wel op vakantie maar zie dat alleen niet zittenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer op vakantie geweest wordt weer eens tijdquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Shoestring inderdaad. Vorig jaar bewust een korte reis gedaan om te zien of ik het wel leuk zou vinden. Nou ja, voor je het weet zit je dus weer in het vliegtuig terug naar huisHad wel langer willen blijven.
Dan ga je met tijnbrein?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zit ik ook aan te denken wil wel op vakantie maar zie dat alleen niet zitten
Bekend probleem, verder wil ik graag naar festivals en dat kost ook geld. Lastig keuzes makenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Haha ik moet binnenkort weer want ik had nog 1,5 kilo Dolly mixture besteldquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DafuqIk rij daar elke week langs en het is me nooit opgevallen
![]()
Nu word ik arm
herkenbaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bekend probleem, verder wil ik graag naar festivals en dat kost ook geld. Lastig keuzes maken
Straks is Narrator een enge seriemoordenaarquote:
Peppers is niet zo mijn ding.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
herkenbaar
Gaan er mensen van dit topic toevallig naar de RHCP?
Zou eerst met een maat van me gaan maar die heeft ineens financiele problemen....quote:
Irritant is datquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Zou eerst met een maat van me gaan maar die heeft ineens financiele problemen....
Oh my... ik MOET daar heenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Haha ik moet binnenkort weer want ik had nog 1,5 kilo Dolly mixture besteld
[ afbeelding ]
daar ga jij niet veel last van hebben. ik vermoord alleen vrouwen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks is Narrator een enge seriemoordenaar
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daar ga jij niet veel last van hebben. ik vermoord alleen vrouwen.
Was een special order van mij hoorquote:
Oh gelukkigquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daar ga jij niet veel last van hebben. ik vermoord alleen vrouwen.
Nouja, met een klein zakje red ik me ook wel een dagje... Damn, ik zit nu al te fantaseren wat ik daar allemaal kan gaan kopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Was een special order van mij hoor
Hij verkoopt ze wel maar in kleine zakje van 70gr en ik vond dat te weinig dus ik vroeg of hij ook aan grote packs kon komen
Ben je zelf Engels? Of heb je Engels bloed?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, met een klein zakje red ik me ook wel een dagje... Damn, ik zit nu al te fantaseren wat ik daar allemaal kan gaan kopenMorgen ben ik er om de hoek
had nog niet echt iets in gedachten. we hadden alleen nog maar afgesproken dat we samen zouden gaan maar nog niets in detail hahaquote:
Dan zien we morgen wel de foto's van jouw aankopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, met een klein zakje red ik me ook wel een dagje... Damn, ik zit nu al te fantaseren wat ik daar allemaal kan gaan kopenMorgen ben ik er om de hoek
Ik heb een tijd in London gewoondquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ben je zelf Engels? Of heb je Engels bloed?
Hier btw zijn producten:
http://www.absolutelybritish.nl/stocklist.html
Ik moet wel een beetje rustig aan doen met m'n geld moment, heb nog een treinreisje in de planning staan dat ik belangrijker vind dan Britse snoepjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zien we morgen wel de foto's van jouw aankopen
Idem dus dan groepsreisquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Naar HJ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in London gewoond![]()
Lijstje had ik al gevonden
[..]
Ik moet wel een beetje rustig aan doen met m'n geld moment, heb nog een treinreisje in de planning staan dat ik belangrijker vind dan Britse snoepjes
Haha lekker vaag dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
had nog niet echt iets in gedachten. we hadden alleen nog maar afgesproken dat we samen zouden gaan maar nog niets in detail haha
Ahh oke:)quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in London gewoondEn wat Brits bloed
En jij?
Lijstje had ik al gevonden
[..]
Ik moet wel een beetje rustig aan doen met m'n geld moment, heb nog een treinreisje in de planning staan dat ik belangrijker vind dan Britse snoepjes
Hey! Weer veilig thuis?quote:
precies. wij spreken nooit dingen voor de lange termijn af in de vriendengroepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |