Noem je jezelf nou dik?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Ben te veel ontslankt om een goeie TT te kunnen bedenken.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef V1z0R het volgende:
Ja het was ook typefout...![]()
Teveel ontVikt om nog fatsoenlijk te kunnen vervoegen.
Die film is grappig, maar of ie bioscoopwaardig is... Iig veel plezier!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:27 schreef Nallie het volgende:
[..]
Genieten is goed!!
Ik heb geen date haha! Naja met een vriend en vriendin
We gaan naar 'My idiot brother' van de makers van Little miss sunshine en Sunshine Cleaning, met Zooey DeschanelLijkt me heel leuk dus ben benieuwd.
Eten waarschijnlijk bij Vapiano of Wagamama
Hihiquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef V1z0R het volgende:
Idem, heb me net bedacht dat ik volgende week een extreem rooster heb en nu hangt de was hier nog nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:07 schreef An24 het volgende:
Pfff, heb een slechte motivatiedag
Het is na twaalf en ik heb er een was ingestopt, de kattenbakken gedaan, gestofzuigd, op fok gezeten en wel 2 kantjes getypt
dat klinkt mij behoorlijk productief in de oren. Ik heb hardgelopen, een was gedaan en opghangen, en m'n bankzaken voor de US geregeld.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:07 schreef An24 het volgende:
Pfff, heb een slechte motivatiedag
Het is na twaalf en ik heb er een was ingestopt, de kattenbakken gedaan, gestofzuigd, op fok gezeten en wel 2 kantjes getypt
Duidelijk echt door je 80 drempel heen, top. Maar je gaat toch geen mager manneke worden he?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:09 schreef the85mc het volgende:
Stond vanochtend op de weegschaal en mijn verwachtingen waren niet zo goed, omdat ik wat losser had gegeten en gedronken de laatste tijd.. 78 kgGaat wel hard ineens!
Klopt, alleen op de verkeerde dingen /uitstelgedrag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat klinkt mij behoorlijk productief in de oren. Ik heb hardgelopen, een was gedaan en opghangen, en m'n bankzaken voor de US geregeld.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef V1z0R het volgende:
Nee, dat was niet de bedoeling om een latje te worden. Maar die bouw heb ik ook niet om lat te worden. Is wel een goede basis om daarna te gaan krachttrainen..quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Duidelijk echt door je 80 drempel heen, top. Maar je gaat toch geen mager manneke worden he?!
Dan is het goedquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee, dat was niet de bedoeling om een latje te worden. Maar die bouw heb ik ook niet om lat te worden. Is wel een goede basis om daarna te gaan krachttrainen..
He maar 3 bier op, maar was pas 2 uur thuis... vreemd huis, niet goed geslapen, pijn in m'n rug van het bed... je kent het wel! Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op donderdag 14 juni 2012 12:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Te hard gezopen tot te laat voetbal gekeken gister?
Ik voelde me vanochtend ook wat duf, maar had gister toch redelijk veel gedronken. Maar nu gaat het prima, al heb ik me wel eens fitter gevoeld haha.. Denk wel dat ik rond 4-5 uur een dipje ga krijgen.. dan ga ik dan gewoon 'dom' werk doen zoals allemaal shit printen en ordenen..quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
He maar 3 bier op, maar was pas 2 uur thuis... vreemd huis, niet goed geslapen, pijn in m'n rug van het bed... je kent het wel! Gelukkig ben ik niet de enige
Ik las shin splintenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik voelde me vanochtend ook wat duf, maar had gister toch redelijk veel gedronken. Maar nu gaat het prima, al heb ik me wel eens fitter gevoeld haha.. Denk wel dat ik rond 4-5 uur een dipje ga krijgen.. dan ga ik dan gewoon 'dom' werk doen zoals allemaal shit printen en ordenen..
Hier ook een brak persoon... Iets meer bier, maar wel eerder mijn eigen bed inquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
He maar 3 bier op, maar was pas 2 uur thuis... vreemd huis, niet goed geslapen, pijn in m'n rug van het bed... je kent het wel! Gelukkig ben ik niet de enige
Win!!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Herinneren jullie je deze nog?
[ afbeelding ]
Martijn kneep er gisteren ook eens in. *SPLAT* YukSmerige spetters door de hele kamers en meuren dat het deed
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thanks voor de lucks![]()
Net writing achter de rug (essay en brief schrijven). Denk dat het wel goed genoeg was. Om 13.45u het volgende onderdeel. Er waren net al wat vrouwen op de wc aan het klagen dat het 'belachelijk was zo'n hele dag examens'. Stelletje zeuren![]()
Herinneren jullie je deze nog?
[ afbeelding ]
Martijn kneep er gisteren ook eens in. *SPLAT* YukSmerige spetters door de hele kamers en meuren dat het deed
![]()
Zit daar poeder in??quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:06 schreef the85mc het volgende:
[..]![]()
Ik ging een keer 'tennissen' met een stressbal en een liniaal. Ik gooi dat balletje op, haal uit en POEFF.. mn hele kamer onder het witte poeder
Jep, en ook nog best veel. Genoeg voor een laagje in mn hele kamerquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zit daar poeder in??
Heb altijd de neiging om zo'n dingen op den duur toch open te maken. Laatst een etch-a-sketch-achtig ding gesloopt. Viel tegen overigens
Loveli, ik vond vooral zijn reactie erg leukStomme kop van 'm dan
Nope, alleen verteld over die ene veel oudere getrouwde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:12 schreef _aurum_ het volgende:
En had ik weleens verteld over mijn directeur the hottie, die heeft nu een stoppelbaardje, wat 'm goed staat/nutteloze info
Qua eyecandy zit ik goed bij deze werkgever
Perr, wat doe je op Aurum haar account?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:10 schreef _aurum_ het volgende:
Hier ook brakheidmaar de dag is al half om.
Eetlijstje sla ik ff over. Vanaaf we'll rondje hobbelen
Of... Zou het coke zijnquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik zag Duvel net op Utrecht cs! Of nouja, hij zag mij en na veelvuldige armbewegingen zag ik hem ook!
Bij mij is zo'n stressbal met poeder eens kapot gegaan in de autoquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:06 schreef the85mc het volgende:
[..]![]()
Ik ging een keer 'tennissen' met een stressbal en een liniaal. Ik gooi dat balletje op, haal uit en POEFF.. mn hele kamer onder het witte poeder
Ja, maar het KH arme brood was uitverkocht, dus ik heb ipdaarv 2 roggecrackers gegeten en een harinkiequote:Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef Vlierbloesem het volgende:
Gefeliciteerd Vik!
[..]
Bij mij is zo'n stressbal met poeder eens kapot gegaan in de auto. Ook niet handig
.
Fijn dat je weer kunt gaan opbouwen Co!![]()
Heb je een foto van de linnen broek? (liefst met jou erin natuurlijk, maar internetplaatje is ook prima). Ben ook een beetje opzoek naar een linnen broek.
Ohhh klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar het KH arme brood was uitverkocht, dus ik heb ipdaarv 2 roggecrackers gegeten en een harinkie
[ afbeelding ] maar even foto van de zijkant, dan zie je direct wat de achterkant doet.
en de sandalen ook maar even, nu ik toch bezig ben: [ afbeelding ]
Dat ben ik niet trouwens, met die vormeloze chino.
Niemand vindt chino's mooi. En ook al staat 'ie leuk, er is altijd een broek die beter staat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:52 schreef the85mc het volgende:
Ik vind chino's niet zo mooi... Ziet er niet zo vrouwelijk uit. Zag gister nog een vrouw lopen met een flink achterwerk en ze had een chino aan, daardoor leek t nog pompeuzer.. Is gewoon jammer, want wat vollere vrouwen zijn vaak best mooi. Maar niet in een chino.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Of... Zou het coke zijnIk had genoeg poeder om een flinke lijn mee te maken toen
Zelfs zoveel dat je het hele team van de bank in de buurt had kunnen voorzien..
Edit: of zitten hier mensen die in het bankwezen werken
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Niemand vindt chino's mooi. En ook al staat 'ie leuk, er is altijd een broek die beter staat.
Nee joh, dat is veel te hip. Bah!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb twee chino's. Zitten lekker, staan leuk, ik zie het probleem niet.
Yup, leer! En dat rode labeltje zal bij mij wel sneuvelen, want ik zal hem moeten inkorten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:48 schreef Novem het volgende:
Mooie sandaaltjes!! Leer?
Ik vind het altijd zo jammer met esprit dat dat rode labeltje op alles van de standaard lijn zit.
Nee, valt wel mee, je ziet wel een beetje dat het dubbele stof is bij de zakken, maar ik had een zwarte hipster aan bij het passen en dat zag je nauwelijks.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:52 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ohhh klinkt heerlijk!![]()
Mooie broek! En goede achterkant. Schijnt hij erg door?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:33 schreef conleche het volgende:
Over chino's: het kan alleen eventueel leuk staan als er géén bandplooien inzitten. En heupmodel. En geen afzakkende kont.
Die bandplooien en afzakkende konten.........het kan dan hip zijn, maar als je niet minstens 1m75 bent en modellerig dun, maakt het onnodig dik. En iedereen die roept dat het zo leuk staat zonder een foto te posten, geloof ik bij voorbaat niet.![]()
![]()
En Xennia, ik weeg nu 57,9, dus da's precies goed, hoewel ik eigenlijk die 900 gram ook nog wel kwijt zou willen, maar laat ik niet overdrijven, ik had 4 kilo gezegd en dat is gelukt. Dus prima en ja, low carb werkt bij mij echt zo makkelijk, ik zou zo nog twee weken door kunnen gaan.
Maar ook wel weer lekker dat ik nu weer brood mag en zo. Als ik het tenminste kan vinden morgen.![]()
En bij jouw lijstje mis ik wel echt wat groenten! Of zit dat ook in de taart?
oke, oke, ik maak er nog wel wat haricot verts bij. Als ik het allemaal niet op kan, kan ik beter de kaas of worst schrappen. Kaas zit tenslotte ook al genoeg in de quiche.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:16 schreef Novem het volgende:
Xennia, zou wel proberen aan te vullen met groente, ga je je alleen maar sneller beter van voelen!
En anders huidkleurig ondergoed dragen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee, je ziet wel een beetje dat het dubbele stof is bij de zakken, maar ik had een zwarte hipster aan bij het passen en dat zag je nauwelijks.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:03 schreef Novem het volgende:
Ik stond in de bus met een hele lekkere jongen
Jammer dat hij pas 20 ofzo was
Zomer in m'n kop zodra ik 2 zonnestraaltjes zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als m'n heupen breed lijken in m'n chino, dan is dat omdat ze dat zijn.Brede heupen? Ik zie ze niet hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Hoe vond je de muesli-cracker?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:35 schreef Siral het volgende:
Lijstje updateee, avondeten was nice hehe!
O: havermout met pindakaas en banaan
T: appel
L: boterham pindakaas, boterham kipfilet/tomaat/komkommer, glas sojamelk
T: 250 magere kwark met een mueslicracker
T: half bakje cherrytomaten
D: meergranentriangel met gebakken kipfilet/roomkaas/zongedr tomaat/rucola/komkommer, kruidige tomatensoep
S: rpm lesje, 15 min buikspieren
T: 250 magere kwark
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Dat. En zo'n flubberkont inderdaad, alsof er een luier onder zit, dat vind ik dan echt niet mooi.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:56 schreef Novem het volgende:
Vind dat meer een nette broek DaD
De lelijke zijn als ze laag hangen en een flubberkont hebben en bandplooitjes. Mijn collega met brede heupen, platte bips en korte beentjes draagt ze altijd, zeer onflatteus.
Sommige staan wel leuk though
Edit: zie trouwens geen brede heupen, gewoon normaal!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht.
Niet meer fietsen?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
RPM is het enige dat ik lijftechnisch een beetje volhield. Ik zou het echt heel erg vinden als ik dit ook nog kwijt zou raken.quote:
De pompoenpitcrackers had ik ook gekocht, maar vond ik inderdaad heel zout! Heb het pakje niet opgegeten. De mueslicrackers vind ik heerlijk! Leef!, is dat ook te koop bij de AH of bij biologische winkels? Zal ik eens naar kijken!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:07 schreef Novem het volgende:
Ik had die nieuwe pompoenpitcrackers van AH gekocht VB, maar ik vond ze heel zout! Vind Wasa ofzo dan toch lekkerder. Je hebt ook hele lekkere pompoenpitcrackers van Leef!, die zijn echt super
Ik heb een heupmodel met plooi en gek genoeg flatteert ie. Wel met hakken en witte blouse.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:33 schreef conleche het volgende:
Over chino's: het kan alleen eventueel leuk staan als er géén bandplooien inzitten. En heupmodel. En geen afzakkende kont.
Die bandplooien en afzakkende konten.........het kan dan hip zijn, maar als je niet minstens 1m75 bent en modellerig dun, maakt het onnodig dik. En iedereen die roept dat het zo leuk staat zonder een foto te posten, geloof ik bij voorbaat niet.![]()
![]()
Yoga!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
RPM is het enige dat ik lijftechnisch een beetje volhield. Ik zou het echt heel erg vinden als ik dit ook nog kwijt zou raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Drink je al cranberry-sap en/of cranberrypillen? En extra vitamine c?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht.
Laatste: ja. En duuf moest de stad even in en neemt cranberrypillen voor me mee als het goed is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Drink je al cranberry-sap en/of cranberrypillen? En extra vitamine c?
werkte bij mij altijd wel goed. Voor jou denk ik wel goed om sowieso een onderhoudsdosis te blijven slikken, of drinken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laatste: ja. En duuf moest de stad even in en neemt cranberrypillen voor me mee als het goed is.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:19 schreef LieLie het volgende:
DaD, kom deze net nog tegen bij het foto's overzettenOoooh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Is het al bijna zaterdag?
.
XM, wat klote zeg..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Oh, het was bij/na spinnen. Ik dacht fietsen in het wild.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
RPM is het enige dat ik lijftechnisch een beetje volhield. Ik zou het echt heel erg vinden als ik dit ook nog kwijt zou raken.
Ik zie niet waarom het geen chino zou zijn, maar ok.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Probability het volgende:
DaD dat is niet echt een chino - chino. Hij staat iig goed.
Volgens mij omdat een chino ruim is, bandplooien heeft en steekzakken heeft.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom het geen chino zou zijn, maar ok.. Thanks!
De winkel noemt het een chino.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij omdat een chino ruim is, bandplooien heeft en steekzakken heeft.
Atm 78. Ik schommel over het algemeen tussen de 76 en 78.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:46 schreef anna82 het volgende:
Ben je zwaarden dan 74 LieLie? Dat zou ik ook niet zeggen aan de hand van jouw foto's!
Ik vind mezelf er dan weer niet uitzien als <70, maar goed, daarover zijn de meningen ook verdeeld.
Eten is een beetje ruk laatste twee dagen, gister hamburger in het eetcafe, vandaag broodje doner ivm verdwaald met fietsen en heel laat thuis, dat maakt:
O: 300 ml havermoutpap met frambozen en bosbessen
L: twee boterhammen met ei, spek, tomaat, komkommer, kaas met dank aan de catering
T: kiwi
T: wortels
T: boterham pindakaas
T: kersen
S: 50 km fietsen in en rondom Damsco
D: broodje doner
T: thee
En wat ben ik nieuwsgierig naar de chino die geen chino is maar toch ook weer wel![]()
Gebruiken om in te fitnessenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben mijn kast aan het opruimen. En nu kom ik allemaal oude tshirts tegen uit de tijd dat XXL nog hip was, maar waar wel weer onwijs veel sentimentele waarde aan vast zit.
Zo schiet dat niet op natuurlijk!
Ik zal je even een foto toesturen van een van de shirtjes.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik wil ook graag afvallen naar 50 kg, maar tegen de tijd dat dat me is gelukt leven kamelen op Antarctica.
1,67 meter en ik ben nu zo'n 63 kg. Ik weet het, ik ben te zwaar. Maar ik wil er dus wel wat aan doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Hoe lang ben je dan dat je zo licht wil zijn? En hoe zwaar ben je nu?
Valt toch wel mee? Ik ben 165 en 59 kilo en ben slank. Met 60 en 61 kilo ook nog.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
1,67 meter en ik ben nu zo'n 63 kg. Ik weet het, ik ben te zwaar. Maar ik wil er dus wel wat aan doen.
Nah, valt wel mee met dat te zwaar. Denk dat 50 kilo te weinig is met jouw lengte.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
1,67 meter en ik ben nu zo'n 63 kg. Ik weet het, ik ben te zwaar. Maar ik wil er dus wel wat aan doen.
Op zich vind ik niet dat je altijd van het bmi uit moet gaan. Een Nederlandse vrouw zal een heel ander gewicht moeten hebben dan een fijngebouwd Mediterraans of zelfs Aziatisch vrouwtje van dezelfde lengte.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee met dat te zwaar. Denk dat 50 kilo te weinig is met jouw lengte.
True. Ben je Aziatisch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:29 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Op zich vind ik niet dat je altijd van het bmi uit moet gaan. Een Nederlandse vrouw zal een heel ander gewicht moeten hebben dan een fijngebouwd Mediterraans of zelfs Aziatisch vrouwtje van dezelfde lengte.
Ik ben 1,69 m en weeg 57 kilo en ben niet dun. Het is zo verschillend per mens hoe het vet en de spieren zich verdelen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:38 schreef An24 het volgende:
Ik hoop dat knaagbeest Aziatisch isIk ben 1.66 en zou met 50 kilo van mijn graatje vallen
En wat is je plan van aanpak om af te vallen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:50 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik ben niet Aziatisch, maar van andere afkomst waar de vrouwen vaak ook fijn gebouwd zijn. Het feit dat 50 kg nog niet te licht voor mij is heeft te maken met mijn leeftijd. Ik ben namelijk pas 15 jaar oud.
Wat een lijstjequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst vanaf 0:00 uur vannacht
Pre O: Twix en 4 tuc koekjes, halve liter bier
Wachten op vlucht
O: (4 uur): couscous, gerookte zalm (flink wat 150 gr?), broodje met boter en smeerkaas, een doordrenkte salade, cupcake, kwark met suiker
T's: appel, dropjes, 2 tuc koekjes
van 10.30 tot 18.00 uur slapen
D: bloemkool, dop/wortelen, halve picanto, gebakken aardappelen
T's (moet nog) kwark en vla en een appel
Als je 15 bent moet je niet gaan lijnen, maar sporten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:50 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik ben niet Aziatisch, maar van andere afkomst waar de vrouwen vaak ook fijn gebouwd zijn. Het feit dat 50 kg nog niet te licht voor mij is heeft te maken met mijn leeftijd. Ik ben namelijk pas 15 jaar oud.
Foto!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben 1,69 m en weeg 57 kilo en ben niet dun. Het is zo verschillend per mens hoe het vet en de spieren zich verdelen.
En ik ben niet Aziatisch. Verre van zelfs. Generaties van kaaskoppen hier in de familie.
^^quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je 15 bent moet je niet gaan lijnen, maar sporten.
Phoe, zo komen er een boel vragen bij me op. Eten je ouders ook zo? Weten ze wat je wat je eet? In hoeverre wordt je door hen aangesproken op je eetpatroon?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:05 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik denk dat ik mijn eetpatroon wel degelijk aan moet gaan passen. Ik ben echt een zoetekauw en ik eet alles wat los en vast zit. Het volgende voedsel eet ik meestal op een dag:
Ik ontbijt niet.
3 suikerwafels
4 kleine Prins Ministart choco-cakejes
21 en soms zelfs 28 kleine verpakte Prins Ministart-koekjes met zo'n chocolade ster in het midden
2 langwerpige broodjes Grieks met vette knoflooksaus met twee doosjes rijst
3-4 pakjes wicky
3 van die gekleurde waterijsjes
En vaak nog Turkse pizza met veel knoflooksaus.
En vroeger soms dagen achter elkaar Mac Donald's.
En soms een appelflap of twee.
En laats nog wat chips.
Eerlijk gezegd vind ik het apart dat ik met mijn lengte 63 kilogram weeg, wat op zich nog gezond gewicht is (volgens de bmi-meter). De meeste mensen zouden met mijn eetpatroon al lang niet meer door de deur passen. Ik heb een niet al te hoog gewicht en door mijn gunstige vetverdeling een normaal postuur. Daarom vind ik dat die bmi-meter maar weinig zegt over "gezond gewicht". Aangezien je pas een gezond gewicht hebt wanneer je ook gezond eet. Blijkbaar ligt een gezond gewicht bij mij dus wat lager dan bij een gemiddeld mens, als ik dit allemaal "ongestraft" naar binnen kan proppen. Ik sport trouwens ook nooit. Echt nooit.
Nee, geen buffelmozzarella (Galbani, gewoon van de AH). Weet dat buffelmozzarella beter is, dus misschien moet ik die nog eens proberen voordat ik mozzarella definitief bestempel als behoorlijk smaakloosquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:12 schreef Perruche het volgende:
VB had je we'll buffelmozzarella en dan met basilicum en olijfolie?
En knaagbeest
Mijn ouders eten ook niet echt gezond nee. Ze weten van sommige dingen die ik op school eet wel af en van andere dingen niet. Ik word soms aangesproken op de volgende manier: "Laat dat nou eens liggen, je bent al dik. Net als ik." Het hele gezin eet ongezond en ik heb al verschillende keren aan mijn ouders uitgelegd dat ik het niet kan weerstaan als we zoveel zoet/vet eten in huis hebben en ik heb al gevraagd of ze het niet meer wilden kopen. Daar werd geen gehoor aan gegeven. Een keer heb ik al het ongezonde eten uit de koelkast en de laden gepakt en in zakken gestopt en verstoptquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Phoe, zo komen er een boel vragen bij me op. Eten je ouders ook zo? Weten ze wat je wat je eet? In hoeverre wordt je door hen aangesproken op je eetpatroon?
En: hoe komt het dat je zo eet en nooit sport. Je bent 15 en dan al zo'n ongezonde routine.....dat komt ergens vandaan.
En natuurlijk ben je welkom, er moet zeker wat gebeuren
Luister maar naar xliefs., ik doe mijn naam tenminste eer aan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:12 schreef Perruche het volgende:
VB had je we'll buffelmozzarella en dan met basilicum en olijfolie?
En knaagbeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |