Noem je jezelf nou dik?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Ben te veel ontslankt om een goeie TT te kunnen bedenken.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef V1z0R het volgende:
Ja het was ook typefout...![]()
Teveel ontVikt om nog fatsoenlijk te kunnen vervoegen.
Die film is grappig, maar of ie bioscoopwaardig is... Iig veel plezier!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:27 schreef Nallie het volgende:
[..]
Genieten is goed!!
Ik heb geen date haha! Naja met een vriend en vriendin
We gaan naar 'My idiot brother' van de makers van Little miss sunshine en Sunshine Cleaning, met Zooey DeschanelLijkt me heel leuk dus ben benieuwd.
Eten waarschijnlijk bij Vapiano of Wagamama
Hihiquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef V1z0R het volgende:
Idem, heb me net bedacht dat ik volgende week een extreem rooster heb en nu hangt de was hier nog nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:07 schreef An24 het volgende:
Pfff, heb een slechte motivatiedag
Het is na twaalf en ik heb er een was ingestopt, de kattenbakken gedaan, gestofzuigd, op fok gezeten en wel 2 kantjes getypt
dat klinkt mij behoorlijk productief in de oren. Ik heb hardgelopen, een was gedaan en opghangen, en m'n bankzaken voor de US geregeld.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:07 schreef An24 het volgende:
Pfff, heb een slechte motivatiedag
Het is na twaalf en ik heb er een was ingestopt, de kattenbakken gedaan, gestofzuigd, op fok gezeten en wel 2 kantjes getypt
Duidelijk echt door je 80 drempel heen, top. Maar je gaat toch geen mager manneke worden he?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:09 schreef the85mc het volgende:
Stond vanochtend op de weegschaal en mijn verwachtingen waren niet zo goed, omdat ik wat losser had gegeten en gedronken de laatste tijd.. 78 kgGaat wel hard ineens!
Klopt, alleen op de verkeerde dingen /uitstelgedrag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat klinkt mij behoorlijk productief in de oren. Ik heb hardgelopen, een was gedaan en opghangen, en m'n bankzaken voor de US geregeld.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef V1z0R het volgende:
Nee, dat was niet de bedoeling om een latje te worden. Maar die bouw heb ik ook niet om lat te worden. Is wel een goede basis om daarna te gaan krachttrainen..quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Duidelijk echt door je 80 drempel heen, top. Maar je gaat toch geen mager manneke worden he?!
Dan is het goedquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee, dat was niet de bedoeling om een latje te worden. Maar die bouw heb ik ook niet om lat te worden. Is wel een goede basis om daarna te gaan krachttrainen..
He maar 3 bier op, maar was pas 2 uur thuis... vreemd huis, niet goed geslapen, pijn in m'n rug van het bed... je kent het wel! Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op donderdag 14 juni 2012 12:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Te hard gezopen tot te laat voetbal gekeken gister?
Ik voelde me vanochtend ook wat duf, maar had gister toch redelijk veel gedronken. Maar nu gaat het prima, al heb ik me wel eens fitter gevoeld haha.. Denk wel dat ik rond 4-5 uur een dipje ga krijgen.. dan ga ik dan gewoon 'dom' werk doen zoals allemaal shit printen en ordenen..quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
He maar 3 bier op, maar was pas 2 uur thuis... vreemd huis, niet goed geslapen, pijn in m'n rug van het bed... je kent het wel! Gelukkig ben ik niet de enige
Ik las shin splintenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik voelde me vanochtend ook wat duf, maar had gister toch redelijk veel gedronken. Maar nu gaat het prima, al heb ik me wel eens fitter gevoeld haha.. Denk wel dat ik rond 4-5 uur een dipje ga krijgen.. dan ga ik dan gewoon 'dom' werk doen zoals allemaal shit printen en ordenen..
Hier ook een brak persoon... Iets meer bier, maar wel eerder mijn eigen bed inquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
He maar 3 bier op, maar was pas 2 uur thuis... vreemd huis, niet goed geslapen, pijn in m'n rug van het bed... je kent het wel! Gelukkig ben ik niet de enige
Win!!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Herinneren jullie je deze nog?
[ afbeelding ]
Martijn kneep er gisteren ook eens in. *SPLAT* YukSmerige spetters door de hele kamers en meuren dat het deed
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thanks voor de lucks![]()
Net writing achter de rug (essay en brief schrijven). Denk dat het wel goed genoeg was. Om 13.45u het volgende onderdeel. Er waren net al wat vrouwen op de wc aan het klagen dat het 'belachelijk was zo'n hele dag examens'. Stelletje zeuren![]()
Herinneren jullie je deze nog?
[ afbeelding ]
Martijn kneep er gisteren ook eens in. *SPLAT* YukSmerige spetters door de hele kamers en meuren dat het deed
![]()
Zit daar poeder in??quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:06 schreef the85mc het volgende:
[..]![]()
Ik ging een keer 'tennissen' met een stressbal en een liniaal. Ik gooi dat balletje op, haal uit en POEFF.. mn hele kamer onder het witte poeder
Jep, en ook nog best veel. Genoeg voor een laagje in mn hele kamerquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zit daar poeder in??
Heb altijd de neiging om zo'n dingen op den duur toch open te maken. Laatst een etch-a-sketch-achtig ding gesloopt. Viel tegen overigens
Loveli, ik vond vooral zijn reactie erg leukStomme kop van 'm dan
Nope, alleen verteld over die ene veel oudere getrouwde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:12 schreef _aurum_ het volgende:
En had ik weleens verteld over mijn directeur the hottie, die heeft nu een stoppelbaardje, wat 'm goed staat/nutteloze info
Qua eyecandy zit ik goed bij deze werkgever
Perr, wat doe je op Aurum haar account?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:10 schreef _aurum_ het volgende:
Hier ook brakheidmaar de dag is al half om.
Eetlijstje sla ik ff over. Vanaaf we'll rondje hobbelen
Of... Zou het coke zijnquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik zag Duvel net op Utrecht cs! Of nouja, hij zag mij en na veelvuldige armbewegingen zag ik hem ook!
Bij mij is zo'n stressbal met poeder eens kapot gegaan in de autoquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:06 schreef the85mc het volgende:
[..]![]()
Ik ging een keer 'tennissen' met een stressbal en een liniaal. Ik gooi dat balletje op, haal uit en POEFF.. mn hele kamer onder het witte poeder
Ja, maar het KH arme brood was uitverkocht, dus ik heb ipdaarv 2 roggecrackers gegeten en een harinkiequote:Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef Vlierbloesem het volgende:
Gefeliciteerd Vik!
[..]
Bij mij is zo'n stressbal met poeder eens kapot gegaan in de auto. Ook niet handig
.
Fijn dat je weer kunt gaan opbouwen Co!![]()
Heb je een foto van de linnen broek? (liefst met jou erin natuurlijk, maar internetplaatje is ook prima). Ben ook een beetje opzoek naar een linnen broek.
Ohhh klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar het KH arme brood was uitverkocht, dus ik heb ipdaarv 2 roggecrackers gegeten en een harinkie
[ afbeelding ] maar even foto van de zijkant, dan zie je direct wat de achterkant doet.
en de sandalen ook maar even, nu ik toch bezig ben: [ afbeelding ]
Dat ben ik niet trouwens, met die vormeloze chino.
Niemand vindt chino's mooi. En ook al staat 'ie leuk, er is altijd een broek die beter staat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:52 schreef the85mc het volgende:
Ik vind chino's niet zo mooi... Ziet er niet zo vrouwelijk uit. Zag gister nog een vrouw lopen met een flink achterwerk en ze had een chino aan, daardoor leek t nog pompeuzer.. Is gewoon jammer, want wat vollere vrouwen zijn vaak best mooi. Maar niet in een chino.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |