abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:01:33 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112880451
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:01:49 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112880463
Ben te veel ontslankt om een goeie TT te kunnen bedenken :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112880567
Ja het was ook typefout... :6 ;)

Teveel ontVikt om nog fatsoenlijk te kunnen vervoegen. :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 14 juni 2012 @ 12:05:26 #4
70532 loveli
N
pi_112880611
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Ben te veel ontslankt om een goeie TT te kunnen bedenken :+.
Noem je jezelf nou dik?
crap in = crap out
pi_112880627
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef V1z0R het volgende:

:D
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:07:05 #6
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112880670
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 09:27 schreef Nallie het volgende:

[..]

Genieten is goed!! :)

Ik heb geen date haha! Naja met een vriend en vriendin ;)
We gaan naar 'My idiot brother' van de makers van Little miss sunshine en Sunshine Cleaning, met Zooey Deschanel :) Lijkt me heel leuk dus ben benieuwd.
Eten waarschijnlijk bij Vapiano of Wagamama :9
Die film is grappig, maar of ie bioscoopwaardig is... Iig veel plezier!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:07:14 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112880680
quote:

Hihi :D

Van harte Vik!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112880688
Pfff, heb een slechte motivatiedag :(

Het is na twaalf en ik heb er een was ingestopt, de kattenbakken gedaan, gestofzuigd, op fok gezeten en wel 2 kantjes getypt :')
pi_112880774
Gefeli Vik!

Wagamama :9 Gebakken noodles met zalm :9

Vapiano is ook goed, in Berlijn zaten we in een hotel met Vapiano op de begane grond en we hebben daar wel 3 keer gegeten :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_112880775
Stond vanochtend op de weegschaal en mijn verwachtingen waren niet zo goed, omdat ik wat losser had gegeten en gedronken de laatste tijd.. 78 kg :o Gaat wel hard ineens!
pi_112880818
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:07 schreef An24 het volgende:

Het is na twaalf en ik heb er een was ingestopt, de kattenbakken gedaan, gestofzuigd, op fok gezeten en wel 2 kantjes getypt :')
Idem, heb me net bedacht dat ik volgende week een extreem rooster heb en nu hangt de was hier nog niet :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_112880822
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:07 schreef An24 het volgende:

dat klinkt mij behoorlijk productief in de oren. Ik heb hardgelopen, een was gedaan en opghangen, en m'n bankzaken voor de US geregeld.
pi_112880844
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:09 schreef the85mc het volgende:
Stond vanochtend op de weegschaal en mijn verwachtingen waren niet zo goed, omdat ik wat losser had gegeten en gedronken de laatste tijd.. 78 kg :o Gaat wel hard ineens!
Duidelijk echt door je 80 drempel heen, top. Maar je gaat toch geen mager manneke worden he?!
pi_112880897
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat klinkt mij behoorlijk productief in de oren. Ik heb hardgelopen, een was gedaan en opghangen, en m'n bankzaken voor de US geregeld.
Klopt, alleen op de verkeerde dingen /uitstelgedrag.
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:11:54 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112880905
quote:

_O-.

@ loveli: neuh, meer dat ik niet meer zo in deze reeks zit :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112880916
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Duidelijk echt door je 80 drempel heen, top. Maar je gaat toch geen mager manneke worden he?!
Nee, dat was niet de bedoeling om een latje te worden. Maar die bouw heb ik ook niet om lat te worden. Is wel een goede basis om daarna te gaan krachttrainen..
pi_112880942
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:12 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nee, dat was niet de bedoeling om een latje te worden. Maar die bouw heb ik ook niet om lat te worden. Is wel een goede basis om daarna te gaan krachttrainen..
Dan is het goed :*
pi_112881077
Jeetje wat ben ik suf vandaag :D
pi_112881112
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:16 schreef Perruche het volgende:
Jeetje wat ben ik suf vandaag :D
Te hard gezopen tot te laat voetbal gekeken gister?
pi_112881141
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Te hard gezopen tot te laat voetbal gekeken gister?
He maar 3 bier op, maar was pas 2 uur thuis... vreemd huis, niet goed geslapen, pijn in m'n rug van het bed... je kent het wel! Gelukkig ben ik niet de enige *O*
pi_112881278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

He maar 3 bier op, maar was pas 2 uur thuis... vreemd huis, niet goed geslapen, pijn in m'n rug van het bed... je kent het wel! Gelukkig ben ik niet de enige *O*
Ik voelde me vanochtend ook wat duf, maar had gister toch redelijk veel gedronken. Maar nu gaat het prima, al heb ik me wel eens fitter gevoeld haha.. Denk wel dat ik rond 4-5 uur een dipje ga krijgen.. dan ga ik dan gewoon 'dom' werk doen zoals allemaal shit printen en ordenen..
pi_112881348
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:21 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik voelde me vanochtend ook wat duf, maar had gister toch redelijk veel gedronken. Maar nu gaat het prima, al heb ik me wel eens fitter gevoeld haha.. Denk wel dat ik rond 4-5 uur een dipje ga krijgen.. dan ga ik dan gewoon 'dom' werk doen zoals allemaal shit printen en ordenen..
Ik las shin splinten :').
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_112881360
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hier ook een brak persoon... Iets meer bier, maar wel eerder mijn eigen bed in O+ tig keer wakker geworden door iemand die naast me lag, en de halve nacht heeft liggen overgeven...
~ Bonito La Risa ~
pi_112882635
Thanks voor de lucks :D

Net writing achter de rug (essay en brief schrijven). Denk dat het wel goed genoeg was. Om 13.45u het volgende onderdeel. Er waren net al wat vrouwen op de wc aan het klagen dat het 'belachelijk was zo'n hele dag examens'. Stelletje zeuren :+

Herinneren jullie je deze nog?

Martijn kneep er gisteren ook eens in. *SPLAT* Yuk :D Smerige spetters door de hele kamers en meuren dat het deed :D :+
  Vis een optie? donderdag 14 juni 2012 @ 13:03:55 #25
70532 loveli
N
pi_112882741
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

Martijn kneep er gisteren ook eens in. *SPLAT* Yuk :D Smerige spetters door de hele kamers en meuren dat het deed :D :+
Win!!!!!
crap in = crap out
pi_112882849
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thanks voor de lucks :D

Net writing achter de rug (essay en brief schrijven). Denk dat het wel goed genoeg was. Om 13.45u het volgende onderdeel. Er waren net al wat vrouwen op de wc aan het klagen dat het 'belachelijk was zo'n hele dag examens'. Stelletje zeuren :+

[ afbeelding ]

Ik ging een keer 'tennissen' met een stressbal en een liniaal. Ik gooi dat balletje op, haal uit en POEFF.. mn hele kamer onder het witte poeder :')
pi_112882936
Stress stress stress, maar Spaans gaat wel goed!
Worry is a misuse of imagination
pi_112882954
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:06 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik ging een keer 'tennissen' met een stressbal en een liniaal. Ik gooi dat balletje op, haal uit en POEFF.. mn hele kamer onder het witte poeder :')
Zit daar poeder in?? :o

Heb altijd de neiging om zo'n dingen op den duur toch open te maken. Laatst een etch-a-sketch-achtig ding gesloopt. Viel tegen overigens :')

Loveli, ik vond vooral zijn reactie erg leuk :D Stomme kop van 'm dan :+
pi_112883034
Hier ook brakheid :X maar de dag is al half om.

Eetlijstje sla ik ff over. Vanaaf we'll rondje hobbelen :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:11:56 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112883085
Focus, woessssj :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112883118
En had ik weleens verteld over mijn directeur the hottie, die heeft nu een stoppelbaardje, wat 'm goed staat :+ /nutteloze info

Qua eyecandy zit ik goed bij deze werkgever :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112883134
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zit daar poeder in?? :o

Heb altijd de neiging om zo'n dingen op den duur toch open te maken. Laatst een etch-a-sketch-achtig ding gesloopt. Viel tegen overigens :')

Loveli, ik vond vooral zijn reactie erg leuk :D Stomme kop van 'm dan :+
Jep, en ook nog best veel. Genoeg voor een laagje in mn hele kamer ;) Ik mag ook graag dingen uit elkaar slopen om te kijken hoe het werkt of wat erin zit..
  Vis een optie? donderdag 14 juni 2012 @ 13:14:51 #33
70532 loveli
N
pi_112883196
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:12 schreef _aurum_ het volgende:
En had ik weleens verteld over mijn directeur the hottie, die heeft nu een stoppelbaardje, wat 'm goed staat :+ /nutteloze info

Qua eyecandy zit ik goed bij deze werkgever :D
Nope, alleen verteld over die ene veel oudere getrouwde.
crap in = crap out
pi_112883430
Op de polssteun van je muismat meppen geeft ook troep :+
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:10 schreef _aurum_ het volgende:
Hier ook brakheid :X maar de dag is al half om.

Eetlijstje sla ik ff over. Vanaaf we'll rondje hobbelen :Y
Perr, wat doe je op Aurum haar account?! :o :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112886501
In die stressballen zit meel :P
  Vis een optie? donderdag 14 juni 2012 @ 14:37:30 #36
70532 loveli
N
pi_112886711
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef Probability het volgende:
In die stressballen zit meel :P
*noteert voor volgende vreetkick*
crap in = crap out
pi_112887105
goed, vrije ochtend en een te groot stuk van de middag gelaptopt/series kijken en breien...

ik ga maar eens aan de was, afwas en nakijkewerk beginnen.

vanavond concert in Delft (ik spoor niemand aan om te gaan, het is niet zo denderend), en dan vanavond laat nog meer nakijken denk ik (wie zijn billen brandt...)

oh, en ik ben 2,5 kilo afgevallen *O*
Kwak
pi_112887392
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:37 schreef loveli het volgende:

[..]

*noteert voor volgende vreetkick*
Of... Zou het coke zijn :o Ik had genoeg poeder om een flinke lijn mee te maken toen ;) Zelfs zoveel dat je het hele team van de bank in de buurt had kunnen voorzien..
Edit: of zitten hier mensen die in het bankwezen werken ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door the85mc op 14-06-2012 15:10:17 ]
pi_112888648
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Focus, woessssj :')
Zelfde hier :P
pi_112889261
Ik zag Duvel net op Utrecht cs! Of nouja, hij zag mij en na veelvuldige armbewegingen zag ik hem ook! :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:04:53 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112890250
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2012 15:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik zag Duvel net op Utrecht cs! Of nouja, hij zag mij en na veelvuldige armbewegingen zag ik hem ook! :P
:').
Niet meer actief op Fok!
pi_112890471
Oh GB, jij zocht toch een linnen broek? Ik heb net een linnen broek binnen van Esprit en die is wel ok! Wel te lang in regular, dus je zou short moeten nemen.

En de sandalen die ik had besteld zijn echt: O+

Rest kan terug. Gelukkig. Kreeg net m'n cc afrekening binnen en het was ruim 850 euro. Had ik even niet op gerekend. :')
pi_112891230
Gefeliciteerd Vik! *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 13:06 schreef the85mc het volgende:

[..]

Bij mij is zo'n stressbal met poeder eens kapot gegaan in de auto :'). Ook niet handig :+.

Fijn dat je weer kunt gaan opbouwen Co! *O*
Heb je een foto van de linnen broek? (liefst met jou erin natuurlijk oO<, maar internetplaatje is ook prima). Ben ook een beetje opzoek naar een linnen broek.
pi_112891599
Ben vergeten te lunchen! Ik dacht al ik vergeet iets haha.. Ook geen trek, best raar, normaal gaat mn maag zich wel melden na een paar uur..
pi_112891791
Ik snap het niet ik snap het niet. Ineens heb ik moeite met het laten liggen van alles wat voedzaam is. hopelijk stopt het bij kop koffie nummer 4. :")
pi_112892049
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef Vlierbloesem het volgende:
Gefeliciteerd Vik! *O*

[..]

Bij mij is zo'n stressbal met poeder eens kapot gegaan in de auto :'). Ook niet handig :+.

Fijn dat je weer kunt gaan opbouwen Co! *O*
Heb je een foto van de linnen broek? (liefst met jou erin natuurlijk oO<, maar internetplaatje is ook prima). Ben ook een beetje opzoek naar een linnen broek.
Ja, maar het KH arme brood was uitverkocht, dus ik heb ipdaarv 2 roggecrackers gegeten en een harinkie :9

maar even foto van de zijkant, dan zie je direct wat de achterkant doet. :P

en de sandalen ook maar even, nu ik toch bezig ben:

Dat ben ik niet trouwens, met die vormeloze chino. :P
pi_112892165
Mooie sandaaltjes!! Leer?

Ik vind het altijd zo jammer met esprit dat dat rode labeltje op alles van de standaard lijn zit.
pi_112892356
Ik vind chino's niet zo mooi... Ziet er niet zo vrouwelijk uit. Zag gister nog een vrouw lopen met een flink achterwerk en ze had een chino aan, daardoor leek t nog pompeuzer.. Is gewoon jammer, want wat vollere vrouwen zijn vaak best mooi. Maar niet in een chino.
pi_112892360
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, maar het KH arme brood was uitverkocht, dus ik heb ipdaarv 2 roggecrackers gegeten en een harinkie :9

[ afbeelding ] maar even foto van de zijkant, dan zie je direct wat de achterkant doet. :P

en de sandalen ook maar even, nu ik toch bezig ben: [ afbeelding ]

Dat ben ik niet trouwens, met die vormeloze chino. :P
Ohhh klinkt heerlijk! :9
Mooie broek! En goede achterkant ;). Schijnt hij erg door?
  Vis een optie? donderdag 14 juni 2012 @ 16:57:17 #50
70532 loveli
N
pi_112892574
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:52 schreef the85mc het volgende:
Ik vind chino's niet zo mooi... Ziet er niet zo vrouwelijk uit. Zag gister nog een vrouw lopen met een flink achterwerk en ze had een chino aan, daardoor leek t nog pompeuzer.. Is gewoon jammer, want wat vollere vrouwen zijn vaak best mooi. Maar niet in een chino.
Niemand vindt chino's mooi. En ook al staat 'ie leuk, er is altijd een broek die beter staat.
crap in = crap out
pi_112892613
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 14:55 schreef the85mc het volgende:

[..]

Of... Zou het coke zijn :o Ik had genoeg poeder om een flinke lijn mee te maken toen ;) Zelfs zoveel dat je het hele team van de bank in de buurt had kunnen voorzien..
Edit: of zitten hier mensen die in het bankwezen werken ;)
:W ik doe geen drugs maar genoeg die het wel doen als ik zo me me heen kijk :P alhoewel het in NL wel meevalt.
pi_112892680
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Niemand vindt chino's mooi. En ook al staat 'ie leuk, er is altijd een broek die beter staat.
*O* roooooze chino!
  Vis een optie? donderdag 14 juni 2012 @ 17:03:01 #53
70532 loveli
N
pi_112892812
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

*O* roooooze chino!
pics
crap in = crap out
pi_112892999
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:03 schreef loveli het volgende:

[..]

pics
:6
  donderdag 14 juni 2012 @ 17:07:42 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112893009
Ik vind het zo lelijk als die zakken zo zichtbaar zijn / doorschijnen :@. Dat belooft meestal weinig goed voor het doorschijnen van ondergoed en putjesbenen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112893017
Ik heb twee chino's. Zitten lekker, staan leuk, ik zie het probleem niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112893074
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb twee chino's. Zitten lekker, staan leuk, ik zie het probleem niet.
Nee joh, dat is veel te hip. Bah!
pi_112893211
co, wat goed dat je 4 kilo kwijt bent! Lowcarb werkt echt goed voor je he? Hoeveel weeg je nu?

Mijn lijstjes zijn momenteel niet zo goed vanwege stress, buikpijn en weinig eetlust. Ik probeer er voor te zorgen dat de dingen die ik eet wel calorierijk zijn (op aanraden van co).

O/L: vanillevla
T: stuk kaas, stuk grillworst
S: 20 minuten hardlopen, 30 minuten wandelen
D: quiche met 3 soorten kaas en pancetta
T: banaan

meer gaat er echt niet in.
pi_112893404
Xennia, zou wel proberen aan te vullen met groente, ga je je alleen maar sneller beter van voelen!
pi_112893784
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:48 schreef Novem het volgende:
Mooie sandaaltjes!! Leer?

Ik vind het altijd zo jammer met esprit dat dat rode labeltje op alles van de standaard lijn zit.
Yup, leer! En dat rode labeltje zal bij mij wel sneuvelen, want ik zal hem moeten inkorten. :P Volgens mij kan je het er sws wel vrij makkelijk van aftornen.
pi_112893874
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:52 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Ohhh klinkt heerlijk! :9
Mooie broek! En goede achterkant ;). Schijnt hij erg door?
Nee, valt wel mee, je ziet wel een beetje dat het dubbele stof is bij de zakken, maar ik had een zwarte hipster aan bij het passen en dat zag je nauwelijks.
pi_112894140
Over chino's: het kan alleen eventueel leuk staan als er géén bandplooien inzitten. En heupmodel. En geen afzakkende kont.

Die bandplooien en afzakkende konten.........het kan dan hip zijn, maar als je niet minstens 1m75 bent en modellerig dun, maakt het onnodig dik. En iedereen die roept dat het zo leuk staat zonder een foto te posten, geloof ik bij voorbaat niet. :P :+

En Xennia, ik weeg nu 57,9, dus da's precies goed, hoewel ik eigenlijk die 900 gram ook nog wel kwijt zou willen, maar laat ik niet overdrijven, ik had 4 kilo gezegd en dat is gelukt. Dus prima en ja, low carb werkt bij mij echt zo makkelijk, ik zou zo nog twee weken door kunnen gaan.

Maar ook wel weer lekker dat ik nu weer brood mag en zo. Als ik het tenminste kan vinden morgen. }:|

En bij jouw lijstje mis ik wel echt wat groenten! Of zit dat ook in de taart?
pi_112894234
Lijstjes update:
O: hard bruin broodje met ei
T: bretzel met ongezonde hoeveelheid boter (zat erin, dan wist ik niet!), 2 koffie met volle melk
L: heel klein beetje pasta met tonijn en tomaat, klein beetje salade (geen trek...)
T: koffie met volle melk, beetje tiramusu, nectarine, appel
B: 5.6 km hardlopen
D: keine anhung
pi_112894444
Bretzel! Lekker! Daar heb ik in zin! (zonder de ongezonde hoeveelheid boter :P)
pi_112894542
mm, lekker Perruche. Zit je in duutserland?

Zo. Ik ben helemaal ingepakt, en klaar om weg te gaan morgen. Een hele maand in de US. Hopelijk werkt alles goed met het huisje dat ik heb ondergehuurd, daar ben ik nog wel een beetje gespannen om.
pi_112894557
Juist de boter maakt het zo lekker :9

Boter :9
pi_112894591
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:33 schreef conleche het volgende:
Over chino's: het kan alleen eventueel leuk staan als er géén bandplooien inzitten. En heupmodel. En geen afzakkende kont.

Die bandplooien en afzakkende konten.........het kan dan hip zijn, maar als je niet minstens 1m75 bent en modellerig dun, maakt het onnodig dik. En iedereen die roept dat het zo leuk staat zonder een foto te posten, geloof ik bij voorbaat niet. :P :+

En Xennia, ik weeg nu 57,9, dus da's precies goed, hoewel ik eigenlijk die 900 gram ook nog wel kwijt zou willen, maar laat ik niet overdrijven, ik had 4 kilo gezegd en dat is gelukt. Dus prima en ja, low carb werkt bij mij echt zo makkelijk, ik zou zo nog twee weken door kunnen gaan.

Maar ook wel weer lekker dat ik nu weer brood mag en zo. Als ik het tenminste kan vinden morgen. }:|

En bij jouw lijstje mis ik wel echt wat groenten! Of zit dat ook in de taart?
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:16 schreef Novem het volgende:
Xennia, zou wel proberen aan te vullen met groente, ga je je alleen maar sneller beter van voelen!
oke, oke, ik maak er nog wel wat haricot verts bij. Als ik het allemaal niet op kan, kan ik beter de kaas of worst schrappen. Kaas zit tenslotte ook al genoeg in de quiche.

Ik heb ook een chino en hij staat alleen maar leuk het eerste uur nadat hij uit de was is gekomen. Daarna is het geen gezicht. Ik draag hem nu alleen nog maar thuis als een soort joggingbroek, want hij zit wel lekker.
pi_112894601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:43 schreef Novem het volgende:
Juist de boter maakt het zo lekker :9

Boter :9
Of met zout :9, die zijn nog lekkerder.
pi_112894673
Van die grote korrels :9

Aaaahhh ik heb zo'n trek :')
Ga maar aan m'n banaan beginnen...
pi_112894750
:O Ik heb het echt al een beetje aan vakantie toe of zo.. En eigenlijk heb ik nu weekend, maar moet morgenvroeg nog heen. Dit weekend gelukkig weinig plannen. Eigenlijk alleen zaterdag nog naar de kittens O+

Zo maar eens een salade maken met paprika, avocado, zalm, wat ik verder nog vind.
pi_112895066
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, valt wel mee, je ziet wel een beetje dat het dubbele stof is bij de zakken, maar ik had een zwarte hipster aan bij het passen en dat zag je nauwelijks.
En anders huidkleurig ondergoed dragen.
Of rood.
Ik zou iig niet iets met hartjesonder een witte broek dragen. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112895403
Ik stond in de bus met een hele lekkere jongen :9

Jammer dat hij pas 20 ofzo was :P

Zomer in m'n kop zodra ik 2 zonnestraaltjes zie :')
pi_112895424
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:03 schreef Novem het volgende:
Ik stond in de bus met een hele lekkere jongen :9

Jammer dat hij pas 20 ofzo was :P

Zomer in m'n kop zodra ik 2 zonnestraaltjes zie :')
*)
pi_112895487
quote:
6s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:04 schreef conleche het volgende:

[..]

*)
Dat moet heerlijk zijn, permanent de zomer in je bol.
pi_112895552
quote:
6s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:04 schreef conleche het volgende:

[..]

*)
pi_112895634
Dat doet geen pijn hoor. B-)
En kijken mag toch wel? :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112896460
Lijstje updateee, avondeten was nice hehe!

O: havermout met pindakaas en banaan
T: appel
L: boterham pindakaas, boterham kipfilet/tomaat/komkommer, glas sojamelk
T: 250 magere kwark met een mueslicracker
T: half bakje cherrytomaten
D: meergranentriangel met gebakken kipfilet/roomkaas/zongedr tomaat/rucola/komkommer, kruidige tomatensoep
S: rpm lesje, 15 min buikspieren
T: 250 magere kwark
pi_112896794
Nog een lijstje:

O: speltboterham met boter en cervelaat, een gekookt ei, thee met melk
T: thee
L: een halve stronk broccoli, champignons, ui met kruiden een volkoren roti en Griekse yoghurt
T: smoothie van ananas, aardbeien, kokosmelk en sinaasappelsap
T: 2 pepadews
D: sperzieboontjes met pesto, krieltjes en rundersteak en een lik mayo
T: thee, met of zonder een blokje pure chocolade
B: Yoga
pi_112896811
Lijst
• yoghurt met havermout
• 5 roggebrood pindakaas
• 7 ons rauwe groente (koolrabi, wortel, komkommer)
• 2 appels
• 1 kiwi
• 1 mueslibol
• avondeten: gekookte sperziebonen & bloemkool, 1/2 blok tahu, gemarineerd met veel ketjap, pinsasaus, paar stukjes kroepoek
• toe: rabarbermoes met kwak franse kwark (3,2%)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_112897131
Als m'n heupen breed lijken in m'n chino, dan is dat omdat ze dat zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112897166
Euh, voor mij ziet dat eruit als een spijkerbroek :+.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_112897361
Vind dat meer een nette broek DaD :P

De lelijke zijn als ze laag hangen en een flubberkont hebben en bandplooitjes. Mijn collega met brede heupen, platte bips en korte beentjes draagt ze altijd, zeer onflatteus.

Sommige staan wel leuk though :)

Edit: zie trouwens geen brede heupen, gewoon normaal!
pi_112897536
Lekker op balkon, heb vanaf nu mn weekend :)
Chino's again... Ik heb er een en die ziet er leuk uit.
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:01:16 #84
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112897610
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als m'n heupen breed lijken in m'n chino, dan is dat omdat ze dat zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brede heupen? Ik zie ze niet hoor....
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112897737
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:35 schreef Siral het volgende:
Lijstje updateee, avondeten was nice hehe!

O: havermout met pindakaas en banaan
T: appel
L: boterham pindakaas, boterham kipfilet/tomaat/komkommer, glas sojamelk
T: 250 magere kwark met een mueslicracker
T: half bakje cherrytomaten
D: meergranentriangel met gebakken kipfilet/roomkaas/zongedr tomaat/rucola/komkommer, kruidige tomatensoep
S: rpm lesje, 15 min buikspieren
T: 250 magere kwark
Hoe vond je de muesli-cracker? :9 Mooi lijstje verder.

An en Sigme ook goede lijstjes! ^O^
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:07:08 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112897846
-O-

SPOILER
Zucht.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112897848
Ik had die nieuwe pompoenpitcrackers van AH gekocht VB, maar ik vond ze heel zout! Vind Wasa ofzo dan toch lekkerder. Je hebt ook hele lekkere pompoenpitcrackers van Leef!, die zijn echt super :9
pi_112897896
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:56 schreef Novem het volgende:
Vind dat meer een nette broek DaD :P

De lelijke zijn als ze laag hangen en een flubberkont hebben en bandplooitjes. Mijn collega met brede heupen, platte bips en korte beentjes draagt ze altijd, zeer onflatteus.

Sommige staan wel leuk though :)

Edit: zie trouwens geen brede heupen, gewoon normaal!
Dat. En zo'n flubberkont inderdaad, alsof er een luier onder zit, dat vind ik dan echt niet mooi.
pi_112897905
quote:
13s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
-O-

SPOILER
Zucht.
:*

Niet meer fietsen?
pi_112897919
Balen XM, beterschap daarmee!
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:09:24 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112897959
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef sigme het volgende:

[..]

:*

Niet meer fietsen?
RPM is het enige dat ik lijftechnisch een beetje volhield. Ik zou het echt heel erg vinden als ik dit ook nog kwijt zou raken.
pi_112898044
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:07 schreef Novem het volgende:
Ik had die nieuwe pompoenpitcrackers van AH gekocht VB, maar ik vond ze heel zout! Vind Wasa ofzo dan toch lekkerder. Je hebt ook hele lekkere pompoenpitcrackers van Leef!, die zijn echt super :9
De pompoenpitcrackers had ik ook gekocht, maar vond ik inderdaad heel zout! Heb het pakje niet opgegeten. De mueslicrackers vind ik heerlijk! Leef!, is dat ook te koop bij de AH of bij biologische winkels? Zal ik eens naar kijken!

Aaww wat rot XM! -O-
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:16:27 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112898264
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 17:33 schreef conleche het volgende:

Ik heb een heupmodel met plooi en gek genoeg flatteert ie. Wel met hakken en witte blouse.
EnZonder flubber.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112898400
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

RPM is het enige dat ik lijftechnisch een beetje volhield. Ik zou het echt heel erg vinden als ik dit ook nog kwijt zou raken.
Yoga!!! O+
pi_112898418
DaD, kom deze net nog tegen bij het foto's overzetten ;)

SPOILER
pi_112899104
quote:
13s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
-O-

SPOILER
Zucht.
Drink je al cranberry-sap en/of cranberrypillen? En extra vitamine c?
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:34:59 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112899159
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Drink je al cranberry-sap en/of cranberrypillen? En extra vitamine c?
Laatste: ja. En duuf moest de stad even in en neemt cranberrypillen voor me mee als het goed is.
pi_112899288
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Laatste: ja. En duuf moest de stad even in en neemt cranberrypillen voor me mee als het goed is.
werkte bij mij altijd wel goed. Voor jou denk ik wel goed om sowieso een onderhoudsdosis te blijven slikken, of drinken.
pi_112899293
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:19 schreef LieLie het volgende:
DaD, kom deze net nog tegen bij het foto's overzetten ;)

SPOILER
Ooooh! O+ . Is het al bijna zaterdag? *O* .

XM, wat klote zeg. ;(.
pi_112899495
DaD dat is niet echt een chino - chino. Hij staat iig goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')