quote:
X-ellent line-up
The pumped-up mutant line-up for the second X-Men film has been revealed.
In addition to the five good characters from the first film, a further nine super-powered subjects of Professor Xaviers School for Gifted Youngsters will be appearing.Heres the run-down of the new additions and their powers:
Colossus - able to turn his body into a substance harder than steel
Jubilee - has the power to create explosive bursts of energy, blinding and hurting her foes
Pyro - able to manipulate fire to do his bidding
Iceman - can freeze anything and anyone
Nightcrawler - has tail, will teleport
Beast - shaggy, blue and buff
Siryn - mistress of the sonic scream
Kitty Pryde - walks on water and through walls thanks to her ability to change her density at will
Gambit - able to charge objects with explosive energy and charm people into doing his wishes.With all these mutants turning up, plus, presumably, some baddies for them to fight, its hard to see how anyones going to get more than a few seconds of screen time, but hey, the more the merrier.
Shooting on the film is currently underway in Canada, and reports are very good so far.Speaking to the Comics Continuum website, Kevin Feige of Marvel Studios said, "This film is shaping up to be everything a great sequel should be - the characters are better, the scope is bigger, and the mythos is explored in deeper and more unexpected ways."
The film is due out next year.
Zal Spiddy ook nog een cameo hebben
quote:Mijne ook! Zijn rol zal wel klein worden, maar wat niet is kan nog komen in volgende films.
Op maandag 05 augustus 2002 15:11 schreef deGVR het volgende:
Yeeeaaah Gambit! m'n favo x-man!
Remy Lebeau met zijn duistere verleden.
quote:Puff Spiddy?
Op maandag 05 augustus 2002 15:09 schreef ArmaniXL het volgende:Zal Spiddy ook nog een cameo hebben
quote:Pyro, Iceman en Kitty Pryde zaten ook al in het eerste deel, zij het in kleine bijrolletjes
Op maandag 05 augustus 2002 15:01 schreef Capetown het volgende:
Zag tot mijn verbazing dat er nog geen topic over was, maar ik vond op de BBC-site een stukje over de tweede X-men film. Dit is wel een film waar ik naar uitkijk in ieder geval.
quote:Zo vet is ie nou ook weer niet hoor
Op maandag 05 augustus 2002 15:14 schreef Diepvriez het volgende:
en vette trailer...
quote:Nee...ik vond 'm eigenlijk verre van vet.
Op maandag 05 augustus 2002 15:38 schreef Bastard het volgende:[..]
Zo vet is ie nou ook weer niet hoor
quote:Mooi, zijn we het daar ook al weer over eens.. als trailer sucked ie namelijk vet
Op maandag 05 augustus 2002 18:28 schreef Mike het volgende:[..]
Nee...ik vond 'm eigenlijk verre van vet.
Het is dan ook nog niet een trailer maar een teaser.
quote:Heette die in de Nederlandse strip-vertaling niet "Harlekijn"?
Op maandag 5 augustus 2002 15:01 schreef Capetown het volgende:Nightcrawler - has tail, will teleport
quote:Ik heb deze trailer gezien!,
Op maandag 17 februari 2003 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
Schijnt dat de trailer die in de VS voor Daredevil wordt vertoond helemaal geweldig is!
quote:Ik vraag me inderdaad af hoe de geluidsstudio "BAMF" gaat interpreteren. Ik hoop wel dat dat een beetje een cool, kenmerkend geluid gaat worden. Het zijn de detail die het hem doen.
Op maandag 17 februari 2003 12:29 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Heette die in de Nederlandse strip-vertaling niet "Harlekijn"?
Lache als 'ie teleporteerde, dan stond er altijd "BAMF"
quote:Wolverine zit er al in dus ik ben content. Nu nog een solo film van Wolverine en ik ben content-plus.
Op maandag 17 februari 2003 18:04 schreef Witchfynder het volgende:Ik wil Havok.
quote:Haha kewl die kaartje had ik! Leuk was dat die kaartjes sparen.
Op maandag 5 augustus 2002 15:11 schreef deGVR het volgende:
Yeeeaaah Gambit! m'n favo x-man!
Ik kon trouwens nix vinden over gambit op die officiele site, of wie em gaat spelen. Et meest geschikt voor die rol lijkt me die acteur die michael speelt in la femme nikita. (roy dupuis als ik et goed heb)
quote:leuke link
Op maandag 17 februari 2003 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
Linkje: http://www.twiztidthorn.com/x2t.wmv
quote:Idd, werkt voor gene METER
Op maandag 17 februari 2003 20:16 schreef Smots het volgende:[..]
leuke link
quote:Care to share?
Op maandag 17 februari 2003 21:33 schreef Strolie75 het volgende:Met download accelerator deed hij het gewoon hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 17-02-2003 21:42]
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 07:46 schreef CeeJee het volgende:
Staat nu ook op http://www.apple.com/trailers/fox/x2/02/En X2 wordt
![]()
![]()
ZEER zeker wel
quote:Kitty Pryde ook, die liep nog door een deur heen.
Op woensdag 19 februari 2003 21:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sommige nieuwe helden waren al in deel 1 te zien volgens mij, iceman in ieder geval. In de klas waar Rogue inzit.
En ze hebben nog een paar dingen die onlangs weer 's in Ultimate X-Men gebruikt waren ook in de film gestopt. Iceman's ouders die vraagtekens zetten bij Xavier z'n school, Kitty die door het plafond valt....
quote:En toch wil ik Alex en Scott Summers eens samen zien.
Op maandag 17 februari 2003 18:08 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Wolverine zit er al in dus ik ben content. Nu nog een solo film van Wolverine en ik ben content-plus.
Psylocke zou ik ook wel willen zien, hete paarsharige aziatische chicks doen het altijd goed in films. Misschien als tegenstander ooit eens Juggernaut, altijd leuk als een halve stad plat word gebeukt door één hele boze knaap- wagguseffe!- Oh ja! We krijgen ook nog de Hulk dit jaar. Oh, blijde tijden voor de stripliefhebber!
quote:Alsjeblieft niet. brrrr
Op woensdag 19 februari 2003 21:44 schreef MikeyMo het volgende:
Gambit, tja die rol is op het lijf geschreven van Jean Claude van Damme...
quote:Ik zou persoonlijk liever Brad Pitt zien... Die gast is gewoon smal doch gespierd en heeft er gewoon HET gezicht voor...
Op woensdag 19 februari 2003 21:44 schreef MikeyMo het volgende:
Gambit, tja die rol is op het lijf geschreven van Jean Claude van Damme...
Daar is ie al. Van 22,8 naar 12,8 Mb, van Quicktime naar DivX 5.0.3, met 128 kbit LAME mp3 sound.
http://files.dj-triplem.com/xmen.2.new.trailer.avi
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 20-02-2003 12:50]
quote:2 mei in Amerika. Maar het zal niet heel veel later hier zijn denk ik.
Op donderdag 20 februari 2003 12:23 schreef BigBear het volgende:
Wanneer verschijnt ie eigenlijk in de bios?
Oh 1 mei hier zelfs volgens imdb .
http://us.imdb.com/ReleaseDates?0290334
[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 20-02-2003 12:34]
quote:Mmm, jammer.
Op donderdag 20 februari 2003 12:32 schreef speknek het volgende:
Ze zeggen helemaal niets over Beast
quote:Woei! En: Yessss!
of Gambit ofzo.
quote:Wie dan?
Daarentegen wel over een paar die ik helemaal niet ken.
quote:Het bewijs: Satan bestaat!
Op donderdag 20 februari 2003 12:38 schreef AirRaid het volgende:Kea Wong .... Jubilee/Jubilation Lee
quote:http://www.x2-movie.com/
X2 Live Global Video Chat20th Century Fox just sent out a reminder that the following stars and crew members will be attending the "X2 Live Global Video Chat":
-Hugh Jackman
-Famke Janssen
-James Marsden
-Rebecca Romijn-Stamos
-Alan Cumming
-Anna Paquin
-Kelly Hu
-Shawn Ashmore
-Aaron Stanford
-Bryan Singer
-Lauren Shuler DonnerThe chat starts at 12pm PST at the official website! Chat rooms open at 11am, arrive early and reserve your space. If you have not pre-registered already and downloaded the free RealOne Player, do it now and avoid the last minute rush.
quote:Nog 2 weken (1 mei) voor de gewone mens.
Op dinsdag 15 april 2003 12:23 schreef Patch het volgende:
nog een aantal nachtjes slapen
quote:IMDB heeft ook niet altijd nauwkeurige info, vooral niet van films die nog niet uit zijn.
Op dinsdag 15 april 2003 12:13 schreef remcov het volgende:
Beast heeft wel degelijk een klein rolletje in de film, want op IMDB staat dit: Steve Bacic .... Dr. Henry "Hank" McCoy/Beast.
de eerste reviews duiken op:
http://www.darkhorizons.com/reviews/t030415a.htm
Let op, wel spoilers in die review!
Je kunt nu de chat bijwonen!
quote:Jammer dat ik moest werken.
Op dinsdag 15 april 2003 20:26 schreef Ash het volgende:
!SCHOPJE!Je kunt nu de chat bijwonen!
Wel leuk dat zowel Pyro als Iceman nu mee spelen. Dat zijn gewoon natuurlijke tegenpolen van elkaar, dus die zullen ook wel flink tekeer gaan in de film.
En het bamf-effect met Nightcrawler ziet er in de trailer ook wel stoer uit. Had niet verwacht dat ze het zo leuk zouden verfilmen. Maar het meeste kijk ik denk ik wel uit naar de gevechtscene tussen Wolverine en Lady Deathstrike.
Ik dacht eerst even dat ze het over Deathbird hadden, maar ja... dan zou de hele Shi'ar familie er ook in zitten met Lilandra en haar keizerlijke garde. Maar dat is vast voor X3.
quote:Ik denk dat je de tekenfilm en de film door elkaar haalt
Op donderdag 17 april 2003 10:31 schreef Taigurrr het volgende:
Beast zat toch wèl in deel 1??? Hij hing ondersteboven een boekje te lezen (duh) in een cel, of haal ik nou tekenfilm en film doorelkaar??? Ik dacht dat hij heel kort even te zien was.
quote:
Op donderdag 17 april 2003 03:17 schreef CJ het volgende:
Shawn Ashmore als Iceman is best welEn de effecten zijn ook wel 'cool'.
* CJ was vroeger altijd stiekem verliefd op die grote Rus
Colossus:
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 19-04-2003 00:42]
quote:Ja! Colossus was ook altijd een van mijn favoriete karakter, samen met Havok en Psylock. Hopelijk zit de Iceman-Colussus chemie uit de strips ook in de film.
Op vrijdag 18 april 2003 19:03 schreef CJ het volgende:
* CJ was vroeger altijd stiekem verliefd op die grote Rus
Ik ben haar opmerkingen over de eerste film, en het personage dat ze speelde, nog lang niet vergeten.
Doei Halle Berry, missen doen we je niet.
Doet me denken aan een nostalgisch iets: Mei Maand, Film Maand (op Veronica destijds nog publieke omroep)
en hij is gaaaaaf. Deel 1 was goed, deel 2 is beter!
En ook veel leuke dingen voor degenen die wel de comics lezen.
quote:Nou van het weekend maar ff gaan kijken dan
Op woensdag 30 april 2003 17:26 schreef Tokus het volgende:
ok, ben net terug uit Antwerpen, en heb daar X-Men 2 gezien.en hij is gaaaaaf. Deel 1 was goed, deel 2 is beter!
En ook veel leuke dingen voor degenen die wel de comics lezen.
Gelijk ff reserveren voor the Matrix 2
quote:ja.
Op donderdag 1 mei 2003 11:07 schreef remcov het volgende:
En mensen komt Beast nog voorbij in de film?
quote:explain
Op donderdag 1 mei 2003 11:16 schreef Tokus het volgende:[..]
ja.
maar niet als Beast.
quote:als Hank McCoy.
Op donderdag 1 mei 2003 11:47 schreef Ener-G het volgende:[..]
explain
quote:Zie je die in deel 3, mocht die komen als Beast?
Op donderdag 1 mei 2003 11:53 schreef Tokus het volgende:[..]
als Hank McCoy.
quote:vlug! issie te begrijpen voor iemand die et niet volgde? mijn vriendin wil mee dalijk, maar heeft et nooit gevolgd.. heeft dat nut?
Op donderdag 1 mei 2003 16:10 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Nou ik ben net terug van X-men 2...
Ik moet zeggen dat ie super is!!! aanrader voor in ieder geval iedereen die deel 1 te gek vond! (sowieso ook de mensen die de strips lezen, lazen en / of de tekefilmserie volgen en / of al fan zijn sinds 1966 of later!)
quote:Laat weten hoe hij was!
Op donderdag 1 mei 2003 20:07 schreef Verbal het volgende:
Ik ga d'r zometeen heen!!!Zin an!
V.
quote:Maar wassie goed?
Op donderdag 1 mei 2003 20:27 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb hem net ook gezien, hij is heel goed te begrijpen
quote:Hééél goed
Op donderdag 1 mei 2003 20:35 schreef sizzler het volgende:[..]
Maar wassie goed?
quote:Mooi.
Op donderdag 1 mei 2003 20:40 schreef Whizzkith het volgende:[..]
Hééél goed
Beter dan xmen 1
*in agenda schrijft: X-men 2 kijken!
En oh ja Beast komt erin voor als Henk McCoy en ook de naam van Gambit komt erin voor. Die staat in die mutantendatabase van Stryker onder Remy Lebeau
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
merchandise:
[afbeelding]
Hij lijkt zo wel meer op de "klauwen" van de Predator dan van Wolverine.
en hij was VET!!!!!!!
en het lijkt me duidelijk dat er een deel 3 komt
maar gambit en beast heb ik toch echt niet gezien in de film, of lag dat aan mij??
Geen hoogstandje, maar in zijn soort is hij wel goed.
quote:Ik heb Gambit ook niet gezien maar volgens IMDB zit hij wel in de film
Op vrijdag 2 mei 2003 00:44 schreef AirRaid het volgende:
ook vandaag gegaan is (geluukig wa het niet druk)en hij was VET!!!!!!!
en het lijkt me duidelijk dat er een deel 3 komt
maar gambit en beast heb ik toch echt niet gezien in de film, of lag dat aan mij??
James Bamford - Remy LeBeau/Gambit
http://www.stuntscanada.net/james_bamford.htm
Wel een stuntman trouwens
Hank McCoy is te zien op de tv tijdens een talkshow in de bar wanneer Mystique iets met die ene meneer gaat doen in de wc
[Dit bericht is gewijzigd door A.l.e.x op 02-05-2003 01:24]
quote:ja idd, jammer dat ze niet even een fastball special deden
Op vrijdag 2 mei 2003 17:33 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Zwaar te gek dat Colossus (Piotr) een kleine rol had... vet zeg dat ze op 'm vuurde en.... ja niks dus!!! toen hij Wolverine wilde helpen vond ik 't wel jammer dat die nee zei!
Had graag wat meer interactie willen zien van Iceman & Pyro,
en vond Colossus echt de tofste desondanks zijn korte screentime!
Heb zelf ook de VCD versie gedownload omdat ik hem graag nog een keer wou zien,
maar helaas heeft deze brakke tot redelijke versie wat missende scenes (in totaal misschien zo'n 5 a 10 minuten)
Het is mijn manier om Singer en de cast te complimenteren met een uitstekend staaltje film.
Wat mij nog het meest fascineerde waren de mutanten in de kantlijnen van de film. Ik kon heel rap Remy Lebeau (Gambit) en Franklin Richards zien op de computer van Stryker, toen Mystique inbrak. Ik zag Hank Mc Coy (Beast) op TV.
Maar waren er nog meer cameos van mutanten en Marvel karakters in de film? Afgezien van de hele meute op school natuurlijk (Syrin, Jubilee, Colossus enz...)
desondaks HELE vette film.
quote:met films die nog niet of nog maar net uitzijn is de IMDB echt niet accuraat.
Op zaterdag 3 mei 2003 00:48 schreef jdmorpheus het volgende:
ik me aant verheugen op de vertolking van mijn favo personage Gambit.. niks duszo ook beast op de aftiteling op imdb.. zo kan ik et ook
desondaks HELE vette film.
... SPOILER ALERT!!! ...
...
...
...
...
... SPOILER ALERT!!! ...
Ik zit met een paar onduidelijkheden.
-Waarom slaan de TVs op tilt (als Jean alle gedachten in het museum 'hoort')?
-Waar haalt Lady Deathstrike haar kracht en regenererende gaven vandaan? Ze is geen mutant.
(ok schrap die vraag anders krijg ik Carion weer om mn dak)
- Waarom kan Jason de prof beïnvloeden als hij zijn neuroremmer af heeft? Als (de sterkste) telepaat moet hij toch weten dat er met z'n hoofd gerotzooid wordt?
- Waarom rook Wolvie in de tent niet meteen dat 't Mystique was en niet Jean?
- Waarom ging de kus van Rogue en Bobby de eerste keer wel goed en de tweede keer niet?
...Why? ...Why?
...
...
... EINDE SPOILER ...
quote:tuurlijk wist Xavier dat er met zn hoofd gerommeld werd, maar door die remmer kon hij er zelf niks aan doen... die ander was duidelijk ook een sterke telepaat.
Op zaterdag 3 mei 2003 13:44 schreef SayDay het volgende:
Zo zoetjes aan hebben al heel wat Fok!kers X2 in de bios gezien. Dus ik wil 't ff over wat details in de film hebben.
Er volgen SPOILERS! Beware!... SPOILER ALERT!!! ...
...
...
...
...
... SPOILER ALERT!!! ...
Ik zit met een paar onduidelijkheden.
-Waar haalt Lady Deathstrike haar kracht en regenererende gaven vandaan? Ze is geen mutant.
(ok schrap die vraag anders krijg ik Carion weer om mn dak)
- Waarom kan Jason de prof beïnvloeden als hij zijn neuroremmer af heeft? Als (de sterkste) telepaat moet hij toch weten dat er met z'n hoofd gerotzooid wordt?
- Waarom ging de kus van Rogue en Bobby de eerste keer wel goed en de tweede keer niet?...Why? ...Why?
......
... EINDE SPOILER ...
Die tweede kus was behoorlijk langer en met minder twijfel
Misschien kon Rogue haar krachten de eerste keer onder controle houden en de 2e keer niet meer?
Beetje domme en overbodige vragen imo
quote:Hij heeft geen remmer op in Cerebro 2. Dat bedoel ik juist.
Op zaterdag 3 mei 2003 13:51 schreef Inspiration het volgende:[..]
maar door die remmer kon hij er zelf niks aan doen... die
quote:o je bedoeld daar, mja Xavier kwam wel een beetje over als iemand die totaal gecontrolleerd werd door die mongool achter hem... hij bleef ook in die waanwereld, waar hij in het begin nog wel af en toe terug kwam naar de normale wereld, snap je?
Op zaterdag 3 mei 2003 13:55 schreef SayDay het volgende:[..]
Hij heeft geen remmer op in Cerebro 2. Dat bedoel ik juist.
quote:Ik snap je.
Op zaterdag 3 mei 2003 15:13 schreef Inspiration het volgende:
hij bleef ook in die waanwereld, waar hij in het begin nog wel af en toe terug kwam naar de normale wereld, snap je?
quote:ja serieus, anders moet je het even zeggen hoor
Op zaterdag 3 mei 2003 15:15 schreef SayDay het volgende:[..]
Ik snap je.
* altijd beetje lastig van die vage mutanten dingen uitleggen
quote:deathstrike is net als wolverine gemaakt door striker
Op zaterdag 3 mei 2003 15:15 schreef Inspiration het volgende:
Waarom zou lady deathstrike geen mutant zijn
ze heeft dezelfde gave als Wolverine, health regeneration
quote:ik heb gezocht, maar ik kan geen verhaal omschrijvingen vinden. ik kan je wel vertellen dat als je er graag in wilt komen, de tekenfilms zijn op dit moment nogal volop beschikbaar op p2p programmas, als je nu een paar kijkt, helpt misschien wat meer....
Op zaterdag 3 mei 2003 15:35 schreef Sai het volgende:
Half off-topic: Heeft er iemand voor mij een goede site met de karakters van de strips en de verhalen? (Door al dat gepraat over de Phoenix wil ik wel graag weten wat dat nou precies is, en wat het kan)
... SPOILER ALERT!!! ...
...
...
...
...
.
... SPOILER ALERT!!! ...
Ik zit met een paar onduidelijkheden:
Door de chaos in haar hoofd, ze heeft moeite met het buiten houden van alle aanwezigen in het museum door haar toenemende krachten, neemt de stress toe, ze heeft minder controle over haar sterker wordende Telepathie maar ook haar Telekinese, dat de T.V.s op tilt slaan zal ongetwijfeld met haar telekinese te maken hebben.
Xavier wist in het begin dat Jason zijn geest was binnengedrongen, de illusie die Jason opwierp was te doorzichtig voor Xavier waardoor het dus niet werkte. Ik meen me te herrineren dat het een idealistische situatie was waarin Xavier al staande uit het raam keek naar een erg mooie dag. Jason pastte zijn illusie aan om zo Xavier steeds een stukje verder te duwen in de richting die hij hem op moest duwen van zijn vader. Jason nam uiteindelijk een omweg om Xavier de dingen te laten doen die Jason wilde dat hij deed, zonder dat Xavier er zelf achter zou komen.
Je kunt ervan uitgaan dat Mystique nu ook de geur van iemand kan nabootsen, net als dat ze iemands stem kan nabootsen. Wat een betere vraag zou zijn is, waarom had ze nog steeds zichtbare littekens?
- Waarom ging de kus van Rogue en Bobby de eerste keer wel goed en de tweede keer niet?
Kwestie van experimenteren. Ik vond het redelijk duidelijk dat de twee constant met het gevaar van Rogue's gaven flirtte. Hoe lang duurt het voordat Bobby een slachtoffer word van Rogue's gaven? Dat is de vraag die ze telkens probeerden te beantwoorden. Het lukte de eerste keer omdat de aanraking slechts kort was, het mislukte de tweede keer omdat de aanraking langer en misschien zelfs intensiever was.
Voer genoeg voor de komende tijd....
/edit
toch niet echt een spoiler...
/edit
quote:And HELLO deel 3!
Op vrijdag 2 mei 2003 19:48 schreef Ash het volgende:
Had graag wat meer interactie willen zien van Iceman & Pyro,
(en ja hij was erg gaaf)
quote:Vind ik wel een heel slecht argument. Mutanten worden geboren. Die maak je niet.
Op zaterdag 3 mei 2003 15:39 schreef AirRaid het volgende:
deathstrike is net als wolverine gemaakt door striker
ze is dus wel een mutant
quote:Ik heb 3 links voor je, waar je hopelijk iets aan hebt. De mooiste is:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:35 schreef Sai het volgende:
Half off-topic: Heeft er iemand voor mij een goede site met de karakters van de strips en de verhalen? (Door al dat gepraat over de Phoenix wil ik wel graag weten wat dat nou precies is, en wat het kan)
quote:Ik ben het op veel punten redelijk met je eens Cairon!
Op zaterdag 3 mei 2003 15:44 schreef Cairon een hoop goeie dingen
quote:Heej! Dankje heel veel!
Op zaterdag 3 mei 2003 17:08 schreef SayDay het volgende:[..]
Ik heb 3 links voor je, waar je hopelijk iets aan hebt. De mooiste is:
http://users.aol.com/dkphnx/dkphoenx.html
verder nog...
http://hem.passagen.se/hggblom2/phoenix/
http://24.191.192.76:8000/phoenix.html
quote:ja je kunt em best gaan zien, nee je krijgt het verhaal dan best mee. zeker als je al wat afweet van the x-men in het algemeen. maar ook zonder voorkennis is het te doen.
Op zaterdag 3 mei 2003 17:35 schreef Thomas B. het volgende:
Kan je nou de 2e film gaan kijken zonder de eerste te zien? Of mis je dan heel veel?
mijn vraag: zouden de sentinels ook in een deeltje 3 gestopt worden? dat zou sfx zijn
quote:Hoeveel MB is die VCD versie ? Heb ik teminste meteen de goede te pakken
Op vrijdag 2 mei 2003 19:48 schreef Ash het volgende:
Heb X-Men 2 gisteren ook gezien (samen met Antichrist en wat andere gasten) en vond hem echt geweldig!Had graag wat meer interactie willen zien van Iceman & Pyro,
en vond Colossus echt de tofste desondanks zijn korte screentime!Heb zelf ook de VCD versie gedownload omdat ik hem graag nog een keer wou zien,
maar helaas heeft deze brakke tot redelijke versie wat missende scenes (in totaal misschien zo'n 5 a 10 minuten)
quote:Emma Frost is toch de White Queen??
Op zaterdag 3 mei 2003 16:29 schreef Netsplitter het volgende:Volgens de tekenfilms en strips gaat de Phoenix eerst de slechte kant op, wordt gecontroleerd door Emma Frost als ik het goed heb....
Voer genoeg voor de komende tijd..../edit
toch niet echt een spoiler...
/edit
quote:Voor zo ver ik weet is er nog maar 1 uit op dit moment....
Op zaterdag 3 mei 2003 18:16 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Hoeveel MB is die VCD versie ? Heb ik teminste meteen de goede te pakken
Maar goed hij is +/- 1.2 gig
quote:Ben het niet met je eens, ze (en Wolverine) was al een mutant, wat Stryker deed was alleen een toevoeging
Op zaterdag 3 mei 2003 15:39 schreef AirRaid het volgende:[..]
deathstrike is net als wolverine gemaakt door striker
ze is dus wel een mutant
quote:Met een paar dingen ben ik het met je eens, want die had ik ervoor ook al gezegd
Op zaterdag 3 mei 2003 15:44 schreef Cairon het volgende:
teveel tekst voor weining verhaal
Maar over die geur van Mystique ben ik niet met je eens. Mystique kan dat namelijk niet. Alleen ogen/stem/vingerafdruk kan ze hetzelfde maken.
Geur kan niet en heeft ze ook nog nooit gedaan, kijk maar naar deel 1, daar betrapt Wolverine haar erop.
Waarom die littekens er nog zitten? Littekens blijven altijd zitten, een stukje "dood" huid kan immers ook minder transformeren lijkt me.
De hele vraag waarom Wolverine het wel of niet geroken zou hebben is nogal niet van belang, als hij toch een mooie dame binnen ziet komen en die dame wil hij al een tijdje hebben, dan ga je toch niet eerst twijfelen of het iemand anders is... en een beetje vreemd je neus ophalen voor een dame is ook niet alles
quote:In deel 1 rook Wolvie de aanwezigheid van Mystique anders gelijk op Liberty Island. Ook de vermomming van haar als Storm rook hij gelijk door heen.
Op zaterdag 3 mei 2003 15:44 schreef Cairon het volgende:
- Waarom rook Wolvie in de tent niet meteen dat 't Mystique was en niet Jean?Je kunt ervan uitgaan dat Mystique nu ook de geur van iemand kan nabootsen, net als dat ze iemands stem kan nabootsen. Wat een betere vraag zou zijn is, waarom had ze nog steeds zichtbare littekens?
Dit is dus gewoon een foutje, die hou je altijd.
Het leek trouwens wel of iedereen die de bios uitkwam het over 'Phoenix' had. Naaste me een paar beginnende pubermeiden van engelse afkomst die het de hele tijd over'phoenix en firebird hadden. Zeker vroeger de tekenfilm gezien
Maakt hij eerst zonder probs tig bewakingsmensen 'af' mag hij de rest van de film de komische noot uithangen, wat bijbelteksten zeggen en zo nu en dan ff poefen
Leuk al die kleine bijrolletjes: wederom Shadowcat, Colossos, Beast e.a.
quote:In de film is ze idd mutant. Ik vind dit wel een grote aanpassing aan het personage van Lady Deathstrike. In de comic is ze cyborg. Dat is algemeen bekend.
Op zaterdag 3 mei 2003 19:21 schreef Inspiration het volgende:
Ben het niet met je eens, ze (en Wolverine) was al een mutant, wat Stryker deed was alleen een toevoeging
Ff een andere vraag? Heeft iemand Stan Lee kunnen ontdekken als cameo? Tot nu toe zat ie toch in alle Marvelmovies?
quote:ja, maar niet in deze door een ruzie ofzo
Op zaterdag 3 mei 2003 19:47 schreef SayDay het volgende:In de film is ze idd mutant. Ik vind dit wel een grote aanpassing aan het personage van Lady Deathstrike. In de comic is ze cyborg. Dat is algemeen bekend.
Ff een andere vraag? Heeft iemand Stan Lee kunnen ontdekken als cameo? Tot nu toe zat ie toch in alle Marvelmovies?
quote:Wat ik had gelezen was,
Op zaterdag 3 mei 2003 19:47 schreef SayDay het volgende:[..]
quote:
No Stan Lee Cameo in X2It seems that unlike the original movie, he isn't going to be turning up anywhere in X2. When asked if he had a cameo in the sequel he replied "No, no I don't, I don't think I'm gonna have cameos in the sequels 'cause I think that gets to be a little much. I'm hoping I can have a cameo in the first movie of each character."
Ik vond het erg jammer dat de film de diepgang van de eerste X-Men miste. Weinig interessante vergelijkingen met en metaforen voor de "echte wereld", maar slechts stoere karakters met mooie actiescenes, niet veel meer... jammer.
quote:Hm. Ik vind de problemen tussen mutant en mens een duidelijke metafoor voor racisme of apartheid. En X2 had IMHO meer diepgang dan X-Men, als je kijkt naar mutantenhaat, Wolverine's verleden en de liefdesdriehoek Jean/Scott/Logan.
Ik vond het erg jammer dat de film de diepgang van de eerste X-Men miste. Weinig interessante vergelijkingen met en metaforen voor de "echte wereld", maar slechts stoere karakters met mooie actiescenes, niet veel meer... jammer.
quote:Aha. Vandaar dus. Nou, goed opletten in Hulk dus.
Op zaterdag 3 mei 2003 20:12 schreef Ash het volgende:[..]
Wat ik had gelezen was,
dat Stan Lee heeft gezegd dat ie alleen Cameo's maakt in elke 1ste film van een Marvel held, dus alleen in Spider-Man 1 en niet 2 etc zelfde verhaal als met X-Men, Daredevil etc.
quote:JC van Damme als Gambit lijkt me ook wel bruut maar ik denk dat als Gambit volgende keer mee doet (please doe het lieve filmmakers) dat hij door dezelfde gast gespeelt gaat worden als in X2 (die 0.3 sec)
Op zaterdag 3 mei 2003 21:09 schreef MikeyMo het volgende:
Ach ik ken al die X-men knakkers ook enkel door de limited series die vroeger achter in de comics van Spidey stonden... en natuurlijk de tekenfilmserie van de jaren '90. Mede daarom vind ik dat Gambit best een rolletje mag vervullen in het volgende deel... hij was wel een coole gozert in de tekenfilmserie... JC van Damme zou hem leuk kunnen neerzetten, het accent heeft ie al.
Maar weet iemand waar ik de tekenfilmserie kan vinden om hem te downloaden?
X-MEN
Lekker actiefilmpje die ik beter vind dan deel 1.
Hij begint gelijk erg ruig met die vechtscene van Nightcrawler. Helaas doet ie in de rest van de film niet veel meer.
[spoiler]
.
.
.
.
.
.
.
.
Wolverine krijgt een kogel recht door zijn hoofd heen, en gaat nog niet dood.
Is hij dan helemaal onsterfelijk, ik bedoel hij moet toch een keer doodvallen. Of moeten ze heel zijn lichaam eerst in duizenden stukjes hakken.
.
.
.
.
.
[/spoiler]
Het mooiste stukje vind ik trouwens de ontsnappingsscene van Magneto.
quote:z'n skelet bestaat toch helemaal van het Adamantium staal, dus de kogel bleef gewoon in z'n voorhoofd hangen ipv er doorheen en toen de wond zich langzaam geneesde viel de kogel eruit.
Op zondag 4 mei 2003 00:59 schreef victorinox het volgende:
Net gezien.[spoiler]
.
.
.
.
.
.
.
.
Is hij dan helemaal onsterfelijk, ik bedoel hij moet toch een keer doodvallen. Of moeten ze heel zijn lichaam eerst in duizenden stukjes hakken.
.
.
.
.
.
[/spoiler]
quote:
Is hij dan helemaal onsterfelijk
dat matriaal waaruit zijn skelet bestaat is het sterkste spul ter wereld, en dat heeft werking op zijn hele lichaam
quote:Whoops, natuurlijk.
Op zondag 4 mei 2003 01:01 schreef Ash het volgende:
z'n skelet bestaat toch helemaal van het Adamantium staal, dus de kogel bleef gewoon in z'n voorhoofd hangen ipv er doorheen en toen de wond zich langzaam geneesde viel de kogel eruit.
quote:inderdaad, dat is even een doordenkertje
Op zondag 4 mei 2003 01:01 schreef Ash het volgende:[..]
z'n skelet bestaat toch helemaal van het Adamantium staal, dus de kogel bleef gewoon in z'n voorhoofd hangen ipv er doorheen en toen de wond zich langzaam geneesde viel de kogel eruit.
tuurlijk kan ie doodgaan, alleen niemand probeert het hard genoeg...
zoals zn tegenspeelster met de lange nageltjes ook kan doodgaan
het zal echter niet van een messteek of kogel komen
quote:Dat zou die opzich ook nog wel eens kunnen genezen... misschien dat het met zijn hersenen nog eens anders zou kunnen zijn natuurlijk
Op zondag 4 mei 2003 01:07 schreef Ash het volgende:
Of je moet hem natuurlijk in 1 keer in z'n hart kunnen prikken tussen z'n Adamantium ribben in, met een langwerpig mes of iets dergelijks. (zoals Lady Deathstrikes nagels)
dacht meer aan een extreem lange verdrinkingsdood, extreme vergiftiging (tegen "normale" dosissen kan ie namelijk). Of vitale organen eruit halen, dood gaan door telepatie (denk maar aan Xavier)... zoiets dus
quote:Dat Wolverine het overleeft komt toch doordat Rogue de 'levenskracht' uit Pyro haalt. Daardoor komen de agenten ook weer tot leven.
Wordt later nog duidelijk dat hij de zoon is van Mystique? Ook leuk dat Mystique even Rebecca Romein Stamos mocht spelen
Al met al leuk vermaak, maar had wel wat meer diepgang willen zien. En ik hoop dat dat meisje dat door muren kan lopen in deel 3 wat meer zendtijd krijgt. Dat is ook een leuke gave zeg
quote:Hij was geil. Dan denk je niet meer goed na. Het blijft toch een beest he
Op zaterdag 3 mei 2003 15:15 schreef SayDay het volgende:
Waarom rook Wolvie in de tent niet meteen dat 't Mystique was en niet Jean?
quote:Pyro begon er anders behoorlijk dooiig uit te zien.
Op zondag 4 mei 2003 01:37 schreef zjeckyll16 het volgende:
Nee Rogue manipuleert het vuur als ze Pyro vastpakt. Ze blust als het ware ale brandjes
Ik hoop trouwens dat ze inderdaad in X3 niet ingaan op Lilandra en dat gebeuren, want toen ben ik in de tekenfilm ook afgehaakt omdat het te vaag begon te worden.
Anyway, nog 10X beter dan deel 1 vond ik, zeer gave film!
En Wolverine overleeft inderdaad doe kogel omdat zijn schedel ook van adamantium is en dus onverwoestbaar. Hij moet natuurlijk alleen ff herstellen van de klap.
quote:In deel één ja. In deze film werd dit slechts hier en daar aangestipt.
Op zaterdag 3 mei 2003 23:02 schreef SayDay het volgende:
Hm. Ik vind de problemen tussen mutant en mens een duidelijke metafoor voor racisme of apartheid.
quote:Vind je dan niet dat het hele bestaansrecht van de serie X-Men berust op dit onderwerp? Dus de haat mens jegens mutant (o.a. Stryder), de haat mutant jegens mens (Magneto) en partijen die een gulde middenweg willen zoeken (o.a. the X-Men).
Op zondag 4 mei 2003 04:24 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
In deel één ja. In deze film werd dit slechts hier en daar aangestipt.
quote:Jep. Bijvoorbeeld als Magneto al het adamantium van Wolvie met grof geweld uit zijn lichaam zou trekken.
Op zondag 4 mei 2003 01:05 schreef Inspiration het volgende:
tuurlijk kan ie doodgaan, alleen niemand probeert het hard genoeg...
quote:Ik vond Nightcrawler idd ook een aanwinst en dat terwijl ik hem in de comics altijd maar zozo vond..
Op zondag 4 mei 2003 01:39 schreef SunChaser het volgende:
Vond het een goede film, alleen itt deel 1 wat meer los zand. Nightcrawler is echt een aanwinst, wat een leuke mutant en wat een leuke gave.Wordt later nog duidelijk dat hij de zoon is van Mystique? Ook leuk dat Mystique even Rebecca Romein Stamos mocht spelen
Al met al leuk vermaak, maar had wel wat meer diepgang willen zien. En ik hoop dat dat meisje dat door muren kan lopen in deel 3 wat meer zendtijd krijgt. Dat is ook een leuke gave zeg
'but in the circus I was know as the incredible...'
'SHUT UP!'
Ja en Rebecca zonder make-up
Dat meisje wat door muren heen kon lopen was Shadowcat/Kitty Pride, die kom je ook ff te zien in deel 1. Ik denk dat in deel 3 o.a. Colossos en Jubilee wat meer uitgewerkt worden.
quote:
Op zondag 4 mei 2003 01:39 schreef SunChaser het volgende:....
Ook leuk dat Mystique even Rebecca Romein Stamos mocht spelen
...
quote:In de comics overleefde Wolverine nog steeds nadat Magneto al z'n Adamantium uit hem trok,
Op zondag 4 mei 2003 04:46 schreef SayDay het volgende:[..]
Jep. Bijvoorbeeld als Magneto al het adamantium van Wolvie met grof geweld uit zijn lichaam zou trekken.
quote:Ik weet het niet zeker, maar volgens mij had Wolverine in deel 1 bij de X-Rays ook beschermde oogkassen.. weet niet meer zeker hoor
Op zondag 4 mei 2003 02:07 schreef SunChaser het volgende:
Wat gebeurt er als ze Wolverine door zijn oog schieten?
quote:Niet opgevallen, das een scene van dik 3 minuten
Op zondag 4 mei 2003 11:07 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
, haha, cool! was me helemaal niet opgevallen, maar zal volgende keer eens beter kijken dan. Wel erg leuk dat ze dat gedaan hebben dan!
Waar zij als "Rebecca" speelt en die bewaker "verleidt"
quote:Je bedoeld Toad en Sabretooth?
Op zondag 4 mei 2003 12:09 schreef SunChaser het volgende:
Toad, was die nou doodgegaan in deel 1? En Beast?
Mja die zijn niet dood, maar ook niet meer interessant genoeg blijkbaar
Vrienden van me vonden er geen kut aan, maar die hadden deel 1 nooit gezien en ook nooit de cartoons gezien. Dus ja....
Ik vond Nightcrawler ook een goede aanwinst, vooral de vechtscenes in het begin.
Maar een ding kon ik niet opkomen met een andere maat van me (die ook de cartoons had gezien en 'm ook vet vond):
In de Spiderman series als Spiderman bij de X-men komt was er ook een gozer die bij de X-men zat die lijkt op de Nightcrawler, maar hij heette volgens mij anders: Lucifer of Zwavel iets in die richting.
Of is dat gewoon Nightcrawler?
quote:Toad werd geelectrocuteerd, Sabretooth viel vanaf het vrijheidsbeeld af op een boot
Op zondag 4 mei 2003 12:12 schreef Inspiration het volgende:[..]
Je bedoeld Toad en Sabretooth?
Mja die zijn niet dood, maar ook niet meer interessant genoeg blijkbaar
quote:Dat zal ongetwijfeld de basis van de serie zijn. Des te jammer dat dat in deze film niet uitgewerkt werd.
Op zondag 4 mei 2003 04:46 schreef SayDay het volgende:
Vind je dan niet dat het hele bestaansrecht van de serie X-Men berust op dit onderwerp? Dus de haat mens jegens mutant (o.a. Stryder), de haat mutant jegens mens (Magneto) en partijen die een gulde middenweg willen zoeken (o.a. the X-Men).
quote:Ik heb je nu al op 3 verschillende manieren Rogue verkeerd zien typen
Op zondag 4 mei 2003 12:25 schreef SunChaser het volgende:
Tien jaar geleden was er zo'n Arcade game van X-men en kon je dus karakters kiezen. Dat vond ik het leukste aan het spel, dat ze die namen dan afriepen: Sabretooth. Rouqe. Wolverine.
quote:Mja je weet maar nooit of ze dan ook echt dood zijn, zeker met Sabretooth, das toch Wolverines eeuwige "nemesis" dus die zou nog wel eens terug kunnen komen.
Op zondag 4 mei 2003 12:23 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Toad werd geelectrocuteerd, Sabretooth viel vanaf het vrijheidsbeeld af op een boot
quote:I am INVINCIBLE
Op zondag 4 mei 2003 14:02 schreef dwerg het volgende:
Wauw, ik wist niet eens dat Alan Cumming de rol van Nightcrawler speelde.
Maar dat deed hij helemaal niet verkeerd.
quote:En hij is natuurlijk (bij sommigen) ook bekend als de manager van een meidengroep, in een film waar de babes
Op zondag 4 mei 2003 14:31 schreef CeeJee het volgende:
I am INVINCIBLE
quote:Trek Fatal Attractions en Revolution dan nog maar uit de kast, want volgens mij heb je iets gemist. In FA verliest Logan z'n helende gave omdat z'n lichaam probeert te herstellen na de aanval van Magneto. Hij overleefde dit, omdat z'n X-buddies onmiddelijke medische zorg verleende.
Op zondag 4 mei 2003 11:29 schreef Ash het volgende:
In de comics overleefde Wolverine nog steeds nadat Magneto al z'n Adamantium uit hem trok,
en kreeg ipv Adamantium klauwen,
gewoon z'n menselijke botten als klauwen,
want hij overleefde de aanval door Magneto door z'n mutanten kracht, health healing power/generation.
quote:Tja, het is hoe dan ook wel een hele lange tijd geleden dat ik ze gelezen had!, maar waren wel hele mooie verhalen met die holograms kaartjes op de cover.
Op zondag 4 mei 2003 16:50 schreef SayDay het volgende:[..]
Trek Fatal Attractions en Revolution dan nog maar uit de kast, want volgens mij heb je iets gemist. In FA verliest Logan z'n helende gave omdat z'n lichaam probeert te herstellen na de aanval van Magneto. Hij overleefde dit, omdat z'n X-buddies onmiddelijke medische zorg verleende.
In Revolution verliest Wolvie z'n helende gave, terwijl 't adamantium nog in 'm zit. Gevolg: adamantium vergiftiging.
M.a.w. als z'n helende gave uitgeschakeld is, kan je Wolverine doden.
quote:toch vind ik het niet erg lekker lezen, op een beeldscherm...
Op zondag 4 mei 2003 17:08 schreef Ash het volgende:
Het is trouwens wel leuke dat je tegenwoordig via diverse sites (lees: Illegaal) nu ook gewoon hele reeksen van Comics kunt downloaden (The Uncanny X-Men, Ultimate X-Men, Daredevil etc.)
quote:Wolverine zei:
Op zaterdag 3 mei 2003 15:44 schreef Cairon het volgende:- Waarom rook Wolvie in de tent niet meteen dat 't Mystique was en niet Jean?
Je kunt ervan uitgaan dat Mystique nu ook de geur van iemand kan nabootsen, net als dat ze iemands stem kan nabootsen. Wat een betere vraag zou zijn is, waarom had ze nog steeds zichtbare littekens?
quote:Bron: X-men Evolution tekenfilm, nummer 103 -Rogue Recruit...
mystique, she can change her body, but not her sent
Tis gewoon een film-foutje
hoe heet die ene nou, die in metaal veranderd...hij red de koters in de school
quote:X-Men Evolution is ook niet geheel 100% volgens de comic hoor... Wat ze daarin zeggen zou ik ook niet teveel waarde aan toekennen, net als in de film. Film, tekenfilms en strips verschillen gewoon op een aantal punten van elkaar.
Op zondag 4 mei 2003 17:21 schreef jdmorpheus het volgende:
SPOILERS!!
[..]Wolverine zei:
[..]Bron: X-men Evolution tekenfilm, nummer 103 -Rogue Recruit...
Tis gewoon een film-foutje
ik vond die mini cameo van Beast wel leuk...hank mccoy
quote:Piotr Rasputin, Colossus.
Op zondag 4 mei 2003 17:22 schreef Dr.DarkXL het volgende:
zeker coole film..... op 1 mei gezien....erg goedhoe heet die ene nou, die in metaal veranderd...hij red de koters in de school
Wolverine wilde het gewoon teveel geloven dat het Jean was, maar checkte toch even door naar het litteken te zoeken..
klaar ok?
quote:en dat terwijl mystique in principe geen littekens kan hebben... als je je lichaamsvorm kan veranderen kun je elk oneffenheidje weghalen
Op zondag 4 mei 2003 18:51 schreef Inspiration het volgende:
Jongens... laten we eens ophouden over die "filmfout" dat Wolverine Mystique niet zou ruiken in die tent:Wolverine wilde het gewoon teveel geloven dat het Jean was, maar checkte toch even door naar het litteken te zoeken..
klaar ok?
God we lijken wel trekkies hier...
Mikey houdt het op een filmfoutje, alhoewel hij de scene te kostelijk vond omhierover te gaan zitten blijven zieken
quote:Juist Sabretooth is net zo moeilijk te killen als Wolverine dus die is echt niet dood.
Op zondag 4 mei 2003 12:46 schreef Inspiration het volgende:
Mja je weet maar nooit of ze dan ook echt dood zijn, zeker met Sabretooth, das toch Wolverines eeuwige "nemesis" dus die zou nog wel eens terug kunnen komen.
Toad mag wegblijven iig
quote:Nou. Ik zeg niet dat het zus of zo moet zitten. Maar Mystique heeft geen helende gave. Dus littekenweefsel zou kunnen blijven zitten...
Op zondag 4 mei 2003 19:25 schreef MikeyMo het volgende:
en dat terwijl mystique in principe geen littekens kan hebben... als je je lichaamsvorm kan veranderen kun je elk oneffenheidje weghalen
Ik wil echt niet per se m'n gelijk te hebben in het tent-incident. Maar dit is wel het topic waar we over X2 kunnen discussiëren en niet alleen maar complimentjes over de film hoeven te geven. We zijn allemaal X-fans, dus als iemand iets wil zeggen moet hij/zij dat gewoon doen!
quote:wat je zegt is helemaal juist enzo, als je 1 ding vergeet en dat doe je!
Op zondag 4 mei 2003 19:25 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en dat terwijl mystique in principe geen littekens kan hebben... als je je lichaamsvorm kan veranderen kun je elk oneffenheidje weghalen
let op:
Als je huid op een plek "dood" is, dmv bijvoorbeeld een litteken dan kan dat stukje huid ook geen transformatie doen, dus zal er ook op die plek geen goede transformation mogelijk zijn. gesnopen?
MikeyMo: Joh wat simpel eigenlijk
Inspiration: Ja he
quote:Inspiration vergeet ook 1 ding: Mystique kan ook kleding imiteren en in al haar gedaantes had ze nergens een litteken behalve in die tentscene. Als haar weefsel dood en dus onmorphbaar was dan had ze in alle gevallen een streepje of 3 aan blauw dood weefsel in al haar gedaantes en dat had ze niet...
Op zondag 4 mei 2003 21:06 schreef Inspiration het volgende:[..]
wat je zegt is helemaal juist enzo, als je 1 ding vergeet en dat doe je!
let op:
Als je huid op een plek "dood" is, dmv bijvoorbeeld een litteken dan kan dat stukje huid ook geen transformatie doen, dus zal er ook op die plek geen goede transformation mogelijk zijn. gesnopen?MikeyMo: Joh wat simpel eigenlijk
![]()
Inspiration: Ja he
my god, ik lijk wel een trekkie
quote:En ik dacht dat jij met dit onderwerp wou stoppen?
Op zondag 4 mei 2003 21:06 schreef Inspiration toch nog iets
Om maar weer een ander onderwep aan te snijden:
wie viel meteen ook de gelijkenis op tussen Jason en Legion?
[Dit bericht is gewijzigd door SayDay op 04-05-2003 21:27]
quote:Hear hear... X-men de film is iets heeeeeeeel anders dan de comics net als een boekverfilming totaal kan verschillen. Als tom clancy fan zou ik wel een heel topic met 5 a 6 pagina's kunnen vullen over zaken die niet kloppen in The Sum of all Fears..
Op zondag 4 mei 2003 17:24 schreef Tokus het volgende:[..]
X-Men Evolution is ook niet geheel 100% volgens de comic hoor... Wat ze daarin zeggen zou ik ook niet teveel waarde aan toekennen, net als in de film. Film, tekenfilms en strips verschillen gewoon op een aantal punten van elkaar.
Jammer dat ze Deathstrike dood lieten gaan... Was het niet veel cooler geweest als ze weer tot haar zinnen was gekomen (in de film zie je dat ze door stryker onder invloed wordt gehouden door middel van dat groene goedje)
quote:Had ze alleen in haar Mystique gedaante een litteken? Heb deel 2 gezien maar is me niet specifiek opgevallen.
Op zondag 4 mei 2003 21:18 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Inspiration vergeet ook 1 ding: Mystique kan ook kleding imiteren en in al haar gedaantes had ze nergens een litteken behalve in die tentscene. Als haar weefsel dood en dus onmorphbaar was dan had ze in alle gevallen een streepje of 3 aan blauw dood weefsel in al haar gedaantes en dat had ze niet...
my god, ik lijk wel een trekkie
Oja, ik vond het weer een uitstekende film!
quote:Nee ze had dat litteken juist in Jean Grey vorm onder de kleding, expres om Wolvie te fokken... Wolvie gleed met zijn handen onder het shirtje en toen kwamen die 3 littekens tevoorschijn...
Op maandag 5 mei 2003 02:05 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Had ze alleen in haar Mystique gedaante een litteken? Heb deel 2 gezien maar is me niet specifiek opgevallen.
Maar het is op zich niet zo heel onlogisch als ze in haar Mystique gedaante een litteken heeft wat mij betreft. Ze is dan in ruste, wat wil zeggen dat ze geen andere gedaante aanneemt. Als haar gewone gedaante een bepaalde oneffenheid heeft dan zou je die dus op dat moment kunnen zien. Maar ze is verder wel in staat om dat littekenweefsel te camoufleren als ze dat wil, bijv. in een andere gedaante.Oja, ik vond het weer een uitstekende film!
Overigens kreeg ze die steek in deel 1 in Mystique vorm en werd ze afgevoerd bloedend in bewakervorm.
Mystique heeft dus nog steeds controle over d'r complete lichaam en had die littekens daar enkel geplaatst in Jean Grey vorm om Wolvie te fokken...
quote:thorgal, vergeet niet... We're talkin' Marval here! Personages sterven en staan vaker op dan ze sex hebben.
Op maandag 5 mei 2003 01:00 schreef thorgal het volgende:
Jammer dat ze Deathstrike dood lieten gaan... Was het niet veel cooler geweest als ze weer tot haar zinnen was gekomen (in de film zie je dat ze door stryker onder invloed wordt gehouden door middel van dat groene goedje)
Maar volgens mij was Yuriko bij zinnen (in haar geval buiten zinnen) toen ze Logan aanviel. Dat goedje is enkel om haar gaven te remmen. Kijk maar naar die scene waar Stryker het spul toe dient. Ze voelt haar gaven doorkomen (te zien aan haar vingers) en Stryker weet niet hoe snel hij z'n spul moet inbrengen (say what?!? ).
En misschien kent Logan Yuriko nog wel, alleen kan hij het zich niet herinneren.
[Dit bericht is gewijzigd door SayDay op 05-05-2003 13:56]
quote:Jouw mening. Geen feit. Ik laat 't lekker in het midden en ben bereid over iets anders te praten.
Op maandag 5 mei 2003 08:48 schreef SunChaser het volgende:
Nee, die littekens zijn echt littekens. Dus daar heeft ze geen controle over.
Zoals de Jason-Legion details. Die waren net ff te toevallig...
leuk trouwens dat ze Jubilee noemde!
quote:Jubilee werd niet alleen genoemd ze had ook behoorlijk wat screentijd daar ze een van de kinderen was die Stryker in z'n basis had.
Op maandag 5 mei 2003 14:03 schreef Separeertje het volgende:
hebben jullie trouwens op de achtergrond de tv aan zien staan? Daar was professor Hank mc Coy op de TV
En dat is bij mij in de strip Beast alleen toen had tie een blauw velletjeleuk trouwens dat ze Jubilee noemde!
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 05-05-2003 14:13]
quote:Oja! Ik vroeg me al af waar ik die naam van kende!
hebben jullie trouwens op de achtergrond de tv aan zien staan? Daar was professor Hank mc Coy op de TV
En dat is bij mij in de strip Beast alleen toen had tie een blauw velletje
Ik heb hem gisteren gezien, zonder deel 1 eerst gezien te hebben. Kheb wel altijd naar de tekenfilmserie gekeken. Goeie film. Ik vond dat ze die karakters echt goed nagemaakt hebben...
quote:Beast moet eerst even lid worden van de X-mannen en vervolgens een "toverdrankje" innemen alvorens hij een blauwe aap wordt.
En dat is bij mij in de strip Beast alleen toen had tie een blauw velletje
quote:Nu ik er langer over nadenk is het wel waar wat ik heb gezegd, maar klopt het toch niet... dat komt doordat het natuurlijk zo nep als weet ik wat is dat iemand en de huid en de kleren kan nabootsen
Op maandag 5 mei 2003 08:11 schreef MikeyMo het volgende:[..]
littekenverhaal
But let's continue
quote:Je bedoeld qua reclame en promotie voor de film?
Op maandag 5 mei 2003 22:22 schreef Cairon het volgende:
Wat me verbaast is dat X2 het vooral moet hebben van word-of-mouth, als je de hype/promotie machine achter Matrix Reloaded ziet, dan is het verschil schokkend.
Ik moet zeggen dat ik ook niet veel promotie voor Matrix vind ook hoor, maar inderdaad ook niet veel over X-Men 2.
quote:In deel 1 kreeg ze les van Xavier en niet van Storm
Op maandag 5 mei 2003 14:06 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Jubilee werd niet alleen genoemd ze had ook behoorlijk wat screentijd daar ze een van de kinderen was die Stryker in z'n basis had.
Daarnaast zat ze ook al in 1 in de klas waar Storm les gaf.
Ze was ook maar heel ff te zien want die andere kinderen liepen ervoor
quote:Oh dan ben ik war met die klas waarin Bobby en Pyro zaten... die kregen wel les van Storm...
Op dinsdag 6 mei 2003 03:01 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
In deel 1 kreeg ze les van Xavier en niet van Storm
Ze was ook maar heel ff te zien want die andere kinderen liepen ervoor
Maar is ook al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb.
Mystique in X-men Evolution leert namelijk op een later tijdstip wel haar geur te verbergen voor Wolverine, ze weet zelfs onder Xavier en Jean's telepathie uit te komen...
kijk de afleveringen er nog maar eens op na...
quote:ah gossie
Op dinsdag 6 mei 2003 20:33 schreef Doezelhaar het volgende:
Hier in de buurt (Hulst :: Koning van Engeland) draait ie nog niet eens
Hoeren!!
quote:Slordig
X-Men de fout inFilmfans hebben de nieuwe X-Men onder de loep gelegd en meer dan 42 fouten ontdekt. Onder de missers zijn onder meer lichamen die verdwijnen en glazen die zichzelf weer bijvullen. In een scène waar Magneto de soldaten buiten Cerebo 2 doodt, liggen de dode lichamen overal verspreid. Als vervolgens Nightcrawler, Storm en de rest van het X-Men-team op dezelfde plek komen, zijn alle lichamen ineens verdwenen. De sequel, waarin Oscar-winnares Halle Berry weer de rol van de blonde Storm op zich heeft genomen en ook onze eigen Famke Janssen weer haar telepatische krachten toont,
quote:Zitten altijd fouten in, ik heb me er iig totaal NIET aan gestoord gewoon... ook totaal NIET op gelet
Op woensdag 7 mei 2003 15:21 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Slordig
Andere toppers zoals Matrix ed hebben ook genoeg fouten
quote:Kijk is op IMDB, elke film heeft wel een paar (grote) fouten
Op woensdag 7 mei 2003 15:21 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Slordig
En wat boeien kleine foutjes nou, als het verhaal en de actie maar goed is
[edit] de fouten in X-Men 2: http://us.imdb.com/Goofs?0290334
Ik ben content met deze verfilming.
quote:Is me niet opgevallen, maar ik zal er de volgende keer zeker even op letten.
Revealing mistakes: In the scene where Nightcrawler has to go down to rescue the six children, he's actually there before he teleports. He's in the back, unlit waiting for his cue.
maar zal er net als de hand in de Matrix wel uit geedit worden
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 07-05-2003 19:26]
Die Senator Kelly was in deel 1 tegen mutanten enzo, hij wilde ze geregistreert zien enzo. Toen heeft Magneto van hem zo'n elastische mutant gemaakt die als een ballon gevuld met water uit elkaar klapt. De Senator is dus dood volgens Storm.
In X Men 2 zien we hem terug. Hij is van zijn standpunt verandert en je ziet een enge twinkeling in zijn ogen....
Mijn vraag nu; Is ie nu een mutant die nog steeds in het ministerie zit en dus een beetje van mening ten opzichte van mutanten is veranderd? Of was dat Mystique?
Dat laatste zou ik erg dom vinden, aangezien Mystique dan er een dagelijkse baan aan zou over houden om elke dag die Senator te spelen, aangezien die zo bij de president binnen liep en helemaal niet gemist werd door iedereen.
snappie het nog een beetje?
quote:Ja, dat was Mystique.
Op woensdag 7 mei 2003 19:29 schreef Patch het volgende:
Of was dat Mystique?
Ik vond het zelf ook al raar dat ze dan een behoorlijke tijd Senator Kelly heeft moeten spelen zonder dat iemand het door heeft.
quote:ok, dan vind ik dat verreweg de grootste fout in de film.....
Op woensdag 7 mei 2003 19:31 schreef victorinox het volgende:[..]
Ja, dat was Mystique.
Ik vond het zelf ook al raar dat ze dan een behoorlijke tijd Senator Kelly heeft moeten spelen zonder dat iemand het door heeft.
overigens deed ze het al in deel 1, daar was ze vermomd als dat hulpje van die senator. Wellicht dat ze toen zijn gangen zo nauwkeurig heeft gevolgd dat ze zo zijn baan kon overnemen.
quote:da's wel een hele omweg dan...
Op woensdag 7 mei 2003 19:43 schreef Ash het volgende:
Ik denk dat ze waarschijnlijke al die tijd de rol van de senator heeft gespeeld om op 1 of andere manier dicht bij Magneto te kunnen komen (en eventueel bevrijden) en toen kwam Stryker in de picture en voila een kans !......
ik blijf lekker bij de mening dat Senator Kelly niet dood is en zelf een mutant is Ook al weet ik dat dat ook niet logisch klinkt...
quote:Dat is juist haar grootste kracht, het veranderen van uiterlijk word pas echt interessant als je je kan veranderen in iemand die macht heeft en zijn of haar plaats kan overnemen.
Op woensdag 7 mei 2003 19:32 schreef Patch het volgende:
ok, dan vind ik dat verreweg de grootste fout in de film.....
Overigens zou Mystique zich altijd hebben kunnen beroepen op het feit dat ze (Sen. Kelly) ontvoerd is geweest door Magneto en daar nog steeds emotioneel door geraakt is. Het overnemen van Sen. Kelly's leven is juist hetgeen dat haar personage een stuk krachtiger maakt dan op het eerste gezicht.
Ik zie het niet als een fout, binnen de werkelijkheid van de film is het goed mogelijk en juist een pluspunt. Ze deed hetzelfde in de eerste film, waar ze het uiterlijk van Iceman aannam om zo Rogue te manipuleren, of Xavier om toegang tot Cerebro te krijgen.
quote:Inderdaad wel een hele omweg,
Op woensdag 7 mei 2003 19:46 schreef Patch het volgende:[..]
da's wel een hele omweg dan...
het lukte ze toch vrijwel meteen met die bewaker...
waarom zou ze dan zo'n lange tijd ( de tijd tussen X Men 1 en X Men 2) voor Senatore Kelly spelen?ik blijf lekker bij de mening dat Senator Kelly niet dood is en zelf een mutant is
Ook al weet ik dat dat ook niet logisch klinkt...
quote:ja, maar dat was maar een "transform" van nog geen half uur ongeveer...
Op woensdag 7 mei 2003 19:46 schreef Cairon het volgende:[..]
Ze deed hetzelfde in de eerste film, waar ze het uiterlijk van Iceman aannam om zo Rogue te manipuleren, of Xavier om toegang tot Cerebro te krijgen.
Senator Kelly, is een figuur dat elke dag gezien moet worden. Aangezien ie dus dood is. Een dagtaak voor Mystique dus. Lijkt me sterk dat ze daar tijd en zin in had...Ik vind het wel een fout. Sorry hoor...
quote:Misschien zal zijn omgeving ook wel gevonden hebben dat hij zich wat raar gedroeg af en toe, maar dan is het nog goed mogelijk. Ik zie echt het probleem niet. Verder is het uiteraard grote onzin om te claimen dat Mystique haar tijd daar niet voor op wil offeren want ze werk voor Magneto en die wil maar dolgraag weten wat er allemaal uitgevoerd wordt op die ministeries.
Op woensdag 7 mei 2003 20:03 schreef Patch het volgende:[..]
ja, maar dat was maar een "transform" van nog geen half uur ongeveer...
Senator Kelly, is een figuur dat elke dag gezien moet worden. Aangezien ie dus dood is. Een dagtaak voor Mystique dus. Lijkt me sterk dat ze daar tijd en zin in had...Ik vind het wel een fout. Sorry hoor...
Als je over dit soort dingen gaat vallen ben je echt aan het muggenziften en kan je beter een ander soort films gaan kijken. Sorry hoor.
Van hele film vind ik het meest jammere, dat Kelly Hu niet in een strak pakje was gegoten en beetje door water ging rollen.
quote:ja maak er anders direct een pornofilm van: X-rated Men 2
Op woensdag 7 mei 2003 20:52 schreef athlonkmf het volgende:
Mystique hield gewoon die littekens als aandenken lijkt mij. Kan elk momeent deze wegtoveren.Van hele film vind ik het meest jammere, dat Kelly Hu niet in een strak pakje was gegoten en beetje door water ging rollen.
quote:Als ik een pornobedrijf ga beginnen word jij mijn commericeel directeur
Op woensdag 7 mei 2003 21:19 schreef Fratz het volgende:[..]
ja maak er anders direct een pornofilm van: X-rated Men 2
quote:Dan heb ik liever X-rated WOmen eigenlijk, maar ieder z'n meug
Op woensdag 7 mei 2003 21:19 schreef Fratz het volgende:[..]
ja maak er anders direct een pornofilm van: X-rated Men 2
quote:hehehe ok!
Op woensdag 7 mei 2003 21:31 schreef MikeyMo het volgende:Als ik een pornobedrijf ga beginnen word jij mijn commericeel directeur
quote:Mystique heeft jaren iedereen misleidt in de gedaante van Val Cooper (Freedom Force, X-Factor). Dus een paar maanden Kelly spelen lukt ook haar ook wel.
Op woensdag 7 mei 2003 19:31 schreef victorinox het volgende:
Waarom had Jason Stryker exact dezelfde ogen als Legion (één geel, één blauw), dezelfde krachten en misleidde Jason Xavier ook nog eens op dezelfde manier als Legion ooit een keer deed in the uncanny?
quote:Legion heeft niet dezelfde gaven als Jason...
Op woensdag 7 mei 2003 22:06 schreef SayDay het volgende:Waarom had Jason Stryker exact dezelfde ogen als Legion (één geel, één blauw), dezelfde krachten en misleidde Jason Xavier ook nog eens op dezelfde manier als Legion ooit een keer deed in the uncanny?
Als Jason al gebaseerd is op een bestaand personage uit de comics dan is het wel Jason Wyngarde. Mastermind dus, de mutant wiens gave het was om illusies te creeren van een telepathische aard. (Denk aan de geschiedenis van Wyngarde en hoe hij een hand had in het corrumperen van Phoenix)
Jason vertoont meer overeenkomsten met Jason Wyngarde (Mastermind) dan met David Haller (Legion). Maar technisch gezien is hij een volledig nieuw personage, speciaal voor de film in leven geroepen.
quote:Legion kan wel hetzelfde als Jason (en heeft het ook gedaan, Legion Quest), bedoel ik maar. Maar goed ik zit hier al weken over te discussiëren op een ander forum. En idd, Jason Stryker is een combi van de personages Mastermind(gaven)/Legion(ogen).
Op woensdag 7 mei 2003 23:22 schreef Cairon het volgende:Legion heeft niet dezelfde gaven als Jason...
quote:Legion is heel wat krachtiger dan alleen het werpen van illusies. De Legion uit Legion's Quest was het resultaat van een-wording van al zijn verknipte persoonlijkheden, en hij was een van de machtigste personages uit de serie.
Op woensdag 7 mei 2003 23:27 schreef SayDay het volgende:
Legion kan wel hetzelfde als Jason (en heeft het ook gedaan, Legion Quest), bedoel ik maar. Maar goed ik zit hier al weken over te discussiëren op een ander forum. En idd, Jason Stryker is een combi van de personages Mastermind(gaven)/Legion(ogen).
Zoals zijn moeder hem al omschreef: "hij is een toornige god"
Iets dat men nooit zou zeggen over een B-personage als Wyngarde.
Ik ga voor 50% Wyngarde 5%Legion en 45% nieuw
quote:dat valt nou ook wel weer mee hoor... Nightcrawler is hier wel tig x cooler dan dat ik hem in strips ooit heb gevonden.
Op donderdag 8 mei 2003 10:08 schreef Miracle_Man het volgende:
Ben er gister geweest
Absolute topper 10 x beter als x-men 1
Dat teleporteren heeft gewoon veel meer kracht op het grote doek, dan zo'n poefje in een strip...
quote:Ik vond deel 1 een beetje tegenvallen en deze was gewoon een stuk beter
Op donderdag 8 mei 2003 10:34 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat valt nou ook wel weer mee hoor... Nightcrawler is hier wel tig x cooler dan dat ik hem in strips ooit heb gevonden.
Dat teleporteren heeft gewoon veel meer kracht op het grote doek, dan zo'n poefje in een strip...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |