quote:oh yeah! Famke, Halle, Patrick en Hugh: tekenen!
Op vrijdag 2 mei 2003 12:47 schreef Tokus het volgende:
X3: Alan Cumming confirmed to The Calgary Sun that he and Rebecca Romjin-Stamos have both signed for a third flick.Bron: http://www.darkhorizons.com
Mystique en Nightcrawler komen dus terug. Mooi, kunnen ze dat achtergrond verhaal ook wat meer uitdiepen
quote:Als guardian van honderden X-Men comics kan ik hier op in gaan. Hier antwoorden op vragen gesteld in dit topic:
...
De Phoenix Saga was geloof ik een verhaallijn waarin Jean Grey stierf en terugkwam als The Phoenix? Zijn er Die hard X-men fans die dat weten.
- Jean Grey ging niet dood in de shuttle! Phoenix maakte een kopie van haar lichaam (er waren dus twee JG's).
- Dark Phoenix ontstond door manipulatie van een bad guy: Mastermind
Ik hoop niet dat Psylocke ooit in een X-Men film opdoemt, want om dat Psylocke/Betsy/Kwannon verhaal uit te gaan leggen
quote:en je hebt hem niet eens genoemd in je lijstje in het comics topic
Op vrijdag 2 mei 2003 13:47 schreef AirRaid het volgende:
*vreugdedansje doet* [afbeelding]
quote:stond er ook niet tussen
Op vrijdag 2 mei 2003 13:52 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en je hebt hem niet eens genoemd in je lijstje in het comics topic
quote:Volledig mee eens.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:56 schreef ShaoliN het volgende:
Sinister moet is in de reeks gaan voorkomen
Wat me verbaasd is dat Kurt Wagner aka Nightcrawler de zoon van Mystique is, maar hier in de film niks over vermeld wordt
Ook zou rogue afstammen van Mystique volgens het orginele verhaal
Niks van gemerkt in de film iig
quote:Wellicht ook in X3
Op vrijdag 2 mei 2003 13:59 schreef Inspiration het volgende:
Aan het eind van X2 is duidelijk te merken dat Jean terug komt als Phoenix, ze houden zich dus aan het orginele verhaal, al lijkt het me moeilijk om Famke nog een beetje goed in een X3 verhaal te prakken.Wat me verbaasd is dat Kurt Wagner aka Nightcrawler de zoon van Mystique is, maar hier in de film niks over vermeld wordt
quote:Ik hoop het, ik vind dat die Mystique niet echt in de picture komt in beide films
Op vrijdag 2 mei 2003 14:10 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Wellicht ook in X3
Is het al zeker dat er een X3 aankomt of gaat FOX eerst wachten of X2 genoeg binnen brengt?
quote:het eind van X2 duidt er wel op dat er een X3 gaat komen eigenlijk. En volgens mij hebben ze genoeg vertrouwen in X2 dat die het goed gaat doen, want het is gewoon een betere film dan deel 1.
Op vrijdag 2 mei 2003 14:13 schreef Inspiration het volgende:[..]
Ik hoop het, ik vind dat die Mystique niet echt in de picture komt in beide films
Is het al zeker dat er een X3 aankomt of gaat FOX eerst wachten of X2 genoeg binnen brengt?
quote:Gelukkig zie ik hem vanavond al...... en het is bijna weekend.. dus dadelijk kan ik alles laten vallen en vergeten........
Op donderdag 1 mei 2003 22:02 schreef Bulls-Ass het volgende:
Ik heb X-men 2 nog niet gezien dus ik denk dat ik dit topic vanaf heden tot op de dag ik hem zie ga ontwijken
Van Pyro's bezluit om zich tot Magneto en zijn visie te keren tot aan de opkomst van de Phoenix.
Deel 3 is een film die ik na het zien van de tweede film, heel erg graag wil zien
quote:Ik geloof dat ik maar niet naar X-men 2 ga, wordt zo'n natte boel in die stoel naast me denk...
Op vrijdag 2 mei 2003 15:29 schreef Patries86 het volgende:
check ook eens Shawn Ashmore
quote:Maar heb je ook gezien HOE ze dood ging? Dus absoluut niet volgens... euh... 't boekje.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:59 schreef Inspiration het volgende:
Aan het eind van X2 is duidelijk te merken dat Jean terug komt als Phoenix, ze houden zich dus aan het orginele verhaal, al lijkt het me moeilijk om Famke nog een beetje goed in een X3 verhaal te prakken.
quote:Dat bedoel ik dus. Mystique/Nightcr/Rogue kunnen ze niet uitdiepen. Te veel subplots werken in een comic, niet op 't witte doek.
Wat me verbaasd is dat Kurt Wagner aka Nightcrawler de zoon van Mystique is, maar hier in de film niks over vermeld wordt
* SayDay vindt het cool om met andere X-Fans te praten over X-Men
quote:Godzijdank niet volgens het boekje. Als er iets is dat Singer goed heeft gedaan is het om de hele X-mythos uit de comic te tillen en met een ietwat eigenzinnig draai op het witte doek te projecteren. Als er iets is dat niet in een film zou werken, en alle geloofwaardigheid van het verhaal zou wegnemen, dan zou het wel het Phoenix-verhaal zijn zoals deze in de comic-serie werd gepubliceerd.
Op vrijdag 2 mei 2003 15:41 schreef SayDay het volgende:Maar heb je ook gezien HOE ze dood ging? Dus absoluut niet volgens... euh... 't boekje.
De kracht van de boodschap die de X-men overbrengen moet niet worden vertroebeld door er een science fiction, space-opera van te maken, het moet helder blijven. Met twee voeten op de grond. Het verhaal is dat van discriminatie, dat haten dat anders is.
De introductie van Xavier aan het begin van deze film legt de boodschap bloot. Om het geheel te laten verzanden in de continuiteit van de comic zou de film de nek om hebben gedraaid en het hele handeltje ondragelijk maken.
Het universum waar de film zich afspeelt is niet hetzelfde als het universum waar de comics zich in afspelen. En we mogen daar godsgruwelijk blij om zijn. Of denk jij dat de verhalen zich letterlijk laten vertalen naar een film?
Fanboys hebben altijd wel wat te kankeren. "Mystique heeft helemaal geen schubben!" of "Nightcrawler heeft een blauwe vacht en geen tatoeages en de rook die hij achterlaat is niet marine-blauw!"
Als er een god bestaat dan zien we D'Ken, Lilandra, het M'Kran-kristal en de hele Shi'Ar nooit van ons leven in X3 noch X4.
quote:ben het 100% met je eens (ook met de rest van je post).
Op vrijdag 2 mei 2003 18:19 schreef Cairon het volgende:[..]
Godzijdank niet volgens het boekje. Als er iets is dat Singer goed heeft gedaan is het om de hele X-mythos uit de comic te tillen en met een ietwat eigenzinnig draai op het witte doek te projecteren.
quote:Mee eens!
Op vrijdag 2 mei 2003 18:19 schreef Cairon het volgende:
-heel verhaal-
Fanboys zijn nerds. Wees blij dat je comics tenminste naar het grote doek vertaald worden!
quote:
Interview With X2's Famke JanssenShe was offered the role of the female cyborg in T3: Rise of the Machines, but considered it too much of a scheduling conflict with her X-Men sequel to jump on board.
"I have a firm commitment to the X-Men movies. They are my priority. I've signed for a third. If, and when, it happens I'll arrange my schedule around it."
Janssen has reason to hope there will be a third and even a fourth X-Men movie.
In the first two films Jean Grey is evolving slowly, but that promises to speed up considerably in future films.
"I'd never read a comic book before I got offered X-Men. When I told people I was playing Jean Grey they were all excited for me," recalls Janssen.
"In the comics her arc becomes quite dark. She turns into Phoenix and then into Dark Phoenix. The battle within her is the battle that exists between the two factions of mutants. I have no idea where the writers will go with Jean's story, but there are some great possibilities and ones I'd really like to explore."
There's another arc Janssen wouldn't mind exploring. "In the comics she and Cyclops (James Marsden) have a child. That's now a possibility since we at least got to kiss in X2: X-Men United."
quote:
Colossus Signed For X-Men 3I can tell you that a very good source says a sequel is a "100 percent" certainty. Already Rebecca Romijn-Stamos, Cumming and ex-footballer Daniel Cudmore (Colossus) are signed up for the next adventure. But director Bryan Singer, who's headed to Mexico for more X2 promotion, tells me he has at least one condition for returning to the director's chair: "I have to do something in between."
Phoenix, dat is wel duidelijk. Echter, in de comic degradeerd het hele Phoenix verhaal in een kosmische veldslag. Zonnen exploderen, intergalactische keizerrijken gaan zich er mee bemoeien, tonnen met andere superhelden en uiteindelijk een groot gevecht op de maan.
Dat zal niet gebeuren in X-Men 3. Dat zou volledig uit de toon vallen met de eerste twee films.
In plaats daar van gok ik op het volgende: Jean Grey komt terug, als Phoenix, echter haar geheugen is niet wat het geweest is. Voor de X-Men haar vinden word ze meegenomen door de Hellfire club, een groep High-society mutanten die er uiterst dubieuze plannen op na houden. Door de subtiele hersenspoeling die ze ontvangt van Emma Frost geloofd Jean dat ze bij de Hellfire Club hoort en word als zodanig de Dark Phoenix. De X-Men zullen proberen om de Hellfire Club te infiltreren met hilarische gevolgen.
Tenminste, dat lijkt mij het meest logische als je de vorige twee films ziet.
Ik ben het met je post eens, ik vind zoals het nu gedaan wordt gewoon top
Ik vind die Kurt Wagner en Mystique gewoon het "vetst" dus wil ik daar meer van zien
Dat Kurt Wagner blauwe "rook" achterlaat is ook alleen maar goed
quote:Ik ben het met je eens in je eerste gedeelte, maar ik denk ook dat die hele Hellfire club er niet betrokken bij gaat worden, om precies dezelfde reden!
Op vrijdag 2 mei 2003 20:20 schreef Buppu het volgende:
Mijn prognose voor X-Men 3:Phoenix, dat is wel duidelijk. Echter, in de comic degradeerd het hele Phoenix verhaal in een kosmische veldslag. Zonnen exploderen, intergalactische keizerrijken gaan zich er mee bemoeien, tonnen met andere superhelden en uiteindelijk een groot gevecht op de maan.
Dat zal niet gebeuren in X-Men 3. Dat zou volledig uit de toon vallen met de eerste twee films.
In plaats daar van gok ik op het volgende: Jean Grey komt terug, als Phoenix, echter haar geheugen is niet wat het geweest is. Voor de X-Men haar vinden word ze meegenomen door de Hellfire club, een groep High-society mutanten die er uiterst dubieuze plannen op na houden. Door de subtiele hersenspoeling die ze ontvangt van Emma Frost geloofd Jean dat ze bij de Hellfire Club hoort en word als zodanig de Dark Phoenix. De X-Men zullen proberen om de Hellfire Club te infiltreren met hilarische gevolgen.
Tenminste, dat lijkt mij het meest logische als je de vorige twee films ziet.
quote:Integendeel, de Hellfire Club past perfekt bij de toon en richting die de films hebben ingeslagen. De leden van de club hebben spectaculaire, maar niet te opzichtige krachten, zijn kolen op het vuur voor de mutanten-haters en zijn een onmisbaar onderdeel voor de hele ontwikkeling van Phoenix.
Op vrijdag 2 mei 2003 21:28 schreef Inspiration het volgende:[..]
Ik ben het met je eens in je eerste gedeelte, maar ik denk ook dat die hele Hellfire club er niet betrokken bij gaat worden, om precies dezelfde reden!
Maar als ze echt een spektakel van X-Men 3 willen maken (en Phoenix bewaren voor X-Men 4) dan moet er werk worden gemaakt van de klassieke 'Days of Future Past" verhaallijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |