Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik hoor jou wel heel vaak over problemen met klanten. Verkoop je gewoon troep, of komen er alleen sloebers bij jou spullen kopen? Hoe kan je nou niet zien of je product werkend of kapot is...
Idem dito hier, 100% tevreden klanten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef flipsen het volgende:
Duur grapje of niet, volgens mij kan je maar beter zorgen dat klanten 120% tevreden zijn. Dus als er eens iets retour komt, ga geen extra kosten rekenen maar neem je verlies. Dan heb je een zeer tevreden klant die wellich terugkomt of tegen anderen zal zeggen dat de service van jouw bedrijf top is. Er is aardig wat concurrentie, voor jou vast een paar anderen dus ik zou het risico niet nemen Zeker niet als de producten aan de prijs zijn!
Voor mijn reisorganisatie stel ik werkelijk álles in het werk om een tevreden klant te hebben. In de 6 jaar dat ik nu bezig ben heb ik dan ook nog geen enkele negatieve ´beoordeling´ gekregen van klanten en daar ben ik niet alleen trots op, het geeft je bedrijf ook een goede naam. Wat heel wat moeilijker is dan een slechte naam te krijgen vanwegen een zeikerd.
Dat is dus mijn situatie ook.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Bij de meeste sites waar ik een RMA aanvraag zou doen staat altijd dat als je een product terugstuurt dat NIET defect blijkt te zijn, je zelfs voor de kosten opdraait en vaak nog een soort boete ook voor het verspillen van hun tijd.
misschien niet het antwoord op je vraag, maar waarom haalt de gemeente zomaar de verwijsborden weg en kun je niet beter even naar de gemeente toestappen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:10 schreef stoeltafel het volgende:
Hebben hier ondernemers ervaring met folders huis aan huis bezorgen?
De verwijsborden voor mijn parkeerplaats zijn weg gehaald door de gemeente. Nu moet ik andere manieren vinden om klanten te trekken. Afgelopen twee weken ging gelukkig beter dan verwacht. Het meerendeel is vaste klant die de parkeerplaats weet te vinden.
Nu heb ik vorige week een advertentie gehad in een weekblad wat redelijk wat response opleverde.
Nu wil ik het eens proberen via een huis aan huis blad.
Weet iemand een goed bedrijf hiervoor? Het gaat voor de omgeving Apeldoorn
Ik doe er altijd 5 flyers bij, die ik met een pen vastklip aan de factuur, levert best wat extra klanten op.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:19 schreef Snoepje5 het volgende:
#2 Wat doen jullie bij je bestellingen?
Een pen klinkt heel stom wellicht, maar het is iets dat je eigenlijk niet weggooit en altijd gebruikt, toch?
Ik heb hier een pen van 123 inkt liggen oid die toch best fijn schrijft!
Visitekaartjes zijn ook zo afgezaagd.
Een korte flyer lijkt mij ook niet geheel een goede optie.
Een kortingscode coupon voor een volgende bestelling wellicht iets? Heb dit in het begin gedaan maar dat leverde geen herhalingsaankopen op.
Of toch een pen?
Als onderneming mag je alleen reclame maken op je eigen terrein. De verwijsborden mocht ik plaatsen totdat andere bedrijven gingen klagen. Dat moment was helaas vorige week. De gemeente em qpark hebben wel verwijsborden maar zij zijn veel groter en 24/7 open. Nu heb ik een heel klein Verwijsbordje gehad van de gemeente.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:01 schreef Shispeed het volgende:
[..]
misschien niet het antwoord op je vraag, maar waarom haalt de gemeente zomaar de verwijsborden weg en kun je niet beter even naar de gemeente toestappen?
Vind je dat niet zonde van het geld?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:01 schreef Teeno het volgende:
[..]
Ik doe er altijd 5 flyers bij, die ik met een pen vastklip aan de factuur, levert best wat extra klanten op.
Een kaartje en een flyer.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:19 schreef Snoepje5 het volgende:
#2 Wat doen jullie bij je bestellingen?
Een pen klinkt heel stom wellicht, maar het is iets dat je eigenlijk niet weggooit en altijd gebruikt, toch?
Ik heb hier een pen van 123 inkt liggen oid die toch best fijn schrijft!
Visitekaartjes zijn ook zo afgezaagd.
Een korte flyer lijkt mij ook niet geheel een goede optie.
Een kortingscode coupon voor een volgende bestelling wellicht iets? Heb dit in het begin gedaan maar dat leverde geen herhalingsaankopen op.
Of toch een pen?
Vistaprint is wel goedkoop, maar ze proberen je ontzettend veel troep aan te smeren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:56 schreef Snoepje5 het volgende:
Is vistaprint iets om dat te laten maken of is dit ook weer zo'n afgezaagd bureau?
Die 60¤ kortingcoupons wekken namelijk niet veel vertrouwen..
Waar laten jullie dit drukken?
Ik denk toch dat een pen wellicht langer meegaat dan een flyer en kaartje. Maar dat kost uiteraard ook weer meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |