SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Euj JK... Ik had toch wel minstens het Wilhelmus in de OP verwachtquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja, mijn gevoel voor humor zal niet die van iedereen zijn. Ik vond het wel geinig om te zien hoeveel mensen die OP klakkeloos overnamen. Ook al omdat het topic waar het uit kwam iets met trollen in de titel van doen had.
Maar voor mijn part zetten jullie songteksten van de drie J's erin. Of het Wilhelmus. De TS bepaalt.
Tuurlijk welquote:
Hangt je baan alleen daar vanaf? hoop het niet tochquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vanmiddag nog eentje, en volgende week drie waarvan 1 onder voorbehoud. Wordt spannend.
PIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tuurlijk welSol is gewoon een beetje gek
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Hoi, ik ben Pheno, aangenaam.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GutMit dir?
waarom post jij hier zonder je voor te stellen?![]()
Autoquote:
Is het goed bevallen in het park, of zit je er nog steeds?quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:54 schreef JK1982 het volgende:
Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Ik lig nog in bedquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Is het goed bevallen in het park, of zit je er nog steeds?
Zal eens nietquote:
Ik ken het andere topic niet, dus dan hoeft het nietquote:
Sorry schat.. ik wilde expres niets dat met voetbal te maken heeft in de TT of iets dergelijksquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Euj JK... Ik had toch wel minstens het Wilhelmus in de OP verwacht
Spammen kan iedereenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:14 schreef Pheno het volgende:
En ik sta in de top 5 van top500 posters, dus tss, ken mij en anders haat mij maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |