SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door bijdehand op 14-06-2012 15:51:53 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik urenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
* Augustus_Thijs heeft er geen seconde korter door geslapen.
Balen dat we (zo goed als) niet door zijn, maar verder /care
quote:BREDA - Een 14-jarige jongen uit Breda heeft zijn 12-jarige zusje zwanger gemaakt. Het meisje is geaborteerd. De jongen moest zich voor de rechter verantwoorden. Hij pleegde nog meer zedendelicten. Zo liet hij een meisje naakt poseren en scabreuze handelingen verrichten, waarvan hij de opnamen op YouTube plaatste.
De jongen beging de feiten in een periode van 1,5 jaar tot augustus 2011. De rechtbank vindt het zeer kwalijk dat hij doorging met de handelingen toen zijn zusje zwanger was en een abortus had ondergaan.
De psycholoog acht hem verminderd toerekeningsvatbaar en vindt het zorgelijk dat hij ‘zijn grensoverschrijdend gedrag niet stopt, ook niet als de ander zich verzet’. De rechtbank legt hem een voorwaardelijke jeugd-tbs op en een aantal behandelingen, waaronder een therapie voor ernstige sekuele gedragsproblemen.
http://www.brabantsdagbla(...)%2812%29-zwanger.ece
Bakkesquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Altijd die smerige incestueuze brabanders
En waar ben jij ergens uit de klei getrokken? Valt ook vast wel over te vindenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Altijd die smerige incestueuze brabanders
Waarom heeft die flikkerstraal altijd de lapo.quote:
huntenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom heeft die flikkerstraal altijd de lapo.
No liferquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom heeft die flikkerstraal altijd de lapo.
Niet boos wordenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:20 schreef DeJori het volgende:
Hou een op met vervelend te doen tegen handje
Dat kan ie best hebben.. Hij zal het toch ooit alleen moeten redden op deze wereld, zonder jouw bescherming. Ik snap dat het moeilijk is om los te latenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:20 schreef DeJori het volgende:
Hou een op met vervelend te doen tegen handje
Wie zijn we? Portugal?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:54 schreef shifto het volgende:
We gaan zondag winnen heur, met 2 punten voor
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:54 schreef shifto het volgende:
We gaan zondag winnen heur, met 2 punten voor
Ik heb dat altijd met plectra, die verdwijnen spontaan, en ik vind ze nooit meer terug. Hopelijk gebeurt dat niet met je portemonneequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Pleur ik ergens mijn portomonee neer, 1 minuut later kan ik hem al niet meer vinden.Alles verdwijnt als sneeuw voor de zon
Maar die dingen zijn kleinquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met plectra, die verdwijnen spontaan, en ik vind ze nooit meer terug. Hopelijk gebeurt dat niet met je portemonnee
Nespresso... vind zelf de prijs-kwaliteit niet zo goedquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:59 schreef DeJori het volgende:
DJ heeft trouwens een nespresso apparaat gehad![]()
Best triest om te zien eigenlijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Voor bdh
De linker en rechterkant van de wijken rond het centrum in Londonderry. Helemaal niet verdeeld hoor, die stad..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar er staat wel een mooi vredesbeeld, waarin de partijen elkaar de hand willen geven...
[ afbeelding ]
Marian Price
Tijd voor jouw skyrim zomer dusquote:
Maar dat is al wel het hele jaar zijn plan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Skyrim speelt in de sneeuw, dat hoor je niet in de zomer te spelen
Fuck dit, na mijn hertentamens sluit ik mezelf een week af van de wereld en ga ik skyrim spelen (en andere spellen die ik nog wil spelen).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Skyrim speelt in de sneeuw, dat hoor je niet in de zomer te spelen
Jij snapt mequote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:05 schreef DeJori het volgende:
Goeiemoggel
[..]
Tijd voor jouw skyrim zomer dus
http://www.alternate.nl/html/configurator/builder/pc/page.htmlquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:49 schreef bijdehand het volgende:
Moggel
[..]
Fuck dit, na mijn hertentamens sluit ik mezelf een week af van de wereld en ga ik skyrim spelen (en andere spellen die ik nog wil spelen).
[..]
Jij snapt me![]()
Shifto, specs komen zodra ik 'm in elkaar heb gezet
Daar heb ik 'm besteldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/html/configurator/builder/pc/page.html
Hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar heb ik 'm besteld![]()
Wil hem wel zelf in elkaar zetten, want 55 euro om dat te doen vind ik een beetje sad. En ik heb geen HDD's besteld dus zetten ze hem niet in elkaar lol
Inderdaad. Moet alleen even kijken want als dat moederboard fatsoenlijk crossfire ondersteund en de pc een beetje stil is koop ik er dezelfde videokaart erbijquote:
Welke heb je nu besteld dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet alleen even kijken want als dat moederboard fatsoenlijk crossfire ondersteund en de pc een beetje stil is koop ik er dezelfde videokaart erbij
http://www.alternate.nl/html/product/JCXVX3quote:
Nee inderdaad. Moet een beetje verstand er van hebben, dan komt 't goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Natuurlijk zelf in elkaar zetten, zo moeilijk is dat allemaal niet
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:00 schreef DeJori het volgende:
Gewoon een fucking medion pc kopen bij de fucking aldi. Ik heb een tijdje bij een computerwinkel gewerkt en die gast weigerde medion pc's te repareren
Hm, is een mooie kaart. Anders zit je al gauw in de prijsklasse van honderden euro's. Ik ga alleen altijd voor asus moederbordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/html/product/JCXVX3
http://www.alternate.nl/html/product/GNIG01
Gaat me niet echt om de ondersteuning, doen ze allemaal wel, maar de herrie is ook niet fijn
Ja, ik heb een 120 GB SDD van sinterklaas gehadquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:03 schreef shifto het volgende:
Geen HDD? Want je had nog een SSD?Dat is echt een vereiste in elke nieuwe PC (maakt het ding ook stukken sneller).
Moederbord stond goed aangeschrevenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hm, is een mooie kaart. Anders zit je al gauw in de prijsklasse van honderden euro's. Ik ga alleen altijd voor asus moederborden
Of je koopt een laptop met 2 500 gb harde schijven erin, die zijn opgesplitst en waarvan je systeemschijf veruit de kleinste isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik heb een 120 GB SDD van sinterklaas gehadEn ik heb nog een zgan HDD liggen dus misschien gaat die er gewoon bij
Ik heb ook 64-bit. Enig verschil wat je merkt bij programma's die op 32 draaien is dat je een x84 mapje krijgt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moederbord stond goed aangeschrevenEn die kaart zit een beetje op de grens ja. Moet wel een 64 bit windows installeren want 32 bit schijnt maar 4GB ram te ondersteunen
Hoef je dat niet apart in te stellen dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb ook 64-bit. Enig verschil wat je merkt bij programma's die op 32 draaien is dat je een x84 mapje krijgt.
Ja, dat is ook zo raarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Of je koopt een laptop met 2 500 gb harde schijven erin, die zijn opgesplitst en waarvan je systeemschijf veruit de kleinste is
Nee, doen ze automatisch. Je krijgt een map "program files" en een map "program files (x84)"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoef je dat niet apart in te stellen dan?
[..]
Ja, dat is ook zo raar_!
Nice. Had eerst een ander moederbord, kreeg ik een melding: je processor is te snel voor deze moederbord, er kan geheugen verloren gaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, doen ze automatisch. Je krijgt een map "program files" en een map "program files (x84)"
Deze moederbord?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nice. Had eerst een ander moederbord, kreeg ik een melding: je processor is te snel voor deze moederbord, er kan geheugen verloren gaan.
Of dit. Het was laat en /care.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Deze moederbord?
Ik heb heel vaak als ik een pc in elkaar zet met die builder dat ik wel ergens iets moet aanpassen omdat het niet samen kan
Ditquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:03 schreef shifto het volgende:
Geen HDD? Want je had nog een SSD?Dat is echt een vereiste in elke nieuwe PC (maakt het ding ook stukken sneller).
Yep, 64bit is toch wel nodig om een beetje fatsoenlijk ramgeheugen te kunnen ondersteunen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moederbord stond goed aangeschrevenEn die kaart zit een beetje op de grens ja. Moet wel een 64 bit windows installeren want 32 bit schijnt maar 4GB ram te ondersteunen
Ik zit hier met een PC die 4 jaar oud is ofzo, maar kan Portal 2 nog goed draaien (toch DJquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit
Maar verdomme die ontwikkelingen gaan weer (altijd) veel te snel..
Jaar terug nieuwe PC in mekaar gedraaid, en nu loopt het alweer hopeloos achter. Maar ik kan alles nog makkelijk op high draaien dus ik vertik het om nieuw spul te kopen. Probeer toch wel 2,3 jaar met een pc te doen als het even kan
.
Ja, een zo'n stickje is al 4 GB tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Yep, 64bit is toch wel nodig om een beetje fatsoenlijk ramgeheugen te kunnen ondersteunen tegenwoordig.
Ach, 64bit windows pluk je ook zo wel ergens vandaan
Software bedrijven die hardware bedrijven niet bijhouden is schering en inslag toch...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:19 schreef shifto het volgende:
En waarom is 64bit nou zo handig, nou omdat een CPU icm software die dat ondersteund, 2x zoveel informatie per clockcycle kan verwerken als een 32bit applicatie.
32bit is een restant van het verleden waar we maar moeizaam vanaf raken
Ik moest glimlachenquote:
Ik zat hardop te lachen. Hoe droogquote:
Yup, wij als software boer doen het wel gewoon goed. Je kan in de software gewoon inbouwen welke componenten hij moet gebruiken op basis van je OS.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Software bedrijven die hardware bedrijven niet bijhouden is schering en inslag toch...
Die van mij is ook krap een jaar oud maar voldoet nog prima. De GTX 570 die erin zit was een duur destijds maar wel de moeite waardquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit
Maar verdomme die ontwikkelingen gaan weer (altijd) veel te snel..
Jaar terug nieuwe PC in mekaar gedraaid, en nu loopt het alweer hopeloos achter. Maar ik kan alles nog makkelijk op high draaien dus ik vertik het om nieuw spul te kopen. Probeer toch wel 2,3 jaar met een pc te doen als het even kan
.
Ja, pc's gaan wel een aantal jaren mee, vooral als je goed spul kooptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die van mij is ook krap een jaar oud maar voldoet nog prima. De GTX 570 die erin zit was een duur destijds maar wel de moeite waard
En beetje bij beetje blijft upgradenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, pc's gaan wel een aantal jaren mee, vooral als je goed spul koopt
Er zijn anders ook mensen die in staat zijn een goede pc in drie weken langzaam te makenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, pc's gaan wel een aantal jaren mee, vooral als je goed spul koopt
Dat doe ik nooitquote:
Ja, maar die kopen meestal ook geen goede pc hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er zijn anders ook mensen die in staat zijn een goede pc in drie weken langzaam te maken
Doe ik echt nooit eigenlijk, Zodra ik niet meer meekan koop ik een nieuwe.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Doe ik echt nooit eigenlijk, Zodra ik niet meer meekan koop ik een nieuwe.
Als het goed is zit daar een beveiliging in en doet ie het straks weer als ie is afgekoeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:18 schreef shifto het volgende:
Net serieus mijn werk laptop gesloopt met Diablo 3
Ding raakte oververhit en doet nu niets meer
Maar wel dikke nieuwe besteldMaandag binnen
Dat is ook zo maar ik bleef het ding aanrammen omdat ik verder wildequote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als het goed is zit daar een beveiliging in en doet ie het straks weer als ie is afgekoeld.
Ja ook de nieuwe generatiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:24 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb al sinds 2010 een i7, i5 is wel redelijk vergelijkbaar, goeie shit is dat hoor.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik blijf lekker eigenwijs gewoon AMD in mijn pc's pleuren..
Een beetje zoals appl- OHNEE, TOG NEIquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer voor AMD. Nouja. Laatst wel een pc samengesteld met een 6-core AMD voor mijn neefje, dat was wel erg veel bang for buck. maar intel heeft gewoon altijd veel betere prestaties. maar daar betaal je dan ook voor...
Nee, dat is gewoon duur en krijg je geen prestatiesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een beetje zoals appl- OHNEE, TOG NEI
Ik vind Intel toch wat overpriced.. Voor het geld dat ik daarop bespaar gooi ik er net even een dikkere videokaart en wat meer ram in.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer voor AMD. Nouja. Laatst wel een pc samengesteld met een 6-core AMD voor mijn neefje, dat was wel erg veel bang for buck. maar intel heeft gewoon altijd veel betere prestaties. maar daar betaal je dan ook voor...
Ach zo gek is het niet daar de meeste mensen hun videokaart idd veel meer gebruiken dan hun CPUquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind Intel toch wat overpriced.. Voor het geld dat ik daarop bespaar gooi ik er net even een dikkere videokaart en wat meer ram in.
Maar ach, dat is eigenwijs doen.. Ik installeer al amd in mn computer sinds ik die dingen zelf bouw..
Je moet eens voor de lol kijken wat een iMac uit 2007 nog waard is. En dan vooral naar die specs kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon duur en krijg je geen prestaties
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet eens voor de lol kijken wat een iMac uit 2007 nog waard is. En dan vooral naar die specs kijken
Ik ben op zich best wel benieuwd hoeveel de CMO van apple verdient.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja
De nieuwste Mac's hebben altijd hardware van 1 generatie ervoor maar zijn wel altijd 2x zo duur als de nieuwste generatie
Mindblowing dat mensen die zooi nog echt kopen ook.
Om maar niet te reppen over die vriend van mij die een mac pro koopt voor 2700 om er windows op te zetten en dat te mauwen dat het traag is_________________!
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef DeJori het volgende:
Ondanks het staken van de wedstrijd, is de sfeer in Oekraïne fantastisch:
[ afbeelding ]
Haha, ja inderdaad he:oquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:07 schreef DeJori het volgende:
Btw, AT, ik heb de laatste aflevering van GoT gezien, en ik snap wat je zei over dat je blij bent dat je de boeken hebt gekocht
Lol. Ik vind de serie best tegenvallenquote:
Voeloe alweer wat beter?quote:
Ja, kwam gewoon door het eten ofzoquote:
Ah, okee. Ik maakte me zorgenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, kwam gewoon door het eten ofzo
Wat schattigquote:
Oh wat is dit? Ik zie de maandhuur ineens omhoog schietenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:40 schreef SiIk het volgende:
Haha. Nemen we dan wel op in het contract dat kijken mag (buiten de badkamer) maar aanraken niet?
Gewoon met alleen een schort en hoge hakken aan gaan koken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:40 schreef SiIk het volgende:
Haha. Nemen we dan wel op in het contract dat kijken mag (buiten de badkamer) maar aanraken niet?
Dat zal mijn fiets waarderen. Heb je daar ook een kamer voor mij bij?quote:
Ik denk al, wat zie ik vliegen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Oh wat is dit? Ik zie de maandhuur ineens omhoog schieten![]()
Gelukkig ben jij niet zo moeilijk en mag jij altijd bij mij in die kamer komen wonen.quote:
Weet ik maar mijn anus wil dat nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo moeilijk en mag jij altijd bij mij in die kamer komen wonen.
stalker is ook leuk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
goed en met jou?
en skyrim al gespeeld en fallout is heel kut op mijn pc
Ga Portal spelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
welke game moet ik spelen van jullie? ik verveel me kwil een vette rpg ofzo spelen
Gaat jij me gezelschap houden nu?quote:
Ha, sierd.quote:
quote:
Het mooiste park weet ik niet maar je hebt meerdere parkjes. Zuiderplas, Noorderplas, Oosterplas, Ijzerenvrouw en daarnaast de maas waar je prima kan liggen. Verder heb ik het zelf niet zo op de Kruiskamp na middernacht.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:01 schreef SiIk het volgende:
Maar vertel eens. Wat zijn nou de to do's in Den Bosch.
Wat is het mooiste park om te liggen als de zon schijnt. Welke kant moet je op fietsen voor een mooie fietstocht. In welke buurt moet je 's avonds na zonsondergang niet meer komen.
Ik wil het allemaal weten
Boschveld valt reuze mee, teveel echt doorgaande wegen. Kruiskamp daarentegen...quote:Op zondag 17 juni 2012 14:05 schreef bijdehand het volgende:
Boschveld moet je niet komen. Zowel niet voor als na zonsondergang. Voor een chille fietstocht kan je elke kant op, overal is wel iets.
Ik vind zelf de IJzeren Vrouw en de Bossche Broek (Zuiderplas en zo) erg fijn om te liggen, en de BB ook om door de te skeeleren, fietsen etcetera. Wat mooie fietstochten betreft maakt het niet veel uit, al vind ik het wel leuk om langs dorpen en bijvoorbeeld de BB te gaan, aangezien je dan ook wat natuur meepikt. Mocht je een fietstochtje buiten Den Bosch willen houden: in Boxtel hebben ze bij het IJscafé heel lekker ijs (en ietsje verderop een parkje waar je door kunt lopen en lekker kunt liggen). Ik heb ze zelf nooit op, maar de Bossche bollen van Jan de Groot schijnen echt heel goed te zijn. Als het lekker weer is en je wil een terrasje pikken, probeer dan een plaatsje te bemachtigen op de markt, dat vind ik zelf vaak gezelliger dan bij de Parade. Daarover gesproken: de Eurocinema is voor de meeste films prima, maar voor iets artistiekere films of iets meer rust, zou ik naar de Theater aan de Parade gaan. En voor echte arthouse naar de Verkadefabriek, alhoewel je dan niet raar moet opkijken als je met 8 mensen in een zaal zit.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:01 schreef SiIk het volgende:
Maar vertel eens. Wat zijn nou de to do's in Den Bosch.
Wat is het mooiste park om te liggen als de zon schijnt. Welke kant moet je op fietsen voor een mooie fietstocht. In welke buurt moet je 's avonds na zonsondergang niet meer komen.
Ik wil het allemaal weten
Echt?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf nooit op, maar de Bossche bollen van Jan de Groot schijnen echt heel goed te zijn.
Ik heb wel eens een Bossche bol op, maar niet van Jan de Groot volgens mij.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Bossche bol op, maar niet van Jan de Groot volgens mij.
quote:
Ach je weet toch niet wat je mist. Alleen maar beterquote:
Ik kan wss nietquote:Op zondag 17 juni 2012 17:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
wie wil er dinsdagavond meeten?
Liever de week erop ivm paydayquote:Op zondag 17 juni 2012 17:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
wie wil er dinsdagavond meeten?
Nice, in welke buurt/omgeving zit de kamer ongeveer?quote:
Net ten noorden van het centrum, kwartiertje lopen van het station werd me verteld.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nice, in welke buurt/omgeving zit de kamer ongeveer?
Zo te zien is dat wel in de buurt jaquote:Op zondag 17 juni 2012 20:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ten noorden van het centrum.. Richting ijzeren vrouw? Gezellig hier in de Graafsewijk hoor
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:07 schreef Muisraket het volgende:
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php?geenkleur&chk=f1b09
Thanks.quote:
Beetje messentrekken alles.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef bijdehand het volgende:
Leuke avond zo, afgang NL mogen meemaken in fucking Oss
Ik leef nogquote:Op maandag 18 juni 2012 00:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beetje messentrekken alles.![]()
Wat een aanfluiting weer vanavond. Van der Wiel.
Stoer man.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
kome me ouders de woonkamer inlopen 'wie heeft er hier wiet gerookt'
wij zo spichtig in de tuin zitten en belachelijk stoned
zo slechte timing
Morgenquote:
quote:
Ik stond er ook van te kijken ja. Ik reed gewoon 120 links samen met een hoop andere die ook zeker niet konden zien hoe ze redenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Morgen
Damn wat een weer, gelukkig viel het mee met de files. Normaalgesproken vergeten al die achterlijke nederlanders meteen hoe ze moeten autorijden als er regen valt.
Wel blij dat ik niet met de trein ben, Utrecht ligt weer plat geloof ik.
Ben jij niet gestrand MR?
Spannend!quote:Op maandag 18 juni 2012 08:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Zometeen eerste werkdag. Ik ben zenuwachtig als de pest
Zou terecht zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 09:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ze wordt geloof ik baas van de rechterlijke macht in 's-Hertogenbosch ende omstreken.
De rijdende rechter.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ze wordt geloof ik baas van de rechterlijke macht in 's-Hertogenbosch ende omstreken.
Ik heb hem met Engelse ondertitel gezien maar er stond iets van ''ik vind je leuk, wil je een keer met mij afspreken?''quote:
Niet gestrand, maar heb wel half NL doorgereisd, omdat:quote:Op maandag 18 juni 2012 09:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Morgen
Damn wat een weer, gelukkig viel het mee met de files. Normaalgesproken vergeten al die achterlijke nederlanders meteen hoe ze moeten autorijden als er regen valt.
Wel blij dat ik niet met de trein ben, Utrecht ligt weer plat geloof ik.
Ben jij niet gestrand MR?
quote:
Hoe was je eerste werkdag, Barrie?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:02 schreef bijdehand het volgende:
moggel. en niet zenuwachtig zijn, barrie
Toppiequote:
Wat een leventjequote:Op maandag 18 juni 2012 19:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
IK WAS VANDAAG TROUWENS VRIJ EN MORGEN OOK LANG LEVE DE LOL
Nice!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
ToppieOok 4 x 9uur geregeld. Dus 1 dag in de week vrij waaronder a.s. vrijdag en maandag.
![]()
![]()
Balen van al dat gereis! Hoelang heb je er uiteindelijk wel niet over gedaan? En moest je perse naar school, omdat je al die moeite hebt gedaan
Wat langquote:Op maandag 18 juni 2012 19:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nice!Ik weet het niet, denk iets meer dan 3 uur of zo. En ja, het was best belangrijk dus ik heb geluk gehad dat het een soort van verzet is.
Nope, had eigenlijk vroege werkgroep (waar best wat belangrijke dingen besproken zouden worden voor het groepsproject + anders snap ik de stof echt nietquote:Op maandag 18 juni 2012 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat langJe had het zeker gemist dan? Wel beter, alleen wel kut dat je er zo lang over hebt gedaan.
Oh dus uiteindelijk niks gemist?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, had eigenlijk vroege werkgroep (waar best wat belangrijke dingen besproken zouden worden voor het groepsproject + anders snap ik de stof echt niet), maar 2 groepsleden en ik konden bij de late werkgroep aanschuiven.
Nope.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dus uiteindelijk niks gemist?
Fijn!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope.Maar hoe was de rest van je werkdag?
Ging het goed?
Nope, 2 weekjes maar of zo. Wat ik jammer vind want dit is best een moeilijk vak en nu moet ik het dus ultrasnel gaan leren.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fijn!Dat scheelt
Moet je nog veel weken naar school?
Jawel. Maar er was een systeemstoring, dus bij andere meegekeken en simpel/saaie dingen gedaan.Morgen zal ik ingewerkt worden en met mijn ding beginnen.
Oh dat is wel minder ja. Ook stom dat je dat dan nu allemaal op het laatste moment moet doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, 2 weekjes maar of zo. Wat ik jammer vind want dit is best een moeilijk vak en nu moet ik het dus ultrasnel gaan leren.Maar balen van de systeemstoring, begint al goed op je eerste werkdag! Heb je al zin in morgen?
Went vanzelf, toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat is wel minder ja. Ook stom dat je dat dan nu allemaal op het laatste moment moet doen.
Hopelijk haal je het wel gewoon
Jep, zal wel wennen worden. Moet nu gewoon 1,5 uur langer dan normaal![]()
Heb jij ook wel eens dat je een liedje hoort maar het daarna nergens kan terug vinden?
8 tot 17:30. Valt opzich nog mee.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Went vanzelf, toch?Hoe lang zijn je werkdagen nu dan? En ja, dat heb ik inderdaad. Best jammer omdat ik het liedje van 99% van de tijd ook volledig vergeet, ondanks dat het eerst toch best een indruk had gemaakt. Ik onthou melodieën gewoon vaak pas na meerdere luisterbeurten. Maar heb je ook geen lyrics o.i.d. waarmee je het op zou kunnen sporen? Of een film waarbij het lied voorbij kwam? Of een playlist van het radiostation?
Typen op mijn tel is niet zo fijn en ik heb altijd de illusie dat ik het onthou, maar dat is niet zo want ik ben echt een alzhomie eersteklas.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
8 tot 17:30. Valt opzich nog mee.Sla je die teksten dan nergens op? Gewoon als concept in je telefoon desnoods? Ook zonde anders.
En nope dat werkt niet, heb hem in de kroeg gehoord. Weet wonderbaarlijk genoeg ook hoe die gaat alleen is hij nergens te vinden
_!
Stiekem is het gewoon korsakov ofniet mr?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Typen op mijn tel is niet zo fijn en ik heb altijd de illusie dat ik het onthou, maar dat is niet zo want ik ben echt een alzhomie eersteklas.En niemand van je mede kroegvrinden die het misschien weet?
Ik moest lachen. Haphaphap: ik kan echt niet tegen drank en dat weet ik, dus nee, ik drink, áls ik al drink, altijd maar zeer weinig.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon korsakov ofniet mr?Nee want het liedje is volgens mij kei onbekend.
Het is dat je het zelf zegt jaquote:Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Haphaphap: ik kan echt niet tegen drank en dat weet ik, dus nee, ik drink, áls ik al drink, altijd maar zeer weinig.En balen dat het onbekend is.
Stiekem zuipt ze zich altijd helemaal klem hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Haphaphap: ik kan echt niet tegen drank en dat weet ik, dus nee, ik drink, áls ik al drink, altijd maar zeer weinig.En balen dat het onbekend is.
Vertelde ze dat bij de AA?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Stiekem zuipt ze zich altijd helemaal klem hoor
Maar jungske tochquote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Yep, hoewel ze aan mij vertelden dat ik uitbehandeld ben..
Ik heb nu een verwijsbriefje voor RvA
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Yep, hoewel ze aan mij vertelden dat ik uitbehandeld ben..
Ik heb nu een verwijsbriefje voor RvA
Pak van mijn hart dat je dat niet zelf hebt verzonnenquote:
Lol, dan had ik mijn verwijsbriefje voor RvA wel mooi aan haar kunnen gevenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pak van mijn hart dat je dat niet zelf hebt verzonnen
Hoezo?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pak van mijn hart dat je dat niet zelf hebt verzonnen
Ja gewoon. Is uhm nja weet niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo?(Je wilt niet weten wat ik zelf allemaal verzin.
)
Oh god, wat heb ik gedaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja gewoon. Is uhm nja weet niet.En mr door die
ga ik nu allemaal doordenken
Ik ben een meeloper wat smileys betreft. Ik heb diequote:
Was niet lullig bedoel hoor. Maar i.c.m. met die opmerking van jou...quote:Op maandag 18 juni 2012 20:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben een meeloper wat smileys betreft. Ik heb dieook van jou overgenomen. Btw, is mijn sig zo beter?
Weet ik ook wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoel hoor. Maar i.c.m. met die opmerking van jou...![]()
Hahahaha omg
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.Volgens mij kom ik echt over alsof ik me alles enorm aantrek, moet ik toch maar eens gaan veranderen want ik begin me gewoon te ergeren aan de reacties van anderen erop.
![]()
![]()
quote:
DON'T CRYquote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]_!
Alsjeblieft, niet nóg meer NS vandaag.
Te droge (inmiddels ietswat saaie) humor van de goede oude tijd toen ik Flight of the Conchords nog echt leuk vond.quote:
Ja hoe vertaal je cheesiness anders?quote:
Ja zo denk ik, klinkt alleen grappigquote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja hoe vertaal je cheesiness anders?
Btw, die show heeft wel één van de slimste, droogste muziekgrappen ooit gemaakt. Dus voor de bejaarden in dit topic en de mensen bekend met goede, oude muziek:quote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja zo denk ik, klinkt alleen grappig
Bejaarden in dit topic.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Btw, die show heeft wel één van de slimste, droogste muziekgrappen ooit gemaakt. Dus voor de bejaarden in dit topic en de mensen bekend met goede, oude muziek:
Murray: You get a love triangle - you know? A Fleetwood Mac situation.
Murray: Well there there was four of them, so more of a love square. But you know, no one gets on.
Jemaine: Okay, I see.
Murray: Mind you, they did make some of their best music back then.
Bret: Rumours.
Murray: No, that's all true.
Alle mensen boven de 20 zijn officieel bejaard. DJ is een twijfelgeval, maar luistert wel naar oude muziek, evenals TFM trouwens.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bejaarden in dit topic.Tux post hier niet meer hoor.
Maaaaaaaaaaaaar mr tochquote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alle mensen boven de 20 zijn officieel bejaard. DJ is een twijfelgeval, maar luistert wel naar oude muziek, evenals TFM trouwens.
Ik denk dat ik dit topic maar verlaat voordat ik nog meer rare dingen ga zeggen.quote:
Ja kom je bij het volgende deel dan weer snel terug?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit topic maar verlaat voordat ik nog meer rare dingen ga zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |