SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door bijdehand op 14-06-2012 15:51:53 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik urenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
* Augustus_Thijs heeft er geen seconde korter door geslapen.
Balen dat we (zo goed als) niet door zijn, maar verder /care
quote:BREDA - Een 14-jarige jongen uit Breda heeft zijn 12-jarige zusje zwanger gemaakt. Het meisje is geaborteerd. De jongen moest zich voor de rechter verantwoorden. Hij pleegde nog meer zedendelicten. Zo liet hij een meisje naakt poseren en scabreuze handelingen verrichten, waarvan hij de opnamen op YouTube plaatste.
De jongen beging de feiten in een periode van 1,5 jaar tot augustus 2011. De rechtbank vindt het zeer kwalijk dat hij doorging met de handelingen toen zijn zusje zwanger was en een abortus had ondergaan.
De psycholoog acht hem verminderd toerekeningsvatbaar en vindt het zorgelijk dat hij ‘zijn grensoverschrijdend gedrag niet stopt, ook niet als de ander zich verzet’. De rechtbank legt hem een voorwaardelijke jeugd-tbs op en een aantal behandelingen, waaronder een therapie voor ernstige sekuele gedragsproblemen.
http://www.brabantsdagbla(...)%2812%29-zwanger.ece
Bakkesquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Altijd die smerige incestueuze brabanders
En waar ben jij ergens uit de klei getrokken? Valt ook vast wel over te vindenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Altijd die smerige incestueuze brabanders
Waarom heeft die flikkerstraal altijd de lapo.quote:
huntenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom heeft die flikkerstraal altijd de lapo.
No liferquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom heeft die flikkerstraal altijd de lapo.
Niet boos wordenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:20 schreef DeJori het volgende:
Hou een op met vervelend te doen tegen handje
Dat kan ie best hebben.. Hij zal het toch ooit alleen moeten redden op deze wereld, zonder jouw bescherming. Ik snap dat het moeilijk is om los te latenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:20 schreef DeJori het volgende:
Hou een op met vervelend te doen tegen handje
Wie zijn we? Portugal?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:54 schreef shifto het volgende:
We gaan zondag winnen heur, met 2 punten voor
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:54 schreef shifto het volgende:
We gaan zondag winnen heur, met 2 punten voor
Ik heb dat altijd met plectra, die verdwijnen spontaan, en ik vind ze nooit meer terug. Hopelijk gebeurt dat niet met je portemonneequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Pleur ik ergens mijn portomonee neer, 1 minuut later kan ik hem al niet meer vinden.Alles verdwijnt als sneeuw voor de zon
Maar die dingen zijn kleinquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met plectra, die verdwijnen spontaan, en ik vind ze nooit meer terug. Hopelijk gebeurt dat niet met je portemonnee
Nespresso... vind zelf de prijs-kwaliteit niet zo goedquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:59 schreef DeJori het volgende:
DJ heeft trouwens een nespresso apparaat gehad![]()
Best triest om te zien eigenlijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Voor bdh
De linker en rechterkant van de wijken rond het centrum in Londonderry. Helemaal niet verdeeld hoor, die stad..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar er staat wel een mooi vredesbeeld, waarin de partijen elkaar de hand willen geven...
[ afbeelding ]
Marian Price
Tijd voor jouw skyrim zomer dusquote:
Maar dat is al wel het hele jaar zijn plan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Skyrim speelt in de sneeuw, dat hoor je niet in de zomer te spelen
Fuck dit, na mijn hertentamens sluit ik mezelf een week af van de wereld en ga ik skyrim spelen (en andere spellen die ik nog wil spelen).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Skyrim speelt in de sneeuw, dat hoor je niet in de zomer te spelen
Jij snapt mequote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:05 schreef DeJori het volgende:
Goeiemoggel
[..]
Tijd voor jouw skyrim zomer dus
http://www.alternate.nl/html/configurator/builder/pc/page.htmlquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:49 schreef bijdehand het volgende:
Moggel
[..]
Fuck dit, na mijn hertentamens sluit ik mezelf een week af van de wereld en ga ik skyrim spelen (en andere spellen die ik nog wil spelen).
[..]
Jij snapt me![]()
Shifto, specs komen zodra ik 'm in elkaar heb gezet
Daar heb ik 'm besteldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/html/configurator/builder/pc/page.html
Hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar heb ik 'm besteld![]()
Wil hem wel zelf in elkaar zetten, want 55 euro om dat te doen vind ik een beetje sad. En ik heb geen HDD's besteld dus zetten ze hem niet in elkaar lol
Inderdaad. Moet alleen even kijken want als dat moederboard fatsoenlijk crossfire ondersteund en de pc een beetje stil is koop ik er dezelfde videokaart erbijquote:
Welke heb je nu besteld dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet alleen even kijken want als dat moederboard fatsoenlijk crossfire ondersteund en de pc een beetje stil is koop ik er dezelfde videokaart erbij
http://www.alternate.nl/html/product/JCXVX3quote:
Nee inderdaad. Moet een beetje verstand er van hebben, dan komt 't goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Natuurlijk zelf in elkaar zetten, zo moeilijk is dat allemaal niet
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:00 schreef DeJori het volgende:
Gewoon een fucking medion pc kopen bij de fucking aldi. Ik heb een tijdje bij een computerwinkel gewerkt en die gast weigerde medion pc's te repareren
Hm, is een mooie kaart. Anders zit je al gauw in de prijsklasse van honderden euro's. Ik ga alleen altijd voor asus moederbordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/html/product/JCXVX3
http://www.alternate.nl/html/product/GNIG01
Gaat me niet echt om de ondersteuning, doen ze allemaal wel, maar de herrie is ook niet fijn
Ja, ik heb een 120 GB SDD van sinterklaas gehadquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:03 schreef shifto het volgende:
Geen HDD? Want je had nog een SSD?Dat is echt een vereiste in elke nieuwe PC (maakt het ding ook stukken sneller).
Moederbord stond goed aangeschrevenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hm, is een mooie kaart. Anders zit je al gauw in de prijsklasse van honderden euro's. Ik ga alleen altijd voor asus moederborden
Of je koopt een laptop met 2 500 gb harde schijven erin, die zijn opgesplitst en waarvan je systeemschijf veruit de kleinste isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik heb een 120 GB SDD van sinterklaas gehadEn ik heb nog een zgan HDD liggen dus misschien gaat die er gewoon bij
Ik heb ook 64-bit. Enig verschil wat je merkt bij programma's die op 32 draaien is dat je een x84 mapje krijgt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moederbord stond goed aangeschrevenEn die kaart zit een beetje op de grens ja. Moet wel een 64 bit windows installeren want 32 bit schijnt maar 4GB ram te ondersteunen
Hoef je dat niet apart in te stellen dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb ook 64-bit. Enig verschil wat je merkt bij programma's die op 32 draaien is dat je een x84 mapje krijgt.
Ja, dat is ook zo raarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Of je koopt een laptop met 2 500 gb harde schijven erin, die zijn opgesplitst en waarvan je systeemschijf veruit de kleinste is
Nee, doen ze automatisch. Je krijgt een map "program files" en een map "program files (x84)"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoef je dat niet apart in te stellen dan?
[..]
Ja, dat is ook zo raar_!
Nice. Had eerst een ander moederbord, kreeg ik een melding: je processor is te snel voor deze moederbord, er kan geheugen verloren gaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, doen ze automatisch. Je krijgt een map "program files" en een map "program files (x84)"
Deze moederbord?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nice. Had eerst een ander moederbord, kreeg ik een melding: je processor is te snel voor deze moederbord, er kan geheugen verloren gaan.
Of dit. Het was laat en /care.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Deze moederbord?
Ik heb heel vaak als ik een pc in elkaar zet met die builder dat ik wel ergens iets moet aanpassen omdat het niet samen kan
Ditquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:03 schreef shifto het volgende:
Geen HDD? Want je had nog een SSD?Dat is echt een vereiste in elke nieuwe PC (maakt het ding ook stukken sneller).
Yep, 64bit is toch wel nodig om een beetje fatsoenlijk ramgeheugen te kunnen ondersteunen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moederbord stond goed aangeschrevenEn die kaart zit een beetje op de grens ja. Moet wel een 64 bit windows installeren want 32 bit schijnt maar 4GB ram te ondersteunen
Ik zit hier met een PC die 4 jaar oud is ofzo, maar kan Portal 2 nog goed draaien (toch DJquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit
Maar verdomme die ontwikkelingen gaan weer (altijd) veel te snel..
Jaar terug nieuwe PC in mekaar gedraaid, en nu loopt het alweer hopeloos achter. Maar ik kan alles nog makkelijk op high draaien dus ik vertik het om nieuw spul te kopen. Probeer toch wel 2,3 jaar met een pc te doen als het even kan
.
Ja, een zo'n stickje is al 4 GB tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Yep, 64bit is toch wel nodig om een beetje fatsoenlijk ramgeheugen te kunnen ondersteunen tegenwoordig.
Ach, 64bit windows pluk je ook zo wel ergens vandaan
Software bedrijven die hardware bedrijven niet bijhouden is schering en inslag toch...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:19 schreef shifto het volgende:
En waarom is 64bit nou zo handig, nou omdat een CPU icm software die dat ondersteund, 2x zoveel informatie per clockcycle kan verwerken als een 32bit applicatie.
32bit is een restant van het verleden waar we maar moeizaam vanaf raken
Ik moest glimlachenquote:
Ik zat hardop te lachen. Hoe droogquote:
Yup, wij als software boer doen het wel gewoon goed. Je kan in de software gewoon inbouwen welke componenten hij moet gebruiken op basis van je OS.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Software bedrijven die hardware bedrijven niet bijhouden is schering en inslag toch...
Die van mij is ook krap een jaar oud maar voldoet nog prima. De GTX 570 die erin zit was een duur destijds maar wel de moeite waardquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit
Maar verdomme die ontwikkelingen gaan weer (altijd) veel te snel..
Jaar terug nieuwe PC in mekaar gedraaid, en nu loopt het alweer hopeloos achter. Maar ik kan alles nog makkelijk op high draaien dus ik vertik het om nieuw spul te kopen. Probeer toch wel 2,3 jaar met een pc te doen als het even kan
.
Ja, pc's gaan wel een aantal jaren mee, vooral als je goed spul kooptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die van mij is ook krap een jaar oud maar voldoet nog prima. De GTX 570 die erin zit was een duur destijds maar wel de moeite waard
En beetje bij beetje blijft upgradenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, pc's gaan wel een aantal jaren mee, vooral als je goed spul koopt
Er zijn anders ook mensen die in staat zijn een goede pc in drie weken langzaam te makenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, pc's gaan wel een aantal jaren mee, vooral als je goed spul koopt
Dat doe ik nooitquote:
Ja, maar die kopen meestal ook geen goede pc hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er zijn anders ook mensen die in staat zijn een goede pc in drie weken langzaam te maken
Doe ik echt nooit eigenlijk, Zodra ik niet meer meekan koop ik een nieuwe.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Doe ik echt nooit eigenlijk, Zodra ik niet meer meekan koop ik een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |