quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:19 schreef megamandy het volgende:
Dalijk valt RenRen ten prooi aan je gluurburen
Lord of the Rings?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ow haha! Niet dat Legolas me nu wel wat zegt maar goed
Ah thnxquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah thnx
Ben bij die eerste film half in slaap gesukkeld, zo saai, en toen heb ik de rest nooit meer gekeken en ook de boeken nooit gelezen
+ dat... LOTRquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah thnx
Ben bij die eerste film half in slaap gesukkeld, zo saai, en toen heb ik de rest nooit meer gekeken en ook de boeken nooit gelezen
LOTR niet maar HP wel?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
But me likes Harry Potter!![]()
Ook goed?
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
But me likes Harry Potter!![]()
Ook goed?
Ja zo goed heb ik het dan weer niet bekekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja
Daar ben ik een eckte nerd inhelemaal boos toen ze een spreuk in film 5 gebruikte die in de boeken pas in deel 6 voorkwam enzo
Ik heb ze in een soort pennenbak staan, zo voor het grijpenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef megamandy het volgende:
Hmm ik moet misschien toch maar eens voor een brushrol gaan kijken. Nu heb ik alle kwasten nog gewoon in de plastic zitten waarin ik ze kreegBehalve dan een paar die ik in een set kocht.
Maar het probleem is nu dus dat ze op verschillende plekken liggen en misschien is het toch wel handig als ik ze eens allemaal bij elkaar ga houden.
Zet ze in een mokquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef megamandy het volgende:
Hmm ik moet misschien toch maar eens voor een brushrol gaan kijken. Nu heb ik alle kwasten nog gewoon in de plastic zitten waarin ik ze kreegBehalve dan een paar die ik in een set kocht.
Maar het probleem is nu dus dat ze op verschillende plekken liggen en misschien is het toch wel handig als ik ze eens allemaal bij elkaar ga houden.
ik heb een doos voor mijn nagellak en make-up. Alleen ik kan zoiets nooit netjes houdenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ze in een soort pennenbak staan, zo voor het grijpen
ik heb een kastje voor makeupquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
ik heb een doos voor mijn nagellak en make-up. Alleen ik kan zoiets nooit netjes houden
[ afbeelding ]
Zo was het een aantal maanden geleden, had ik de kwasten tussen mijn nagellak gezet als houder. Alleen heb ik nu dus meer nagellak en staat dat al allemaal op elkaar dus is er geen plaats meer voor de kwasten.
En de make-up is ook een zooi inmiddels
Een helmer kopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
ik heb een doos voor mijn nagellak en make-up. Alleen ik kan zoiets nooit netjes houden
[ afbeelding ]
Zo was het een aantal maanden geleden, had ik de kwasten tussen mijn nagellak gezet als houder. Alleen heb ik nu dus meer nagellak en staat dat al allemaal op elkaar dus is er geen plaats meer voor de kwasten.
Wat doet het niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef Mss het volgende:
WTF, hoe kan het dat er geen enkele foto upload site werkt?
Jij wilt mijn kastje momenteel ook niet zien hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb net tinypic gebruikt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef Mss het volgende:
WTF, hoe kan het dat er geen enkele foto upload site werkt?
De hele site doet het niet? Ik had problemen dat de uploadknop niet verscheen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Tinypic en twee andere die ik tegenkwam op google.
Ja maar daar zijn mijn ouders niet zo blij meequote:
Spees is kapotquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik begin het zelfs leuk te vinden, wat is deze
Ja, die is zo klaar iddquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien omdat ik een resultaten paragraaf in 5 minuten schrijf.
Ja, die is prima. Ik heb dus sowieso brede voeten, maar allemaal die sleehakken zijn ook behoorlijk smal.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:44 schreef megamandy het volgende:
Wel jammer want de lengte past wel mooi zoals ik het zie op de foto
Welkom bij de UVTquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn goden, wat een zeikregels zitten er aan dat stukje van Spees.
Echt, hoe creëer je eenheidsworst.quote:
Snap je nu dat ik het een aidsverslag vondquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn goden, wat een zeikregels zitten er aan dat stukje van Spees.
Nee man, dat mag heul nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt, hoe creëer je eenheidsworst.![]()
Niet dat de VU zo geweldig is, maar daar werd tenminste nog de kanttekening geplaatst dat je gerust wat "lastigere" stijlfiguren kan gebruiken. Mits je ermee om kan gaan.
Jup.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Snap je nu dat ik het een aidsverslag vond
Ik zou doodgaan. Mijn bijzinnen, wat doe je.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, dat mag heul niet
Alles hetzelfde aub
quote:Het gebruik van ook, verder en daarnaast duidt in de regel op een
omgevallen boekenkast
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
die van bubsel op facebook, veeg mij op![]()
[ afbeelding ]
Ja, echt....quote:
Ik lollerde ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WTF IS ER MIS MET DIE WOORDEN. serieus
quote:
I forgive youquote:
Ik laat die woorden gewoon staan hoor. Anders wordt het een fucking onoverzichtelijke onsamenhangende woordenbrijquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ja, als iemand continu dezelfde woorden gebruikt, leest het kudt. MAAR JE DOET EEN COMMUNICATIEOPLEIDING OP WO-NIVEAU. DENK NA.
Ik doe gewoon hetzelfde als ik steeds deed, als ik dingen tegenkom waarvan ik denk van "meh", gooi ik er zo'n opmerking tegenaan, de rest blijft lekker staan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik laat die woorden gewoon staan hoor. Anders wordt het een fucking onoverzichtelijke onsamenhangende woordenbrij
Nicequote:Op donderdag 14 juni 2012 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe gewoon hetzelfde als ik steeds deed, als ik dingen tegenkom waarvan ik denk van "meh", gooi ik er zo'n opmerking tegenaan, de rest blijft lekker staan.
Beter dan die op mijn facebook staatquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Deze echo is gemaakt om genetische defecten op te sporen. De echo komt in combinatie met een bloedtest en daarvan moeten we nog wel op de uitslag wachten, die kan nog wel voor slechter nieuws zorgen (iemand die ik ken heeft puur op grond van de bloedtest een vrij hoge kans dat haar baby down heeft), maar we zijn toch erg opgelucht omdat de nekplooi van Gabriël de manier was waarop ze zagen dat hij heel ziek was. Mijlpaal dus, ookal is de complete test nog niet klaar..quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nice!
Hadden ze daar al de 'fout' kunnen ontdekken of kan dat later nog steeds?
Ja dat vroeg ik me precies af, supergoed nieuws dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Deze echo is gemaakt om genetische defecten op te sporen. De echo komt in combinatie met een bloedtest en daarvan moeten we nog wel op de uitslag wachten, die kan nog wel voor slechter nieuws zorgen (iemand die ik ken heeft puur op grond van de bloedtest een vrij hoge kans dat haar baby down heeft), maar we zijn toch erg opgelucht omdat de nekplooi van Gabriël de manier was waarop ze zagen dat hij heel ziek was. Mijlpaal dus, ookal is de complete test nog niet klaar..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Zeker weten, we zijn zo blij! We weten dat je pas zekerheid hebt als het gezond geboren is, maar dit moment was echt een soort van muur waar we tegenop zagen. Dit is alweer zo'n opluchting.. Ik begin het écht te geloven nuquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me precies af, supergoed nieuws dus
Jullie hebben het ook wel heel erg verdiendquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zeker weten, we zijn zo blij! We weten dat je pas zekerheid hebt als het gezond geboren is, maar dit moment was echt een soort van muur waar we tegenop zagen. Dit is alweer zo'n opluchting.. Ik begin het écht te geloven nu
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jullie hebben het ook wel heel erg verdiend![]()
Ja logisch ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:35 schreef Incantrix het volgende:
Wij gaan morgen wel 10 kilo lichter naar Duitsland zeg maar
Dat kan ik me levendig voorstellen. Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:35 schreef Incantrix het volgende:
Wij gaan morgen wel 10 kilo lichter naar Duitsland zeg maar
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |