Beter dan die op mijn facebook staatquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
die van bubsel op facebook, veeg mij op![]()
[ afbeelding ]
Deze echo is gemaakt om genetische defecten op te sporen. De echo komt in combinatie met een bloedtest en daarvan moeten we nog wel op de uitslag wachten, die kan nog wel voor slechter nieuws zorgen (iemand die ik ken heeft puur op grond van de bloedtest een vrij hoge kans dat haar baby down heeft), maar we zijn toch erg opgelucht omdat de nekplooi van Gabriël de manier was waarop ze zagen dat hij heel ziek was. Mijlpaal dus, ookal is de complete test nog niet klaar..quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nice!
Hadden ze daar al de 'fout' kunnen ontdekken of kan dat later nog steeds?
Ja dat vroeg ik me precies af, supergoed nieuws dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Deze echo is gemaakt om genetische defecten op te sporen. De echo komt in combinatie met een bloedtest en daarvan moeten we nog wel op de uitslag wachten, die kan nog wel voor slechter nieuws zorgen (iemand die ik ken heeft puur op grond van de bloedtest een vrij hoge kans dat haar baby down heeft), maar we zijn toch erg opgelucht omdat de nekplooi van Gabriël de manier was waarop ze zagen dat hij heel ziek was. Mijlpaal dus, ookal is de complete test nog niet klaar..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Zeker weten, we zijn zo blij! We weten dat je pas zekerheid hebt als het gezond geboren is, maar dit moment was echt een soort van muur waar we tegenop zagen. Dit is alweer zo'n opluchting.. Ik begin het écht te geloven nuquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me precies af, supergoed nieuws dus
Jullie hebben het ook wel heel erg verdiendquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zeker weten, we zijn zo blij! We weten dat je pas zekerheid hebt als het gezond geboren is, maar dit moment was echt een soort van muur waar we tegenop zagen. Dit is alweer zo'n opluchting.. Ik begin het écht te geloven nu
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jullie hebben het ook wel heel erg verdiend![]()
Ja logisch ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:35 schreef Incantrix het volgende:
Wij gaan morgen wel 10 kilo lichter naar Duitsland zeg maar
Dat kan ik me levendig voorstellen. Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:35 schreef Incantrix het volgende:
Wij gaan morgen wel 10 kilo lichter naar Duitsland zeg maar
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |