Nee man, dat mag heul nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt, hoe creëer je eenheidsworst.![]()
Niet dat de VU zo geweldig is, maar daar werd tenminste nog de kanttekening geplaatst dat je gerust wat "lastigere" stijlfiguren kan gebruiken. Mits je ermee om kan gaan.
Jup.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Snap je nu dat ik het een aidsverslag vond
Ik zou doodgaan. Mijn bijzinnen, wat doe je.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, dat mag heul niet
Alles hetzelfde aub
quote:Het gebruik van ook, verder en daarnaast duidt in de regel op een
omgevallen boekenkast
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
die van bubsel op facebook, veeg mij op![]()
[ afbeelding ]
Ja, echt....quote:
Ik lollerde ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
die van bubsel op facebook, veeg mij op![]()
[ afbeelding ]
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WTF IS ER MIS MET DIE WOORDEN. serieus
quote:
I forgive youquote:
Ik laat die woorden gewoon staan hoor. Anders wordt het een fucking onoverzichtelijke onsamenhangende woordenbrijquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ja, als iemand continu dezelfde woorden gebruikt, leest het kudt. MAAR JE DOET EEN COMMUNICATIEOPLEIDING OP WO-NIVEAU. DENK NA.
Ik doe gewoon hetzelfde als ik steeds deed, als ik dingen tegenkom waarvan ik denk van "meh", gooi ik er zo'n opmerking tegenaan, de rest blijft lekker staan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik laat die woorden gewoon staan hoor. Anders wordt het een fucking onoverzichtelijke onsamenhangende woordenbrij
Nicequote:Op donderdag 14 juni 2012 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe gewoon hetzelfde als ik steeds deed, als ik dingen tegenkom waarvan ik denk van "meh", gooi ik er zo'n opmerking tegenaan, de rest blijft lekker staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |