Dit boeit ons geen neukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:19 schreef Berend. het volgende:
Wel tof, 29 juli bestaat mFok een half jaar. Geen één map change
quote:
Hey TJV en bobbernaut. Waarom zijn jullie posts allemaal van zo'n laag niveau?quote:
Bovengemiddeld, maar het is net aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zijn mijn posts van boven- of ondergemiddeld niveau?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Straks is iedereen wakker en lezen ze dit en stikken ze in hun koffie van het lachen. Bobber zal in appelsientje stikken. Huib in zaad.
Met posts? HOERENZOOIquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber, Plex haalde je in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou ik niet haten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]en event je moet stil zijn ok gr gr, haten op Tom
__! Kloon van mordecai?
En ik dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:35 schreef event_horizon het volgende:
[..]
Bovengemiddeld, maar het is net aan.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hij heeft je dik ingehaald, hoor.10 posts!!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
je bent een newb en dan ga je haten op de oldies.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:09 schreef event_horizon het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet haten?
TJV heet Tom? Wie is mordecai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |