April volgend jaarquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:54 schreef FerryNL het volgende:
[..]
September dit jaar begint seizoen 3 weer.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:05 schreef Franknfurter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat nederland nodig heeft.
A man says: quality is certain, the time is not!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:14 schreef Vieuw het volgende:
April volgend jaar pas?Waarom moet t altijd zo lang duren bij leuke serieus
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:14 schreef Jivis het volgende:
Gelukkig hebben we na het falen van Oranje nog Carice van Houten om onze eer hoog te houden in het buitenland.
Eer van het verneuken van een vurig karakter in de serie jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:14 schreef Jivis het volgende:
Gelukkig hebben we na het falen van Oranje nog Carice van Houten om onze eer hoog te houden in het buitenland.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ze kijkt continu of ze een keutel dwars heeft liggen.
Welke?quote:
Decollete helpt...quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef FerryNL het volgende:
Ik vind haar op de een of andere manier echt lekker.
[ afbeelding ]
Ik vind haar dom uit haar ogen kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef FerryNL het volgende:
[ afbeelding ]
(ik hoop dat de quote goed gelukt is, ik heb nog niet zoveel op fok geposte ;p) Nee t is dus niet goed gegaan, hoe kan ik t goed doen?quote:Eer van het verneuken van een vurig karakter in de serie ja
Ze kijkt continu of ze een keutel dwars heeft liggen.
Lees de vorige topics maar eens terug, staan tig complottheorieën in.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:33 schreef Vieuw het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat er met Winterfell is gebeurt in de laatste aflevering? Ik dacht dat er 500 man waren die de stad omsingelden, waarom staat de stad dan daarna dan in brand? Beetje vaag..
Nou jippie jee zeg. Misschien letten we extra op haar omdat ze NLse is, maar ik vind haar een van de weinige actrices die een matig resultaat afleveren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:14 schreef Jivis het volgende:
Alsof zij daar wat aan kan doen, dat ze in S2 een kleine rol heeft gekregen, script enzo...quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou jippie jee zeg. Misschien letten we extra op haar omdat ze NLse is, maar ik vind haar een van de weinige actrices die een matig resultaat afleveren.
Als je the Tudors kijkt krijg je nog genoeg van dr te zienquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef FerryNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ferry mah man ! Ik agree zo hard op deze. Lekker wijf manquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef FerryNL het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben ik het helemaal mee eens. meer verhaallijn maakt de verschillende karakter/mensen ook wat duidelijker te herkennenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:09 schreef Vieuw het volgende:
[..]
(ik hoop dat de quote goed gelukt is, ik heb nog niet zoveel op fok geposte ;p) Nee t is dus niet goed gegaan, hoe kan ik t goed doen?
Daar heb je gelijk in, maar ik vind zelf dat ze best per seizoen 20 afleveringen hadden mogen maken, nu is het best wel vaak dat ze gewoon te weinig tijd hebben voor een verhaallijn.
Inderdaad, ze verneukt het personage lichelijk voor me.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou jippie jee zeg. Misschien letten we extra op haar omdat ze NLse is, maar ik vind haar een van de weinige actrices die een matig resultaat afleveren.
Ik vind dat vrij zacht uitgedruktquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad, ze verneukt het personage lichelijk voor me.
Ik houd het beschaafd.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik vind Melisandre op zich niet eens zo heel slecht neergezet door Carice. Haar accent irriteert met wel mateloos.
Check die littlefinger creepy kijken danquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef FerryNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je nou heel die site deskundig analyseren?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:04 schreef Snoos het volgende:
[..]
aparte site trouwens. Vind veel van de gifjes net iets te kort. en dan heb je meerdere gifjes die net zo goed in 1 konden en zelfs mooier zijn in 1.
Die Ygritte is ook nog een best mooi dingquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef FerryNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik behandel mijn paarden net als the mountainquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:31 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ga me niet meer mengen in Carice discussies hoor...
[..]
Ga je nou heel die site deskundig analyseren?Iets met een gegeven paard enzo.
![]()
Inderdeed.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:39 schreef daeh het volgende:
[..]
Die Ygritte is ook nog een best mooi ding
Dragon eggquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:51 schreef athlonkmf het volgende:
http://kotaku.com/5918307(...)d-on-game-of-thrones
George W. Bush's decapitated head appeared on Game of Thrones
LoL
En voor dat mensen zeggen dat haar accent irritant is, ik vind 't juist heerlijk.quote:
Triest dat mensen dit opvalt en dat er dan meteen een item over gemaakt moet worden...quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:51 schreef athlonkmf het volgende:
LoL
En dan dat ze het schokkend vinden en dat het nooit meer mag gebeurenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:51 schreef athlonkmf het volgende:
LoL
Ik vond het wel grappig, toch leuk van die, al dan niet bewuste, easter eggsquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:00 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Triest dat mensen dit opvalt en dat er dan meteen een item over gemaakt moet worden...
Dat laatste lijkt me niet zo moeilijk, want hij draait weg van de camera en draait dan terug. Gewoon 2 verschillende shots knippen + plakken misschien?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:16 schreef Gwywen het volgende:
Even wat anders, ik zie nou dat gifje van The Mountain (laat alsjeblieft DEZE mountain weer terugkomen volgend seizoen, en niet die Ian Whyte!) en vraag me af hoe ze dat gedaan hebben.
Idem voor Jaqen H'ghar, met die face change. Hoe doen ze dat? Het lijkt zo echt.
Special Effects heten ze.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:16 schreef Gwywen het volgende:
Even wat anders, ik zie nou dat gifje van The Mountain (laat alsjeblieft DEZE mountain weer terugkomen volgend seizoen, en niet die Ian Whyte!) en vraag me af hoe ze dat gedaan hebben.
Idem voor Jaqen H'ghar, met die face change. Hoe doen ze dat? Het lijkt zo echt.
Ja, duhquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:18 schreef Khaleesi het volgende:
Ik mag hopen dat ze voor dat paard een neppaard hebben gemaakt
Tuurlijk niet, hebben ze toch geen budget voor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:18 schreef Khaleesi het volgende:
Ik mag hopen dat ze voor dat paard een neppaard hebben gemaakt
Twee keer een man die precies in dezelfde houding voor de camera staat? Het zal wel, ik vind het iig knap gedaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:18 schreef daeh het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me niet zo moeilijk, want hij draait weg van de camera en draait dan terug. Gewoon 2 verschillende shots knippen + plakken misschien?
Ja daarom, het zag er freaking echt uit!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, duh![]()
Maar tijdens het naar links draaien van de camera is het eerst nog een echt, bewegend paard.
Ja ik weet het ook niet precies hoor, maar dat lijkt me de meest logische manierquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Twee keer een man die precies in dezelfde houding voor de camera staat? Het zal wel, ik vind het iig knap gedaan.
Misschien hebben ze wel gewoon een faceless man ingehuurd om dat trucje uit te halen.
A man agrees. Dat was wel echt een gruwelijk stukje. Zo goed gedaan dat ik lichtelijk schrok van hoe lelijk die werdquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Twee keer een man die precies in dezelfde houding voor de camera staat? Het zal wel, ik vind het iig knap gedaan.
Misschien hebben ze wel gewoon een faceless man ingehuurd om dat trucje uit te halen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:20 schreef daeh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hebben ze toch geen budget voor.
jaqen is dead.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:54 schreef daeh het volgende:
Waarschijnlijk krijgen we Jaqen wel weer te zien, aangezien ze nu dat muntje heeft
Dat vind ik zelf dus ook 1 van de leukste toevoegingen van dit seizoenquote:[...]
Die Ygritte is ook nog een best mooi ding
Dat knopje rechtsboven in de post.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf dus ook 1 van de leukste toevoegingen van dit seizoen
Help! Hoe kan ik nou iemand fatsoenlijke quoten?
Nee degene wie die munt dan ontvangt, zou haar dan bij die faceless brengen toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:28 schreef Khaleesi het volgende:
Maarre, Arya moet dus die munt aan een of andere random Bravoosi geven en dan verandert die dude in Jaqen? Hoe dik liggen die Bravoosi eigenlijk bezaaid in Westeros? Kan nog lastig worden....
Op de quote knop drukken (die aanhalingstekens rechtsbovenin iedere post) en je eigen bericht er gewoon onder typen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf dus ook 1 van de leukste toevoegingen van dit seizoen
Help! Hoe kan ik nou iemand fatsoenlijke quoten?
Nog ingewikkelder...quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:30 schreef daeh het volgende:
Nee degene wie die munt dan ontvangt, zou haar dan bij die faceless brengen toch?
Ik ben aan the Big Bang Theory begonnen en daarna kijk ik de Tudors. Ik heb GoT nog niet echt gemist eigenlijk.quote:
Lijkt me wel een coole verhaallijn binnen de serie, dat ze later terug komt om haar familie te wraken ofzoquote:
This coin is not for the purchase of horses lovely girl.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef Vieuw het volgende:
Ah ik zie de quote knop zitten, bedankt!
En ik begreep ook dat als ze aan zo iemand die munt gaf en die woorden sprak, hij/zij haar er naar toe zou brengen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:30 schreef daeh het volgende:
Nee degene wie die munt dan ontvangt, zou haar dan bij die faceless brengen toch?
Hij ga sowieso uitleg over wat er zou gebeuren als hij dat zei, toch? Volgens mij zei hij in die scene meer dan datquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jaqen gives her a coin and tells her that if she decides to go to Braavos she must show the coin to a Braavosi and say the words "Valar Morghulis". He tells her to say the words and then claims that Jaqen H'ghar is dead. He turns his face away from Arya and when he turns back his face has changed. "Jaqen" then walks away
Ofwel, geen idee wat er dan gebeurd, want dat werd volgens mij niet echt duidelijk.
Jaqen is een "faceless man" een soort shapeshifter zegmaar, dus die kan in elke vorm in de serie terugkomen lijkt me.
Volgens mij is het zo dat zij dan weten in Braavos dat ze naar hem op zoek zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:31 schreef daeh het volgende:
[..]
Hij ga sowieso uitleg over wat er zou gebeuren als hij dat zei, toch? Volgens mij zei hij in die scene meer dan dat
als je het echt wilt weten hoe het zit, maar geen zin hebt om de boeken te lezenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jaqen gives her a coin and tells her that if she decides to go to Braavos she must show the coin to a Braavosi and say the words "Valar Morghulis". He tells her to say the words and then claims that Jaqen H'ghar is dead. He turns his face away from Arya and when he turns back his face has changed. "Jaqen" then walks away
Ofwel, geen idee wat er dan gebeurd, want dat werd volgens mij niet echt duidelijk.
Jaqen is een "faceless man" een soort shapeshifter zegmaar, dus die kan in elke vorm in de serie terugkomen lijkt me.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
als je het echt wilt weten hoe het zit, maar geen zin hebt om de boeken te lezen
http://awoiaf.westeros.org/
http://gameofthrones.wikia.com/
Dus m.a.w.: de serie gaat de boeken ooit inhalen of er iig mee gelijk lopen dan... zijn we eindelijk van dat gezeik afquote:
Een soort van pagerquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat zij dan weten in Braavos dat ze naar hem op zoek zijn.
Ze was oorspronkelijk gecast voor de rol van Cersei geloof ik.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:37 schreef Gwywen het volgende:
Ze hebben haar juist goed gecast, Mel is een vervelend mens, en Carice kan uitstekend een vervelend mens spelen.
Heb ik ook gehoord, maar ze had het toen te druk ivm filmopnames.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze was oorspronkelijk gecast voor de rol van Cersei geloof ik.
Oh, die boeken wil ik zeker nog gaan lezen, ik was alleen een beetje bang dat als ik sites zou bekijken met daarin uitleg van het boek, ik misschien een soort van spoilers zou tegenkomen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
als je het echt wilt weten hoe het zit, maar geen zin hebt om de boeken te lezen
http://awoiaf.westeros.org/
http://gameofthrones.wikia.com/
Ik ergerde me eerder altijd aan haar belabberde Engelse uitspraak als dat eens voorbij kwam, bij GoT ga ik me er toch steeds meer aan ergeren dat ze heel geforceerd een ander accent heeft aangeleerd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:35 schreef Vieuw het volgende:
Zo inderdaad zeg! Als dat door gegaan was, had ik met veel minder plezier naar de serie kunnen kijken. Ik irriteer me elke keer mateloos aan Carice.
westeros.org staat bomvol met spoilersquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, die boeken wil ik zeker nog gaan lezen, ik was alleen een beetje bang dat als ik sites zou bekijken met daarin uitleg van het boek, ik misschien een soort van spoilers zou tegenkomen.
Die wiki heb ik idd ook bekeken.
Ja ik ook vooral aan der engels. Als ze niks zegt vind ik t geen probleem maar zodra ze begint te praten is het echt van, houd alsjeblieft! je mond dicht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ergerde me eerder altijd aan haar belabberde Engelse uitspraak als dat eens voorbij kwam, bij GoT ga ik me er toch steeds meer aan ergeren dat ze heel geforceerd een ander accent heeft aangeleerd.
Ik zie de vergelijking echt niet met Bush hoor.. Het kan aan mij liggen..quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:31 schreef daeh het volgende:
Zojuist aan het eten met de familie, moest ik ineens weer aan dat hoofd van Bush op een spies denken. Prooeeest, alles over tafel.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ik zie de vergelijking echt niet met Bush hoor.. Het kan aan mij liggen..
Dat niemand buiten Nederland er over zeurt komt waarschijnlijk omdat niemand haar echt kent. Dan kan ik snappen dat je denk van, wat doet ze dat goed.. Maar als nederlander erger je je gewoon aan dat accent..
Dat lijkt me sterk. Mijn kleine neefje heeft minder accent in zijn engels zitten en hij spreekt het nog nauwelijksquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:09 schreef arucard het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo;n accent hier, waarschijnlijk nog erger ook.
Maar ook niet iedereen hier gaat in een serie spelen en een gezicht trekken wat uitstraalt van hoe geweldig ben ik wel niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:09 schreef arucard het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo;n accent hier, waarschijnlijk nog erger ook.
Idd, Carice heeft het verder geschopt dan de meeste hier,quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Maar ook niet iedereen hier gaat in een serie spelen en een gezicht trekken wat uitstraalt van hoe geweldig ben ik wel niet.
fantastisch.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Mijn kleine neefje heeft minder accent in zijn engels zitten en hij spreekt het nog nauwelijks
Misschien omdat het ook niet realistisch is om zwanger te zijn van een moordende zwarte geest?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:04 schreef Gwywen het volgende:
Goed, dan niet over Carice maar over haar pruik. Waarom zo'n kleur rood, die nooit een natuurlijke kleur kan zijn? Waarom niet het rood van Polly Walker in Rome, bijvoorbeeld?
Dat accent is niet het 'nederlands-engelse accent'. Het is het accent van iemand die niet bijzonder goed engels spreekt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:20 schreef arucard het volgende:
[..]
fantastisch.
Nederlanders zouden trots moeten zijn op hun engels accent. Waarom zouden we het britse of amerikaanse accent over moeten nemen?
Goed kijken!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:08 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ik zie de vergelijking echt niet met Bush hoor.. Het kan aan mij liggen..
Ja maar je ziet alleen de zeikant van zn gezicht.. Heb net fotos vergeleken en dan zie je een lichtelijke vergelijking, maar anders was het me echt niet opgevallen haha.quote:
Probleem is dat de makers het zelf hebben toegegeven dat het wel het hoofd van G.W. Bush is..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:22 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar het is wel heel erg slecht te zien.
Dit zou net zo goed Mark van Bommel kunnen zijn, met een beetje fantasie...
Aan die neus en het mondje is het wel te zien hoor!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:22 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar het is wel heel erg slecht te zien.
Dit zou net zo goed Mark van Bommel kunnen zijn, met een beetje fantasie...
no such thing as bad publicity.* Zal alleen maar meer kijkers opleveren. Sowieso natuurlijk belachelijk dat die discussie nu tevoorschijn komt terwijl de blurays al maandenlang uit zijn en de makers van de serie dit feitje vrolijk aanhalen in de commentaries.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:13 schreef Khaleesi het volgende:
LOL ik keek voor de grap nog eens op het GoT board op IMDB, helemaal overspoeld met G.W. Bush discussies!![]()
Straks worden ze nog gecancelled
![]()
voorzichtige spoiler met wanneer de boeken waarschijnlijk zijn ingehaald (niets inhoudelijks):quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus m.a.w.: de serie gaat de boeken ooit inhalen of er iig mee gelijk lopen dan... zijn we eindelijk van dat gezeik af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:59 schreef Nagil het volgende:
[..]
voorzichtige spoiler met wanneer de boeken waarschijnlijk zijn ingehaald (niets inhoudelijks):Seizoen 3 schijnt maar de helft van boek 3 te zijn thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
daar ben ik van bewust, anyway als je wilt lezen waarom ik denk dat de serie de schrijver gaat inhalenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:43 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Seizoen 3 schijnt maar de helft van boek 3 te zijn tho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet je maar even de boekenspoilertopics teruglezen, geen zin om de mensen hier lastig te vallen die het niks uitmaakt![]()
Logisch dat ze met een accent spreekt, dat doet eigenlijk iedereen wel in de serie.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:55 schreef Sitethief het volgende:
Melisandre kom uit Asshai, nogal logisch dat die een vreselijk accent heeft, in Asshai spreken ze een eigen taal die apart is van alle andere talen.
Ik snap niet dat iedereen steeds over dat accent valt, terwijl ik nog niemand buiten Nederland hier over gehoord heb.
Komkommer tijd hè... al die nieuwsredacties zitten met hun handen in het haar nu er in de zomer bijna geen relletjes zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:27 schreef megamandy het volgende:
Dat van die kop zwerft al een jaar op internet tussen al die "weetjes". Niets nieuws
De enige reden waarom iedereen (in Nederland) zo zit te zeiken over Carice is dat wij het accent (min of meer) herkennen en dat de consensus in Nederland is dat het Nederlandse accent in het Engels lelijk is. Het is niet alleen Carice die dit soort kritiek over zich heen krijgt, maar iedere Nederlander die met DAT ACCENT Engels spreekt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Logisch dat ze met een accent spreekt, dat doet eigenlijk iedereen wel in de serie.
Alleen bij Carice valt me gewoon op dat ze op de een of andere manier die woorden zo geforceerd aangeleerd uitspreekt.
Verder tof dat er een NL-actrice in zit, maar het was dan ook vooral een constatering.
True, true.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
De enige reden waarom iedereen (in Nederland) zo zit te zeiken over Carice is dat wij het accent (min of meer) herkennen en dat de consensus in Nederland is dat het Nederlandse accent in het Engels lelijk is. Het is niet alleen Carice die dit soort kritiek over zich heen krijgt, maar iedere Nederlander die met DAT ACCENT Engels spreekt.
Mensen die Engels als eerste taal hebben vinden dat accent helemaal niet zo lelijk, vaak vinden ze het wel schattig juist. Vandaar dat je in de internationale kritieken nooit hoort dat Carice met zo'n vreselijk accent spreekt. De andere acteurs daarentegen worden vaak wel door de gehaktmolen gehaalt omdat ze 'zich een raar accent hebben aangeleerd waar niks van klopt'. Waarschijnlijk omdat Engelstaligen eerder doorhebben waar die acteurs 'raar' praten.
Het is ook makkelijker kritiek te hebben op Carice dan op pakweg Kit Harington. Want bij de laatste moet je plotseling echt veel weten over Engelse accenten en dialecten. Bij Carice hoef je niet meer te weten dan dat het 'vreselijk' klinkt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
True, true.
Wij Nederlanders zijn ook gewoon eigenlijk een stel zeikerds.
Hij kijkt in vrijwel iedere scène alsof hij heel hard moet poepen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is ook makkelijker kritiek te hebben op Carice dan op pakweg Kit Harington.
Dus naast zeikerds zijn we ook nog lui.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is ook makkelijker kritiek te hebben op Carice dan op pakweg Kit Harington. Want bij de laatste moet je plotseling echt veel weten over Engelse accenten en dialecten. Bij Carice hoef je niet meer te weten dan dat het 'vreselijk' klinkt.
En we gunnen iemand anders niets. Dan heb je wel een goed beeld van Hollanders ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus naast zeikerds zijn we ook nog lui.
Kutvolk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En we gunnen iemand anders niets. Dan heb je wel een goed beeld van Hollanders ja.
Ze speelt het hoe ze het moet spelen van de producers (net zoals ze me een accent moet spreken). Overigens, aangezien Melisandre geen PoV karakter is hebben lezers van ACoK een gekleurd beeld van haar en zie je haar alleen door de ogen van personen die een hekel aan haar hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:39 schreef Khaleesi het volgende:
We willen toch allemaal dat GoT een zo goed mogelijk product wordt?
En boeklezers mogen toch hun verwachtingen hebben bij bepaalde characters?
Als je iemand slecht vind presteren of een miscast vind, dan mag je dat toch wel zeggen?
Die eerste blijft tofquote:
Stond hier een tijdje geleden ook alquote:
Die zijn wel minder gierig dan Nederlanders.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, nog altijd beter dan Lannisters.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stond hier een tijdje geleden ook al
die man kun je niet vertrouwen. Beloofde ooit boek 5 in 2006 en kwam er vrolijk in 2011 mee aanzetten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:55 schreef Sjapoela het volgende:
De schrijver heeft zelf al aangegeven dat de laatste 2 delen sneller gaan uitkomen dan de vorige.
Sterker nog, beweerde in 2005 dat boek 5 eigenlijk al af was en alleen uit economische overwegingen pas in 2006 zou komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:34 schreef Nagil het volgende:
[..]
die man kun je niet vertrouwen. Beloofde ooit boek 5 in 2006 en kwam er vrolijk in 2011 mee aanzetten.
quote:
Ik heb het ook maar van wikipedia :pquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:34 schreef Nagil het volgende:
[..]
die man kun je niet vertrouwen. Beloofde ooit boek 5 in 2006 en kwam er vrolijk in 2011 mee aanzetten.
Wordt nog een lang jaar dan...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:08 schreef VeX- het volgende:
Ja, sorry. Ik heb het nu wel een beetje gehad met alle 'hilarische' 9gag copypaste.
Daar had ik in het begin ook last van, maar als je door blijft kijken wordt alles steeds duidelijker. Die stamboom hierboven zal je inderdaad een heel eind op weg helpen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb de eerste 4 afleveringen gezien maar ik vind het vrij moeilijk te volgen met al die families, gebieden en onderlinge relaties enzo. Ben ik de enige en dus gewoon dom, of...
Die helpt inderdaad best wat, wist alles blijkbaar wel maar bepaalde verhoudingen waren wat onduidelijk. Morgen maar eens proberen een aflevering te kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:31 schreef Khaleesi het volgende:
Als je deze uit je hoofd leert, ben je al een heel eind(spoilervrij)
Wist trouwens niet dat Varys" officiële titel "Master of Whispers" is...![]()
[ afbeelding ]
Die eerste foto van Luwinquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:58 schreef Khaleesi het volgende:
Om het weekend in de luiden nog wat Maesterlijke plaatjes uit den ouden doosch!![]()
Pycelle
[ afbeelding ]
Luwin![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Aemon
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:16 schreef casper019 het volgende:
damn net de laatste episode gezien wauw wat een serie
kan niet wachten tot het 3e seizoen
iemand al enige idee wanneer dat uitkomt??
April 2013quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:16 schreef casper019 het volgende:
damn net de laatste episode gezien wauw wat een serie
kan niet wachten tot het 3e seizoen
iemand al enige idee wanneer dat uitkomt??
Haha inderdaad. Tis lang, maar t jaar tussen seizoen 1 en seizoen 2 ging toch sneller voorbij dan ik had verwacht, hopelijk is dat hier ook het gevalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
April 2013![]()
Rickon heeft al borsthaar tegen die tijd, zo lang is dat wachten.....![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:10 schreef Funzel het volgende:
Mooi was dat ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:10 schreef Funzel het volgende:
mooie kaart, maar volgens mij ontbreek stannis hier wel op, die is toch ook een baratheon als broer van renly, waar is hij heen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:31 schreef Khaleesi het volgende:
Als je deze uit je hoofd leert, ben je al een heel eind(spoilervrij)
Wist trouwens niet dat Varys" officiële titel "Master of Whispers" is...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:10 schreef Funzel het volgende:
Zou me niks verbazen als elk levend wezen in Westeros in het laatste boek, op de laatste pagina, wordt afgeslacht door de white walkers.quote:
Heb je Spartacus al gezien? Ook echt een hele toffe en brute serie.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:42 schreef Kirov het volgende:
Ik ben echt iets nieuws nodig om te te vermaken, serie duurt nog drie kwart jaar en het nieuwe boek nog minstens 3
Als je heel de tijd het woord 'cock' wilt horen, wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:47 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Heb je Spartacus al gezien? Ook echt een hele toffe en brute serie.
Wat een kut serie is dat zegquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:47 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dat trekt mij niet zoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:47 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dan is Rome een veel betere tip.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:47 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Camelot vond ik een geweldig voorbeeld van een verschrikkelijk slechte en ondoordachte seriequote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:25 schreef Sjapoela het volgende:
Camelot is ook een aanrader, jammer dat die bij 1 seizoen blijft..
Dit is echt ziek...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:23 schreef Tweek het volgende:
Amerikanen het blijft een grappig volk, aflevering 10 van seizoen 1 is momenteel niet meer te zien in Amerika en de dvd leveringen worden gestopt. Tot de scene met het hoofd van Bush is aangepast.
http://www.deadline.com/2(...)m-rotation/#comments
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dit is echt ziek...
Nou moeten ze daar speciaal Nedd Stark en Septa Mordane voor opgraven...![]()
Oh wat is Amerika toch een vrij land zeg.. Zeik volk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:23 schreef Tweek het volgende:
Amerikanen het blijft een grappig volk, aflevering 10 van seizoen 1 is momenteel niet meer te zien in Amerika en de dvd leveringen worden gestopt. Tot de scene met het hoofd van Bush is aangepast.
http://www.deadline.com/2(...)m-rotation/#comments
Al een heel lang tijdje niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:18 schreef MPC60 het volgende:
Dit topic gaat ook helemaal nergens meer over.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:34 schreef Lienzz het volgende:
George bush's head used on spike in Game of Thrones
http://www.latimes.com/en(...)0614,0,6765627.story
lol
Gelukkig hebben we jou nog met je geweldige ikzouzenietwillenmissenpostjes!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:18 schreef MPC60 het volgende:
Dit topic gaat ook helemaal nergens meer over.
Druk op stop volgen en kom volgend jaar weer terug, .Ik vind die 3gag grapjes wel lollig, ik ben nog niet zo verzuurd als jullie azijnpissers.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:56 schreef VeX- het volgende:
Tja, maar een jaar vol 9gag 'grapjes' ipv relevante discussie is toch hartstikke sneu?
Topic mag wat mij betreft afsterven totdat het nieuwe seizoen begint.
True, maar ik zie de mensen die klagen over niveau zelf ook zelden eens een inhoudelijk balletje opgooien... Lekker passief langs de zijlijn gaan staan wachten tot het beoogde "niveau" behaald wordt en dan weer eens iets bijdragen...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:56 schreef VeX- het volgende:
Tja, maar een jaar vol 9gag 'grapjes' ipv relevante discussie is toch hartstikke sneu?
Dat zou pas sneu zijn...quote:Topic mag wat mij betreft afsterven totdat het nieuwe seizoen begint.
Sallador Saan? Hij heeft een aardig grote vloot die Stannis huurt om naar Kingslanding te varen en rugdekking te geven tijdens de slag op Blackwater. Verder heeft hij nog geen echte rol in het verhaal.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:34 schreef Vieuw het volgende:
Dan moet je als niet boek lezer eerst goed weten welke nieuwe personages er komen ;p.
Ik vroeg me trouwens af, halverwege seizoen 2 word er een zwarte piraat geintroduceerd. Voor seizoen 2 begon zag ik hem ook al op de GoT site staan bij nieuwe personages.. Maar hij heeft nu maar in 1 aflevering gezeten.. Dat vond ik toch wel vreemd moet ik zeggen.
Er is al een lijst online met de nieuwe personages voor seizoen 3.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:34 schreef Vieuw het volgende:
Dan moet je als niet boek lezer eerst goed weten welke nieuwe personages er komen ;p.
Zou inderdaad zonde zijn als er niet meer uitgelegd wordt wat er met hem, Davos e.a gebeurd is in de Battle. Shame, hij was zeker een vermakelijk personage. Maar zo zijn er wel meer in de serie, smaakmakers die te weinig screentime kregen... (Syrio Forel, Jaqen, Spice Merchant en nog vele anderen...) Maar dat hoort nou eenmaal bij de boeken/serie I guess.......quote:Ik vroeg me trouwens af, halverwege seizoen 2 word er een zwarte piraat geintroduceerd. Voor seizoen 2 begon zag ik hem ook al op de GoT site staan bij nieuwe personages.. Maar hij heeft nu maar in 1 aflevering gezeten.. Dat vond ik toch wel vreemd moet ik zeggen.
Ja klopt, Syrio Forel was echt geweldig. Wie weet komen we die nog tegen als Arya eventueel nog naar Braavos gaat. Maar tis inderdaad op zich wel jammer dat sommige personages maar zo kort in de serie zitten, maar aan de andere kant heeft het wel weer iets. Je kan je fantasie er op los laten, en waarom iets mooier maken dan dat t is? Het is logisch dat iemand als Davos bij zon explosie sterft en Syrio uit eindelijk ook. Tis jammer, maar het heeft tegelijkertijd ook wel weer iets.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zou inderdaad zonde zijn als er niet meer uitgelegd wordt wat er met hem, Davos e.a gebeurd is in de Battle. Shame, hij was zeker een vermakelijk personage. Maar zo zijn er wel meer in de serie, smaakmakers die te weinig screentime kregen... (Syrio Forel, Jaqen, Spice Merchant en nog vele anderen...) Maar dat hoort nou eenmaal bij de boeken/serie I guess.......![]()
Syrio ging in seizoen 1 al dood?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:10 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ja klopt, Syrio Forel was echt geweldig. Wie weet komen we die nog tegen als Arya eventueel nog naar Braavos gaat. Maar tis inderdaad op zich wel jammer dat sommige personages maar zo kort in de serie zitten, maar aan de andere kant heeft het wel weer iets. Je kan je fantasie er op los laten, en waarom iets mooier maken dan dat t is? Het is logisch dat iemand als Davos bij zon explosie sterft en Syrio uit eindelijk ook. Tis jammer, maar het heeft tegelijkertijd ook wel weer iets.
oh really? heb jij hem dood zien gaan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Syrio ging in seizoen 1 al dood?
Misschien niet posten, dit is gewoon slowchat.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:44 schreef Franknfurter het volgende:
Wat wil je dan, met nog 10 maanden wachten te gaan?
Het staat je vrij om niet meer te postenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:47 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Misschien niet posten, dit is gewoon slowchat.
GRRM heeft het schijnt bevestigd... Syrio is niet meer...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
oh really? heb jij hem dood zien gaan?
Stukje hierover:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
GRRM heeft het schijnt bevestigd... Syrio is niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan voor mensen als spoiler worden opgevat, hoewel het niets met boeken te maken heeft.No resentment ever evened out a weaker hand
Laten we het zo zeggen; zijn rol was in seizoen 1 al uitgespeeld. Of hij wel of niet dood is, is niet echt relevant.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:17 schreef Silv het volgende:
[..]
Stukje hierover:Toch fantastisch dat GRRM niets verzekerd. Ik blijf dan altijd hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan voor mensen als spoiler worden opgevat, hoewel het niets met boeken te maken heeft.![]()
Nee, hij heeft niks definitiefs gezegd omdat er niks te zeggen was. Hij heeft sowieso al te maken met een gros hoofdpersonen. Om dat iets te bedenken over ieder figuur die ooit in de serie heeft gezeten is we wat veel gevraagd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:11 schreef daeh het volgende:
[..]
Toch fantastisch dat GRRM niets verzekerd. Ik blijf dan altijd hopen
Ja dat weet je dus niet, maar ik bedoelde het als iets waar je je fantasie op los kan laten gaan en dan het meest logische is dat hij gedood is.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb mijn oma ook niet dood zien gaan, maar weet wel dat zij dood is.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
oh really? heb jij hem dood zien gaan?
quote:Op zondag 17 juni 2012 09:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb mijn oma ook niet dood zien gaan, maar weet wel dat zij dood is.
Jouw oma is dan ook geen fictief karakter.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb mijn oma ook niet dood zien gaan, maar weet wel dat zij dood is.
Schrap het maar van je lijstje dan. Als ik dit zo lees dan ga je het niks vindenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:42 schreef Jamiroquai het volgende:
Voor wat voor mensen is Game of Thrones?
Ik heb de eerste aflevering gezien en meer dan een glimlach kon er niet vanaf. Ik stel me de series momenteel voor als een soort neverending bioscoopkwaliteit soap waarin alles in een langzaam tempo afspeelt, aka waarin niet zo bijster veel gebeurt.
Sommige zeggen dat ze het rauwe van de sex/geweld scenes zo goed vinden. imo is het gewoon beetje slechte porno en overdreven bloederig geweld, zoals we kennen van Rome of Spartacus. Dat vond ik ook niet altijd goede series (vooral veel fucks, dicks, cunts, sex en geweld dus, beetje lacking in de rest.) Het had opzich wel een duidelijker "doel".
Is er een tipping-point in de serie waarna ik denk "Goh, leuk" of kan ik het voor mezelf afschrijven als ik de eerste aflevering al niet super vind?
Ja, ok. Maar wat voor mensen kijken GoT? Wat is er zo super speciaal aan dat het een 9.4 verdient op IMDB bijvoorbeeld?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:45 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Schrap het maar van je lijstje dan. Als ik dit zo lees dan ga je het niks vinden
Kijk gewoon de eerste drie afleveringen, dan weet je wat voor een serie het is. Als je het dan nog niet leuk vind is deze show niet voor jou.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:49 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar wat voor mensen kijken GoT? Wat is er zo super speciaal aan dat het een 9.4 verdient op IMDB bijvoorbeeld?
Edit: Ik lees ook echt de reviews, maar hier is een reden voor een 10 dat "de serie het boek trouw blijft". Heb ik niet veel aan
IMDB moet je ook met een flinke korrel zout nemen. Daar staan zoveel belachelijk slechte films/series hartstikke hoog in de cijferlijstquote:Op zondag 17 juni 2012 17:49 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar wat voor mensen kijken GoT? Wat is er zo super speciaal aan dat het een 9.4 verdient op IMDB bijvoorbeeld?
De enige mensen die ik ken die GoT niks vinden zijn mensen met een concentratie-probleem. Voor de rest is de groep van mensen die GoT helemaal geweldig vinden gevarieerder dan bij welke andere serie dan ook. Mijn partner vind bijna per definitie de series die ik volg helemaal niks. Maar bij GoT vroeg hij me onlangs om seizoen 1 nog eens te laten zien. Toen heeft ie het hele seizoen weer gekeken in één lange zit.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:42 schreef Jamiroquai het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gezien en meer dan een glimlach kon er niet vanaf. Ik stel me de series momenteel voor als een soort neverending bioscoopkwaliteit soap waarin alles in een langzaam tempo afspeelt, aka waarin niet zo bijster veel gebeurt.
Sommige zeggen dat ze het rauwe van de sex/geweld scenes zo goed vinden. imo is het gewoon beetje slechte porno en overdreven bloederig geweld, zoals we kennen van Rome of Spartacus. Dat vond ik ook niet altijd goede series (vooral veel fucks, dicks, cunts, sex en geweld dus, beetje lacking in de rest.) Het had opzich wel een duidelijker "doel".
Is er een tipping-point in de serie waarna ik denk "Goh, leuk" of kan ik het voor mezelf afschrijven als ik de eerste aflevering al niet super vind?
Het gaat helemaal niet om de seks of het geweld. Het gaat om de politieke spelletjes en de gevolgen van bepaalde beslissingen. Ontzettend interessant.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:42 schreef Jamiroquai het volgende:
Dat GoT voor een bepaald "soort" mensen zou zijn is totale onzin (gebleken). Iedereen en zijn moeder kan deze show waarderen als ze er maar moeite voor willen doen. Ik zelf was in ieder geval positief verbaasd door het aantal dames in dit topic!quote:Op zondag 17 juni 2012 17:42 schreef Jamiroquai het volgende:
Daar zijn drie verklaringen voor.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:42 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zelf was in ieder geval positief verbaasd door het aantal dames in dit topic!Had ik vantevoren niet verwacht!
Oeh wat een getergde opmerking.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou nog met je geweldige ikzouzenietwillenmissenpostjes!
Jaqen?!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Daar zijn drie verklaringen voor.
1. Jon Snow
2. Jaqen H'ghar
3. Jaime Lannister
Film?quote:Op maandag 18 juni 2012 04:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik heb de serie nog niet gezien en de boeken niet gelezen, ik heb alleen de film gezien
Ik had juist het omgekeerde bij de eerste afleveringen. Het ging in een sneltreinvaart door de eerste hoofdstukken van het boek heen. Ik had het idee dat als je het boek niet gelezen had je de helft miste van wat er op het scherm gebeurde, vooral het gedeelte met Daenerys.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:42 schreef Jamiroquai het volgende:
Ik heb haar nooit gekend, telt dat?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:45 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Jouw oma is dan ook geen fictief karakter.
Ik ken erg veel Game of Thrones kijkers en we zijn allemaal totaal verschillend in onze seriesmaak normaal gesproken. Ik denk niet dat er een bepaald type kijken is aan te wijze.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:42 schreef Jamiroquai het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:40 schreef dimmak het volgende:
Dat heb ik dus met Breaking Bad. Iedereen vind het geweldig, maar ik ben aan blijven houden tot half seizoen 2 en vind het maar een matige, langdradige serie.
Same here met BB. Nu al 3 x opnieuw begonnen met kijken omdat iedereen telkens zit te zeuren dat het zo'n goede serie is maar ik kom maar niet voorbij aflevering 2 voordat de verveling genadeloos toeslaatquote:Op maandag 18 juni 2012 18:40 schreef dimmak het volgende:
Dat heb ik dus met Breaking Bad. Iedereen vind het geweldig, maar ik ben aan blijven houden tot half seizoen 2 en vind het maar een matige, langdradige serie.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:11 schreef ems. het volgende:
Wat op zich jammer is, want nu GoT en Mad Men over zijn ben ik naarstig op zoek naar iets nieuws om te kijken
The Walking Dead, American Horror Story, Fringe, Hell on Wheels, Falling Skies?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Nigga please. Die heb ik al lang gezien natuurlijk
Als je wat into de scifi bent; Fringe, Heroes, the 4400.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Same here met BB. Nu al 3 x opnieuw begonnen met kijken omdat iedereen telkens zit te zeuren dat het zo'n goede serie is maar ik kom maar niet voorbij aflevering 2 voordat de verveling genadeloos toeslaat
Wat op zich jammer is, want nu GoT en Mad Men over zijn ben ik naarstig op zoek naar iets nieuws om te kijken
Maar Dexter is ook leuk! En Lost seizoen 1quote:Op maandag 18 juni 2012 18:34 schreef ems. het volgende:
Sowieso kan je recensies het beste vermijden en het gewoon zelf een kans geven. Als ik de cijfers moet geloven waren dexter en lost ook hele goede series, echter kwam ik er al snel achter dat het tegenovergestelde voor mij waar was
The 4400 vond ik leuk! Jammer dat het stopte. Ik zat er middenin en toen poef, niks meer. Alhoewel het wel een beetje vreemd begon te wordenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je wat into de scifi bent; Fringe, Heroes, the 4400.
Volg ik, maar alleen omdat ik blijf hopen dat het op een gegeven moment iets anders gaat worden dan een verschrikkelijk slecht familie-drama.quote:
Niet mijn dingquote:American Horror Story, Fringe, Hell on Wheels,
Ergste 10 minuten die ik ooit besteed heb.quote:Falling Skies?
En Heroes probeert er weer op door te borduren. Alleen jammer dat het na seizoen 4 opgehouden is. Hoewel seizoen 1 het beste blijft.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:47 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
The 4400 vond ik leuk! Jammer dat het stopte. Ik zat er middenin en toen poef, niks meer. Alhoewel het wel een beetje vreemd begon te worden
Ik dacht dat Carice expres met een accent moest praten?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Khaleesi het volgende:
Waarin overigens onze mede landgenoot Michiel Huisman bewijst dat (in tegenstelling tot Carice in GoT) het weldegelijk mogelijk is voor een Nederlander om goed amerikengels te spreken...
Dat klopt.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Carice expres met een accent moest praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |