SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Boh, het zit oom Gummie wel diep he?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Erg inhoudelijk, maar dat zijn we gewend
Ik gok dat Klips ook ontroostbaar isquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
je hebt wel een punt maarja maarja
Laat ik je wel zien.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ! Ik ben er om kwart voor 8.Snap die reiskosten trouwens niet, moet ik dat zelf regelen of krijg ik dat nog uitgelegd morgen?
Oh, R.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet teveel van jezelf prijsgeven, C.
Je mag wel voor mij komen werkenquote:
Hey kutbelg, niet zo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
Kkkkkmoffen kkkkk op man sweinsteoger schdeeeids penalty godverdomme
Ga jij slapen dan hup hup anders kom ik langs jaaaaaquote:
Gezellig, kom tegen 15.30 dan gaan we dan de stad in.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga jij slapen dan hup hup anders kom ik langs jaaaaa
Moet werken 's avondsquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gezellig, kom tegen 15.30 dan gaan we dan de stad in.
Ja dat wordt hem niet denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet werken 's avonds
Meld jullie beiden ziek rond 2 uur dan kom ik eraan
heb je waarschijnlijk over t hoofd gezienquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:42 schreef leeell het volgende:
ben net nog in die kak appie van je geweest 2h4u
Oow heyquote:
Dat is aardig op tijdquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oow heyik zat om 22:50 al in de bus naar huis
moet zo werken.. sorry ouwe zoeker
![]()
nog leuk gehad daar ? Ik stond ergens buiten want de winkel kwamen we niet meer in
Ik heb m'n appelgroene Crocs aan met mooie witte sportsokken, een iets te grote rode joggingsbroek en een mooie kersttrui die mijn oma vroeger heeft gebreidquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Slechts mijn snowboard schoenen, handschoenen en een muts.
jij dan, bink?
Ik kwam.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb m'n appelgroene Crocs aan met mooie witte sportsokken, een iets te grote rode joggingsbroek en een mooie kersttrui die mijn oma vroeger heeft gebreid
Mijn schone gezichtje.. wat doe jequote:
Ik heb dit nog niet zo vaak gedaanquote:
We laten alles en iedereen achter! You and me against the world, babyquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:37 schreef Furdinand het volgende:
road tripje je naar de echte bergen dan toch jij en ik.
Zo mag ik het horen! De world heeft geen shit op ons!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
We laten alles en iedereen achter! You and me against the world, baby
Hij lijkt op klein duimpje ongeacht wie dan ook naast hem staat. Denk dat dat de reden is dat ik hem over het hoofd zag woensdagquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij leek net klein duimpje zo naast zn reuzenvriend
Had je maar niet achter die emmer vandaan moeten springenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:47 schreef leeell het volgende:
OH MIJN GOD WAT DOE JIJ HIER
*verbijsterde blik*
nah iets voor school, geen idee wat maar moet om half 6 op cs zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef leeell het volgende:
weer lekker geestdodend vakkenvullen bij die kak appie?
tevens bonuspunten voor godverark
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had je maar niet achter die emmer vandaan moeten springen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: wohOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb nog maar één dag met hem gewerkt en toen werkte ik niet eens echt samen met hemquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:42 schreef leeell het volgende:
maar, je gaat wel blijven of ben je het al een bietje zat met cosmo
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 06:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stortregen.Slecht geslapen. Oh god stA me bij.
Kusje lief dagboek, kb.
Appel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:02 schreef Furdinand het volgende:
Ik ben alleen thuis en ik verveel me wat zal ik gaan doen?
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:02 schreef Furdinand het volgende:
Heb je geen fruit in huis?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:02 schreef Furdinand het volgende:
Klinks!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Apps, hoe was je dingest vandaag?
Doen wat je zelf wilt hè!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinks!Spannonddd. Heb twee dingen bekeken; een studio met eigen badkamer en keukentje en een kamer waar je moet delen met drie anderen. De studio was best tof, alleen was er maar één raam dat open kon, het was er vrij donker en het keukenblok was vrij klein. Die kamer is toch niet echt mijn ding, omdat ik weet dat ik mezelf dan 'verplicht' voel om andermans troep op te ruimen in de keuken en badkamer.
Er was wel een openhaard in de kamer, dat was tof! Mijn moeder is helemaal fan van de kamer, dus ik weet nu al dat ze er een stokje voor gaat steken als ik de studio zou willen huren...
Owww, klinkt beide wel oke. Ga voor de studio.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinks!Spannonddd. Heb twee dingen bekeken; een studio met eigen badkamer en keukentje en een kamer waar je moet delen met drie anderen. De studio was best tof, alleen was er maar één raam dat open kon, het was er vrij donker en het keukenblok was vrij klein. Die kamer is toch niet echt mijn ding, omdat ik weet dat ik mezelf dan 'verplicht' voel om andermans troep op te ruimen in de keuken en badkamer.
Er was wel een openhaard in de kamer, dat was tof! Mijn moeder is helemaal fan van de kamer, dus ik weet nu al dat ze er een stokje voor gaat steken als ik de studio zou willen huren...
quote:Op zondag 17 juni 2012 07:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Moest jongentjen zijn.
Nu.weer weg grgrgrgr
Dat haal ik er juist uit.quote:
Je moeder?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Er staat iemand -naakt- onder mijn douche
Nee, die is aan het werk!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat haal ik er juist uit.
[..]
Je moeder?
Ja dat lease gedoe vertrouw ik dus niet, maar Hi is wel het goedkoopst.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Terechte klacht flips. Tegenwoordig ook lease toestellen, wtf mensen.
Dat je m weer terug moet geven.quote:
Hoe zit het dan indien verlies bijv. Je hebt een procesverbaal etc., Hi is het er mee eens blabla. Dan blijkt dat je toestel niet leverbaar is o.i.d., dan krijg je van Hi een vervangend vergelijkbaar toestel.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:41 schreef Tchock het volgende:
Ik vind dat leasen ideaal. Over twee jaar kan ik een nieuwe telefoon krijgen, dus dan zou deze toch in een la verdwijnen. En nu ben ik echt heel veel goedkoper uit met m'n abo tot die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |