[greavy]quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef James1988 het volgende:
Het ligt in de lijn der verwachting dat nieuw materieel van meet af aan voorzien zal zijn van ERTMS en 25 kV, zodat men moeiteloos de HSL kan gebruiken
Één of ander museum is vast heel erg blij met oud ijzerquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[greavy]
Ja maar dat is heel erg kut met peren want dan kunnen museumorganisaties nooit meer met Blokkendoosmat24 rijden[/greavy]
Wat heeft die er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:38 schreef DrNick het volgende:
Bedankt Flash, nu zit ik met Frans Bauer in mijn hoofd
Dunnoquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heeft die er nou weer mee te maken?
Haha, hij is fijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week ging de sprinter naar Hilversum, door naar Hengelo
Ik zou wel willen dat het gratis wasquote:U heeft het volgende doorlopende abonnement bij NS:
OV-chipkaart: XXXX
Abonnement en klasse: Weekend Vrij 2e klas
Prijs: ¤ 0,00 per jaar
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft die er nou weer mee te maken?
quote:
Jammer dat 'ie niet meer meekantelt in de bochtenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OK.
De vetste trein ooit, misschien met uitzondering van de Shinkansen series 500.
[ afbeelding ]
Rijdt hier het station van Dombas binnen als IC van Oslo naar Trondheim.
Volgens mij nog een oud flapje van de IC naar Berlijn, aangezien Apeldoorn en Almelo ontbreken..quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:41 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week ging de sprinter naar Hilversum, door naar Hengelo
Die nieuwe kost ¤¿ per jaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:23 schreef Toeps het volgende:
Lol, ik wilde net posten dat ik die kreeg over mijn Dal Vrij
En de nieuwe versie kostte ????
Daar heb ik eigenlijk niet op gelet, volgens mij met name de handmatige, inderdaad. Ik snap overigens niet waarom het in andere treinen wel goed gaat, maar het iedere keer een drama is in de nieuwe Sprinters. Waarom hebben ze niet het handmatige systeem van andere treinen behouden in de nieuwe Sprinters?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:57 schreef dennistd het volgende:
De handmatige of automatische omroep? De handmatige is er heel erg gevoelig voor dat er recht in de microfoon gesproken wordt..
Het mat (ik zeg SLT) kan gewoon 140 rijden. Vanaf Zwolle hebben ze weinig last van de IC.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
er wordt ook gekruist op Harlingen
aankomst in Leeuwarden van die treinen is denk ik een uur na vertrek uit Zwolle, tenzij hij meer een IC-pad volgt. Dan kan het in 52 minuten
Zijn softwareproblemen. Daar wordt wel aan gewerkt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:27 schreef Sculptra het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet op gelet, volgens mij met name de handmatige, inderdaad. Ik snap overigens niet waarom het in andere treinen wel goed gaat, maar het iedere keer een drama is in de nieuwe Sprinters. Waarom hebben ze niet het handmatige systeem van andere treinen behouden in de nieuwe Sprinters?
in Meppel zullen ze wel even moeten wachten tot de IC Groningen - Zwolle er langs is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:28 schreef greavy het volgende:
[..]
Het mat (ik zeg SLT) kan gewoon 140 rijden. Vanaf Zwolle hebben ze weinig last van de IC.
De extra treinen rijden alleen maar om de hordes fietsen en bagage te vervoeren. Niet omdat NS zo graag extra treinen wil laten rijden. Anders word het vechten in de IC's met fietsenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in Meppel zullen ze wel even moeten wachten tot de IC Groningen - Zwolle er langs is.
daarnaast is het niet echt handig ingepland, want de extra trein biedt alleen maar een achterlichtaansluiting onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |