Kan best toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs halp,
ik heb nu: De gemiddelde leeftijd is XX jaar. De leeftijden variëren van XX tot XX jaar.
Die tweede zin is dat fatsoenlijk?
55 euro met de 1e 4 of 5 maanden 50% kortingquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
Even algemene vraag
Wat betalen jullie nu aan je abo van je mobiel? En wat zit dan in je bundel?
Ik zit momenteel bij kpn en ik heb het idee dat ik serieus de helft goedkoper uit zou zijn bij any other provider ofzo![]()
Steps, neen, vandaag nog 50% korting dus 45 euroquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I like, waar vandaan en andere kleuren? Duur?
0 euroquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
Even algemene vraag
Ik zit momenteel bij kpn en ik heb het idee dat ik serieus de helft goedkoper uit zou zijn bij any other provider ofzo![]()
Provider ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
55 euro met de 1e 4 of 5 maanden 50% korting
200 belminuten, onbeperkt sms, 1300mb internet en 20 of 50 smsjes naar/uit het buitenland
Ik heb nog een oud abonnement dus daar heb je niks aan, maar ik betaal iets van 20 euro voor 500 mb internet en iets van 225 belminuten dacht ik. Bij Hiquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
Even algemene vraag
Ik heb een oud abo met enkel bel en sms 100min; voor 20 euroquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nog een oud abonnement dus daar heb je niks aan, maar ik betaal iets van 20 euro voor 500 mb internet en iets van 225 belminuten dacht ik. Bij Hi
Tell me all ur secretsquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
0 eurovoor onbeperkt bellen internetten en smsen
Ik zou als ik het zelf moet betalen ook echt geen 50 eu per maand neerleggen voor een telefoonabboquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb een oud abo met enkel bel en sms 100min; voor 20 euroDus tjah....
nee ik wil ook rond de 20/30 blijven. Maar dan met telefoon en internet. En ik heb geen 1500 mb aan internet nodigquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou als ik het zelf moet betalen ook echt geen 50 eu per maand neerleggen voor een telefoonabbo
Das ook heul niet duurquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:15 schreef Dwyn het volgende:
360 minuten, 400 mb, 240 smsjes. 28 euro bij Vodafone.
10.95 voor 1 gb internet en ik geloof 200 minuten/smsjes. Bij vodafone.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
Even algemene vraag
is een vaste lijn of via internet bellen dan niet veel handiger?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
En als ik met internet heb en goeien telefoon kan ik skype op installeren en whatsapp.. Skype kan ik gratisch ouders mee bellen (die hebben skype telefoon) en kan ik broers iig whatsappen ook...
Ik had een superdeal uit de Vriendin gehaald. Staat ook regelmatig in de Metro en Spits. Dit abo is eigenlijk 55 euro per maand.quote:
skypenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is een vaste lijn of via internet bellen dan niet veel handiger?
Wij hebben geen vaste lijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en skype is dan dus via internetquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nummerbehoud is altijd kut, maar bij mn moeder ging het wel goed. Alleen had ze anderhalve week geen telefoon omdat de overstap telfort-simpel poep gingquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hebben geen vaste lijnMaar daarom dus... als ik via internet kan bellen gaat dat echt schelen.
En ik kan de foon van puckzz overkopen. Ik hoef geen nieuwste model; maar wel een degelijke smartphone; that's it.
Simpel lijkt me idd ook wel wat; maar dan moet ik zeker weten dat ik mijn nummer kan behouden.
Hoe meer ik bij kpn kijk; hoe duurder het me lijkt![]()
Kpn is echt te duur.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hebben geen vaste lijnMaar daarom dus... als ik via internet kan bellen gaat dat echt schelen.
En ik kan de foon van puckzz overkopen. Ik hoef geen nieuwste model; maar wel een degelijke smartphone; that's it.
Simpel lijkt me idd ook wel wat; maar dan moet ik zeker weten dat ik mijn nummer kan behouden.
Hoe meer ik bij kpn kijk; hoe duurder het me lijkt![]()
Oeh ook nice...quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij Telfort wel oud abonnement. 200 belminuten en onbeperkt internet voor ¤ 16.
Heb mijn nieuwe foon los gekocht. En laat dit abonnement nog maar even lopen.
Jup precies dat !quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
goedkope abbo nemen, skype op je telefoon installeren en dan via je wifi thuis bellen
mja 20 eu abbotjes had ik ook altijd, volgens mij was die van mij 17,50 ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik betaal nu 20 euro en ik denk dat ik misschien maar 10 euro er van opmaakDaarnaast moet ik altijd een 5-tal euro bij betalen ivm 'buitenland'. Dus dan betaal ik alsnog 25 tot 30 euro; waar ik de helft niet van gebruik
![]()
Slaat eik nergens op
Vanavond ook eens met cif samen kijken.
Thx iig chickies![]()
ja dat krijg je als je persee een ipgone wilt ..quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet nu ook wel dat ik die telefoon dubbel en dwars betaal maar ach
Juh maar zo zonde dat ik er eik zo weinig aan hebquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja 20 eu abbotjes had ik ook altijd, volgens mij was die van mij 17,50 ofzo
50 euro abbo's
Jah.. En toch wou ik em ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je persee een ipgone wilt ..
Voor andere telefoons was ik 5-8 euro minder kwijt, dan maar een telefoon die ik echt wil tochquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je persee een ipgone wilt ..
iPhone boksquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah.. En toch wou ik em ook
Niet bij Simpel gaan! Schijnbaar veel gezeik en ze hebben geen klantenservicequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik betaal nu 20 euro en ik denk dat ik misschien maar 10 euro er van opmaakDaarnaast moet ik altijd een 5-tal euro bij betalen ivm 'buitenland'. Dus dan betaal ik alsnog 25 tot 30 euro; waar ik de helft niet van gebruik
![]()
Slaat eik nergens op
Vanavond ook eens met cif samen kijken.
Thx iig chickies![]()
Wat voor gezeik bij klantenservice dan? Wij hebben nog geen een keer de klantenservice nodig gehad en laatst toen er een storing was van een halve dag kon je een paar dagen erna gratis bellen oidquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet bij Simpel gaan! Schijnbaar veel gezeik en ze hebben geen klantenservice
Ik had een sim only bij Ben daar was ik wel te reden over
Nu zit ik bij T-mobile, ¤34,50 voor 1gig (daarna langzamer) en volgens mij 200 bel/sms ik heb in ieder geval het iSmart200 abonnement.
Was bij Kassa (quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor gezeik bij klantenservice dan? Wij hebben nog geen een keer de klantenservice nodig gehad en laatst toen er een storing was van een halve dag kon je een paar dagen erna gratis bellen oid
Ja maar die mensen kregen dus niet eens mensen aan de lijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is altijd wel iets over een klantenservice van een bedrijf te zeiken. Het is maar net wie je aan de lijn krijgt en wat voor dag diegene heeft en wat voor vragen je stelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had nergens last van toen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik hoor van vodafone ook wel eens klachten (denk paar maanden terug toen die grote storing er was); maar ik ga sowieso eerst bij een paar providers informeren
Sexy hotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het jurkje wat ik vandaag aan heb, liet zelfs een auto afslaan.![]()
Oh wawwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
he maar.... wat doet die hagelslag daar !!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou net zeggen, wel een beetje lachen hoorquote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Boh must havequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, de magnetics van W7
GIEVquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Whao gievvvvvquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer nice!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
BB zet die nooit terug in de keukenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh wawwwww![]()
he maar.... wat doet die hagelslag daar !!
Dus tussen genummerde kopregels 3 witregels omdat 1 van het kopje ervoor en 2 van het kopje zelf?quote:Witregels
Een genummerde koptekst wordt voorafgegaan door twee witregels en gevolgd door één
witregel. Een ongenummerde kopregel wordt voorafgegaan door één witregel en gevolgd door
géén witregel. Gebruik in de lopende tekst witregels zéér sporadisch; het markeert een zware
tekstbreuk en dan kun je je afvragen of je niet beter een nieuwe paragraaf kunt beginnen.
Ahhhhquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeer nice!!
[..]
BB zet die nooit terug in de keuken
Nice! En die 50% korting is ook nice heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:41 schreef Lindytje het volgende:
En ze werken heul snel enzo, en en en en en... ik wil er nog 100![]()
Oeh die zijn mooi!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus tussen genummerde kopregels 3 witregels omdat 1 van het kopje ervoor en 2 van het kopje zelf?
Ik moet regelafstand 1.2 en in tabellen 1.0quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.
Het kan erger, bij mijn scriptie moet ik anderhalve regelafstand aanhouden. WEET JE HOE BELACHELIJK DAT ERUIT ZIET
Maar anderhalf, kom op.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet regelafstand 1.2 en in tabellen 1.0
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AhhhhGelukkig... Anders had ik je moeten spanken
![]()
(ben heeft ook goeien abo's zie ik)
Anderhalf is best standaard bij wat ik allemaal moest inleveren het afgelopen jaar dus ik vind het fijner lezen nu zelfsquote:
Helemaal omdat dat het enige is wat volgens die eisen moet, de rest is maximaal 1.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is makkelijk voor docent om opmerkingen tussen te schrijven
Maar ziet er stom uit ja
Had ook een keer studentenkorting bij Hi. Ze hoefden alleen een kopie van mijn OV kaart als bewijs. Was net afgestudeerd, abo afgesloten met kopietje erbij en toen OV kaart ingeleverd maar wel 2 jaar kortingquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook soms acties dus als je op het juiste moment afsluit heb je soms voor bv ¤6,95 350min ipv 200min.
Had ik toen ook
Impulsiviteit is een goeden eigenschap hierquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh hoe meer ik kijk; hoe meer ik zoiets heb van: Ik ga NU METEEN DIRECT kpn opzeggen
Hoe ben ik zo impulsief geworden
Ik zeg niksquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh hoe meer ik kijk; hoe meer ik zoiets heb van: Ik ga NU METEEN DIRECT kpn opzeggen
IT IS YOUUUUquote:
Een veel voorkomende vooral.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Impulsiviteit is een goeden eigenschap hier.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik vergat even de beste asset van de jurk, et is maat 42![]()
Ik zie jou altijd alleen maar IK WIL HET NUUUU GIEVV ALL THE SHOES dus ken je niet andersquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
WHOOHOO!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik vergat even de beste asset van de jurk, et is maat 42![]()
Ik? Impulsief?? Echt nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IT IS YOUUUU![]()
Thehehehe![]()
Ja ben gelukkig hier de enige zo idd....Thehehehehe....
Klopt. Sinds ik hier zit heb ik dat wel veel meer ontwikkeld lijkt welquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie jou altijd alleen maar IK WIL HET NUUUU GIEVV ALL THE SHOES dus ken je niet anders![]()
![]()
Impulsieve mensenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
Maat 42 whuuuuut !!Niiiiice
![]()
[..]
Klopt. Sinds ik hier zit heb ik dat wel veel meer ontwikkeld lijkt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Impulsieve mensen![]()
![]()
"ik heb een nobuy"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"BUY EVERYTHING ALLES NU METEEN WHAO"No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"ik heb een nobuy"
[ afbeelding ]
"BUY EVERYTHING ALLES NU METEEN WHAO"
Eens met deze post.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"ik heb een nobuy"
[ afbeelding ]
"BUY EVERYTHING ALLES NU METEEN WHAO"
In mijn hoofd kijk jij nu ook pcies zoals dat poppetjequote:
Mental imagequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In mijn hoofd kijk jij nu ook pcies zoals dat poppetje![]()
Ik ben wel pro in me gusta en de 'no' meme nadoenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In mijn hoofd kijk jij nu ook pcies zoals dat poppetje![]()
me gusta face !! Wants to see de 30stequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben wel pro in me gusta en de 'no' meme nadoen
Wel een enge me gustaquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
me gusta face !! Wants to see de 30ste
pics!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben wel pro in me gusta en de 'no' meme nadoen
Pahahahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:15 schreef Lindytje het volgende:
Jij bent engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Geef 'm patsen!quote:
Da's gewoon creepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Emoslinger plz.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
DerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
PriemkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef Dwyn het volgende:
![]()
welken meme is dezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: bonuspicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kijkt niet opzij
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oehhhhh you do good meme facesSPOILER: bonuspicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAASPOILER: bonuspicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
disclaimer
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
En wrom kwam mijn baas net met een pilsje aan
De webcam heeft een spiegel-toolquote:
Derpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
iPhone spiegelt foto's van de camera aan de voorkant automagisch. Best kut als je normale foto's wilt nemenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De webcam heeft een spiegel-tool![]()
Goeden derps gegarandeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Dat doet de mijne blijkbaar ook.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
iPhone spiegelt foto's van de camera aan de voorkant automagisch. Best kut als je normale foto's wilt nemen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
DUDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Yesquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
En lin, je wist al dat ik de magneto's wilde hè?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Derpmaak mij gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Whaoooo ook al zo'n geslaagdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zou jouwe de eerste zijn waarvan het me lukt om hem af te kijken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:33 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben een if you really knew me aan het voorbereiden....
JAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Blij dat mijn manager (die normaal tegenover me zit) vanaf vandaag vrij heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._O-
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Blij dat mijn manager (die normaal tegenover me zit) vanaf vandaag vrij heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
SPOILER: trololololOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
gmtaSPOILER: trololololOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goeien caption
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
Die smoel
SPOILER: Not badOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Nailed itSPOILER: Not badOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: Not badOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
SPOILER: NOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok genoeg geklooid
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILER: NOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok genoeg geklooid![]()
GoedenSPOILER: Not badOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
caviar nails in bed maken .. niet handig ...
SPOILER: NOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok genoeg geklooid
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Ook fijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
rustig aangezien ik er niks aan doe
ja, zometeen lekker uit eton met lief
das altijd lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:
SPOILER: okay....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry
![]()
![]()
Hoe is het nu tussen jullie?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ahhh das wel lief iddquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
beter, hij kwam net heel lief met een doosje bonbons aanzetten
Dat is liefquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een ijsje. Met discodip.quote:
No.SPOILER: NOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok genoeg geklooid
disclaimer
Oh noez.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:07 schreef Lindytje het volgende:
Dikke vette schrijffout in 1 van mijn kaartjes.... failMajor fail
Goed om te horen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Pehehehehehe.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:17 schreef Lindytje het volgende:
http://s61.photobucket.co(...)fyoureallyknewme.mp4
Enjoy![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:17 schreef Lindytje het volgende:
Enjoy![]()
arme doggyquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:17 schreef Lindytje het volgende:
Enjoy![]()
Armen Sienquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:17 schreef Lindytje het volgende:
Enjoy![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Dudes, ik ga geen 40 briefjes maken met voor iedereen een opmerking er op
hahahahahaha Sienquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:17 schreef Lindytje het volgende:
Enjoy![]()
Portugezen zijn ook lelijk dus geeft niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jonge nu is mijn edit verloren gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |