Jah.. En toch wou ik em ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je persee een ipgone wilt ..
Voor andere telefoons was ik 5-8 euro minder kwijt, dan maar een telefoon die ik echt wil tochquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je persee een ipgone wilt ..
iPhone boksquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah.. En toch wou ik em ook
Niet bij Simpel gaan! Schijnbaar veel gezeik en ze hebben geen klantenservicequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik betaal nu 20 euro en ik denk dat ik misschien maar 10 euro er van opmaakDaarnaast moet ik altijd een 5-tal euro bij betalen ivm 'buitenland'. Dus dan betaal ik alsnog 25 tot 30 euro; waar ik de helft niet van gebruik
![]()
Slaat eik nergens op
Vanavond ook eens met cif samen kijken.
Thx iig chickies![]()
Wat voor gezeik bij klantenservice dan? Wij hebben nog geen een keer de klantenservice nodig gehad en laatst toen er een storing was van een halve dag kon je een paar dagen erna gratis bellen oidquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet bij Simpel gaan! Schijnbaar veel gezeik en ze hebben geen klantenservice
Ik had een sim only bij Ben daar was ik wel te reden over
Nu zit ik bij T-mobile, ¤34,50 voor 1gig (daarna langzamer) en volgens mij 200 bel/sms ik heb in ieder geval het iSmart200 abonnement.
Was bij Kassa (quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor gezeik bij klantenservice dan? Wij hebben nog geen een keer de klantenservice nodig gehad en laatst toen er een storing was van een halve dag kon je een paar dagen erna gratis bellen oid
Ja maar die mensen kregen dus niet eens mensen aan de lijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is altijd wel iets over een klantenservice van een bedrijf te zeiken. Het is maar net wie je aan de lijn krijgt en wat voor dag diegene heeft en wat voor vragen je stelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had nergens last van toen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik hoor van vodafone ook wel eens klachten (denk paar maanden terug toen die grote storing er was); maar ik ga sowieso eerst bij een paar providers informeren
Sexy hotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het jurkje wat ik vandaag aan heb, liet zelfs een auto afslaan.![]()
Oh wawwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
he maar.... wat doet die hagelslag daar !!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou net zeggen, wel een beetje lachen hoorquote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Boh must havequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, de magnetics van W7
GIEVquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Whao gievvvvvquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer nice!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
BB zet die nooit terug in de keukenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh wawwwww![]()
he maar.... wat doet die hagelslag daar !!
Dus tussen genummerde kopregels 3 witregels omdat 1 van het kopje ervoor en 2 van het kopje zelf?quote:Witregels
Een genummerde koptekst wordt voorafgegaan door twee witregels en gevolgd door één
witregel. Een ongenummerde kopregel wordt voorafgegaan door één witregel en gevolgd door
géén witregel. Gebruik in de lopende tekst witregels zéér sporadisch; het markeert een zware
tekstbreuk en dan kun je je afvragen of je niet beter een nieuwe paragraaf kunt beginnen.
Ahhhhquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeer nice!!
[..]
BB zet die nooit terug in de keuken
Nice! En die 50% korting is ook nice heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:41 schreef Lindytje het volgende:
En ze werken heul snel enzo, en en en en en... ik wil er nog 100![]()
Oeh die zijn mooi!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus tussen genummerde kopregels 3 witregels omdat 1 van het kopje ervoor en 2 van het kopje zelf?
Ik moet regelafstand 1.2 en in tabellen 1.0quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.
Het kan erger, bij mijn scriptie moet ik anderhalve regelafstand aanhouden. WEET JE HOE BELACHELIJK DAT ERUIT ZIET
Maar anderhalf, kom op.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet regelafstand 1.2 en in tabellen 1.0
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AhhhhGelukkig... Anders had ik je moeten spanken
![]()
(ben heeft ook goeien abo's zie ik)
Anderhalf is best standaard bij wat ik allemaal moest inleveren het afgelopen jaar dus ik vind het fijner lezen nu zelfsquote:
Helemaal omdat dat het enige is wat volgens die eisen moet, de rest is maximaal 1.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is makkelijk voor docent om opmerkingen tussen te schrijven
Maar ziet er stom uit ja
Had ook een keer studentenkorting bij Hi. Ze hoefden alleen een kopie van mijn OV kaart als bewijs. Was net afgestudeerd, abo afgesloten met kopietje erbij en toen OV kaart ingeleverd maar wel 2 jaar kortingquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook soms acties dus als je op het juiste moment afsluit heb je soms voor bv ¤6,95 350min ipv 200min.
Had ik toen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |