IT IS YOUUUUquote:
Een veel voorkomende vooral.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Impulsiviteit is een goeden eigenschap hier.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik vergat even de beste asset van de jurk, et is maat 42![]()
Ik zie jou altijd alleen maar IK WIL HET NUUUU GIEVV ALL THE SHOES dus ken je niet andersquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh hoe meer ik kijk; hoe meer ik zoiets heb van: Ik ga NU METEEN DIRECT kpn opzeggen
Hoe ben ik zo impulsief geworden
WHOOHOO!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik vergat even de beste asset van de jurk, et is maat 42![]()
Ik? Impulsief?? Echt nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IT IS YOUUUU![]()
Thehehehe![]()
Ja ben gelukkig hier de enige zo idd....Thehehehehe....
Klopt. Sinds ik hier zit heb ik dat wel veel meer ontwikkeld lijkt welquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie jou altijd alleen maar IK WIL HET NUUUU GIEVV ALL THE SHOES dus ken je niet anders![]()
![]()
Impulsieve mensenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
Maat 42 whuuuuut !!Niiiiice
![]()
[..]
Klopt. Sinds ik hier zit heb ik dat wel veel meer ontwikkeld lijkt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Impulsieve mensen![]()
![]()
"ik heb een nobuy"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"BUY EVERYTHING ALLES NU METEEN WHAO"No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"ik heb een nobuy"
[ afbeelding ]
"BUY EVERYTHING ALLES NU METEEN WHAO"
Eens met deze post.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"ik heb een nobuy"
[ afbeelding ]
"BUY EVERYTHING ALLES NU METEEN WHAO"
In mijn hoofd kijk jij nu ook pcies zoals dat poppetjequote:
Mental imagequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In mijn hoofd kijk jij nu ook pcies zoals dat poppetje![]()
Ik ben wel pro in me gusta en de 'no' meme nadoenquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In mijn hoofd kijk jij nu ook pcies zoals dat poppetje![]()
me gusta face !! Wants to see de 30stequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben wel pro in me gusta en de 'no' meme nadoen
Wel een enge me gustaquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
me gusta face !! Wants to see de 30ste
pics!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben wel pro in me gusta en de 'no' meme nadoen
Pahahahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:15 schreef Lindytje het volgende:
Jij bent engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Geef 'm patsen!quote:
Da's gewoon creepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |