Nce, waar ga je heen?quote:
Wow, lekker zeg! Ik ben jaloersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
misssb look what i've gotomg ik voel m'n tenen al pijn doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.respect. mooi
Tap tap tap
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
misssb look what i've gotheee, die ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Het is meestal de bal van je voet die pijn gaat doen...quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omg ik voel m'n tenen al pijn doenrespect. mooi
Maar als je tenen langere tijd stijf in zo'n schoen zitten, worden die toch ook... stijf?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is meestal de bal van je voet die pijn gaat doen...
Heb ik nooit zo'n last van.. Wel dat het schuurt bij je tenen ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je tenen langere tijd stijf in zo'n schoen zitten, worden die toch ook... stijf?
Je mag niet op reis?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:54 schreef CherryLips het volgende:
O, de pret is al begonnen, ze accepteren m'n reisverzekering weer niet eens.
Met welke reden nu weer?quote:
Hetzelfde riedeltje als altijd. Je hoeft maar iets te mankeren of 1 keer eerder zijn geweigerd voor iets of het is al paniek.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Hetzelfde riedeltje als altijd. Je hoeft maar iets te mankeren of 1 keer eerder zijn geweigerd voor iets of het is al paniek.
Voor een reis verzekering?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben er nooit eerder naar gevraagd, wel vaag.
Ja. Ze willen weten of je eerder voor een verzekering bent afgewezen. Zal ze morgen wel bellen, had hetzelfde probleempje met de autoverzekering.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ze willen weten of je eerder voor een verzekering bent afgewezen. Zal ze morgen wel bellen, had hetzelfde probleempje met de autoverzekering.
Verzekeraars.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hetzelfde riedeltje als altijd. Je hoeft maar iets te mankeren of 1 keer eerder zijn geweigerd voor iets of het is al paniek.
Ein ganz tolles topic!quote:
arme Ledashequote:
Je kan een cariere bij de KFC overwegen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:28 schreef L-E het volgende:
Ik maak toch ook geen schijn van kans in de maatschappij met zo'n naam.
Je kunt watermeloenen gaan verkopen? Of Crystal Meth.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:28 schreef L-E het volgende:
Ik maak toch ook geen schijn van kans in de maatschappij met zo'n naam.
die nagelsquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kan een cariere bij de KFC overwegen...
[ afbeelding ]
Hee, straks blaast ze zichzelf op!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt watermeloenen gaan verkopen? Of Crystal Meth.
LedashE in stukjes verspreid over da hoodquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, straks blaast ze zichzelf op!LeBoem
Zo zijn wij, jij bent toch onze knuffelghettobitch?quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo zijn wij, jij bent toch onze knuffelghettobitch?
dit maakt mijn hoofd er dan vanquote:
Hollah!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo zijn wij, jij bent toch onze knuffelghettobitch?
dat komt nooit meer goedquote:
zullen we je verminderd toerekeningsvatbaar verklaren of toch maar TBS met dwangverpleging toepassen?quote:
misschien is een alcoholverbod verstandigerquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zullen we je verminderd toerekeningsvatbaar verklaren of toch maar TBS met dwangverpleging toepassen?
Dan kun je het niet direct afsluiten, maar telefonisch uitleggen toch wel?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ze willen weten of je eerder voor een verzekering bent afgewezen. Zal ze morgen wel bellen, had hetzelfde probleempje met de autoverzekering.
past in hetzelfde straatje idd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien is een alcoholverbod verstandiger
Dat is een misdaad tegen de menselijkheid!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien is een alcoholverbod verstandiger
over 4 uur en 23 minuten vakantiequote:
Komend weekend naar Belgiëquote:
BierBQquote:
Huh wat? Hoezo?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:38 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh babs heeft nog 1post over voor vandaag
Je kondigde zelf aan maar tijd te hebben voor 2 posts per dag hier.quote:
hij is mod, hij kan zijn posts gewoon deleten en nieuwe plaatsenquote:
Dan blijft zijn post nog wel bestaan, alleen niet meer in het zicht van de voetvolkquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hij is mod, hij kan zijn posts gewoon deleten en nieuwe plaatsen
Vind je Utrecht niet leuk meer?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:
over 4 uur weer richting Enschede, en dan vanavond dansen
hoeveel?quote:
Ik woon al bijna in Belgiëquote:
ik voel je pijnquote:
20 minuten rijden en ik ben de grens overquote:
Is toch haske ver man!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
20 minuten rijden en ik ben de grens over![]()
uurtje fietsen
dat is heul niksquote:
Weet je hoe oncomfortabel dat is voor mijquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
LE moet op de rug van dr kerel, dan is het best ver
Die woont nog veel dichterder bij België...dan kan vanuit zijn slaapkamerraam in België pissenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
LE moet op de rug van dr kerel, dan is het best ver
Joh, zelfs ik kan dat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die woont nog veel dichterder bij België...dan kan vanuit zijn slaapkamerraam in België pissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |