abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 20:24:26 #126
249559 crew  Lavenderr
pi_113249576
Belangrijk nieuws vandaag:

http://www.nu.nl/politiek(...)aren-medicijnen.html

Een besparing van 50 miljoen, zal mij benieuwen of dat gaat lukken.
Het zal toch ten koste van iets gaan, en je hoort ook weleens van mensen die goedkopere versies van hun medicijnen krijgen dat ze meer bijwerkingen hebben, of dat het minder goed helpt.
pi_113253954
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Belangrijk nieuws vandaag:

http://www.nu.nl/politiek(...)aren-medicijnen.html

Een besparing van 50 miljoen, zal mij benieuwen of dat gaat lukken.
Het zal toch ten koste van iets gaan, en je hoort ook weleens van mensen die goedkopere versies van hun medicijnen krijgen dat ze meer bijwerkingen hebben, of dat het minder goed helpt.
Iets dat we al zien bij Ritalin en Concerta. :{w
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:11:16 #129
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_113546068
Tada terug van vakantie.

[ Bericht 49% gewijzigd door Gray op 29-06-2012 11:01:40 (Tada, meteen weer note te pakken.) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 09:50:58 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_113546943
Hoi Lambiekje, welkom terug.
Wat dacht je, ik ga er meteen weer vol in?
Hou nou eens op met dat kutmongool enzo en probeer een beetje niveau te houden. Okee?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 09:53:54 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113547041
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 09:11 schreef Lambiekje het volgende:
Tada terug van vakantie.
Het heeft je duidelijk niet veranderd ;) Nog even selectief in wat je wel en niet gebruikt. Dat je bijv een wetenschappelijk onderzoek van nota bene een homeopaat wel serieus neemt. Dat is nou niet echt een groep mensen die wetenschappelijk vaardig en/of actief zijn.

[ Bericht 42% gewijzigd door Gray op 29-06-2012 11:02:26 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 juni 2012 @ 10:01:27 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113547247
Oh en dat 500% onderzoek kapotschieten kan letterlijk na een minuut lezen. Ze werken met een vragenlijst, die je tegenkomt als je op zoek gaat naar een site als http://vaccineinjury.info. Dan heb je nogal een bias te pakken ;)
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 juni 2012 @ 11:14:11 #133
52357 Lambiekje
pi_113549555
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 09:11 schreef Lambiekje het volgende:
Tada terug van vakantie.
en dus gaan we nieuwsbronnen maar blokken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 11:23:22 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113549867
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is echt niets veranderd :P Je snapt het nog steeds niet.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 juni 2012 @ 11:24:24 #135
52357 Lambiekje
pi_113549905
quote:
Merck vaccine fraud exposed by two Merck virologists; company faked mumps vaccine efficacy results for over a decade, says lawsuit

Breaking news: According to two Merck scientists who filed a False Claims Act complaint in 2010 -- a complaint which has just now been unsealed -- vaccine manufacturer Merck knowingly falsified its mumps vaccine test data, spiked blood samples with animal antibodies, sold a vaccine that actually promoted mumps and measles outbreaks, and ripped off governments and consumers who bought the vaccine thinking it was "95% effective."

According to Stephen Krahling and Joan Wlochowski, both former Merck virologists, the Merck company engaged in all the following behavior:

• Merck knowingly falsified its mumps vaccine test results to fabricate a "95% efficacy rate."

• In order to do this, Merck spiked the blood test with animal antibodies in order to artificially inflate the appearance of immune system antibodies. As reported in CourthouseNews.com:

Merck also added animal antibodies to blood samples to achieve more favorable test results, though it knew that the human immune system would never produce such antibodies, and that the antibodies created a laboratory testing scenario that "did not in any way correspond to, correlate with, or represent real life ... virus neutralization in vaccinated people," according to the complaint. (http://www.courthousenews.com/2012/06/27/47851.htm)

• Merck then used the falsified trial results to swindle the U.S. government out of "hundreds of millions of dollars for a vaccine that does not provide adequate immunization."

• Merck's vaccine fraud has actually contributed to the continuation of mumps across America, causing more children to become infected with mumps. (Gee, really? This is what NaturalNews has been reporting for years... vaccines are actually formulated to keep the outbreaks going because it's great for repeat business!)

• Merck used its false claims of "95 percent effectiveness" to monopolize the vaccine market and eliminate possible competitors.

• The Merck vaccine fraud has been going on since the late 1990's, say the Merck virologists.

• Testing of Merck's vaccine was never done against "real-world" mumps viruses in the wild. Instead, test results were simply falsified to achieve the desired outcome.

• This entire fraud took place "with the knowledge, authority and approval of Merck's senior management."

• Merck scientists "witnessed firsthand the improper testing and data falsification in which Merck engaged to artificially inflate the vaccine's efficacy findings," according to court documents (see below).
[url=http://www.naturalnews.com/036328_Merck_mumps_vaccine_False_Claims_Act.html[/url]bron
Hoe kan men nu met ogen open beweren dat onderzoek naar medicijnen deugdelijk is. Alles wijst naar fraude, misleiding, omkoping en bedrog. Het heeft toch helemaal niets meer te maken met het welzijn van patienten.!?

Zoals men vast wel ergens gelezen heeft heeft Jane Bürgermeister weer eens een waarschuwing doen uit gaan ... Waar ik me dan weer over verbaas...

quote:
Zoals je weet, opent het uitroepen van de grieppandemie-fase niveau 6, steeds meer de deur naar gedwongen vaccinaties met een vaccin waarvan in 2009 steeds vaker is gebleken dat het ernstige auto-immuunziektes opwekte. Maar dan andere zaken, hebben ‘hervormingen binnen de WHO in 2011 de dreiging vergroot van een wereldwijde valse-vlag-pandemie..! Wist jij dat in 2011 de grote farmaceutische bedrijven aandeelhouder zijn geworden van het ‘WHO-pandemie-virus-waarschuwingssysteem’..? Dat betekent dat de farmaceutische industrie de vinger in de pap heeft op dit niveua om een viruswaarschuwing te hypen, tijdens de start van een ‘pandemie.. Maar ook het toevoegen van dodelijke virusmutaties aan de pandemie-vaccins.
bron
Dus Bigpharma kan aan de knoppen zitten om pandemiën te verkondigen en daarmee verplichte vaccinatie e.d. af te dwingen bij Westerse landen. De corruptie krijgt wel erg lange armen zo.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 11:25:00 #136
52357 Lambiekje
pi_113549931
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 09:50 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi Lambiekje, welkom terug.
Wat dacht je, ik ga er meteen weer vol in?
Hou nou eens op met dat kutmongool enzo en probeer een beetje niveau te houden. Okee?
ok. men weet toch wel hoe ik ondertussen er over denk.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 11:36:17 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113550374
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denk dat de meeste dat wel weten ja.
Snap je wat de bias is in dat 500% verhaal? En waarom het dus onzin is?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 juni 2012 @ 11:42:23 #138
52357 Lambiekje
pi_113550609
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk dat de meeste dat wel weten ja.
Snap je wat de bias is in dat 500% verhaal? En waarom het dus onzin is?
Ik denk dat het getal nog aan de lage kant is.

Je snapt toch wel dat alles wat verondersteld wordt en verkondigd in colleges over vaccins en medicijnen Stapeliaans gebiasd is! Men gaat er maar klakkeloos van uit dat de gegevens over vaccins deugdelijk zijn!? Denk nu eens out-of-the-box en stel jezelfde vraag van zijn de basisgegevens waarmee ik die claim maak over dat gevaccineerd kinderen zieker, zwakker en vatbaarder zijn op onzin berust,wel klopt. >> Waarheidstabel.

... overigens heeft men vorige week het TV-item voorbij zien kom over onze meest vooruitstrevende (ex)wetenschapper Stapel. Ongelooflijk dat het zo lang heeft kunnen door etteren zonder dat er ook iets of iemand maar twijfelt. Wat is een peer-review nu waard. Naar mij idee is het minder dat niets. Formele flauwe kul. Gewichtige gedoe met verstrekkende en kwalijke gevolgen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Lambiekje op 29-06-2012 12:04:06 ]
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:00:10 #139
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113551288
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik denk dat het getal nog aan de lage kant is.

Je snapt toch wel dat alles wat verondersteld wordt en verkondigd in colleges over vaccins en medicijnen Stapeliaans gebiasd is! Men gaat er maar klakkeloos van uit dat de gegevens over vaccins deugdelijk zijn!? Denk nu eens out-of-the-box en stel jezelfde vraag van zijn de basisgegevens waarmee ik die claim maak over dat gevaccineerd kinderen zieker, zwakker en vatbaarder zijn op onzin berust,wel klopt. >> Waarheidstabel.
Denk jij nou eens buiten je eigen doosje/comfort zone!
Laat ik het zo verwoorden. Je gaat een groep mensen met zieke gevaccineerde kinderen vragen of ze zieke kinderen hebben. Denk je dat je dan een eerlijke steekproef hebt?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:00:54 #140
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113551318
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe kan men nu met ogen open beweren dat onderzoek naar medicijnen deugdelijk is. Alles wijst naar fraude, misleiding, omkoping en bedrog. Het heeft toch helemaal niets meer te maken met het welzijn van patienten.!?

Zoals men vast wel ergens gelezen heeft heeft Jane Bürgermeister weer eens een waarschuwing doen uit gaan ... Waar ik me dan weer over verbaas...

[..]

Dus Bigpharma kan aan de knoppen zitten om pandemiën te verkondigen en daarmee verplichte vaccinatie e.d. af te dwingen bij Westerse landen. De corruptie krijgt wel erg lange armen zo.
Ze kunnen zoveel claimen natuurlijk... Dat is wat anders dan bewijzen

En voor de volledigheid heb je natuurlijk het volgende stukje niet neergezet

quote:
Merck spokesman Ron Rogers told Courthouse News in a statement that the False Claims lawsuit "is completely without merit," and that Chatom's lawsuit is merely derivative of that case.
"Merck has presented information that demonstrated to the United States Department of Justice that these allegations are factually false, and after the Department conducted its own two-year investigation, it decided not to pursue this lawsuit," Rogers said.
In addition, he said, the U.S. Food and Drug Administration "previously examined the issues raised in the lawsuit, and they were resolved to the agency's satisfaction."
maar ja die zijn ook corrupt hè :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:05:38 #141
52357 Lambiekje
pi_113551485
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:00 schreef Re het volgende:

[..]

Ze kunnen zoveel claimen natuurlijk... Dat is wat anders dan bewijzen

En voor de volledigheid heb je natuurlijk het volgende stukje niet neergezet

[..]

maar ja die zijn ook corrupt hè :')
Justice dat is al 50 jaar niet meer.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:06:58 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113551529
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Justice dat is al 50 jaar niet meer.
Dus in eigen vingers snijden is de weg vooruit?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 12:14:20 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_113551847
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Daarom. Dus hoef je het niet tot in den treure in dit soort bewoordingen te herhalen.
pi_113552002
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die bronnen gaat t me niet om, maar de bewoording die je er zelf bij plaatst. Heb geen zin om uitgebreid te gaan filteren, keer op keer, vanaf de dag dat je ban opgeheven is.

Dus knip ik maar de hele boel. Dan is het aan jou om te bepalen of een bepaald woordgebruik de moeite waard is.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:39:29 #145
52357 Lambiekje
pi_113552759
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Die bronnen gaat t me niet om, maar de bewoording die je er zelf bij plaatst. Heb geen zin om uitgebreid te gaan filteren, keer op keer, vanaf de dag dat je ban opgeheven is.

Dus knip ik maar de hele boel. Dan is het aan jou om te bepalen of een bepaald woordgebruik de moeite waard is.
mmm is wel terecht denk ik.
pi_113586908
Goed om te weten dat er controles zijn:

http://www.cbsnews.com/83(...)ects-from-u.s-drugs/

Samenvatting: er zijn 80.000 rapporten over mogelijke bijwerkingen van medicijnen van fabrikant Roche niet onderzocht door de fabrikant of niet voldoende op mogelijke verbanden met 15.000 gevallen van overlijden van patienten. Wat niet betekend dat patienten overleden zijn door gebruik van medicatie maar de rol van de medicatie hierin is niet voldoende onderzocht.

De rapporten werden gevonden door het Europees Geneesmiddelenbureau tijdens een routine controle. Roche heeft aangegeven de rapporten alsnog te onderzoeken en maatregelen te nemen om in de toekomst te voorkomen dat belangrijke data niet verder onderzocht wordt op mogelijke schadelijke bijwerkingen.
pi_113592921
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Iets dat we al zien bij Ritalin en Concerta. :{w
Ik zou de oorzaak daar eerder zoeken in de diagnose van ADHD. Medicatie kan daar een gevolg van zijn (waar ik het overigens ook niet helemaal mee eens ben).
  maandag 2 juli 2012 @ 22:49:49 #148
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_113695789

quote:
Farmaciereus krijgt boete van drie miljard wegens fraude

Het farmaceutisch bedrijf GlaxoSmithKline (GSK) heeft voor 3 miljard dollar een schikking getroffen in een van de grootste fraudezaken in de Amerikaanse farmaceutische sector. Dat is vandaag bekend geworden.

GSK zou onder meer de antidepressiva Paxil en Wellbutrin hebben aanbevolen aan patiënten voor wie de medicijnen oorspronkelijk niet waren bedoeld, onder meer kinderen en pubers.

Daarnaast zou de onderneming frauduleus hebben gehandeld rond het diabetesmedicijn Avandia.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator maandag 2 juli 2012 @ 23:10:56 #149
249559 crew  Lavenderr
pi_113697126
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 14:23 schreef boyv het volgende:

[..]

Ik zou de oorzaak daar eerder zoeken in de diagnose van ADHD. Medicatie kan daar een gevolg van zijn (waar ik het overigens ook niet helemaal mee eens ben).
Hoe zou jij adhd willen behandelen? Met of zonder medicijnen?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 08:56:32 #150
52357 Lambiekje
pi_113704954
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe zou jij adhd willen behandelen? Met of zonder medicijnen?
zonder natuurlijk. in 99.99% van de gevallen is het een omgevingsziekte. De ouders zijn ziek en kunnen 'drukke' kinderen niet aan na een drukke werk dag.

En als het onverhoopt toch veel overlast geeft dan zou ik het oplossen met voedsel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')