Zij is ook heel leuk volgens mij om op de kiek te zetten, goeie kleding enzoquote:
Yepzquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij is ook heel leuk volgens mij om op de kiek te zetten, goeie kleding enzo
dawg?quote:
Volgens mij ook een echt aardig persoon, niet zo naast d'r schoenen gaan lopen.quote:
Ja!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je ook zo schijtzenuwachtig
Omg, jij snapt er niks vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Get a life zeg, tis maar een spelletje
Potver ik kan niet meezingen, where's mah lyric?quote:
Frezer zag ik laatst na jaren afwezigheid, dawg, geen idee, die playered overal en nergensquote:
Bitterballen al klaar?quote:
quote:
die spreek ik ook nog wel eens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Frezer zag ik laatst na jaren afwezigheid,
is er een rel, dan is hij er welquote:dawg, geen idee, die playered overal en nergens
Jee die moet je toch gewoon uit je hoofd kennen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver ik kan niet meezingen, where's mah lyric?
Kunnen we in principe nog winnen. Tering moeilijk, maar KAN wel. Daarom moet port ook van de denen winnen vanaaf!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het ook leuker als we winnen, maar vanwege de hysterie denk ik stiekem wel nou als we verliezen is t kansloos en kunnen ze kappen met gek doen
quote:
omg, ik hou nu nog veel meer van jequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik weet zelfs precies van buiten spel is hoor, ik heb jaaaaaaarenlang een seizoenskaart voor Fortuna gehad
Ik zit echt zo van : Tering, duurt lang!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Erg heDuurt nog zo lang. Ik heb voorspelt dat we met 1-0 winnen en dat er in de 68e minuut gescoord wordt.
Whut?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
ik heb jaaaaaaarenlang een seizoenskaart voor Fortuna gehad
Ik ookquote:
quote:
Ik durfde niet tegen mijn opa te zeggen dat ik niet mee wilde want hij vond het zoooooo leuk dat ik meeging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |