Schaam je! Voor zo'n mooi vak.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:59 schreef Jorwol het volgende:
Bijna vakantie, Rechtsgeschiedenis is ook weer in de pocket. 6je, dat dan weer wel
Snap er ook niets van dat ik een 6 heb, zal wel aan de MC hebben gelegen, open vragen kon ik zo invullen... Ach ja, heb ik tenminste m'n propedeuse, ook wel handigquote:
Feliciteerd dan!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Snap er ook niets van dat ik een 6 heb, zal wel aan de MC hebben gelegen, open vragen kon ik zo invullen... Ach ja, heb ik tenminste m'n propedeuse, ook wel handig
Congratsquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Snap er ook niets van dat ik een 6 heb, zal wel aan de MC hebben gelegen, open vragen kon ik zo invullen... Ach ja, heb ik tenminste m'n propedeuse, ook wel handig
Gratsquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja. Ik wil gewoon goed materiaal hebben. Daarnaast vind ik het ook handig om met een schone bundel te beginnen zodat je niet met markeringen van eerdere vakken zit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:47 schreef Yreal het volgende:
kopen jullie eigenlijk elk jaar een nieuwe bundel?
handelsrecht, ondernemingsrecht, dga, omzet, contractenrecht, strafrecht, grondrechten, bestuursrecht, en dan nog wat 8-8-4 herkansingenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:51 schreef Jorwol het volgende:
Thanks!
Hebben jullie nog tentamens deze maand?
Ja, nog strafrecht I (over twee weken) en elementair belastingrecht (begin juli). Ik moet ook nog een paper voor Geschiedenis afronden. Voor m'n gevoel is het nu lekker rustig doorstuderen en uitrollen richting de vakantie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:51 schreef Jorwol het volgende:
Thanks!
Hebben jullie nog tentamens deze maand?
die veranderd naar mijn mening ook genoeg om elk jaar een nieuwe te verantwoorden, waar het bw in mijn ogen echt maar minimaal veranderd.quote:
Wat.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
handelsrecht, ondernemingsrecht, dga, omzet, contractenrecht, strafrecht, grondrechten, bestuursrecht, en dan nog wat 8-8-4 herkansingen
Ohh, das wel fijn! Gaat het goedkomen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:53 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja, nog strafrecht I (over twee weken) en elementair belastingrecht (begin juli). Ik moet ook nog een paper voor Geschiedenis afronden. Voor m'n gevoel is het nu lekker rustig doorstuderen en uitrollen richting de vakantie.
Nouja, dit jaar bijvoorbeeld veranderde de competentie van de kantonrechter naar max. ¤25.000. Bij fiscaal zullen er ongetwijfeld meer wijzigingen zijn, maar ik wil er gewoon niet over na hoeven denken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
die veranderdt naar mijn mening ook genoeg om elk jaar een nieuwe te verantwoorden, waar het bw in mijn ogen echt maar minimaal veranderdt.
Zeker ! Maar voor mijn gevoel kan een fiscale bundel van 2 jaar terug bij het oud papier, terwijl dat bij het bw allemaal niet zo'n vaart loopt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:57 schreef Valid het volgende:
[..]
Nouja, dit jaar bijvoorbeeld veranderde de competentie van de kantonrechter naar max. ¤25.000. Bij fiscaal zullen er ongetwijfeld meer wijzigingen zijn, maar ik wil er gewoon niet over na hoeven denken.
Ja, ga daar wel van uit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat.Jij hebt het wel druk dus?
[..]
Ohh, das wel fijn! Gaat het goedkomen?
Zozo. Dit jaar is er een geheel nieuwe aftrekbeperking ingevoerd, de objectvrijstelling erin geschoven en dan heb je nog de tientallen kleine aanpassingenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:57 schreef Valid het volgende:
[..]
Nouja, dit jaar bijvoorbeeld veranderde de competentie van de kantonrechter naar max. ¤25.000. Bij fiscaal zullen er ongetwijfeld meer wijzigingen zijn, maar ik wil er gewoon niet over na hoeven denken.
Zit wel wat in. Zeker de veel gebruikte constructies in het BW zullen niet zomaar veranderen, maar ik denk dat er altijd wel iets verandert. En zo niet, dan heb ik in elk geval een mooie nieuwe schone/lege bundel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker ! Maar voor mijn gevoel kan een fiscale bundel van 2 jaar terug bij het oud papier, terwijl dat bij het bw allemaal niet zo'n vaart loopt.
Geen idee, volgend jaar derde jaar bachelor een minor fiscaal recht doen om te zien of dat iets voor mij is. Strafrecht vind ik qua vak wel leuk, maar wil er later denk ik niets mee doen. Lastig!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:59 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja, ga daar wel van uit.Ik heb ook al Law in Europe gedaan, omdat ik oorspronkelijk voor de bachelor European Law School had gekozen. Nu switch ik naar internationaal en Europees recht en moet ik dus elementair belastingrecht nog doen. Juridische vaardigheden C moet ik volgend jaar ook nog even inhalen.
Welke richting ga jij?
ik vind het juist gaaf als dat hele ding vol gekalkt isquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:00 schreef Valid het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Zeker de veel gebruikte constructies in het BW zullen niet zomaar veranderen, maar ik denk dat er altijd wel iets verandert. En zo niet, dan heb ik in elk geval een mooie nieuwe schone/lege bundel.
Markeringen mogen hier niet eens meer... Alleen namen van arresten en verwijzingen naar andere wetsartikelen, maar markeren en onderstrepen wordt als fraude aangemerkt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:49 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja. Ik wil gewoon goed materiaal hebben. Daarnaast vind ik het ook handig om met een schone bundel te beginnen zodat je niet met markeringen van eerdere vakken zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |