Ik heb hier dé cameraland om de hoek zittenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, ik moet even kijken, heb nu een schoudertas maar das niet fijn, slecht voor m'n rug ook enzo. Rugtas die ik zó mee kan nemen uit de winkel is echt véél te groot, dus nu zoeken naar iets anders...
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Te klein"
"Te groot"
"Lelijk"
"Duur"
Make up your mind!
Dat heb ik met vrouwen ook altijdquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Te klein"
"Te groot"
"Lelijk"
"Duur"
Make up your mind!
Fototasrugzak?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ergens een rugzak
Hij is alleen klein
Nouja, lelijk vind ik niet zo'n probleem, en tja... duur... fotospul is nou eenmaal duur hequote:Op woensdag 13 juni 2012 13:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Te klein"
"Te groot"
"Lelijk"
"Duur"
Make up your mind!
Cameralandquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb hier dé cameraland om de hoek zittenheel slecht
Hij zit in het winkelcentrumpje op loopafstand van mn huis. Heel ergquote:
Dat is fijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij zit in het winkelcentrumpje op loopafstand van mn huis. Heel ergMaar wel leuk! Het personeel is ook erg kundig.
In Beuningen (bij Nijmegen) ging ik altijd naar Digitalstreet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is fijnHier zit wel een zaak die tassen verkoopt maar die is gruwelijk duur en 't personeel is écht heel erg onvriendelijk
Heb de tas die ik nu gebruik daar gekocht, ging niet helemaal van harte... Toen ik vroeg of ik even m'n camera er in mocht doen om te passen werd meneer bijna boos
Nee, een gewone. Als ik ga motorrijden heb ik die bijna altijd om.quote:
Ik welquote:
Ow, dat passen is hier normaal, en ze helpen je ook nog met het instellen van de banden van de tas etcquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is fijnHier zit wel een zaak die tassen verkoopt maar die is gruwelijk duur en 't personeel is écht heel erg onvriendelijk
Heb de tas die ik nu gebruik daar gekocht, ging niet helemaal van harte... Toen ik vroeg of ik even m'n camera er in mocht doen om te passen werd meneer bijna boos
Das een stuk fijner dan hier bijquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, dat passen is hier normaal, en ze helpen je ook nog met het instellen van de banden van de tas etcMaar kijk ook eens naar de tassen van click elite, ik vind m echt heel fijn. Heeft ook een fijne vulling bij de schouderbanden waardoor het geen pijn doet enzo.
Zie je, je begint alweer te twijfelen... Gewoon niet nadenken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wel
Maar mooi tasje vind ikEn voldoet aan de eisen
![]()
Misschien ga ik voor de 200 maar iig dat type
Marktplaats?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:54 schreef Pien85 het volgende:
Iemand nog behoefte aan troep? Ik ga zo wat lades leegmaken en alles weg doen wat ik al een jaar niet meer in mn handen heb gehad
Zoiets ja, hoewel ik denk dat ik het meeste gewoon wegflikkerquote:
Als je het beide eet is er wel strijd in je maagquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ow en het personeelsrestaurant was vandaag (zoals bij iedere NL-voetbalwedstrijd) in EK-stijl met gepaste broodjes.
- Broodje Bal met Oranjesaus
- Pistolet Curryworst met currysaus
T zag er hilarisch uit
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ow en het personeelsrestaurant was vandaag (zoals bij iedere NL-voetbalwedstrijd) in EK-stijl met gepaste broodjes.
- Broodje Bal met Oranjesaus
- Pistolet Curryworst met currysaus
T zag er hilarisch uit
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
WKfinale destijds...stamppot of paella
Hier is het restaurant helemaal niet versierd...quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Blij dat ik nooit wat koop in het personeelsrestaurant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |