Dan gaat ze dood geknuffeld worden.quote:
quote:
Iemand moet de drank betalen...quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en daar moet ik geld voor lappen? Dat is frustrerend zeg
Dan val ik nog steeds buiten de boot.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die grens is inmiddels 34k (inflatiecorrectie) en 10% van de woningen mag nog tot 38KDaarom heb ik mij ook maar opnieuw ingeschreven
Op dit moment telt de club nog maar 1 lid (hij is ook de voorzitter).quote:
Suc7!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:01 schreef NaRRaToR het volgende:
nee idd... weet je hoe een moeite het is om in utrecht een lijkenwagen op de goede plaats te krijgen....
ik ga naar de vergadering
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:01 schreef NaRRaToR het volgende:
nee idd... weet je hoe een moeite het is om in utrecht een lijkenwagen op de goede plaats te krijgen....
ik ga naar de vergadering
Ben bang dat die me ook te klein is, camera, flitser, 3 lenzen, losse meuk...quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pien, ik heb nog een Crumpler-tas die weg mag (crumpler pretty boy xxxl, in rood)... Heb namelijk vorig jaar een nieuwe gekocht en de crumpler heeft geen gebruikersschade voor zover ik weet.
Heb zelf nu een Click Elite impulse sling als cameratas
Dat is nogal wat spul inderdaad.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben bang dat die me ook te klein is, camera, flitser, 3 lenzen, losse meuk...
Jep... Nou red ik me met 2 lenzen ook wel hoor, maar probleem wat ik nu heb is dat m'n 17-35 gewoon niet in m'n tas past als m'n camera ook in de tas zitquote:
Ik denk dat jij geen tas nodig hebt, maar een assistent.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben bang dat die me ook te klein is, camera, flitser, 3 lenzen, losse meuk...
Rugtasquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen tas nodig hebt, maar een assistent.
Zo'n caddy, net als op de golfbaan...quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen tas nodig hebt, maar een assistent.
Foto's waar ik op sta mislukken altijdquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb echt niets met foto's... Tijdje terug zei ik tegen mijn moeder; als ik nu dood ga dan heb je geen mooie foto van mij
Ah, dat verklaart de mislukte foto's in Rotterdam.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Foto's waar ik op sta mislukken altijd
Yupquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart de mislukte foto's in Rotterdam.
Mja, ik moet even kijken, heb nu een schoudertas maar das niet fijn, slecht voor m'n rug ook enzo. Rugtas die ik zó mee kan nemen uit de winkel is echt véél te groot, dus nu zoeken naar iets anders...quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Slingshot Pro, vond ik ook wel fijn.
Punt 1 voor de meet: Leuke foto van Automatic_.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb echt niets met foto's... Tijdje terug zei ik tegen mijn moeder; als ik nu dood ga dan heb je geen mooie foto van mij
Gewoon een koffer van Samsonite.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, ik moet even kijken, heb nu een schoudertas maar das niet fijn, slecht voor m'n rug ook enzo. Rugtas die ik zó mee kan nemen uit de winkel is echt véél te groot, dus nu zoeken naar iets anders...
Dat lijkt me wat overdrevenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een koffer van Samsonite.
Ik heb nog wel een ergens een rugzakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |