Heb vanaf mijn 19e namelijk fulltime gewerkt. Aangezien ik geen feestbeest ben (maar wel een gadgetfreak) heb ik aardig wat kunnen sparen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal hoor. Ik moet zeggen dat ik heel laat pas op mezelf ben gaan wonen, maar goed, ik had dan ook een prima band met mijn ouders. Had ook wel een aantal jaar eerder op mezelf kunnen gaan, maar zo kon ik nog wel ff flink doorsparen, zodat ik nu een redelijke buffer heb als er een keer iets kapot gaat of wat dan ook. En ik heb alles in huis nieuw aan kunnen schaffen, maarje van mij heeft een Marktplaats interieur. Het is altijd het één of het ander ook natuurlijk.
Haha, ja ik moest ook wennen hoor!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb vanaf mijn 19e namelijk fulltime gewerkt. Aangezien ik geen feestbeest ben (maar wel een gadgetfreak) heb ik aardig wat kunnen sparen.
Ik merk nu wel dat ik iets minder gadgets moet kopen.Op het laatste moment een dure vakantie naar de VS boeken zit er ook even niet in.
Ik word altijd doodongelukkig als ik me weer eens bedenk dat ik nieuwe lenzen wil hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Haha, ja ik moest ook wennen hoor!Niet meer elke week naar de hoeren enzo Ik hou ook wel van de gadgets e.d. Heb ook een DSLR camera waarvan de lenzen nieuw net zo duur zijn als de body. Laatst nog via Marktplaats wat lenzen en filters kunnen scoren.
Daarom heb ik ze ook via Marktplaats gekocht, 50-200 mm telelens voor 75 Euro en een 16-45 mm groothoeklens voor 150 Euro.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik word altijd doodongelukkig als ik me weer eens bedenk dat ik nieuwe lenzen wil hebbenWat een geld
Ik heb die hobby jaren geleden opgegeven. Heb mijn 17-40L en 70-200L voor iets meer dan de helft van de nieuwprijs verkocht.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik word altijd doodongelukkig als ik me weer eens bedenk dat ik nieuwe lenzen wil hebbenWat een geld
Ik wil een 24-105quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daarom heb ik ze ook via Marktplaats gekocht, 50-200 mm telelens voor 75 Euro en een 16-45 mm groothoeklens voor 150 Euro.
Auwquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb die hobby jaren geleden opgegeven. Heb mijn 17-40L en 70-200L voor iets meer dan de helft van de nieuwprijs verkocht.
Ik heb misschien nog een tas voor je (Tamrac dacht ik) als je wil.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil een 24-105En een leuk macrolensje... En een nieuwe tas
[..]
Auw
Join the club! Entree: ¤ 5quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR begint lichtelijk gefrustreerd te raken van een collega
wat zijn de voordelen van de club?quote:
Die is kleiner dan de tas die ik nu heb volgens mij. En daar past al niet alles inquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog een tas voor je (Tamrac dacht ik) als je wil. [ afbeelding ]
Wat betreft de objectieven. Het was even slikken, maar ik denk dat ik twee hobbyisten blij heb gemaakt.
Kunnen spreken met lotgenoten.quote:
Ah, ok.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die is kleiner dan de tas die ik nu heb volgens mij. En daar past al niet alles in
en daar moet ik geld voor lappen? Dat is frustrerend zegquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kunnen spreken met lotgenoten.
[..]
Ah, ok.
Hoe groot issie?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kunnen spreken met lotgenoten.
[..]
Ah, ok.
Hahaha. Kan jij al Nederlandse woorden tekenene?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:36 schreef Solique het volgende:
Waarom denk ik altijd in cartoon, games of films als ik iets moet tekenen bij draw something
Kan jij ze al schrijven?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha. Kan jij al Nederlandse woorden tekenene?
Ja, sorry. Nerdquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha. Kan jij al Nederlandse woorden tekenene?
Die grens is inmiddels 34k (inflatiecorrectie) en 10% van de woningen mag nog tot 38Kquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wilde per se op mezelf gaan wonen. Naast dat ik in Utrecht niet in aanmerking kom voor een sociale huurwoning vanwege de woonvergunning, kom ik sowieso niet in aanmerking voor een sociale huurwoning vanwege de belachelijke grens van 33K. En dan heb ik het nog niet over de wachttijd bij de woningbouwvereniging...
Lief doenquote:
Ik op pc, is ook lastigquote:
Pien, ik heb nog een Crumpler-tas die weg mag (crumpler pretty boy xxxl, in rood)... Heb namelijk vorig jaar een nieuwe gekocht en de crumpler heeft geen gebruikersschade voor zover ik weet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil een 24-105En een leuk macrolensje... En een nieuwe tas
[..]
Auw
Kom maar brengen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]![]()
Nou kusje kroel dan, nu weer goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |