bijvoorbeeld.... wonen in Duitsland en toch onze vlag durven hangen is natuurlijk vragen om problemen.quote:
quote:
nou gaan we wat meemakenquote:
quote:
quote:
Zou echt prachtig zijn, ben blij dat er Fokkers zijn met zoveel creativiteit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:24 schreef OverRated het volgende:
[..]
Het hele Duitse leger in de tuin, nu komt het
Ook op fokquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:27 schreef Compliment het volgende:
Dit stond in de krant. Telegraaf dacht ik
Dacht al...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:32 schreef LompeHork het volgende:
BELACHELIJK! Wat haalt die gast in z'n hoofd!
[ afbeelding ]
Kudo's trouwens ook naar roy's creatie
edit: Kut, stukje gemist, het is "laat"
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:32 schreef LompeHork het volgende:
BELACHELIJK! Wat haalt die gast in z'n hoofd!
[ afbeelding ]
Kudo's trouwens ook naar roy's creatie
edit: Kut, stukje gemist, het is "laat"
quote:
Die dolfijnen zijn geen probleem, maar er zijn amper goede pics van het Duitse leger in WOII in kleurquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maak er is 1 met dolfijnen en een leger in de bosjes
Doe dan het huidige Duitse legerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die dolfijnen zijn geen probleem, maar er zijn amper goede pics van het Duitse leger in WOII in kleur
Hmm... Even op de website van Yvonne lurken. Brb.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die dolfijnen zijn geen probleem, maar er zijn amper goede pics van het Duitse leger in WOII in kleur
Ik gebruik een tablet, een tekentabletquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:44 schreef OverRated het volgende:
[..]
Doe dan het huidige Duitse leger
Je paint is baas trouwens, die van Roy ookTevens paint ik niet, want tablet gebruiker.
Chill. Ik een iPad, dus dat gaat niet werkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gebruik een tablet, een tekentablet
Wel optioneel ja, wacht.
tis een rasechte Nederlander met duits kenteken, slecht he?quote:
Hypnotising!quote:
quote:
heinsberg ja, en is idd een auto van de NATO (AWACS).quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:02 schreef plopkweker het volgende:
Geen verstand van kentekens maar:
HS <Staat voor> Heinsburg (District)(Kreis)
X <Staat voor> NAVO (Bron Wikipedia)
510 <Staat voor> Fabricagenummer (Gok)
Jahoor, maak je een keer een paint, gaan mensen rare vragen stellenquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kan er niet een Duitse herder op het dak of zo?
[ afbeelding ]
quote:
Dus hij werkt in Geilenkirchen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:04 schreef DeSamenvatting het volgende:
[..]
heinsberg ja, en is idd een auto van de NATO (AWACS).
Ja, wij vliegen in die dingen. Kom gerust naar de open dag dit weekendquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:08 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dus hij werkt in Geilenkirchen?
http://nl.m.wikipedia.org(...)g_And_Control_System
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jahoor, maak je een keer een paint, gaan mensen rare vragen stellennatuurlijk kan dat!
[ afbeelding ]
Ik heb dit weekend al plannenquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:11 schreef DeSamenvatting het volgende:
[..]
Ja, wij vliegen in die dingen. Kom gerust naar de open dag dit weekend![]()
http://www.e3a.nato.int/30th_Jubilee/home_nld.htm
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jahoor, maak je een keer een paint, gaan mensen rare vragen stellennatuurlijk kan dat!
[ afbeelding ]
quote:
Ik ga doodquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |