Nou, volgens mij proberen de japanse, italiaanse of franse merken de kwaliteit van de Duitse merken proberen te benaderen. Dat is niet zomaar natuurlijk. Of je het MOOIE auto's vind is volledig subjectief, maar je kunt niet ontkennen dat Duitse auto's blijkbaar dermate goed gevonden worden dat zelfs andere merken dat proberen te benaderen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:58 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Geen frustraties, maar als het ding een Japanse, Italiaanse of Franse boreling was geweest dan was het met de grond gelijk gemaakt, de vreemde perceptie om tegenwoordig alles uit Duitsland meteen mooi te vinden vind ik een rare wending.
Duitse modellen zijn vaak gewoon maatgevend in hun klasse.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:58 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Geen frustraties, maar als het ding een Japanse, Italiaanse of Franse boreling was geweest dan was het met de grond gelijk gemaakt, de vreemde perceptie om tegenwoordig alles uit Duitsland meteen mooi te vinden vind ik een rare wending.
Qua degelijkheid in het interieur proberen ze het te benaderen ja. Al het andere is bij al die andere merken al dik in orde. Zonder Fiat bijvoorbeeld kon jij niet genieten van dat degelijke motortje voorin.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, volgens mij proberen de japanse, italiaanse of franse merken de kwaliteit van de Duitse merken proberen te benaderen. Dat is niet zomaar natuurlijk. Of je het MOOIE auto's vind is volledig subjectief, maar je kunt niet ontkennen dat Duitse auto's blijkbaar dermate goed gevonden worden dat zelfs andere merken dat proberen te benaderen.
Dat geldt misschien voor sommige mensen, maar ik heb alledrie bovengenoemden jaren gereden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:58 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ja, dan kun je nu wel afzonderlijke onderdelen gaan opnoemen (al ben ik met je eens dat de common rail diesel door Fiat is bedacht idd) maar daar schiet je natuurlijk niks mee op. Feit blijft dat de autowereld blijkbaar vindt dat de Duitsers de beste eindproducten (je koopt geen onderdelen, je koopt een auto) op de markt brengt, want als ze het brol hadden gevonden hadden ze het niet proberen te benaderen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Qua degelijkheid in het interieur proberen ze het te benaderen ja. Al het andere is bij al die andere merken al dik in orde. Zonder Fiat bijvoorbeeld kon jij niet genieten van dat degelijke motortje voorin.
Is ook het probleem van Nederlanders, die kijken niet verder dan de Opel/VW van de buurman
Die doen dan ook niet meequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:11 schreef D. het volgende:
Daarbij, de Seat en Skoda zijn natuurlijk geen Duitsers
Die doen wel mee, want dat zijn de broertjes van de Up.quote:
Ze komen allen incl de Up uit Tsjechië.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:11 schreef D. het volgende:
Daarbij, de Seat en Skoda zijn natuurlijk geen Duitsers
Slowakijequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze komen allen incl de Up uit Tsjechië.
Heb je gelijk in, en dat doen ze ook zeer goed inderdaad bij VW. Maar qua design mag het wel wat spannender.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die doen dan ook niet mee![]()
Maar goed, je snapt wat ik bedoel toch? Ik vind (oude) Amerikaanse auto's de mooiste auto's die ooit zijn gemaakt, maar kwalitatief is dat natuurlijk 'troep'. Dat neemt niet weg dat ik het wel heel erg mooi vindt.
Jawel, maar dan zou ik nog altijd voor de VW gaan ipv van voor de Seat en de Skoda, en als ik tussen die laatste 2 moest kiezen, dan zou k weer eerder voor de Skoda gaan ipv van voor de Seat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Die doen wel mee, want dat zijn de broertjes van de Up.
Komen van dezelfde lopende band, dus dezelfde kwaliteit
en een Amerikaan koop je met je hart, niet met je verstand
Oh maar dat is subjectief natuurlijk, en iedereen heeft recht op zijn mening. Ik zie dat saaie eigenlijk als zakelijk en strak, wat ik persoonlijk erg kan waarderen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, en dat doen ze ook zeer goed inderdaad bij VW. Maar qua design mag het wel wat spannender.
Dat mag. Wij vonden de Seat het mooistquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zou ik nog altijd voor de VW gaan ipv van voor de Seat en de Skoda, en als ik tussen die laatste 2 moest kiezen, dan zou k weer eerder voor de Skoda gaan ipv van voor de Seat.
Ook dat magquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag. Wij vonden de Seat het mooist
[ afbeelding ]
Bij Seat krijg je gratis airco en 4 jaar garantie. Dan vraag ik me af waarom je voor de Skoda gaat?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zou ik nog altijd voor de VW gaan ipv van voor de Seat en de Skoda, en als ik tussen die laatste 2 moest kiezen, dan zou k weer eerder voor de Skoda gaan ipv van voor de Seat.
Lijk qua afwerking meer op VW en ik vind de octavia/superb een prachtige wagen. Seat vind ik niks aan, behalve dan de Exeo maar dat is technisch een achterhaalde auto.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Bij Seat krijg je gratis airco en 4 jaar garantie. Dan vraag ik me af waarom je voor de Skoda gaat?
Ik zou 'm zelfs lelijk willen noemenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:59 schreef H-D het volgende:
Superb is wel ontzettend veel auto voor je geld. Maar echt mooi vind ik 'm niet
De TSI Motoren van VW en consorten zijn afgrijselijk onbetrouwbare flutdingen verpakt in inspiratieloze meuk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, volgens mij proberen de japanse, italiaanse of franse merken de kwaliteit van de Duitse merken proberen te benaderen. Dat is niet zomaar natuurlijk. Of je het MOOIE auto's vind is volledig subjectief, maar je kunt niet ontkennen dat Duitse auto's blijkbaar dermate goed gevonden worden dat zelfs andere merken dat proberen te benaderen.
Nee, het linken lukt je idd nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:24 schreef CoolGuy het volgende:
Zit momenteel op mn tablet en dat is nog een beetje wennen, want ik kan geen link tevoorschijn toveren van 1 specifieke foto, maar: http://images.google.com/(...).307.936.1j2j1j1.5.0...0.0.tmjTVGQ4VAM&biw=1280&bih=800&sei=W6fbT-SJOtSA8gPOlpXQCw
Even los van de camouflagefoto's wil ik die auto toch best graag voor mn deur hebben staan hoor
Oh je hebt het over de ketting van de 1.2 TSI motoren? Heel stuk over in de Autoweek gestaan inderdaad. Maar je doel is gewoon een beetje negatief schreeuwen toch? Want anders had je net zo goed kunnen beginnen over de TDI motoren van VAG, want die zijn geweldig, maar dat past dan weer niet in je straatjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:25 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De TSI Motoren van VW en consorten zijn afgrijselijk onbetrouwbare flutdingen verpakt in inspiratieloze meuk.
Euh je was niet gefrustreerd toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:25 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De TSI Motoren van VW en consorten zijn afgrijselijk onbetrouwbare flutdingen verpakt in inspiratieloze meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |